2012年9月23日日曜日

محاصره سفارت چینی 9/22، Minato-KU، توکیو! جلوگیری از تهاجم Senkaku در چین! بزرگ اقدام اضطراری ملی ② (اعتراض و راهپیمایی

محاصره سفارت چینی 9/22، Minato-KU، توکیو! جلوگیری از تهاجم Senkaku در چین! بزرگ اقدام اضطراری ملی ② (اعتراض و راهپیمایی) (عکس و متن در زبان ژاپنی)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11361969724.html

امریکا، اروپا، آلمان. من از رسانه ها به دولت های خارجی است.


[این است که] ترجمه ژاپنی وحشتناک http://jeenaandow.tumblr.com/post/32096599555 تبه کار است که گوگل شده است مهندسی ضد ژاپنی، قرار دادن یک کلمه خاص -
↑ به عنوان "قوانین بین المللی"، "دموکراسی"، "سرمایه داری"، آیا این عادلانه است؟ آیا شما قبول می کنید، این؟



> بنابراین اگر شما می توانید بر روی حقایق، نه بر اساس، "راحتی شماره زنان ساختگی" دولت ایالات متحده را محکوم عادلانه است.من >> دولت ایالات متحده، محاسن و demerits از جنگ خلیج فارس را بپرسید.که دیپلماسی است.· من بپرسید، موشکافی اطلاعات.★ سلاح های کشتار جمعی است.★ پس زمینه از شرکت های نفتی آمریکایی و قانونگذاران است.من آنها را زیر سوال.
· · · · · · · · · · · · · · ·
> محاصره سفارت چینی (شنبه) 9/22 []، Minato-KU، توکیو! جلوگیری از تهاجم Senkaku در چین! بزرگ اقدام اضطراری ملی (اعتراضات و تظاهرات)http://www.ganbare-nippon.net/event/diary.cgi
تاریخ و جزئیات:سپتامبر 22، 24، 2010 (شنبه)منطقه "پارک جنوبی" Aoyama دمو متروپولیتن مجموعه 14 ساعت، 00 دقیقه(خروج 5 ایستگاه "Nogizaka" هفت chome Chiyoda Roppongi، Minato)پارک Mikawadai دمو ~ خروج Aoyama پارک 15 ساعت، 00 دقیقه(شماره 27 4 chome Roppongi)سپس، اعتراض در مقابل سفارت چین
※ حیوانات خانگی را پلاکارد (اما آنهایی که تبعیض قومی ممنوع)※ لطفا پرچم بلندگو در کلاس دیگر از پرچم را بزرگ نکن.
سوالات حامیان سایت:ژاپن موفق باشید! کمیته ملی اکشنتلفن 03-5468-9222http://www.ganbare-nippon.net/

↑ من انجام داده اند.
↓، به شرح زیر مشارکت دفتر خاطرات است.
· · · · · · · · · · · · · · ·


به نقطه نشست، در حدود 20:02 رفتم.معمولا تقریبا هرگز، در پارک، با پرچم پر شده بود.
اما، "سمت راست خودرو Gaisen" است، به عنوان منطقه در اطراف پارک.در حالی که جریان در حجم بالا، و موسیقی دوران جنگ، من در حال اجرا بود.※ ژاپنی، بسیاری از مردم است. به "ماشین Gaisen حق"، من بیزاری.(از آنجا که، در زندگی مردم ژاپن هستند نیز طبیعی است. بسیاری را دوست ندارند، است فقط کلمات، بنابراین خارج با دست های خود را یا با تراشه بر روی شانه خود می آیند. ارعاب و یا اجبار، بسیاری از مردم استفاده از کلمات ژاپنی راست بال Gaisen من خیلی ماشین دوست ندارم).
دولت ایالات متحده، دولت. رسانه ها، شما ممکن است بخواهید بدانید.↓ ↓

اظهارات توهین امپراتور، در دوره بررسی، رئیس جمهور کره جنوبی، که آیا چنین چیزی واقعا می گویند، می دانم "(ساختار تبانی) در ژاپن تابعیت رای" دولت ژاپن است. سپس، تلویزیون، و غیره، رسانه های ژاپنی، من می دانستم، و اطلاعاتی که چندان نمی تونستم.

