2012年10月29日月曜日

شرکت ... 3 750 000 ین ژاپن کمک مالی خارجی (Shimbun YOMIURI در طول 05 دقیقه 3 18 اکتبر 2012) آقای Ishiba بازپرداخت جانبی کامل

شرکت ... 3 750 000 ین ژاپن کمک مالی خارجی (Shimbun YOMIURI در طول 05 دقیقه 3 18 اکتبر 2012) آقای Ishiba بازپرداخت جانبی کامل. (متن به زبان ژاپنی)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11391615955.html
**************************
> 750 000 ین اهدا ... 3 شرکت خارجی، (05 دقیقه YOMIURI در 3 اکتبر 18، 2012) آقای Ishiba بازپرداخت جانبیhttp://www.yomiuri.co.jp/politics/news/20121017-OYT1T01567.htm
**************************
مبلغ حدود 400 000 خارجی در سه سال↑ این است، من فکر می کنم شما واقعا فقط یکی دیگر از نوک کوه یخ است.

شما باید سرگرم کننده شرکت جایگزین. مدیران اجرایی شرکت های بزرگ، به عنوان یک قانون سرگرمی.

"Kurumadai" از افراد پیمانکار بدون ①، همچنین نام جایگزین ~ ← ده هزار ین (یا آقای مامان نفس برخی از افراد زمزمه سرگرمی های مقصد، این مقدار زمان، رئیس جمهور از همکاران تحت الحمایه بود بعد. ← شما انجام دهید و یا، در این زمینه، به تجار ارائه شده به "چالش" یکی از روشن، شما همچنین می توانید "ادامه" علاوه بر این، آن را ارائه می دهد. آن، و آن را یکی از گام تا است من فکر می کنم.)

↑ این است که تقریبا در پایان از چند ده دقیقه است. در حدود 10 دقیقه است. در بهترین حالت، به طوری که بر روی صندلی نشسته به ندرت ملاقات چهره به چهره، آن است که قادر به نشستن برای چند ساعت، مبادله صدای تبریک به حدود 1-2 درجه است. اگر شما می توانید ملاقات در مورد یک بار به چندین برابر یک سال، شخصیت را از تعهد است. ← اما، زیرا در حالی که آن را sifted، نسبت به "قدرت"، این تعداد است، من رفتن به بی شماری است.




در سراسر ②، مقدمه، مردم ①، و پیشرفت به مرحله دوم است. (مانند رابطه پشت)در اینجا، در نهایت. نام ها و چهره شما را به یاد داشته باشید. و من می شنوم، "داستان" شغل.
(فقط از این "من" من شنیده ام داستان از این کار، با این حال، "کار واقعی"، که منجر شده است. نمی شود)و غیره. "Kurumadai" است، به حدی است که در اخبار پخش شده است، نزدیک به حداقل مقدار است.


↑ به دو الگو، مقدمه تقسیم تقریبا.


اول، اگر شما به عنوان "تسهیل"، کسانی که از ① است، سمان و موقعیت خود را.
(در این مورد، این است که اقدام به ③، واسطه است که تقریبا نمی باشد. بنابراین، موضوع به "پذیرش" از مردم ① اغلب، آنها چسبیده است در این نقطه است. ← به نظر می رسد که بسیاری از است، من فکر می کنم که شما را برنده شده اید نیست، "اعتبار"، افسران اجرایی شرکت، و می دانم. سرگرم کننده، آن را ضروری است "(مانند خشکی دهان)، اعتماد، اعتماد است.")


② ~ ③، پیشرفته، رئيس جمهور "از پیمانکاران فردی ① دوم، من فکر می کنم اکثریت.
↑ و از مردم موقعیت افسر شرکت های بزرگ، "بنابراین ما نامزدی" با این حال، شش ماه، چند سال، این کار را با مردم در "سرگرمی". از طریق این دوره، مسیر به ③، باید اقدام، اما ما قطع باز است.
رئیس جمهور از تحت الحمایه درجه ②، "موشکافی" اعتماد شما، تاجر شخصی ①، این بهتر است مدیران اجرایی شرکت ها، اعتماد استحکام "به دنبال در دهان (حتی سال از زمان و من فکر می کنم ") و مانند آن، و تعجب می کنم که اگر آن را به طور همزمان است.
قسمت سرگرمی است، بیشتر از آن زمان است. از آنجا که آن را "آموزش" است. نیز می تواند برآورده مانند "میان وعده مادران" دلیل، "عینک"، اگر لازم است، plentifully وجود دارد.


