2012年9月25日火曜日

موضوع به ژاپنی نیست، سیاستمداران باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی انتخاب می شود! باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی اگر شما لازم نیست که چشم انداز نیز به تعویق افتاد.

موضوع به ژاپنی نیست، سیاستمداران باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی انتخاب می شود! باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی اگر شما لازم نیست که چشم انداز نیز به تعویق افتاد.در حال حاضر، ترجمه خودکار متن گوگل ژاپنی (مطالب ترجمه. امن برای استفاده، آنها را به طور خودکار به طور خودکار به نفع کره جنوبی و چین به محتویات تبدیل شده است. ترجمه گوگل به صورت خودکار، و غیره محکومیت از کره جنوبی و چین است.)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11363511656.html


> بزرگسالان کودکان
به هر حال؟ هی؟Suggoi؟ (LOLمن خسته

این عدم قدرت در برابردر واقع، شما می خواهد خستگی مزمن Tamekomaخود کنترل، از جمله مشکل می شود؟ LOL ☆ (مقدمه،

خوب،،، اقتصاد سیاسی،خانواده ناکارآمد،،، با سلام، حدود نیمی از یک ماهآیا من از kana به دنبال؟ (LOL



> ★ ☆ ゞ نیروهای دفاع از خود (* `· ω · ') ★ مخالف سپر است برای محافظت از مدافعان حقوق بشر و رژیم غذایی ژاپنی 87.2 کیلوگرم ★ روز 379http://ameblo.jp/buraiai/entry-11362697059.html
آب ماه @ kakokakonikkiبرای شما لیست کرده ایم، "افکار عمومی"، و LDP را انتخاب کنید. "آقای شینزو آبه،" من تعجب می کنم باید راه نمی دهد؟ که شاید دموکراسی نیست؟ در هنگام گوش دادن به سخنرانی نامزدهای دیگر، تهوع آمده است. به «آزادی بیان مودب"، اما من چیزی جز روش احساس نمی کند. راستش، فیزیولوژیکی، احساس بدتر (^ ^؛؛

↑ تکنیک و سرگرم کننده است، اما احتمالا می توانست تبدیل به یک مهارت است.
هنگامی که شما به آن گوش دهید، به غیر از آقای آبه، "گفتار" از کاندید رئیس جمهور

"چشم انداز از سرگرمی" "چشم انداز مدیریت"، از اینجا، اما آن را تبدیل بهبه روش "بحث"، چهار نامزد دیگر، بیش از حد تاکید،به دلیل آن است که درگیر نیست، بنابراین من به "باز گشت" جرم دارند.
↑ صادق، و سرگرم کننده حریف، اگر جستجو برای شرکای تجاری، "مطلقا نمی خواهم برای ساختن یک رابطه عمیق نیست، شریک است.

اول، "صداقت"، من نمی تواند احساس در همه.این زمانی است که شما برای اتصال و همکاران، لوله
> این است که "رابطه اعتماد بین شرکت" ... Kizukeru ضرب نیست، آن را تبدیل به نازک هستند، بسیاری وجود دارد.

آقای آبه، نقطهبه بحث "روش" بد، از شما چسبیده نیستمن فکر می کنم راست است، "کلمات" درجه اشاره کرد، تا حدی، و دیده می شود.

از زمان به زمان صادق، در سن 10 سالگینزدیک، ما را دیده اند، بسیاری از مردم، مردم را از شرکت های ذکر شده، مدیران اجرایی و> شما می توانید از طریق، بحث "روش" و بدون احساس را ببینید.

و برای آن،من از آنها بدم میاید که، چرا که من می دانم، بد خلق و خوی (^ ^؛فیزیولوژیک، یک نوع آلرژیدر احساس، باعث شده است، من حدس می زنم وجود دارد،،،
↑ اگر شما در صورت کار می کنند، من قرار داده نشده است. برای هدایت، با گذشت زمان، در حالی که دقت نظر، به "مدیریت تغییر، منابع انسانی،" ... خانه، ما را طنین


وانتخابات ریاست جمهوری LDP، نامزد> تم و غیره ژل، مافوق ادعای فلسفه
↑ صادقانه بگویم، من نه تنها در "فرآیند حذف"،،، در هر تعداد، در میان آنها، اگر تنها یک انتخاب از نامزدها در حال حاضر وجود دارد

> آبه، چنین، نه،،


این. به جای "روند حذف"واضح است، امری عادی سیاستمداران، سیاستمن می خواهم به فکر می کنم، یک سیستم برای تخلیه! !

سیاست ژاپنیژاپنی ها به دوک نخ ریسی، سیاست
↑ بود که کار نمی کند، می خواهم که برای داده، و واقعا وحشت زده شده است.


> رای تابعیت در ژاپن است.> عطف تابعیت در ژاپن است.> قانونگذاران ژاپنی چسبندگی تابعیت در ژاپن، و رای مانند.↑ من فکر می کنم این شر.
سیاستمداران سیاست نه برای ژاپن است، و باید پاکسازی weeded، من فکر می کنم.

