2012年6月5日火曜日

- Middle school diary and reprint past -

Physiological (20090722)


Up in the morning and was supposed to physiology.Always, I was feeling little by little, the amount of blood will increase, but this time I felt suddenly came.And it was surprised, was the color of blood.Red, in a transparent feel, that the blood not dark as usual, went to the hospital in surprise.


In the first gynecology, passed a questionnaire has been filled.• No sex experienceYou do not have to interview table, I went to answer.


Examination has been a teacher of young men.After the examination, because it was going to school, I went to remain in uniform.


Are instructed to take off the underwear, open legs, and sit in a chair, resistance was found, but as that was.The teacher then the gloves, we have to insert a finger suddenly.To the pain of too much, and the voice, the body would run away, Mr. nurse from the back of the chair, has been kept me on the shoulder.Can not be paralyzed, but want to hold the voice, without being pressed down've just been might again and again.


Crying in half, remove the gloves while the teacher,From playing, "the vagina is bent.When playing from a young age, and I was told "I would have bent the vagina.


The results of the test was that it would be temporary from the fatigue and poor physical condition.In addition, the tone is as bad if next month, was told to come.Since then, no longer go to the Department of Obstetrics and Gynecology.(I think the vagina, at a later date., And either write in the diary after the age of past-19 until it has expired.)


I cried.Out of the hospital, I was crying in the back of the building is not popular.Sad and can not understand. The Itaku~tsu. The Kuyashiku~tsu, cried."No-sex experience", I had always been filled! Why! ? And, it is painful heart, Tsuraku~tsu, cried.


Why?What's wrong?Always, always, why?Why? Do not you, what?I blame myself. Only this, to be repeated that the man is terrible,Yappari, not cause I can only imagine something of themselves. But, absolutely, not always know, what are they the cause. Been frustrated, sad, and Itaku~tsu was crying.

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

-過去日記・転載・中学校時代-


生理    (20090722)


朝起きると、生理になっていました。
いつもは、少しずつ、血の量が増えていく感じだったのですが、今回はいきなり来た感じでした。
そして、驚いたのが、血の色でした。
赤く、透明な感じで、いつものように黒っぽい血じゃないことに、驚いて病院へ行きました。


初めての婦人科で、問診表を渡され、記入しました。
・セックス経験  無し
あとは、問診表にそって、答えていきました。


若い男性の先生に診察されました。
診察の後、学校へ行くつもりだったので、制服のままで行きました。


下着を脱いで、足を開き、いすに座りなさいと指示され、抵抗はありましたが、そのとおりにしました。
先生は手袋をして、いきなり指を挿入してきました。
あまりの痛さに、声と、体が逃げてしまい、看護婦さんがいすの後ろから、私の肩を押さえました。
身動きできず、声を押さえたいのに、押さえられず、いくどかもれてしまいました。


半泣きの中で、先生が手袋を外しながら、
「 遊んでいるから、膣が曲がっている。 
 若いうちから遊んでいると、膣が曲がってしまうんだ 」と言われました。


診断結果は、疲れや体調不良からの一時的なものだろうとのことでした。
また、来月調子が悪いようなら、来るようにといわれました。
それ以来、産婦人科へは行かなくなりました。
( 膣が、切れてしまうまで。後日、過去日記・19歳以降で書くかと思います。 )


泣きました。
病院を出て、人気のない建物の裏で泣きました。
悲しくて理解できなくて。痛くって。悔しくって、泣きました。
「 セックス経験・無し 」に、記入してたのに!なんで!?と、心が苦しくて、つらくって、泣きました。


どうして?
なにがいけないの?
いつも、いつも、どうして?
なんで?なにが、いけないの?
自分を責めました。これだけ、男の人に繰り返し酷いことをされるには、
やっぱり、自分自身のなにかが原因に成るとしか思えず。でも、その原因がなんなのか、いつもどうしても、判らず。悔しくて、悲しくて、痛くって、泣きました。

0 件のコメント:

コメントを投稿