2012年9月30日日曜日

63 سال از سرکوب حزب کمونیست چینی [Shinjuku-KU، توکیو]. ② راهپیمایی جنوب مغولستان تظاهرات در اعتراض به قتل عام. خاطرات مشارکت

63 سال از سرکوب حزب کمونیست چینی [Shinjuku-KU، توکیو]. ② راهپیمایی جنوب مغولستان تظاهرات در اعتراض به قتل عام. خاطرات مشارکت. (فیلم متن در ژاپن English. های)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11367445842.html


63 سال از سرکوب حزب کمونیست چینی [Shinjuku-KU، توکیو]. ① مشارکت خاطرات مارس تظاهرات جنوبی در اعتراض به قتل عام مغولستانhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11366930567.html· ما به سیاست تهاجمی چین، من نمی خواهد ببخش! "من نمی خواهد ببخش!"
مانند ODA به چین، دولت ژاپن را لغو کرد! "منسوخ"!
به چین، شما فقط حمله کرد، ODA مضر است! سمی "این!"
• در چین است که یک کشتار اقلیت های قومی، ODA! "آیا نمی کنند!"
· من به ژاپنی، سرکوب توسط چین جنوبی مغولستان را ببخش نه! "من نمی خواهد ببخش!"
· من به ژاپن، مردم تبت توسط چین قتل عام ببخش نه! "من نمی خواهد ببخش!"
· من به ژاپنی قتل عام اویغور چین را ببخش! "من نمی خواهد ببخش!"
↑ بالای 63 سال ظلم و ستم از حزب کمونیست چین [Shinjuku-KU، توکیو]. ① پیوستن به راهپیمایی خاطرات مغولستان تظاهرات در اعتراض به کشتار در جنوب. است.
↓ زیر 63 سال ظلم و ستم از حزب کمونیست چین [Shinjuku-KU، توکیو]. مارس جنوب مغولستان تظاهرات در اعتراض به کشتار و آگهی هایی که ما دریافت می کنیم، مادی است.
· · · · · · · · · · · · · · ·



در مورد شما، آیا می دانید؟چه نوع از کشور ... چین؟
قسمت 1● "گینس" رتبه قتل عام قرن 20th# 1. بیش از 90 میلیون نفر مائومقام دوم. بیش از 30 میلیون نفر استالینمحل 3. هیتلر بیش از شش میلیون نفر (یهودیان)4. بیش از 2 میلیون نفر هو جینتائو
رهبران چین، ذبح شده بود! !این امر می تواند یک کشور وحشتناک است! !

قسمت 3● بیش از آسیب هسته ای هیروشیماپوشا آزمون 46 هسته ای انجام شده است، در اویغور، 1،48 میلیون نفر در معرض.190 000 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.عوارض ناشی از قرار گرفتن در معرض تابش، اویغور، بسیاری از آنها هنوز هم رنج می برند.
● در تبت، بیش از 1.2 میلیون نفر از مردم را قتل عام می شود.بیش از 6500 معابد ویران شد.مخلوط با ترویج علل چیزی که وحشتناک در تبت مستقر شده، تعداد زیادی از چینی، و نه از کشورها و فرهنگ ها، آن را به نژاد خود را در حال حاضر انجام شده خاموش.
● حتی در مغولستان، انقلاب فرهنگی است.16 222 مردم کشته شدند.87 188 نفر شکست مانده بود.(از اعلام دولت چین، بسیاری از آزمایشات بودند که تا کنون)80 درصد از مردم، و در حال حاضر چینی هان است.زمین گرفته خواهد شد، طبیعت نابود شده است، تا زمانی که فرهنگ و زبان بود دزدیدند! !
※ (ارتش کمونیست) ارتش آزادیبخش خلق، من یک کشور را به جنگ در جهان شده است، قتل عام! بیش از حد بی رحمانه! !