اساسا مجددا "راست بال اتومبیل Gaisen" در ژاپن [موضوع]

↑ "کره ای ها در ژاپن" "کره ای ژاپنی"، اما اغلب می دانستند، که آن را پیکربندی شده است.
اما، برای یک مدت طولانی، چندین دهه، من بوده ام متنفر بودم."Gaisen ماشین جناح راست" است، به جای ژاپنی.· کره ای ها در ژاپن است.· ساکنین کره ای.↑ در حالی که اظهارات توهین آمیز از جانب امپراطور، ما را در شبکه نگاه کنید، من می دانم که یک درصد از آنها، تقریبا، اشغال شده است. و من می دانم، "خبرنگار ارز توافق در طول روز است."


چه چیزی شما را حدس می زنم، به ترجمه خودکار گوگل، نرم افزار، و غیره (کرک ابزارهای هک)
در سیاست، ژاپنی خود را در سرود ملی خود علاقه مند است، پرچم ملیدر حال حاضر، کم کم، تصادف در کشور خود، من شروع به متوجه است.
و ما شروع به می دانم که حتی اگر آنها باید قادر باشد که اعتماد به رسانه ها، اطلاعات تحریف شده است.
> "بهار در ژاپن"سیاست ژاپنی اگر انجام نداده، باید آن را اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی، من هم فکر می کنم آن است که دولت ژاپن است.
· · · · · · · · · · · · · · ·


↑ به پلاکارد
· حادثه میدان تیان آن من.· چین را به فرو رفتن یک کشتی نزدیک شدن به Senkaku.· حادثه میدان تیان آن من.چین یک کشور نمی باشد. خشونت جمعی است.• چینی دانش آموزان، چه ¥ 15 میلیون در هر ماه پرداخت می شود به هر حال؟
· · · · · · · · · · · · · · ·


در نزدیکی بالای پله ها، و گفتار، برای حدود یک ساعت است، به عنوان آن بود.
در آن زمان.· قوانین و مقررات تبعیض نژادی، boos، لطفا متوقف شود.• غرور و افتخار از ژاپنی، لطفا تظاهرات.• همانطور که از مردم چین، و یا پرتاب یک بطری های پلاستیکی، و یا لطفا شورش نیست.در بعضی از نقاط، این نوع از چیزی، من هم صحبت بود در مورد.هر بار، تایید و تشویق به وجود آمد.
※ "مردم سینا"، من در پاسخ، چینی بوده است. به هر حال، ذخیره سازی برای مردم "سینا" وجود دارد، آن است که تصور است که اصطلاح "تبعیض" در جایی که من شنیده ام، من تا به حال یک مقاومت کوچک است. اما، در غیر این صورت، به طور کلی. من فکر می کنم آن را بسیار منطقی راهپیمایی بود.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
در حدود 15. سخنرانی به پایان رسیده است.مردم در حال رفتن به ماه مارس، در خط 5 لطفا. هنگامی که با درخواست میشود.بدون سردرگمی، همه بی سر و صدا، من در خط رفت.
خارج از پارک، که به زودی به عنوان، و مطبوعات آسیایی، بسیاری وجود دارد.اما، در ژاپن، چین و کره جنوبی به نسخه ی نمایشی نمی کند، و همچنین چند هزار نفر از مردم در حال حاضر، گزارش شده است.↑ دولت ایالات متحده، دولت آلمان، دولت های ملی است. رسانه ملی، یا الهی، این؟


مارس آغاز شده است فقط در چند دقیقه• در نسخه ی نمایشی صفوف مردان و "معلم" نامیده می شود، صدا می آیدبرخی از مردم را بسیاری از تصاویر، خریدم.
من همچنین می خواهم شما را به عکس؟ پس، من شنیده می شود.آیا می توانم وبلاگ خود را قرار داده و در صورت؟ پس، از او خواستم، لطفا قبول کرد.با تشکر از شما!
پیام انجمنمردم تایوان و ژاپن پشتیبانی می کند.↑ دست نوشته شده بود.متشکرم.

