2012年6月21日木曜日

■ Nanzo and to live is? ■

Meaning of love (20070726)


Still clear, though not from the solution. Still, if you defend this by hand, was able to seem human and want to protect. If you want, and I want to come true as far as possible. . .


I hurt people. . . But, I would like to find a way of life does not hurt. Really hope not. . .


 If you have an I can do, and I want to support. Also being forced to give up to like to say love and madness,,, it 's not close your heart. However,,, if you have something you can do with me. It seems to be tossed with people and want to give all seem, and if he was now the life of all meaning.


Surely, to become their own for now. I think all the time because, to me, and it was necessary. (Of course, it was necessary I think,,, digestion does not stay off it yet,,,)


Time gave me alive. But was likely throw many times. Nevertheless, in order to become of me now, it was the time required, because if now seem.


I do not know that "love". . . I do not know that "love". Feeling happy, I get it. Really, my heart is still warm. Just remember the important people, smile will come about naturally spilled, that 's warm feeling.


I, from a liar. Still, from the wish to be sincere. I think rehabilitation, of going to. Innovation will hold out. . .

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

■生きるとは・なんぞや?■


愛する事の意味 (20070726)


未だに明確には、解からないけれど。
それでも、この手で守れるのなら、守りたいと思える人が出来た。
望むなら、出来うる限り叶えてみたいと。。。


私は人を傷付ける。。。
けれど、傷付けない生き方を探してみたい。
本気でそう望む。。。


私にできる事があるのなら、支えてみたいと。
強制されるのでも、愛情と言う狂気に諦める様にして、、、心を閉ざすのじゃなくて。
ただ、、、私の何かで出来る事があるのなら。
全てをあげたいと思える人と出逢えた事に、全ての人生に今なら意味が在ったのだと思えます。


きっと、今の自分になるために。 全ての時間が、私には必要だったのだと思うから。
( もちろん、必要だったとは思うけど、、、消化はまだしきれて居ませんが、、、 )


私を生かしてくれた時間。 何度も投げそうに成ったけれど。
それでも、今の私に成るために、必要な時間だったと、今なら思えるから。


「 愛 」が判らないけど。。。「 恋 」が判らないけど。
幸せな気持ちは、判ったよ。 すごく、胸が温かい。
大切な人を思い出すだけで、自然に笑みがこぼれてくるくらい、温かい気持ちだね。


私は、ウソツキだから。
それでも、誠実で在りたいと望むから。 リハビリ、して行こうかと思います。 頑張ろうっと。。。

0 件のコメント:

コメントを投稿