● آشکار در پشت حزب دموکرات. آیا می دانید؟* حق رای خارجی در انتخابات محلی* قانون اساسی بیگانه مهاجر* قانون تابعیت دوگانه* نام خانوادگی دوگانه* 10 میلیون نفر از دریافت زبان مهاجرت. شرق آسیا انجمن
اگر شما کاری نکنید در حال حاضر، من خواهد شد بسیاری از است که جبران ناپذیر ژاپن!
دیروز اویغور، در این نرخ، ژاپن فردا می شود.
· · · · · · · · · · · · · · ·


صحبت از خانه پاندا.
● بخش شمالی استان سیچوان در چین، "کشور" تبت در اصل.پاندا در کوههای بلند این منطقه زندگی می کند. چین خود را چیزی تبت از سال 1959 است. من با "حیوانات" پاندا چینی هستم.
● تبت از سال به چین منتقل شده است.مردم تبت توسط چین مورد آزار واقع شده اند. تبتیها، برای مثال است و البته بچه ها در صبح و دعا به بودا، به خواب در شب.چین راهب و دوست نداشتن است، و دعا، و معابد. فرار از دست شر چین، که راهب بزرگ دالایی لاما چهاردهم، که موفق به دریافت جایزه صلح نوبل، من به Dharamsala در هند 52 سال قبل فرار کرد و بسیاری از مردم است.در طول 52 سال، بسیاری از تبتیها، و پس از آن در یک زندان تاریک قرار می گیرد، تا زمانی که کودکان 1.2 میلیون نفر، سالمندان، جوانان، هم در مردان و هم در زنان کشته شدند.نیز وجود دارد که بیش از 8،000 معابد، یک بار تقریبا یک شمع از آوار تبدیل شد.چینی، حتی مورد آزار واقع شدند، و صرفه جویی در پول، بسیاری از مردم تبت بازسازی معبد بود، با این حال.
※ پس از دیدن یک پاندای غول پیکر، "تبت موضوع" جستجو در اینترنت.
پاندا یک حیوان تبت است.
انجمن Parudenhttp://palden.org
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·


سرکوب به 63 سال از حزب کمونیست چین، در اعتراض به قتل عام.جنوب مغولستان، اسفند.(با هم، مغولی جنوبی، ژاپنی اعتراضات در چین!)
● دیکتاتوری کمونیست چین دشمن صلح و توسعه آسیا است.
● مبارزه برای جنوب مغولستان، حزب کمونیست چین توسط دولت، به زندان افتاد. آقای Hada شکنجه شده بود. نجات زنان Hochinfu!
یک اعتراض، دولت چینی، در دراز مدت برای کشتار انسانی در جنوب مغولستان است.
2 نتایج: از شماره ها، تخریب خاک سیاست تهاجمی دولت چین دعوت کرده است تبدیل کشاورزی و بهره برداری از منابع، تخریب محیط زیست، به اعتراض که زندگی عشایری مغولی محروم از فقر امرار معاش خود تبدیل شده است.
3، تخریب فرهنگ مغولی سنتی، به منظور ترویج سیاست پاکسازی قومی، تعطیل مدارس و مغولستان، در اعتراض به ادغام.
سپتامبر 12، 4،1981. مخالفت با سیاست های جمعیت تجاوز حکومت حزب کمونیست چین به مناسبت سالگرد جنبش از 31 دانش آموز مغولی. (هان طرح حل و فصل، مغولی مردم در اقلیت در حال حاضر!)
5، حمله به حزب کمونیست چین است، اما ناشی از حمله از جنوب مغولستان دهه پیش، که هنوز هم ادامه. همانطور که به خوبی شناخته شده است، تبت. اویغور است. برای جزایر Senkaku در ژاپن، بلکه اعمال تجاوز حکومت حزب کمونیست چین، که یکی از نمونه های. بیایید جلوگیری از گسترش این اصل، حمله است. دشمنان صلح و توسعه در اعتراض به آسیا، به حزب کمونیست چین!
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·


دولت چین شده است، مدیریت مظلوملطفا نظرتان را به کمک به اویغورها!
● 1945ده هزار نفر اویغور 306،78 (76،40 درصد)22، 24 هان ده هزار نفر (5،54٪)
● 2004ده هزار نفر اویغور 89،67 (45،73 درصد)هان ده هزار نفر 780،25 (39،75 درصد)



