2012年6月4日月曜日

- Middle school diary and reprint past -

Thunder (20090702)


I really love watching lightning, was looking at it from the roof of the school building condominiums and Nekkoroga~tsu well. To settle the mind, it is to be a quiet feeling, even if I was attracted from somewhere. "Feeling" quiet. Very comfortable. Was snuggled up feelings I want to.


I also love that was looking at a person, a big snow button. Day of the typhoon, it was like to get wet uniforms and plain clothes remain. Pleasant wind. The intensity of the rain was like. I remember, it was very attracted to why.

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

-過去日記・転載・中学校時代-

雷     (20090702)


私は稲光を見るのがとても大好きで、よくマンションや校舎の屋上から寝っ転がって眺めてました。
心が落ち着くように、静かな気持ちにさせられるのが、どこか惹かれてもいたからでした。
「 静かな気持ち 」。とても、心地よく。寄り添っていたい感情でした。


大きなボタン雪を、一人眺めていることも大好きでした。
台風の日は、制服や私服のままで濡れるのが好きでした。風は心地よく。雨の激しさは好きでした。
なぜだかとても惹かれていたのを、覚えています。

0 件のコメント:

コメントを投稿