2012年9月25日火曜日

انتخابات ریاست جمهوری LDP. 25 سپتامبر. توکیو، ایستگاه Shinjuku. جعبه یا سکوب چوبی مخصوص نطق در کنار خیابانها و میدان های عمومی. من رفتم برای بازدید.

انتخابات ریاست جمهوری LDP. 25 سپتامبر. توکیو، ایستگاه Shinjuku. جعبه یا سکوب چوبی مخصوص نطق در کنار خیابانها و میدان های عمومی. من رفتم برای بازدید. (عکس و متن در زبان ژاپنی)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11363818327.html

> محاصره سفارت چینی 9/22، Minato-KU، توکیو! جلوگیری از تهاجم Senkaku در چین! بزرگ اقدام اضطراری ملی ② (اعتراض و راهپیمایی)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11361969724.html

> عمدتا ژاپنی نیست، سیاستمداران باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی انتخاب می شود! باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی اگر شما لازم نیست که چشم انداز نیز به تعویق افتادhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11363511656.html

> LDP انتخابات ریاست جمهوریhttp://www.jimin.jp/sousai12/schedule/schedule.htmlسپتامبر 25 (ج)
17:00-18:00
Nishi Shinjuku، توکیو

↑ با هیئت مدیره پیام، من باید انجام شود
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
امریکا، اروپا، آلمان. من از رسانه ها به دولت های خارجی است.


[این است که] ترجمه ژاپنی وحشتناک http://jeenaandow.tumblr.com/post/32096599555 تبه کار است که گوگل شده است مهندسی ضد ژاپنی، قرار دادن یک کلمه خاص -
↑ به عنوان "قوانین بین المللی"، "دموکراسی"، "سرمایه داری"، آیا این عادلانه است؟ آیا شما قبول می کنید، این؟※ با اعتماد به نفس، من می توانم ترجمه گوگل به صورت خودکار استفاده نمی کند.("ژاپنی! کشتار" HTTP :/ / jp.autoblog.com/2012/09/24/audi-distances-itself-from-chinese- انتقاد نمایندگی آئودی در چین در ایالات متحده آمریکا قرار داده تا بنر چه به بیرون می آیند. بیانیه از ستاد گوگل فروشنده با ما باید extermin / ← آئودی؟)


> بنابراین اگر شما می توانید بر روی حقایق، نه بر اساس، "راحتی شماره زنان ساختگی" دولت ایالات متحده را محکوم عادلانه است.من >> دولت ایالات متحده، محاسن و demerits از جنگ خلیج فارس را بپرسید.که دیپلماسی است.· من بپرسید، موشکافی اطلاعات.★ سلاح های کشتار جمعی است.★ پس زمینه از شرکت های نفتی آمریکایی و قانونگذاران است.من آنها را زیر سوال.


محاصره سفارت چینی 9/22، Minato-KU، توکیو! جلوگیری از تهاجم Senkaku در چین! بزرگ اقدام اضطراری ملی ② (اعتراض و راهپیمایی)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11361969724.html
اساسا مجددا "راست بال اتومبیل Gaisen" در ژاپن [موضوع]http://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=Jr60Fic3eTI

↑ "کره ای ها در ژاپن" "کره ای ژاپنی"، اما اغلب می دانستند، که آن را پیکربندی شده است.
اما، برای یک مدت طولانی، چندین دهه، من بوده ام متنفر بودم."Gaisen ماشین جناح راست" است، به جای ژاپنی.· کره ای ها در ژاپن است.· ساکنین کره ای.↑ در حالی که اظهارات توهین آمیز از جانب امپراطور، ما را در شبکه نگاه کنید، من می دانم که یک درصد از آنها، تقریبا، اشغال شده است. و من می دانم، "خبرنگار ارز توافق در طول روز است."