● منابع شده اند دزدیدند.
● این است که یک سایت آزمایش هسته ای، بسیاری از قربانیان است.به عنوان "دریاچه سرگردان"، معروف Robunoru سایت آزمایش هسته ای در چین بود. استنباط حتی اگر آن را درست در کنار ساکنان زندگی می کردند، بدون اینکه هیچکدام از دیگر اقدامات تخلیه، بار آزمایش هسته ای 46 ساخته شده است، قربانی تابش بیش از یک میلیون و بیرون آمدن شما تا به حال به. در زمینی در بیش از 50 کشور جهان پخش شده است، "مرگ در باشگاه" فیلم مستند توسط پوشش از نفوذ محلی (UK BBC)، احساس شد.
● پس از حزب حاکم کمونیست چین، اما اویغورها عنوانی رئیس، "سین کیانگ"، این آزمایش به عنوان وزیر امور خارجه هان حزب کمونیست چین برگزار شده است. واقعیت است "قصبه" به دور از آن است. و به گونه ای است به عنوان "تروریست" جدایی طلب "، بدون رفتن را از طریق روش های با برچسب مناسب و معقول، که در اعتراض به درمان چنین بی رحمانه است که به دفتر مرکزی فرستاده می شود و زندان کار اجباری است.
ژاپن اویغور انجمنhttp://uyghur-j.org
· · · · · · · · · · · · · · ·


● رله شعله حقیقت، لطفا به ما کمک کنید.دبیرخانه هیأت ژاپن، جناب دالایی لاما، تبت دولت در تبعید مجلس
● از سال 2008، نیروهای امنیتی چین به تقویت سرکوب تبتی ها به شدت، مرگ و میر بسیاری، من به تعداد بیشماری از مردم شکنجه شده اند.



● به سازمان ملل متحد درخواست تجدید نظر، به حل و فصل مسئله تبت!امضا "شعله رله حقیقت"، با تشکر از شما برای همکاری شما
1، بر اساس قطعنامه سازمان ملل متحد در سال 1959، 1965 و 1961، به موجب این مسئله تبت منتقل شد به بحث، برای تحقق محتوای آن قطعنامه، سازمان ملل متحد، شما به طور خستگی ناپذیری باید کار کند.
به منظور بررسی وضعیت بحران 2، در جریان در تبت، من باید یک ماموریت حقیقت یاب توسط یک نهاد مستقل بین المللی را به سرعت ارسال نمایید.
3، به طوری که تبتی در داخل تبت، میل اساسی برآورده شده است، سازمان ملل متحد، باید مسئول شسته و رفته است.

دفتر هیأت از ژاپن جناب امضا مجموع دالایی لاما (تبت مجلس ژاپن)http://www.tibethouse.jp/fot/
· · · · · · · · · · · · · · ·
پنج دلیل برای جزایر Senkaku خاک چینی (به زبان انگلیسی ویدیو.)



کره ای برای دو محل خاص 2012 (فیلم Korean. زبان انگلیسی. Takeshima)


· · · · · · · · · · · · · · ·
گریه از روح مردم شما می خواهید برای محافظت از پوشش مغرضانه Masugomi آبه [با زیرنویس]


↑ این «ذهنی» شخصی من است.در مرز چین Senkaku، موضع سخت خط به دروغ به هیچ وجه.کم کم، و رسانه های ژاپنی، من فکر می کنم عنوان شده است تقسیم شده است.
Sankei--YOMIURI↑ کمی کوچک، در اینجا و در حال حاضر به من گزارش، من فکر می کنم. در "خط چشم از چین طرفدار"، آن را در اخبار نمی باشد.
کانال تلویزیونی است به احتمال زیاد می باشد.فقط. "تئوری ذهن است. آرمانگرایی نظریه احساسات. ذهنی طرفدار چین" و بعنوان رئيس تشریفات عمل کردن، گوینده، اما به نظر می رسد جریان اصلی است.به نگاهی، به طوری مریض، من بر واقعیت استوار نیست.
، "راست"، "مدرسه" شاهین "حق"در این سخنان، تلویزیون به نظر می رسد به لایه مدیریت اطلاعات، شما از اینترنت و روزنامه ها را نمی بینیم.
برای سلامت روزنامه نگاری، و من حدس می زنم یک وظیفه و مسئولیت برای انتشار، جریان از پول وجود دارد، رسانه ها، دوباره فکر کنید.
و قانونگذاران به احتمال زیاد، وزرا و است.همچنین خود را، خانواده های آنان. اعم از حدود بستگان Santoshin.همه شما باید در معرض با شرکت های از قبیل "ارتباط میان چسبندگی است."> مدیران و افسران، درآمد سالانه است. محتوا و کار، به آشتی دادن مقدار است.