ژاپن، به جای کشورهای آسیایی ضد ژاپنی در آموزش و پرورش ".نرم افزار ملت· ODA· دانشجویان بین المللی (در دانش آموزان چینی، ژاپنی طرفدار ملی برای دانشجویان بین المللی.، شما باید پرداخت شود به توقف پرداخت 150،000 ¥ در هر ماه!)همکاری متقابل اقتصادی (در شرکت های ژاپنی مانند پیش)ملی و ضد ژاپنی است. ضد کشور ژاپن آموزش و پرورش، لغو ODA. مبادله الغای آن. نرخ ارز، سخت مانند لغو شده است.
و> متحدامریکااسترالیاو هند(اگر شما علاقه مند هستند.، لطفا نگاهی به خودتان در اینترنت، به راحتی، به دلیل آن را نمی توان مورد بررسی قرار گرفت.)
دولت و طرفدار ژاپنی، متحدان،بیشتر، شما باید افزایش دهد!
· Keidanrenدولت ژاپن↑ رای تابعیت در ژاپن و به شدت احساس، چسبندگی، پاکسازی. را محکوم می کنیم، که عملکرد سالم است مختل شود.
· · · · · · · · · · · · · · ·
متناوبا، در ستون 5، برای حدود یک ساعت، من رفتم، خیابان های Roppongi.پلیس، می تواند پیاده رو سازماندهی نشده بود، نیز وجود دارد یک صحنه کمی وحشت، من فکر می کنم به طور کلی، هیچ boos، و غیره، آن را به یک راهپیمایی بود.
از جاده، گاهی اوقات، کف زدن رخ داده است.
عصبانی جزایر به Senkaku، به خشم در چین، سه زن که به شرکت کنندگان غیر رسمی بوده است.
حدود 1 ساعت، مارس به پایان رسیده است،در یک پارک کوچک، یکی پس از دیگری، معترضان برای رسیدن به انجام شد.
را به پایان برساند توالت، من تو را تحسین ورودی پارک، از شیب.
30 دقیقه، از بالای اسلاید، برخی از مردم که با این سخنرانی است.در نهایت. من از سفارت چین gherao نقل مکان کرد و تا مارس است.
همانطور که ما او را گذاشته جعبه پلاکارد گفته شده است.پایین از گردن، تنها کارت پیام، آن را به موثر باشد.↑ من نمی می تواند صادق، قانع کننده باشد. هر کس، با توجه به آن است.
همچنین در این زمان،و در نهایت، "اما در اطراف سفارت چین، به عنوان محصولات بشر، لطفا متوقف شود. دری پرتاب بطری، و غیره، و غیره اما boos کثیف، با ژاپنی است که من عصبانی، غرور ، لطفا در اطراف سفارت چین است. زنجیره ای به عنوان یک انسان، اما انسان از سفارت چین! اجازه را احاطه کرده است، چرا که آنها می آیند برای دیدن، سینا مردم، و آن این است که ژاپنی! ll'm عصبانی بر خلاف، بطری های PET و شورش بدون، و این که او خلق کرد "نشان داده خواهد شد.


از صفوف از پنج ستون در یک ردیف به خط، جاده به سفارت چین آموزش داده شده است.
صفوف طولانی، در یک ردیف، من به دنبال.
در مقابل سفارت چین، یکی پنج سال،از آنجا که من از قبل از سفارت چین گذشتدر آن زمان، لطفا بیا ضربه، خشم مفتخر است که به عنوان یک ژاپنی است. بود که با.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
در طول راه، من می راهپیمایی پارک کم است.من تعجب می کنم چه اتفاقی افتاده است؟ و من باور دارم.سخنرانان از برگزارکنندگانبا همان نرخ به عنوان ماشین حق ماست Gaisen "بنابراین پیوسته، تبدیل در اعتراض به پلیس در حال حاضر، در نهایت، ما، شما تا به حال درایو دور افتخار ژاپنی! شما بر خلاف Gaisen جناح راست! به جای jeers و خشونت، و "بیایید تظاهرات منطقی.
بسیاری از مردم گوش دادن به.که دیگر Gaisen حق من بود، رها شده است.
در حالی که شما در انتظار، از مردم پشت سر• "! خواهید در ژاپن به یاد بیاورید، یک شرکت است که در چین" ... جوان، به خاطر من با یک صدای تصادف شد
• "اما گسترش تقاضای داخلی" ... من در کنسرت بود.
سپس• "! خواهید به یاد بیاورید، از اتباع ژاپنی در چین" جوانان و صدایی که در حال حاضر
من ... "این نرخ 80 درصد به خودکفایی ... (هدف این است که به منظور بهبود نرخ خودکفایی است.)"




در سراسر جاده، بالا و پایین عکس یک وضعیت عکس است.که برگزار کننده می باشد و با بلندگو، غیر از بیان، در بیشتر قسمت ها شستشو، صدای بالا می رود، وجود ندارد.


· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·


در اینجا، چرا پرواز پرچم ژاپن، قطبهمانطور که از پرچم ملی برداشته شود، و آن را کارگردانی کرده بود.
بدون شکایت، بچه ها، همانطور که گفتم، از پل، از "یک پنجم" است که به حذف پرچم ژاپن،من به دست، پرچم ملی آورده شد.↑ که از شانه آویزان شده بود، شما را وادار به متوقف کردن، و باید در دست خود، دستور داده شده بود.
من تعجب می کنم چرا؟چرا؟چه در جریان است اشتباه است؟که از شانه، از راه بدر کردن، پرچم ملی است؟
هنگامی که قطب برداشته شود، کیسه وسایل بازرسی شد.
سپس، کمی صبر کنید و من به پنج تقسیمدر مقابل دو افسر پلیس، محاصره سفارت چین! جلوگیری از تهاجم Senkaku در چین! در یک ستون پنج، تظاهرکنندگان اقدام بزرگ ملی اورژانس به راه رفتن بود.به سوی جلو و عقب، این 5 است. با تشکر از شما، "و من رد و بدل کرده اند با سر اشاره کردن.
بگذارید به نحوی، من نمی دانم خوب نیست،که در آن افراد زیر نمی بینم، من گرفته شده بود.سپس، به ما می گویند، و لطفا حرکت، و حرکت به طور مستقیمدر سراسر جاده، در guardrail، اندود شده است• "سپس من تعجب می کنم چه"، و من باور دارماز افسران پلیس کهقبل از اینکه چشم های من، در سفارت چین است. گفته شده است که ادعای خراب است، و با شخص بعدی جایگزین، متعجب شدم.
گفت: "3"، پنج تن از ما، من به پایان رسید.بر خلاف "سفارت"، تصور کرده بود، بیش از حد، من باید یک ورودی کوچکدر حالی که من شگفت زده شده بود، من به پایان رسید.↑ به عنوان اعتراضات علیه نیروگاه هسته ای، یا من اقامت، سفارت، و احتمالا بیشتر، به دلیل آن بود که فکر می کردم.
قبل از سفارت چین، حذف شد2 نفر به یک افسر پلیس است که منجربه یک پارک کوچک، من گرفته شده بود.
و کسانی که پرچم را در بالا، کمی، من باید برای گفتن به شما. با تشکر از شما!
تبدیل شدن به یک نفر، کمی، من به تماشای پارک.گودال ماسهبازی، و غیره، سه مجموعه از پدر و مادر سفید، بازی می شد.
حتی بعد از حدود 15 دقیقه، بیش از حد، معترضان، چرا که آن را نشانی از جمع آوری نیست،به کسی که پرچم ژاپن را تعیین کرده است،· چه "؟ وجود دارد بسته شدن و یا پس از این تظاهرات،" و شنیدنمن به خصوص نیست.من می ترسم جریان انحلال خوب است؟ و چون گفته شدانجام به شما تشکر می کنم، یک پلیسو "است که در آن ایستگاه Roppongi،" و شنیدن
فقط در جریان بازگشت به تظاهرکنندگان، بنابراین من خواهد بود به عقبمن یاد گرفتم، در راه این کردن.
اگر شما در ساعت نگاه کنید، چرا که آن را در حدود 17:30 بود.پشت، راه را بروید.پلیس که، آن بد بود، اما منعنوان آن است، به سمت مخالفبه سفارت چین، یک بار دیگر، از جهت مخالف، من رفتم.↑ به عنوان مرجع در آینده نیز وجود داشت، اما همچنین می خواستم ببینم نسخه ی نمایشی.
· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