> Senkaku> Takeshima> سرزمین شمالی↑ "به تعویق افتاد" بدون چشم انداز از دولت ژاپن است. "یا چسبندگی در ژاپن، و مانند آن، دعوت شد به تعویق افتاد"، که در امروز گیج کننده است.
پس از آن، رسانه ها مهم نیست که در آن دستیابی به ژاپن"به تعویق افتاد"، این واقعیت است که قدرت تعادل!
"Senkaku"، به دلیل از Takeshima مختلف، نواحی شمالی، جایی که من ترک.
> Senkaku.↑ این است که دولت ژاپن، در نتیجه از آن به تعویق افتاده است. ، به طور پیوسته، دولت چین به عنوان یک موضوع عملی شده است یک پا را در درب قرار داده است. از سوی دیگر، دولت ژاپن است که هر چیزی را انجام نمی دهد.• انتشار ODAسفر بدون ویزا و غیره↑ من فکر می کنم رابطه "چسبندگی"، که در آن "پاسخگویی نامشخص" است آن است که بستر خاکی چمن که در اثر تخمیر و یا بوسیله دیگری گرم شده باشد از سیاست های شیطانی ژاپنی و جامعه است.
> تصمیم گیری> وجود یا عدم وجود مسئولیت↑ محکوم به آنها اجتناب کنند، نظام سیاسی! !
مسئولیت این است که البته!قطعنامه، نماینده هیچ توانایی، باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی انتخاب!↑ فقط که جیب یک خط، من به شدت امیدوارم که انتخاب پاکسازی از کاربران به استفاده از قدرت! !

رئیس جمهور کره جنوبی، من می گویند توهین به امپراتور،سیاست داخلی، در همه، علاقه مند بود.پرچم ملی، سرود ملی را نیز، وجود دارد هیچ علاقه ای بود.
اما قبل از رفتن من برای پیدا کردن، واقعا، رئیس جمهور کره ای، چه گفت که چنین چیزی> تبادل خبرنگار توافق در طول روز> Sankei، تنها حدود YOMIURI، گزارش نشده است، از جمله مقاله "کره" و "چین"↑ با این حال، درمان بسیار کوچک است. در روزنامه، و یا حتی هرگز در تلویزیون گزارش شده است که بیشتر گزارش شده است.
قوی، احساس می کنم عصبانی.

سیاست> برای ژاپنی> در واقع، اخبار و عادلانه بر اساس↑ بسیار مطلوب، سالم، و این روزنامه نگاری سیاسی، البته!
آن> «بهار در ژاپن"، اگر من بایدمن امیدوارم که در فصل بهار در ژاپن است.
و حتی در حال حاضر، به دولت خودبرای پاکسازی اصلاح، تا زمانی که انرژی رشدمن ادامه خواهد داد که در این تظاهرات شرکت کنند.

سیاستمداران و نه برای سیاست ژاپن، سیستمانتخاب باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی!
· · · · · · · · · · · · · · · · · ·
امریکا، اروپا، آلمان. من از رسانه ها به دولت های خارجی است.


[این است که] ترجمه ژاپنی وحشتناک http://jeenaandow.tumblr.com/post/32096599555 تبه کار است که گوگل شده است مهندسی ضد ژاپنی، قرار دادن یک کلمه خاص -
↑ به عنوان "قوانین بین المللی"، "دموکراسی"، "سرمایه داری"، آیا این عادلانه است؟ آیا شما قبول می کنید، این؟
※ در حال حاضر، کمی، تبدیل محتوا، اما به نظر می رسد که تغییر از لحاظ محتوا، این اشتباه است به نوشتن با ژاپن است. من می توانم با اعتماد به نفس، ترجمه خودکار از گوگل استفاده نمی شود! !



> بنابراین اگر شما می توانید بر روی حقایق، نه بر اساس، "راحتی شماره زنان ساختگی" دولت ایالات متحده را محکوم عادلانه است.من >> دولت ایالات متحده، محاسن و demerits از جنگ خلیج فارس را بپرسید.که دیپلماسی است.· من بپرسید، موشکافی اطلاعات.★ سلاح های کشتار جمعی است.★ پس زمینه از شرکت های نفتی آمریکایی و قانونگذاران است.من آنها را زیر سوال.



محاصره سفارت چینی 9/22، Minato-KU، توکیو! جلوگیری از تهاجم Senkaku در چین! بزرگ اقدام اضطراری ملی ② (اعتراض و راهپیمایی)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11361969724.html
اساسا مجددا "راست بال اتومبیل Gaisen" در ژاپن [موضوع]

↑ "کره ای ها در ژاپن" "کره ای ژاپنی"، اما اغلب می دانستند، که آن را پیکربندی شده است.
اما، برای یک مدت طولانی، چندین دهه، من بوده ام متنفر بودم."Gaisen ماشین جناح راست" است، به جای ژاپنی.· کره ای ها در ژاپن است.· ساکنین کره ای.↑ در حالی که اظهارات توهین آمیز از جانب امپراطور، ما را در شبکه نگاه کنید، من می دانم که یک درصد از آنها، تقریبا، اشغال شده است. و من می دانم، "خبرنگار ارز توافق در طول روز است."