گیشا، تونی بلر و آسایش زنان [Taniyama یوجی آکیرا Taniyama Yujiro] (Takeshima، زنان آسایش)



هویت زنان آسایش مبتنی بر شواهد


· · · · · · · · · · · · · · ·
> ★ ☆ ゞ نیروهای دفاع از خود (* `· ω · ') ★ مخالف سپر است برای محافظت از مدافعان حقوق بشر و رژیم غذایی ژاپنی 87.3 کیلوگرم ★ روز 382
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11365058032.html
[این است که] ترجمه ژاپنی وحشتناک http://jeenaandow.tumblr.com/post/32096599555 تبه کار است که گوگل شده است مهندسی ضد ژاپنی، قرار دادن یک کلمه خاص -
↑ به عنوان "قوانین بین المللی"، "دموکراسی"، "سرمایه داری"، آیا این عادلانه است؟ آیا شما قبول می کنید، این؟※ با اعتماد به نفس، من می توانم ترجمه گوگل به صورت خودکار استفاده نمی کند.("ژاپنی! کشتار" HTTP :/ / jp.autoblog.com/2012/09/24/audi-distances-itself-from-chinese- انتقاد نمایندگی آئودی در چین در ایالات متحده آمریکا قرار داده تا بنر چه به بیرون می آیند. بیانیه از ستاد گوگل فروشنده با ما باید extermin / ← آئودی؟)


> بنابراین اگر شما می توانید، بر اساس حقایق، "Senkaku" مشکل "ساختگی آرامش و آسودگی زنان" دولت ایالات متحده را محکوم عادلانه است.من >> دولت ایالات متحده، محاسن و demerits از جنگ خلیج فارس را بپرسید.
که دیپلماسی است.سوال من، موشکافی اطلاعات.★ سلاح های کشتار جمعی است.★ پس زمینه از شرکت های نفتی آمریکایی و قانونگذاران است.من آنها را زیر سوال.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
> برای متوقف کردن کمک ژاپن ... ادای احترام Omanuke 6 تریلیون ین به چین "سرکش"http://www.zakzak.co.jp/society/politics/news/20120927/plt1209271125004-n1.htm↑ متر در دسترس بود، "نقطه نظر"، با تشکر از شما فوق العاده (__) متر است.
(به عنوان ستون فقرات، به نظر آمد. دولت ژاپن، و "دیپلماسی" در اصل شما باید انجام دهید، پس زمینه، با تشکر از شما)
این، "اخبار" نرمال در اصل، من می خواهم برای دیدن.

