2012年6月5日火曜日

- Middle school diary and reprint past -

Neck of his brother (20090724)


And returning from school, there was a time of from time to time alone together, and brother. The house as usual, not everyone. We are sister and brother, was able to "play" to repeat in the absence of a glance.


What began with time. What began from either, but now does not remember. I mesmerize the younger brother on his back while in uniform, astride on his brother was to become the horsemen.


I put my hand on the neck of his brother. My brother does not tremor to it. I was strangled slowly with both hands and the neck of his brother. My brother has been left, but do something with his eyes closed. To feel both of my thumb, feeling bad about the dynamism of blood vessels of his brother. Gradually, as strong jumps, enough to fit if I Komere the power, I felt an unpleasant sensation in the thumb.


Much of the bad feelings, I suddenly, loosen the hand. Brother face turned red, was revived for the first time rough. Subsequent conversation, do not remember. Remember that it remain in the thumb, was only feeling the blood of his brother. Feeling bad. Feel hot. Moving feel. Any bad feelings, for some reason still did not quit.


・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

After a while, and then a few years. Brother said. "Been strangled, and will be open, I worked hard very anxious" and. And, and he has got to tighten the neck as she's the same.


What is broken-I? Another, do not know yourself.

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

-過去日記・転載・中学校時代-


弟の首      (20090724)


学校から帰ると、時々、弟と二人っきりのときがありました。
家には相変わらず、誰もなく。
私たち姉弟は、人目のないときに繰り返しする「 アソビ 」が出来ました。


いつから始まったのか。どちらから始めたのか、今となっては覚えていませんが。
私は制服のまま弟を仰向けに寝かし、馬乗りになるようにして弟の上に跨りました。


弟の首に手をかけました。弟は微動だにしません。
私は弟の首を両手で徐々に絞めました。弟は目を閉じてなすがままにされてます。
私の両方の親指に感じる、弟の気持ち悪いほどの血管の躍動。
徐々に、強く跳ね上がるように、私が力を込めれば込めるほど、嫌な感触を親指に感じてました。


あまりの気持ち悪さに、私がふと、手を緩めます。
弟の顔は真っ赤になって、初めて荒い息を吹き返しました。
その後の会話は、覚えていません。
覚えているのは、親指に残る、弟の血の感触だけでした。
気持ちが悪く。熱い感触。動く感触。どれもが気持ちが悪く、それでもなぜか、やめられませんでした。


     ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・


しばらくして、何年かして。弟が言いました。
「 首を絞められて、開放されると、すごく頑張った気になるんだ 」と。
そして、彼女さんに同じように首を絞めてもらっていたのだと。


私が・壊れているのでしょうか?
もう、自分でも判りません。

0 件のコメント:

コメントを投稿