چه چیزی شما را حدس می زنم، به ترجمه خودکار گوگل، نرم افزار، و غیره (کرک ابزارهای هک)
در سیاست، ژاپنی خود را در سرود ملی خود علاقه مند است، پرچم ملیدر حال حاضر، کم کم، تصادف در کشور خود، من شروع به متوجه است.
و ما شروع به می دانم که حتی اگر آنها باید قادر باشد که اعتماد به رسانه ها، اطلاعات تحریف شده است.※ چین هم مرز با نسخه ی نمایشی، Sankei Shimbun. کمی، YOMIURI Shimbun، من در حال حاضر.※، اما در تلویزیون، "ذهنی" به جای هدف مانند خودآزارانه کاستور اصلی ساخته شده اند را فشار دهید. و "روزنامه نگاری" این، شما خواهد شد مجاز نیست! !
> "بهار در ژاپن"سیاست ژاپنی اگر انجام نداده، باید آن را اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی، من هم فکر می کنم آن است که دولت ژاپن است.
· · · · · · · · · · · · · · ·
ایستگاه Shinjuku در طول خروجی، و من بیرون رفت به صدا نسبت به.ایم که از مردم در شنیده می شود، و گوش دادن به را در کادر پلیس، صدای سخنرانی، خیلی کمی یاد گرفتم مراحل مقصد.محافظت از پله ها؟ آن گفت، دو افسر پلیس، و من می خواهم به در، درست بالاتر از سخنرانی قبل از بسیاری از مردم، و است که مهر و موم شده خاموش،من یاد گرفتم، بنابراین من می خواهم به اطراف میدان، مسیر انحرافی را طی جاده،من فکر می کنم شما بهتر از گروه فروشگاه های، و بیرون آمد در اوایل، گوش دادن به Odakyuhyakkaten، من بر روی زمین رفت.

درست قبل از جعبه یا سکوب چوبی مخصوص نطق در کنار خیابانها و میدان های عمومی، در اینجا، چرا که آن محل عبور بود.افسران پلیس و کارکنان، بیان شده است سازماندهی شده بود.موجی از مردم، حدود 20 دقیقه، نباید هیچ وقفه ای بیفته وجود داشت بود، به تدریج عبور از اوج رهگذران.


و ترافیک عابر پیاده، جمعیت شدید است.فضای ذکر شده، هیئت مدیره پیام نه چندان دادم.
سخنرانی آقای آبه به پایان می رسد، یک سخنرانی استامپ، حدود 1 دقیقه قبل، من رفتم."آبه! آبه! آبه! تماس، چند دقیقه، و هیچ صدای نمی بینم.از جمعیت از دایره، به طور مساوی، تشویق آقای آبه، من احساس کردم که با تشویق، فرستاده شده است.
سپس، من یک سخنرانی از آقای Ishiba شد.پس از مدتی، من شنیده ام من تا به حال بوده است.گفتار، از جمله به عنوان شعار،کلمه 2-3، من با صدای بلند.· "I (کشور خود، پرچم کشور را دوست ندارد. حذف آموزش و پرورش، کشورهای دیگر پرچم ملی سرود، سرود، قادر به نشان دادن احترام نیست! حذف آموزش و پرورش) به آموزش وطن پرست!"در برابر "مدافعان حقوق بشر" · I
پس از آن، درست در مقابل چشمان من، از سمت چپ- پنج تن از زنان و مردان قبل و بعد از؟ ! "علیه نیروگاه هسته ای علیه نیروگاه هسته ای،" صدای بالا رفت.
سپس، فرد در برابر نیروگاه هسته ای، تعدادی از مردم از درب های بعدی، در بعضی از نقاطصدا، در اطراف برخی از مردم، "جناح چپ!" خفه شو و داد، صدا علیه نیروگاه هسته ای، ناپدید شده است.
- پنج تن از زنان و مردان قبل و بعد از؟ · "علیه جنگ!"
· صدا می آید در اطراف مردم، "جناح چپ! Damare" کره ای "شده است!" برگشت، فریاد، صدا علیه نیروگاه هسته ای، ناپدید شده است.
در مقابل، و پلیس. کارکنان و جعبه یا سکوب چوبی مخصوص نطق در کنار خیابانها و میدان های عمومی برای مدت زمان طولانی است، اما چشمان ما را ملاقات نسبتا. حدود پنج دقیقه؟چرا شما، من به دنبال به دنبال.اما، به تدریج، آتاری چنان تیره، خط دید به خاطر آن بود که دیگر قابل مشاهده نیستاز فرد از جعبه یا سکوب چوبی مخصوص نطق در کنار خیابانها و میدان های عمومی اتومبیل جعبه یا سکوب چوبی مخصوص نطق در کنار خیابانها و میدان های عمومی، به آقای Ishihara، پشت، به من نگاه کن.
پس از مدتی، من شنیده ام من تا به حال بوده است.سخنرانی Ishihara، از سمت راست از مخاطبان از بخشنامه،تماس و Ishihara، کف زدن، در بعضی از نقاط، من بزرگ است.و آویزان آن، حتی در مناطق دیگر، در بعضی از نقاط، کف زدن بزرگ زنگ زد.
مانند ماده نیست، صحبت می کنند، بدون دانستن اینکه چرا او، کف زدن و یا زنگ
و · · "اوه! متر های آینده Senkaku، تهاجم، من پرسید.
سپس، فرد در برابر نیروگاه هسته ای، تعدادی از مردم از درب های بعدی، در بعضی از نقاطصدا، مطرح، برخی از "خفه شو! چپ" و مردم در اطراف! "کره ای ها! Damare، فریاد، صدا علیه نیروگاه هسته ای، ناپدید شده است.↑ کره مدت، که در آن هیچ اعتراض وجود دارد. که همچنین به معنای، من تا به حال هیچ چاره ای جز به تعجب.
کمی، چنان آرام، و حتی وقتی که من شنیده ام داستان آقای Ishiharaبه هر حال، هیچ چشم انداز خاص وجود داردتنها یک شعار است، اما من نمی شنوند· "چشم انداز من این است؟ (گام زد روشن، گام به گام توسط به گام روند؟)"و من "(به منظور افزایش رفاه، جوانان، یک بار نه) سرمایه گذاری" با صدای بلند.
علاوه بر این، پس از آن،از سمت چپ در مقابل- پنج تن از زنان و مردان قبل و بعد از؟ ! "علیه نیروگاه هسته ای علیه نیروگاه هسته ای،" صدای بالا رفت.
سپس، فرد در برابر نیروگاه هسته ای، تعدادی از مردم از درب های بعدی، در بعضی از نقاطصدا، مطرح، برخی از "خفه شو! چپ" و مردم در اطراف! "کره ای ها! Damare، فریاد، صدا علیه نیروگاه هسته ای، ناپدید شده است.

