2012年10月29日月曜日

Компанії ... 3750000 ієн пожертвування іноземців (Yomiuri Shimbun під час 3-го 05 хвилин 18 жовтня 2012) г-н Ishiba бік повного повернення.

Компанії ... 3750000 ієн пожертвування іноземців (Yomiuri Shimbun під час 3-го 05 хвилин 18 жовтня 2012) г-н Ishiba бік повного повернення. (Текст на японській мові)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11391615955.html
**************************
> 750 000 ієн пожертва ... 3 іноземні компанії (05 хвилин на 3-му Yomiuri 18 жовтня 2012) г-н Ishiba бік повного поверненняhttp://www.yomiuri.co.jp/politics/news/20121017-OYT1T01567.htm
**************************
> Донорство приблизно 400 000 іноземців, протягом трьох років↑ Це, я думаю, що ти просто ще верхівка айсберга.

Ви повинні замінити корпоративні розважальні. Керівники великих корпорацій, як і в розважальних одного акту.

"Kurumadai" від підрядника осіб без ①, також альтернативна назва ~ ← десятків тисяч ієн (або був пан Мама взяла подих Деякі люди пошепки. Напрямок розваг, ця сума, був президентом партнерів протеже пізніше. ← ви або, в даному питанні, надаються торговцям, щоб очистити "виклик" один, ви можете також отримати "продовження" Крім того, вона пропонує., і воно є одним з підвищувального я думаю.)

↑ Це майже, це кінець кілька десятків хвилин. У близько 10 хвилин. У кращому випадку, так що сидіти на сидінні ледве зустрінемося лицем до лиця, він також в змозі сидіти протягом декількох годин, обмінюючись голосове вітання близько 1-2 градусів. Якщо ви можете зустріти близько одного до декількох разів на рік, є характер зобов'язання. ← Але, оскільки під час його просівають, в пропорції до "влади", це число, я збираюся бути незліченна безліч.




Через ②, введення, люди ①, і авансів на другому етапі. (Такі, як відносини ззаду)Ось, нарешті. Чи можете ви пригадати імена та обличчя. І чуєш мене, "історія" роботу.
(Тільки "я", я чув розповідь про роботу, тим не менш, "реальна робота", які ведуть це не так.)І т.д. "Kurumadai" є, в тій мірі, в ефір на новини, близька до мінімальної суми.


↑ двох моделей, впровадження розділений грубо.


Перший, якщо ви в якості "посередника", ті з ①, закріпила свої позиції.
(У цьому випадку, щоб перейти до ③, посередник є те, що майже немає. Таким чином, підлягає "прийом" від народу ① часто, вони чіпляються в цей момент. ← здається, що багато , це, я думаю, що ви не перемогли, "кредит", посадових осіб компанії, і знати. розважальне, важливо "(такі, як жорсткість рот) довіра, довіра.")


"Коли ② ③ ~, просунутий, президент" окремих підрядників ① По-друге, я думаю, більшість.
↑ й від людей, корпоративних офіцерські посади ", тому ми номінації« Тим не менше, за шість місяців, через кілька років, це буде з людьми в "розваги". За цей період, маршрут до ③, має бути продовжене, але ми скоротили відкритий.
Президент протеже ви довіряєте ступеня ②, "контроль", трейдер особистого ①, це краще, посадових осіб компаній, твердість довіри ", дивлячись на рот (навіть років часу і Я думаю, що ») і тому подібне, і цікаво, якщо вона одночасно.
Розваги призначення, більшу частину часу. Тому що це «інструкція». Також будуть виконані, такі як «закуска мами" причина "окуляри", якщо це потрібно, є в достатку.


Майже, "Введення" з першого, "Крім того, якщо є шанс", і уникнути основним питанням є, практично, і немає кращого корпоративних офіцерських посадах, можемо зустрітися.
Але оскільки це рідко. «Ходять чутки, істина", тобто, це може означати, що деякі з них можуть бути набирають вагу.