> برنج مدرسه که معذرت خواهی، "من هر کس با عرض پوزش در چین"، 29 سپتامبر، به Senkaku ملیhttp://sankei.jp.msn.com/world/news/120929/chn12092903270001-n1.htm▼ من شگفت زده حتی کسب و کار مردم را بدون درست صحبت می کنند شکایت در مورد ضد ژاپنی شورش، برخی از برنج مدرسه که برای Senkaku ملی در تلویزیون عذرخواهی کرد: "این یک جلسه بسیار خوبی بود" "من همه متاسفم در چین است." بیان خارج از نزاکت "خائن" استفاده نمی شود، میدان کوچک در حال حاضر که جناح مدیران همان من خرد، جاه طلبی رئیس کابینه وزیر یوان Hiromu نوناکا تلاش برای بالا بردن مناقصه برای انتخابات ریاست جمهوری LDP 11 سال پیش اما من سپاسگزار هستم.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
> آقای هاشیموتو ... "مدیریت شرکت" همچنین سرزمین های شمالی، Senkaku در ژاپن و درصد آرا http://www.yomiuri.co.jp/politics/news/20120928-OYT1T00225.htm؟from=main4 ← پیشنهاد تابعیت، بررسی دقیق باید محکوم شود، جریان از پول برای همه آقای هاشیموتو است.
> دریای چین جنوبی http://news.livedoor.com/article/detail/6999296/ ←،، "چین طرح ریشه از یک درک مشترک از شکست ژاپن از روابط رو به وخامت" مانند مغولستان. شما باید محکوم کرد، دولت چین! دولتی است که امکان پذیر نیست، باید محکوم شود موشکافی، جریان مالکیت خصوصی!
شوی برای دفاع از شأن و منزلت! عزت نفس منشاء چینی ها از درگیری ها در طول روز - واقعا به شکل رسانه http://news.livedoor.com/article/detail/6999217/ ← هانا خلیج،،، اما به دموکراسی، و یا "ارسال"،،، از جمله ژاپن، از جمله غرب،،، و روزنامه نگاری،،،
> برای جلوگیری از حمایت مالی http://www.yomiuri.co.jp/world/news/20120929-OYT1T00408.htm؟from=top ← 6 تریلیون ین کامل صفحه تبلیغات در روزنامههای مهم برنج به معنای "شماره Senkaku چین ! شما باید این فایل نقد می نویسید، همه از پول ژاپن در برابر آن! ! بیش از حد بسیاری از چسبندگی
> باید بیانیه Kono http://www.yomiuri.co.jp/world/news/20120929-OYT1T00406.htm؟from=main1 انتقاد ← غیر مستقیم از ژاپن در "آرامش و آسودگی زنان" "Takeshima"، وزیر امور خارجه کره این فایل نقد می نویسید:. همه "گردش پول" از مخالفان! به بررسی دقیق! ! محکومیت و اصلاح! !
> وزیر امور خارجه از حمایت بزرگسالان ایالات متحده · درخواست پشتیبانی http://www.yomiuri.co.jp/politics/news/20120929-OYT1T00449.htm؟from=main2 ← "خنک ژاپن و کره جنوبی را به" آرام پاسخ "Takeshima برای بررسی جریان پول از همه روزنامه نگاران، گفت: "
> چین به شرکت های مربوط به دستیابی به یک شرکت چینی باد قدرت "صبر" در مزرعه باد در اورگان http://www.yomiuri.co.jp/atmoney/news/20120929-OYT1T00468.htm؟from=main4 رئیس جمهور آمریکا من تصمیم که شرکت کسب اجازه نمی دهد
> "سرقت جزایر Diaoyu ژاپن" روزنامه انگلیسی در چین را به اعضای اپوزیسیون، مانند Keidanren Senkaku http://news.livedoor.com/article/detail/6998505/ ← تبلیغات روزنامه ایالات متحده، تمام پول شما باید برای بررسی جریان است. پس زمینه معنای مخالف دیده می شود. و، البته، مسئولیت و
> چرا، حمایت از قدرت های اقتصادی برای متوقف کردن پشتیبانی ... Omanuke http://news.livedoor.com/article/detail/6996594/ ← ادای احترام ژاپنی 6 تریلیون ین به چین "سرکش"؟ روشن کردن هزینه های بازسازی، که مقدار! علیه ژاپن، نیاز به شستن از پس زمینه از پول! اطمینان از صحت! !
> 40 سالگرد عادی سازی روابط دیپلماتیک بین روز = 29 "بدترین" در برخورد Senkaku - http://news.livedoor.com/article/detail/6996860/ ← غیر مسئولانه در طول روز، از جمله حمایت از ODA، خواهد شد قطع شده است. قدرت اقتصادی در جایگاه دوم، آنچه شما انجام می دهند؟ اداره مالیاتی در حال بررسی زمینه های مالی از نیروهایی که آن را مخالف!
> نخست وزیر "هیچ سازشی" اظهارات رئیس Keidanren Keidanren http://www.yomiuri.co.jp/atmoney/news/20120928-OYT1T00189.htm ← انتقاد، و جریان از پول است. همه باید منتشر شود، جریان از 5 تریلیون ین حمایت چین.
، کشاورزی، جنگلداری و شیلات> 2،83 میلیون ین با 8.3٪ در معادن کاهش یافته است، بر اساس صنعت، کاهش بیشتر صنعت صنعت خدمات اسکان و آشامیدنی 2،3 میلیون ین، کاهش از 6.7٪ است. ← بندگان مدنی. مانند جدایی از حقوق معلمان، از جمله عنوان "خصوصی 40 ... http://news.ameba.jp/20120928-448/ حقوق و دستمزد به طور متوسط ​​در سال گذشته،" به ویژه
> http://www.yomiuri.co.jp/world/news/20120927-OYT1T01157.htm کشتی جنگی چینی ← ... اگر به آبهای ژاپن ارضی "صلاحیت قانونی در آبهای" کشتی جنگی در خارج از سواحل چین Senkaku، به جای JCG نفوذ ، صلاحیت MSDF است. این جنبه باید خطر طولانی مدت از خطر قریب الوقوع در نظر گرفته شده
> چین، نودا دولت لرزش؟ حمایت چین ... و 5 تریلیون ین http://www.yomiuri.co.jp/world/news/20120928-OYT1T00318.htm؟from=main1 ← نشست 7 با گروه ژاپنی، همه از بازار پول از چنین روابطی به عنوان Keidanren شما باید این اصول را تعیین می کند. الزام که سلامت
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
> 9/17 [] من به توکیو دمو> رفت "در امتداد خط Yamanote! Senkaku حفاظت" (تعطیلات دوشنبه) (تجدید چاپ و توزیع کاغذ)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11357402477.html
آزادی واقتصادی و سرمایه داریدموکراسیسیاسی توابع و سالم