تقریبا "مقدمه" یکی از اولین "همچنین، اگر شانس وجود دارد،" و اجتناب از موضوع اصلی، تقریبا، و شرکت بهتر موقعیت افسر وجود دارد، می تواند برآورده است.
اما به دلیل آن نادر است. "شایعه حقیقت" است که، ممکن است این معنی است که برخی از آن ها ممکن است افزایش وزن است.


"مقدمه" دوم "باتوم مارشال" نسبت به مواضع افسر از تماشای چندین بار، فرد تاجر ①، شرکت ها می باشد.
در اینجا، دریافت اطلاعات از تحت الحمایه پیمانکار (president. افراد ماهر) است.
سپس، به عنوان مثال، زمانی که من می خواستم تا به مرحله بعدی بروید، به طور مستقیم تماس شما، "در مادر از تنقلات (مانند معشوقه)، (که تا به شده است کاهش یافته، پول) من من یک بار خواهید انجام در حالی که،" و کوتاه یک تماس تلفنی، از یک بار در هر چند ماه، تا زمانی که آنها می آیند را به چند بار در ماه، آن است که از طریق.
↑ از آنجا که من می دانم که یک "معشوقه". به هر حال، ما در جمع آوری اطلاعات و تلاش، به تعامل.


همچنین، من فکر می کنم اگر شما می توانید "ارزش افزوده" بنابراین، ارائه، خواهد شد و احتمالا به تفاوت قاطع با شرکت های دیگر منجر می شود.



باز هم، من فکر می کنم من می دانم> کمک های فردی (مانند سرگرم کننده شرکت)
↑ در همه، همچنین به عنوان "نمی دانم" می گویند، و نه من فکر می کنم.همیشه، زیرا که می گذشت، "تحت الحمایه"، در اکثر موارد.متفاوت هستند، "کمک مالی" و "سرگرمی"، البته، شما فکر می کنم،،،.

> تحت الحمایه، رئیس جمهور"یک نفر"، من محدود نیست.


شامل ③ مقدمه، unseated از ②، در خط لوله. مردم از 90 درصد کاهش خواهد یافت تا به اینجا برسم پنج دقیقه، 5 دقیقه به 80٪.
↑ از اینجا به بعد، علاوه بر این، "رقابت" شدید آغاز خواهد شد.


و حتی وقتی سیاسی مشارکت، حتی اگر مسئله رشوه خواری شرکت های بزرگ است.فقط ①، تقریبا. گزارش نشده است.من فکر می کنم این است، و نیز با قانون انجام دهد."اگر شما اعتراف در اینجا، اگر شما انجام نام مرد در مقصد تشخیص نیست از اینجا هستند نه.، از کجا به مقصد ممکن است باشد مزاحم به فرد از اینجا،" و به عنوان "نقطه نشست" از اداره مالیات، بطور شفاهی به وضوح بگویید.

سرگرم کننده، هزینه های سرگرم کننده است.طلا و بحساب نیامده.
↑ "مالیاتی" در اینجا، بنابراین من را. بنابراین شما "OK اگر شما آن پرداخت."از نظر قانونی، من هیچ مشکلی با.

به همین دلیل، از جمله این قوانین است.نام عبورقانون اصلاحات
↑ هنگامی که آن ضروری است، من فکر می کنم آن است.
**************************
"کسب و کار خانوادگی» · · · "بده و بستان" و "درباره زندگی" ... و من دوست دارم چشم به عنوان "بدهی دریافت کرده اند"http://ameblo.jp/buraiai/entry-10906780918.html
به نظر ما، اگر از آن شناخته شده است، حتی در نیمه های شب، برای آماده سازی به محض این که او شنیده است.مثل شما، در مراقبت های اولیه، بیمارستان،
· اگر مغز، که در آن
· اگر قلب، و،،، که در آن. در حال حاضر "آموزش"،،،
اگر در خانه معشوقه سه، سقوط بیش. قرار بود با هم، (خانواده)، اما من و پدرم به رهبری.
در آن زمان،،،،


مرده بودحتی برهنه، و آماده سازی لباس، نزد پدر خود، با هم، او به عنوان "صرف" شد،به خانه خود را مانند شما، به ما اطلاع دهید

اگر شما زندگی یا آگاهیکمرنگ لباس، به عنوان دستور، به بیمارستان منتقل شد.

