2012年6月17日日曜日

■ Nanzo and to live is? ■

Fait accompli. (20060830)


I did like the hot springs. I went several times with family and friends, in the year.I've had a drink. Was also Utaimakuri karaoke.I admittedly, it sounds terrible extreme.Is Shikato. And break through, now I love to sing.If there are a lot of English lyrics, at choice, we will switch to the appropriate narration in Japanese.Also in the entertainment martial music was singing well, I sing sometimes large. Of course, I also put appropriate narration.


I was like batting center. I went many times my brother and cousin, both friends.Once or twice a week, had become even less to go. Willingly had struck, the ball of 90 kg.And it's faster than, to wherever you like, the way you like it, that you do not is because Uchikaese was dissatisfied.Now also have Maibatto. Under the driver's seat of the car, it is now put in an offhand manner.


Someday,,,,,,,,,,,.When you no longer fool to live, I was thinking the "accidental death on the ride to tone drank" in the sauna after a drink fueled a lot of hot springs, enjoyed.


To rally the weekend, there was a car that was going to see a runaway behavior and dress up as a gallery from time to time.There was also sound the horn, as fuel to clear.Then, the person had been riding together to gang together, I was stopped. I'm laughing."Death on the brawl that got carried away." And okay, I thought.I had a bat is to inflame the other party. But, I was just "had happened" a bat as a hobby.To the company, and "suicide", it is reflected and will not, over time over the years, was impressed. . .


Now, does not die. Much, I will try to live long. My own speculation is childish, is as long as very shameful.


But it has never been a tangled more than once, but I'm being sarcastic and I wish now have.

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

■生きるとは・なんぞや?■


既成事実。     (20060830)


私は、温泉が好きでした。家族や友達、年に何度か行きました。
お酒を飲みました。カラオケも歌いまくりました。
私は自他共に認める、極度の音痴です。
シカトです。吹っ切れると、歌うことが大好きになりました。
歌詞にたくさんの英語が入っていると、適当な日本語で好き勝手に、ナレーションに切り替えてしまいました。
接待でよく歌っていた軍歌も、時には大熱唱しました。もちろん、適当なナレーションも入れました。

私は、バッティングセンターが好きでした。弟や従姉妹、友達とも何度も行きました。
週に1~2回は、少なくても行くようになってました。90キロの球を、好んで打っていました。
それ以上の速さだと、好きな場所に、好きなように、打ち返せないことが不満だったからです。
マイバットも持つようになりました。車の運転席の下に、無造作に置くようになりました。

いつか、、、、、、、、、、、。
生きることに誤魔化せなくなったとき、温泉でたくさんのお酒を煽って、楽しんだ後にサウナでの「 調子に乗って飲んだ上での事故死 」を考えていました。

週末の集会に、ときどきギャラリーとして暴走行為やドレスアップした車を見に行くことがありました。
クラクションを鳴らし、あきらかに煽るように鳴らすこともありました。
すると、一緒に同乗していた人物はこぞって、私をとめました。私は、笑っています。
「 調子に乗った上での乱闘死 」。それでいいと、思っていました。
バットを持っていたのは、相手を煽るためです。けれど、私は趣味でバットを「 たまたま持っていた 」だけでした。
会社には、「 自殺 」とは、映る事はないだろうと、時間をかけて年月をかけて、印象付けました。。。

いまは、死にません。ずっと、長生きをしようと思います。稚拙な自分自身の思惑が、とても恥ずかしい限りです。

けれど、一度もからまれた事が無いのが、今もって皮肉だなあと思います。

0 件のコメント:

コメントを投稿