مردم خود به دنبال اینکجاست آن هر یک از دولت،و من یک تفنگ، من فکر نمی کنم

> بهار در ژاپن> بهار چینی> بهار در کره جنوبی

وقتی که> بهار در روسیه

بهار در آسیاشما آن را می خواستم،اگر شما حق داشته باشند برای جلوگیری از هر کسی نیست، اما من فکر می کنم

اما کاملابه مردم خود، و من نسبت به سلاح گرم، من فکر نمی کنم

در حال حاضر، برای شرکت در تظاهرات های مختلف و غیرهجمع آوری و اطلاعات است.و ارتباط افقی، تبادل اطلاعات.تلاش به فکر می کنم، با هم کار کنند، من فکر می کنم.

حتی اگر شما را دیده اند، اینمن اضطراب، واژه ها و مقالاتخود، لطفا سعی کنید برای پیدا کردن.

حتی به انکار، همه چیز، و نه به بلعهمیشه خودت باش، لطفا سعی کنید برای پیدا کردن.آن، و این واقعیت است که بررسی اطلاعات، چرا که من فکر می کنم.

> تیم مدیریتشرکت مدیریتاز آنها، "عدالت (فلسفه و سرمایه داری)، و غیرهبزرگ، و من حدس می زنم درگیر هستند، من فکر می کنم.

بسیار> دولت ژاپن> دولت چین> در دولت کره بوده است فساد

کشور، اقتصاد و جهاننهاد های است که می تواند گردش

آن> تیم مدیریت. شرکت. سمت مدیریتبه نظر آنها، من مشغول به کار شد.
ترس کشور، "جنبهای انسانی و بشری مدیریت مدیریت آنها".و فساد خود را دولت، تبانی، تقلب، و غیره،مگر این که ما با آن مواجه، من حدس می زنم نیست.

این است، چگونهاین دولت از آسیا، و یا «فساد» است.

سیاسی و نه برای شهروندان خودسیاست تنها برای سیاستمداران، سیاستمداران انجام داده اند نیست.
> قدرت> اموال شخصیبه نظر آنها، وسواس، سیاستمداران هر کشور.

در فساد، عملکرد سیاسی، باعث یک نقص است.کا گسترش مزمن، من از طریق تبدیل شود و چسبندگی.

در سراسر کشورفراتر از تاریخ
ارزش>، "فرآیند"، حقیقت حمایت شده استدولت خود را، به طور غیر قانونی، تیم مدیریت ما به شکل بالا،،،

شاید کم کممن می خواهم به متصل می شوند.آیا برای دولت آن است، اما ممکن است یک "طعنه آمیز"
> اخبار
> اینترنتاز طریق آنها، از شرکت ها در سراسر این تیم، که سرعت را به تراز وسط قرار دارد.

> عربی بهارو وضع عرب، اما متفاوت از آسیاتا چه حد، آن را "محور زمان" ناشناخته است اگر چه آن رابه طور پیوسته، چیزی است که باید منجر شود وجود دارد.

> دادگستری، اصول سرمایه داری اصلیآینده کشوربا مدیریت به غم و اندوه، من فکر می کنم به شدتکم کم، به "اصلاح" را آغاز کرده است.

0 件のコメント:

コメントを投稿