چه چیزی شما را حدس می زنم، به ترجمه خودکار گوگل، نرم افزار، و غیره (کرک ابزارهای هک)
در سیاست، ژاپنی خود را در سرود ملی خود علاقه مند است، پرچم ملیدر حال حاضر، کم کم، تصادف در کشور خود، من شروع به متوجه است.
و ما شروع به می دانم که حتی اگر آنها باید قادر باشد که اعتماد به رسانه ها، اطلاعات تحریف شده است.※ چین هم مرز با نسخه ی نمایشی، Sankei Shimbun. کمی، YOMIURI Shimbun، من در حال حاضر.※، اما در تلویزیون، "ذهنی" به جای هدف مانند خودآزارانه کاستور اصلی ساخته شده اند را فشار دهید. و "روزنامه نگاری" این، شما خواهد شد مجاز نیست! !
> "بهار در ژاپن"سیاست ژاپنی اگر انجام نداده، باید آن را اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی، من هم فکر می کنم آن است که دولت ژاپن است.
· · · · · · · · · · · · · · ·
↓ در جعبه یا سکوب چوبی مخصوص نطق در کنار خیابانها و میدان های عمومی تلویزیون ژاپن آقای آبه، روان و وجود ندارد.
① Akihabara در جلسه سخنرانی استامپ انتخابات ریاست جمهوری LDP شینزو آبه، تارو آسو [] (2012/09/20)




② Akihabara در جلسه سخنرانی استامپ انتخابات ریاست جمهوری LDP شینزو آبه (2012/09/20)




نودا، نخست وزیر H24.9.19 Shinjuku جعبه یا سکوب چوبی مخصوص نطق در کنار خیابانها و میدان های عمومی دیگر دموکرات انتخابات ریاست جمهوری که در غرش پیچیده شدhttp://nicotter.net/watch/sm18924037↑ بیشتر اینجا را از ویدئو حذف شده است دیروز، به وضوح، مانند سر و صدا از جعبه یا سکوب چوبی مخصوص نطق در کنار خیابانها و میدان های عمومی این است که چگونه، من فکر می کنم وضوح※ ویرایش صدا، گفتار استامپ نودا، نخست وزیر، بیرون آمد به یک تلویزیون کوچک است. ویرایش شده در تلویزیون، و غیره boos جریان نیست. و "روزنامه نگاری" منصفانه است، به شما می گویند، این؟


پس از اتمام سخنرانی 4، H24 9/20 در Akihabara به سر و صدا و لرزش دست با آقای آسو Masugomi آبه


· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
پخش در اوت 31، 2012 جلسه توجیهی Ishihara


از حدود 20:13 ثانیه. "گزارشگران تبادل توافقنامه در طول روز

> صدای اعتراض ← یوتیوب (ویدئو)، دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری از سال حذف شده است کانال> 2 امروز، برای اولین بار در یک سخنرانی استامپhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11359895879.html

> ژاپنی رسانه ها با اشاره به خبرنگاران که "کشور دموکراتیک چینی اما خنده دار"http://news.livedoor.com/article/detail/6967036/ارتباطات ابزار ارائه شده توسط
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
مرگ باد قانون برای حفاظت از حقوق بشر



گیشا، تونی بلر و آسایش زنان Taniyama یوجی آکیرا Taniyama Yujiro] (Takeshima)


· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
> LDP انتخابات ریاست جمهوریhttp://www.jimin.jp/sousai12/schedule/schedule.htmlسپتامبر 25 (ج)
17:00-18:00
Nishi Shinjuku، توکیو

↑ با هیئت مدیره پیام، من باید انجام شود





> حزب لیبرال دموکرات را محکوم کرد قبل از دوار Odakyu Shinjuku Nishiguchiبه نظر می رسد در ضد هسته ای، و تماس وجود دارد.

ژاپنی ها، سیاست های داخلی. جامعه خود را. من در اقتصاد خود فکر می کنم، به داشتن علاقه به یک چیز خوب است.و آن است که به موشکافی و چشم. و اگر شما می توانید کار را با شناسایی خاک، و اولویت ها، من فکر می کنم.


بدون رئیس جمهور کره جنوبی، توهین به اظهارات امپراتورشاید (ژاپن) کرهاختلال داخلی، و احتمالا Sase شده بود، من فکر می کنم.↑ من فکر می کنم اگر شما بیش از 30 سال و در ژاپن، روابط از نیروی ژاپن، و یا عوض شد، به وضوح، که نشانه برجسته تر تبدیل شده بود. در آن زمان، دوباره. شما می توانید از ظلم و ستم غیر خشونت آمیز شبیه سازی شده است، بنابراین هیچ چاره ای وجود دارد، تضعیف شده بود.

0 件のコメント:

コメントを投稿