"Введення" другий "естафетну паличку маршала» до офіцера позицій дивитися кілька разів, індивідуальний трейдер ①, корпоративні.
Тут, отримати інформацію від (president. кваліфікованих фахівців) підрядник протеже.
Тоді, наприклад, коли я хотів, щоб перейти до наступного кроку, направити виклик ", на маму закуски (наприклад, коханка), (які були зняті, гроші) мені, що я буду робити раз в той час," і короткостроковий по телефону, з одного разу кожні кілька місяців, поки вони не будуть брати кілька разів на місяць, то до кінця.
↑ Тому що я знаю "коханкою". У всякому разі, ми збираємо інформацію і зусилля, або, щоб взаємодіяти.


Крім того, я думаю, що якщо ви можете надати "додану вартість" Таким чином, є і буде, ймовірно, призведе до значного відміну від інших компаній.



Знову ж таки, я думаю, я знаю,> Індивідуальні пожертви (наприклад, корпоративні розважальні)
↑ на всіх, також відомий як «не можу знати», а не, я думаю.Завжди, тому що ви проходите, "протеже", в більшості випадків.Існують різні "пожертви" і "розваги", звичайно ж, ви думаєте,,,,.

> Protege, Президент"Одна людина", я не обмежено.


Складається з вступу скинув ③, з ②, в трубопроводі. Люди будуть випадати на 90%, щоб отримати тут п'ять хвилин, 5 хвилин до 80%.
↑ Звідси, далі, "конкуренція" запеклої почнеться.


І навіть тоді, коли політичні внески, навіть якщо питання про корпоративне хабарництві.Тільки ①, майже. Не повідомляється.Я думаю, що це, а також буде мати справу з законом."Якщо ви визнаєте тут, якщо ви не визнаєте ім'я людини на місце призначення не звідси., Де призначення може бути дратівливим, щоб людина з тут", і як "місце зустрічі" з податкової інспекції, усно чітко так сказати.

Розважальна програма, представницькі витрати.Золото і зниклими безвісти.
↑ «податок» тут, так візьміть мене. Таким чином, ви "Добре, якщо ви оплачуєте його,".Юридично у мене немає проблем з.

Ось чому, в тому числі закони.Ім'я передачею-Закон поправки
↑, коли це необхідно, я думаю, що це так.
**************************
> "Сімейний бізнес" в · · · з "давати і брати" і "про життя" ... і мені подобається погляд, як "борг отримав"http://ameblo.jp/buraiai/entry-10906780918.html
На наш погляд, якщо відомо, навіть в середині ночі, щоб підготуватися, як тільки він почув.Як і ви, в первинній ланці охорони здоров'я, лікарень,
· Якщо мозок, де
· Якщо серце, і,,, де. В даний час "інструкція",,,
Якщо на хаті господині три, падає. Повинен був бути разом (сім'я), але мій батько, і я очолював.
У той час,,,


ПомерНавіть голий, і підготувати одяг, зі своїм батьком, разом, як він "провів"Щоб ваш будинок, як ви, дайте нам знати

Якщо у вас є життя, а на свідомістьПідстрижені одягу, як було наказано, в лікарні, вона була передана.

Мій батько приїхав, щоб піклуватися, г-н коханкою, як вид з трьох чоловік.Іноді ми навіть в будинок своєї коханки, і-і-доставки "Ваша вода (мінеральна вода)".
↑ I-ки Kotono було близько 22 років,,,



> З мого брата і тепер, є телефон? Я запитав батька, матері> ¥ 8000 десять мільйонів назад податок> 7 хвилин 28 секунд або педофілаhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11247641994.html

> Я • "-брехня? С? Знак питання", деякі називають і брата іhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11117668431.html

> Частина 4 ☆ літературні рукописи, Інк "в кінці року пост-2011http://ameblo.jp/buraiai/entry-11154097364.html


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

>tesuto

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11391458755.html


>3年で40万程度の外国人献金
↑これは、本当にありきたりの氷山の一角だと思うのです。


企業接待に置き換えるなら。大企業の役職役員が、接待での一幕として。
①、名もない個人業者からの「車代」
↑これは、ほぼ、数十分で終了です。時に10分程度。よくて、顔合わせの席にかろうじて同席なので、数時間同席はできても、声を交わすことはあいさつ程度に1~2度程度。毎年1回~数回程度お会いできれば、恩の字です。←けれど、ふるいにかけられている最中なので、その数は、「権力」に比例して、無数になっていくのでしょう。