پدرم در آمد، به مراقبت، معشوقه آقای مانند چشم از سه نفر بود.گاهی اوقات، ما حتی به خانه معشوقه اش، و و ارائه "آب خود را (آب معدنی).
↑ I-کی Kotono بود حدود 22 ساله،،،



> از برادر من و در حال حاضر، یک گوشی وجود دارد؟ من پرسید مادر پدرم> ¥ 8000 ده میلیون مالیات پشت> 7 دقیقه 28 ثانیه و یا پدوفیلیاhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11247641994.html

> من • "دروغ؟ با علامت سؤال،" برخی از تماس و برادر وhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11117668431.html

> قسمت 4 ☆ متون ادبی، سایت 's پایان سال بعد از 2011http://ameblo.jp/buraiai/entry-11154097364.html

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

>tesuto

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11391458755.html


>3年で40万程度の外国人献金
↑これは、本当にありきたりの氷山の一角だと思うのです。


企業接待に置き換えるなら。大企業の役職役員が、接待での一幕として。
①、名もない個人業者からの「車代」
↑これは、ほぼ、数十分で終了です。時に10分程度。よくて、顔合わせの席にかろうじて同席なので、数時間同席はできても、声を交わすことはあいさつ程度に1~2度程度。毎年1回~数回程度お会いできれば、恩の字です。←けれど、ふるいにかけられている最中なので、その数は、「権力」に比例して、無数になっていくのでしょう。






②、紹介者を挟んで、①の人は、第二段階に進めます。(背後関係等)
ここで、やっと。顔と名前を覚えていただけます。そして、「仕事の話」を、聞いてもらえます。
「車代等」は、ニュースで放映されている程度では、最小金額に近いです。






③、②の紹介者を外しての、パイプラインになります。ここまで来るのに、8割5分の人は脱落するでしょう。

そして、政治献金にしても、企業の賄賂問題にしても。
①しか、ほぼ。報道されません。
これは、法律にも関係しているのだろうと思います。
「ここで認めれば、ここから先の上の人間の名前は出さない。ここで認めないと、ここから先の人物に迷惑がかかる」と、税務署からも「落とし所」として、はっきりと口頭で言われるので。








↑いつも、読ませていただいているかたのブログを見て、どうしても、キャッチボール?がしたくなり、コメントしてみました。




そして、書いているうちに。

私自身、自分のブログでも、「 清書 」として、書きたくなり。

上記のコメントを、コピペしてきました。( ←自分自身の書いたコメントです )




後ほど、清書していくと、思います。

>視点を、ありがとうございましたm(_ _ )m







>石破氏側に外国人献金…3社75万円、全額返金(2012年10月18日03時05分 読売新聞)

http://www.yomiuri.co.jp/politics/news/20121017-OYT1T01567.htm




**************************




↑上記は、メモ的に書きとめました。( ↓下記、訂正個所もあるので、下記を優先していただけたらと、思います。 )




↓下記は、上記の記事の補足です。

後日、改めて。詳細に、書いていくかと思います。




**************************




>3年で40万程度の外国人献金
↑これは、本当にありきたりの氷山の一角だと思うのです。





企業接待に置き換えるなら。大企業の役職役員が、接待での一幕として。

①、名もない個人業者からの「車代」( 数万円~ ←だいたい、この金額は、耳打ちする人がいます。接待先の息のかかったママさんだったり、子飼いの提携先の社長だったりします。←のちに、この件で、さらに「 続き 」が、用意されている場合もあります。それは、一つの「 課題 」をクリアした業者に用意されている、ステップアップの一つだと思います。 )


↑これは、ほぼ、数十分で終了です。時に10分程度。よくて、顔合わせの席にかろうじて同席なので、数時間同席はできても、声を交わすことはあいさつ程度に1~2度程度。毎年1回~数回程度お会いできれば、恩の字です。←けれど、ふるいにかけられている最中なので、その数は、「権力」に比例して、無数になっていくのでしょう。




②、紹介者を挟んで、①の人は、第二段階に進めます。(背後関係等)
ここで、やっと。顔と名前を覚えていただけます。そして、「仕事の話」を、聞いてもらえます。

( 仕事の話を「 聞いてもらえる 」だけで、まだまだ、「 実際の仕事 」とは、結びつくことは、ありません。 )
「車代等」は、ニュースで放映されている程度では、最小金額に近いです。


↑紹介者は、だいたい2つのパターンに、分けられます。


一つ目は、①の業者が、「 まとめ役 」として、地位を固めた場合。

( この場合、この仲介者は、③へ進めることは、ほぼ、ないです。なので、大抵①の人からの「 接待 」を受けることに、執着してしまうことが多いようです。←この時点で、企業の役職役員の、「 信用 」を、勝ち得ていないことが、判ると思います。接待には、「 信用、信頼( 口の堅さ等 ) 」が、必要不可欠です。 )