، سخنرانی Ishihara، که پر سر و صدا بوده است.در سمت راست، از برخی از مستعمره، و تشویق، تشویق، و آن را بزرگ بود.
اما، هنگامی که در کل، اکثریت، به طور مساوی دایره، و تماس آبه Shino، و تشویق، تشویق، اما او فرستاده شده بود.بعد، کف زدن و به سلامتی آقای Ishiba، در حدود 20٪ از تفاوت آبه، بودند بسیاری وجود دارد.

از آنجا که در پایان این سخنرانی، و من را دیده اند.با مخاطب، چگونه به لرزش دست و یا نشست؟ واز پایان 18 ساعت، 15 دقیقه ای زودتر، اما آن را به پایان بود.
برداشت آغاز می شود، تماس آبه، در بعضی از نقاط رخ داده است.
در مقابل من، و کسی که در برابر نیروگاه هسته ای، معدودی از مردان، من تا به حال کلمه است.
· "علیه نیروگاه های هسته ای!" مردم بر علیه نیروگاه هسته ای
برخی از مردان ... "چپ بر می گردم!"
· مردم در برابر نیروگاه هسته ای در زندگی من! علیه نیروگاه هسته ای، ظروف سرباز یا مسافر! "
- "Damare" کره ای بازگشت، "و حدود پنج دقیقه، و استدلال می کنند، چپ" پلیس، این دو در راه جدا "سینمایی" سپس برخی از مردان و.

بخشی از "Gomikoru در برابر رسانه ها، از چند دقیقه وجود دارد، من بیرون رفت و بلافاصله.
"آبه! دکتر ー از شانس خوب، بهتر و در سمت چپ، گاهی اوقات، به این دلیل که صدای بالا، من رفتم برای دیدن.سپس، هیئت مدیره بزرگ دستباف دکوراسیون الکتریکی، می خواهم بگویم! "موفق باشید آقای آبه"، مقاله شخصیت نوشته شده بود.
نگاه کمی، من رفتم برای دیدن، "آقای Ishihara منسجم، کف زدن"، بودند بسیاری از افراد، و به سمت راست.اما، دوباره. من هر کسی را نداشته باشند، من برداشت بیش از حد.
هر کس، به سلامتی برای کار خوب است.

0 件のコメント:

コメントを投稿