②、紹介者を挟んで、①の人は、第二段階に進めます。(背後関係等)
ここで、やっと。顔と名前を覚えていただけます。そして、「仕事の話」を、聞いてもらえます。
「車代等」は、ニュースで放映されている程度では、最小金額に近いです。






③、②の紹介者を外しての、パイプラインになります。ここまで来るのに、8割5分の人は脱落するでしょう。

そして、政治献金にしても、企業の賄賂問題にしても。
①しか、ほぼ。報道されません。
これは、法律にも関係しているのだろうと思います。
「ここで認めれば、ここから先の上の人間の名前は出さない。ここで認めないと、ここから先の人物に迷惑がかかる」と、税務署からも「落とし所」として、はっきりと口頭で言われるので。








↑いつも、読ませていただいているかたのブログを見て、どうしても、キャッチボール?がしたくなり、コメントしてみました。




そして、書いているうちに。

私自身、自分のブログでも、「 清書 」として、書きたくなり。

上記のコメントを、コピペしてきました。( ←自分自身の書いたコメントです )




後ほど、清書していくと、思います。

>視点を、ありがとうございましたm(_ _ )m







>石破氏側に外国人献金…3社75万円、全額返金(2012年10月18日03時05分 読売新聞)

http://www.yomiuri.co.jp/politics/news/20121017-OYT1T01567.htm




**************************




↑上記は、メモ的に書きとめました。( ↓下記、訂正個所もあるので、下記を優先していただけたらと、思います。 )




↓下記は、上記の記事の補足です。

後日、改めて。詳細に、書いていくかと思います。




**************************




>3年で40万程度の外国人献金
↑これは、本当にありきたりの氷山の一角だと思うのです。





企業接待に置き換えるなら。大企業の役職役員が、接待での一幕として。

①、名もない個人業者からの「車代」( 数万円~ ←だいたい、この金額は、耳打ちする人がいます。接待先の息のかかったママさんだったり、子飼いの提携先の社長だったりします。←のちに、この件で、さらに「 続き 」が、用意されている場合もあります。それは、一つの「 課題 」をクリアした業者に用意されている、ステップアップの一つだと思います。 )


↑これは、ほぼ、数十分で終了です。時に10分程度。よくて、顔合わせの席にかろうじて同席なので、数時間同席はできても、声を交わすことはあいさつ程度に1~2度程度。毎年1回~数回程度お会いできれば、恩の字です。←けれど、ふるいにかけられている最中なので、その数は、「権力」に比例して、無数になっていくのでしょう。




②、紹介者を挟んで、①の人は、第二段階に進めます。(背後関係等)
ここで、やっと。顔と名前を覚えていただけます。そして、「仕事の話」を、聞いてもらえます。

( 仕事の話を「 聞いてもらえる 」だけで、まだまだ、「 実際の仕事 」とは、結びつくことは、ありません。 )
「車代等」は、ニュースで放映されている程度では、最小金額に近いです。


↑紹介者は、だいたい2つのパターンに、分けられます。


一つ目は、①の業者が、「 まとめ役 」として、地位を固めた場合。

( この場合、この仲介者は、③へ進めることは、ほぼ、ないです。なので、大抵①の人からの「 接待 」を受けることに、執着してしまうことが多いようです。←この時点で、企業の役職役員の、「 信用 」を、勝ち得ていないことが、判ると思います。接待には、「 信用、信頼( 口の堅さ等 ) 」が、必要不可欠です。 )


二つ目は、①の個人業者が「 ②~③へ、進んだ場合の、社長 」が、大半だと思います。

↑そして、企業の役職役員の方からの、「 直々の指名 」なので、半年から、数年は、この方との「 接待 」になります。この時期を通して、③へ、進んでいけるルートが、切り拓かれていきます。