二つ目は、①の個人業者が「 ②~③へ、進んだ場合の、社長 」が、大半だと思います。

↑そして、企業の役職役員の方からの、「 直々の指名 」なので、半年から、数年は、この方との「 接待 」になります。この時期を通して、③へ、進んでいけるルートが、切り拓かれていきます。

これは、企業の役職役員の方が、①の個人業者を、②のある程度信用している子飼いの社長に、「 精査 」させ、時間との年月も見ている「 信用( 口の堅さ等 ) 」と、並行しているのだろうと思います。

接待先は、たいてい。「 指示 」されているので。その「 スナックのママさん 」などの、「 お眼鏡 」にかなうことも、必要になってる場合が、多々あります。


一つ目の「 紹介 」は、ほぼ、「 また、機会があれば 」と、お茶を濁されて、企業の役職役員の方と、会えることはほぼ、ないです。

けれど、稀にあるので。その「 ウワサ、真相 」は、ある意味、重みを増してしまうのかも知れません。


二つ目の「 紹介 」は、①の個人業者を、何度か見ての、企業の役職役員の方の「 采配 」になります。

ここで、子飼いの業者( 個人業者。社長 )からの情報を得て。

そして、次のステップに進んで行こうと思った時などに、直接電話で、「 ( 愛人等 )スナックのママの所に、たまには行ってやってくれ( お金を、落としてきてくれ ) 」と、短い電話が、数か月に1回から、月に数度かかって来るようになるまで、通います。

↑「 愛人 」なのを知っているので。とにかく、情報収集や、やりとりに奔走したりします。


また、そこで「 付加価値 」を、提供できるかどうかが、他社との圧倒的な差異に繋がっていくのだろうと思います。



ここでも、判ると思いますが

>個人献金( 企業接待等 )

↑まったく、「 把握できない 」ということも、ないと、思うのです。

必ず、ほとんどの場合、「 子飼い 」を、通すので。

もちろん、「 接待 」と、「 献金 」は、異なるとは、思いますが、、、。


>子飼いの社長は

「 一人 」とは、限りません。




③、②の紹介者を外しての、パイプラインになります。ここまで来るのに、8割5分から9割5分の人は脱落するでしょう。

↑ここから、さらに、熾烈な「 競争 」が、始まります。


そして、政治献金にしても、企業の賄賂問題にしても。
①しか、ほぼ。報道されません。
これは、法律にも関係しているのだろうと思います。
「ここで認めれば、ここから先の上の人間の名前は出さない。ここで認めないと、ここから先の人物に迷惑がかかる」と、税務署からも「落とし所」として、はっきりと口頭で言われるので。

・接待、交際費。

・使途不明金。

↑こちらで、「 税金 」が、かかって来るので。それを、「 支払えばOK 」なので。

法律的には、なんの問題もないのです。


だからこそ、これらの法律も含めて。

・通名

・法改正等

↑必要不可欠であると、思うのです。


**************************


>御前様と・「 命約 」と・「 ギブ&テイク 」の中での・「 受け取った・恩義 」と・「 家業 」

http://ameblo.jp/buraiai/entry-10906780918.html

御前様に、呼ばれれば、夜中でも、すぐに用意をして、伺いました。

御前様の、かかりつけの、病院も、

・脳なら、どこ

・心臓なら、どこ、、、と。「 指示 」されるようになりました、、、

もし、3人の愛人さん宅で、倒れても。父と私( 家族 )が、一緒に、向かう事になっていました。

その際、、、


死亡していたら

裸でも、衣服を整えて、父たちと、一緒に、「 過ごしていた 」として、

御前様のご自宅へ、ご連絡


意識・あるいは命が・ある場合は

衣服を整えて、指示通りの、病院への、搬送でした。

三人の御前様の愛人さんを、父は、お世話するようになりました。

ときには、私たちも、愛人さん宅へ、「 お水( ミネラルウォーター ) 」を・届けたり・しました。


      ↑ことのき・私は・22歳くらいでした、、、






>いま・弟から、電話がありまして?7分28秒>追徴課税8000千万円>母に聞いた父がロリコンなのか

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11247641994.html



>弟と・電話と・「 いくつかの・疑問符?と・ウソ? 」と・私

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11117668431.html



>2011年年末文芸社さん・投稿原稿です☆その4

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11154097364.html

0 件のコメント:

コメントを投稿