برخی از افراد، پیراهن سفید و کت و شلوار سیاه و سفید، که یک پلیس بود.از حدود پنج نفر، افسران پلیس و لباس شخصی ها، در این سمت رسیده است.
بر روی شانه چپ از پلیس در پیراهن سفید، پرچم ژاپن، به نظر می رسد کوچک است.فقط وجود دارد، در یک سطر پنج مرتب،، "من:" درخواست تا زمانی که استراحت، به همان اندازه به عنوان دوست دارید، من برای اصرار حل و فصلمن هستم، زمانی که شما واردفقط یک نفر در یک کلمه، آن را به حال تبدیل شده است.
در سمت راست جاده، که در آن نور است "سفارت چین" است.
عینک یک دست کت و شلوار از 5-6 نفر، نگاه مانند بهتر Nogata "چین" کارکنان سفارت، به دور، به دور از تظاهرکنندگان، جاده ها در سمت راست، به دنبال به پایان است.
و من در یک پرسه زن عزیزم قرار داده است، و من مرد جوان.از حد، "Senkaku است! قلمرو ذاتی ژاپن" است که در زمان این ادعا، من تا به حال به تحسین.من هم دوست دارم به کف زدن همراه، در حال حاضر.
مخفی پلیس؟ ، در بر داشت در بازگشت، 1-2 نفر، با حدود 1 متر از من است.اما از آنجایی که من یک چیز بد نیست، من را از طریق بوده است.بسیار بوده است ایستاده بود به طور مستقیم در پشت تظاهرات تا پایان، تا زمانی که من ترک.
در این زمان، من ایستاده در سمت تظاهرکنندگان، و یک پلیسبه او، من عصبانی بود.با گذشت زمان، بدن من را لمس می شود، من نیست.برای برخی از این دلیل، مردم از نسخه ی نمایشی، پس از یک ادعا می کنند زبان "، و از یک سو، با هر دو دست، به عنوان ضربت متقابل و تند، او دارای جابه جایی شانه"،مشاهده، احساس، من خیلی بد شد.
است، بدون در نظر گرفتن جنسیت.تقریبا همه مردمدر پایان از ادعا"! همان بعدی،" که، در احساس ناخوشایندشانه شخص را فشار دهید، من پشت سر دفع شد.صدای ↑ بود پس از. "نگرش پلیس! متر بد" و. اما تا پایان، چرا که من می خواستم به من پاسخ داد.
بزرگ که ممکن است، I، زده شد به جای آن، به تشویق.I're تشویقو گاهی اوقات کسی پرسه زن، کودک، جوانان و جوان، من فقط دو نفر بود.↑ اما، گاهی اوقات. رهگذر نیز به من دست بزنید.
جاده در مقابل سفارت، آن را به خودرو مهر و مومهر زمان وسیله نقلیه رفت و آمد، صدای معترضانغرق شده بود.به هر حال، حتی ناعادلانه، من فکر می کنم.
· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


حدود 19 ساعت، 40 دقیقهدر این بیانیه از سازمان دهندگان، من را بخوانید.
در این زمان، حدود 1-2 دقیقه است، یا آن را پرچم احتیاط بیش از حد بیرون جلو، به دنبال داشت.
چرا محاصره جاده نیست؟این جاده باریک است.
پس از آن، در حدود 19 ساعت، 55 دقیقه، بیانیه ای پایان خوانده،مردان و برگزاری پرسه زن عزیزم، مرد جوان. 3 من، و کف زدند.


برگزار کننده است که پرواز پرچم ژاپن، قبل از رفتن به سفارت چینخبرنگاران، با، احاطه بعد از چند دقیقهبیا پشت کردن، آن را به نسخه ی نمایشی به پایان بود.
هر کس، به سلامتی برای کار خوب است.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·


بدون سردرگمی، من به پایان رسید.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·


فقط در اینجا، محاصره سفارت چین! جلوگیری از تهاجم Senkaku در چین! بزرگ اقدام اضطراری ملی (اعتراضات و تظاهرات)، وجود داشت.
خانمها و آقایان، من برای سلامتی کار خوب بود.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
> محاصره سفارت چینی 9/22، Minato-KU، توکیو! جلوگیری از تهاجم Senkaku در چین! بزرگ اقدام اضطراری ملی ① (اعتراض و راهپیمایی)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11361832176.html
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
گیشا، تونی بلر و آسایش زنان Taniyama یوجی آکیرا Taniyama Yujiro] (Takeshima)



مرگ باد قانون برای حفاظت از حقوق بشر


· · · · · · · · · · · · · · ·
پخش در اوت 31، 2012 جلسه توجیهی Ishihara


از حدود 20:13 ثانیه. "گزارشگران تبادل توافقنامه در طول روز

> صدای اعتراض ← یوتیوب (ویدئو)، دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری از سال حذف شده است کانال> 2 امروز، برای اولین بار در یک سخنرانی استامپhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11359895879.html

> ژاپنی رسانه ها با اشاره به خبرنگاران که "کشور دموکراتیک چینی اما خنده دار"http://news.livedoor.com/article/detail/6967036/ارتباطات ابزار ارائه شده توسط

0 件のコメント:

コメントを投稿