これは、企業の役職役員の方が、①の個人業者を、②のある程度信用している子飼いの社長に、「 精査 」させ、時間との年月も見ている「 信用( 口の堅さ等 ) 」と、並行しているのだろうと思います。

接待先は、たいてい。「 指示 」されているので。その「 スナックのママさん 」などの、「 お眼鏡 」にかなうことも、必要になってる場合が、多々あります。


一つ目の「 紹介 」は、ほぼ、「 また、機会があれば 」と、お茶を濁されて、企業の役職役員の方と、会えることはほぼ、ないです。

けれど、稀にあるので。その「 ウワサ、真相 」は、ある意味、重みを増してしまうのかも知れません。


二つ目の「 紹介 」は、①の個人業者を、何度か見ての、企業の役職役員の方の「 采配 」になります。

ここで、子飼いの業者( 個人業者。社長 )からの情報を得て。

そして、次のステップに進んで行こうと思った時などに、直接電話で、「 ( 愛人等 )スナックのママの所に、たまには行ってやってくれ( お金を、落としてきてくれ ) 」と、短い電話が、数か月に1回から、月に数度かかって来るようになるまで、通います。

↑「 愛人 」なのを知っているので。とにかく、情報収集や、やりとりに奔走したりします。


また、そこで「 付加価値 」を、提供できるかどうかが、他社との圧倒的な差異に繋がっていくのだろうと思います。



ここでも、判ると思いますが

>個人献金( 企業接待等 )

↑まったく、「 把握できない 」ということも、ないと、思うのです。

必ず、ほとんどの場合、「 子飼い 」を、通すので。

もちろん、「 接待 」と、「 献金 」は、異なるとは、思いますが、、、。


>子飼いの社長は

「 一人 」とは、限りません。




③、②の紹介者を外しての、パイプラインになります。ここまで来るのに、8割5分から9割5分の人は脱落するでしょう。

↑ここから、さらに、熾烈な「 競争 」が、始まります。


そして、政治献金にしても、企業の賄賂問題にしても。
①しか、ほぼ。報道されません。
これは、法律にも関係しているのだろうと思います。
「ここで認めれば、ここから先の上の人間の名前は出さない。ここで認めないと、ここから先の人物に迷惑がかかる」と、税務署からも「落とし所」として、はっきりと口頭で言われるので。

・接待、交際費。

・使途不明金。

↑こちらで、「 税金 」が、かかって来るので。それを、「 支払えばOK 」なので。

法律的には、なんの問題もないのです。


だからこそ、これらの法律も含めて。

・通名

・法改正等

↑必要不可欠であると、思うのです。


**************************


>御前様と・「 命約 」と・「 ギブ&テイク 」の中での・「 受け取った・恩義 」と・「 家業 」

http://ameblo.jp/buraiai/entry-10906780918.html

御前様に、呼ばれれば、夜中でも、すぐに用意をして、伺いました。

御前様の、かかりつけの、病院も、

・脳なら、どこ

・心臓なら、どこ、、、と。「 指示 」されるようになりました、、、

もし、3人の愛人さん宅で、倒れても。父と私( 家族 )が、一緒に、向かう事になっていました。

その際、、、


死亡していたら

裸でも、衣服を整えて、父たちと、一緒に、「 過ごしていた 」として、

御前様のご自宅へ、ご連絡


意識・あるいは命が・ある場合は

衣服を整えて、指示通りの、病院への、搬送でした。

三人の御前様の愛人さんを、父は、お世話するようになりました。

ときには、私たちも、愛人さん宅へ、「 お水( ミネラルウォーター ) 」を・届けたり・しました。


      ↑ことのき・私は・22歳くらいでした、、、






>いま・弟から、電話がありまして?7分28秒>追徴課税8000千万円>母に聞いた父がロリコンなのか

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11247641994.html



>弟と・電話と・「 いくつかの・疑問符?と・ウソ? 」と・私

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11117668431.html



>2011年年末文芸社さん・投稿原稿です☆その4

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11154097364.html

0 件のコメント:

コメントを投稿