2012年10月28日日曜日

27 oktober. Demontage anti-Japanse publieke omroep NHK! NHK stopt propaganda in China! ① dagboek demonstranten

27 oktober. Demontage anti-Japanse publieke omroep NHK! NHK stopt propaganda in China! ① dagboek demonstranten. (Geplaatst foto. Tekst in het Japans)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11390687181.html
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

> [], Shibuya-ku, Tokyo ontmanteling anti-Japanse publieke omroep NHK continue media anti-Japanse protesten zaterdag 10/27! NHK stopt propaganda in China! Maart en demonstratie rallyhttp://www.ganbare-nippon.net/event/diary.cgi?page=1
Continue media anti-Japanse protestenDemontage anti-Japanse publieke omroep NHK!NHK stopt propaganda in China!
Zelkova bomen omzoomde straat - de ontmoetingsplaats voor NHK]
[Tijd] en de inhoud
Vergadering van 13:00 tot
15:30: march (aankomst 16:30)
⇒ Harajuku Omotesando Keyaki Namiki ⇒ ⇒ ⇒ Masuzaka Palace voor Hachiko Shibuya Station ⇒ zelkova bomen cursussen:
※ brengen welkom bordje (Echter, etnische discriminatie is verboden zijn)※ Gelieve niet mee in deze klasse luidspreker andere vlag dan de vlag.
Good luck [organisatoren] Japan! Nationaal Actiecomite
Good luck Japan] [Contact-Contact! Nationale actie commissiesecretariaatE-mail: info@ganbare-nippon.netHP: http://www.ganbare-nippon.net

> 27 oktober. Demontage anti-Japanse publieke omroep NHK! NHK stopt propaganda in China! ② dagboek demonstrantenhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11390740830.html↑ Ik heb gereproduceerd, de brochure die we ontvangen. Toestemming om de blog te reproduceren, hoop.

↓ Het volgende is een dagboek participatie.
::::::::::::::::::::::::::::
Vóór 14 uur, kwam ik voordat zelkova met bomen omzoomde straat NHK.


Misschien omdat het was het weekend, alle in het park, wat veel van de gebeurtenissen, jaagt, maar was vol van veel mensen.


Tegen het einde van de Keyaki met bomen omzoomde straat, heb ik een groot deel van de Japanse vlag zag, ik ga.


↑ naar Kanban● krant, televisie dwongen de Japanners om valse beschuldiging● crimineel, Japanse media discriminatie● nep geschiedenis, verbergen van de anti-Japanse in China en Korea. etc.


↑ naar Kanban● en de zelfverbranding van Tibetaanse monniken, is ongecensureerde foto's aangevallen in het Chinees werd gepubliceerd.Sommigen van hen, was er een foto of popping van de darm, zoals een foto die is uitgegroeid blootgesteld bot.
※ Wat ongecensureerde is, heb ik zeer geschokt.Maar dit is, denk ik dat het nodig is.Ik denk verlaten, zoals het is, en moet rapporteren het nieuws van alle Japan, en op het moment van de Fukushima staat, zonder wijziging, is.Als u een van ons, als journalistiek, ik wil dat je het "recht om te beslissen" recht op eerbiediging "denken."Anders is de ellende van de huidige situatie, enz., niet doorkomen.Het is, denk ik dat in strijd is met de journalistiek.Ik denk dat er ook een schok video. Ik denk dat het van te voren, de omroeper, en het ding moet ik melden.





↑ Ik had, op het Message Board, zowel in termen● illegale bezetting van China neemt "heroveren strategie Senkaku" VS en Japan militaire oefening● Self-Defense Force is een speer met een schild om het Japanse volk te beschermen!● geen behoefte aan een regering die niet de bescherming van het Japanse volk! !
● welzijn, door middel van naam● buitenlandse inwoners van Japan● oppositie mensenrechtenverdedigers● Self-Defense Force is een speer met een schild om het Japanse volk te beschermen!● geen behoefte aan een regering die niet de bescherming van het Japanse volk! !

Hier, heb ik gehoord van 14:00 tot 15:30, de toespraak.In de tussentijd, terwijl riep iets luid, jeugd roze haar tank top zal de ruzie met demonstranten te zijn, gingen we naar de politieagent te stoppen. In ongeveer 5 minuten, heb ik klaar.
Onder de demo nu toe veruit, was een kleine demonstratie van een politieagent.Op dit punt, de agent was iets minder dan 10 mensen voor zover zichtbaar.
> De toespraak, natuurlijk. Die van NHK, Hoewel ik veel gehad.● Oeigoeren, in Tibet, en het slachten, zelfverbranding● en dergelijke inbreuk op de territoriale wateren van de Senkaku, werd ik geraakt
15:30 ook. Maart begon.Van vier op een rij, werd hem bijgewerkt. Ik was verdeeld in het eerste elftal en het tweede team.De organisatoren aangekondigd, Hoewel ik wist het niet.Misschien, ik denk dat meer dan 300 mensen hadden deelgenomen.
Van 15:30, en zo verder tot 20:17 minuten, mars, teruggebracht naar de oorspronkelijke ontmoetingsplaats.


↑ Het is de ingang van de NHK. Nogmaals, ik had gehoord, ongeveer een uur, zijn het protest zijn.Iets anders dan het Burgerlijk Wetboek, elk jaar vele arrestaties. Drugs en ik hou van voyeur.Weet ook dat aan het einde van de uitzending de tijd niet is uitgezonden, de "vlag" "Kimigayo, 'die, zoals de nationale omroep, vraagtekens bij de betekenis van het overleven! !
Ik weet ook over de "Tiananmen incident", "de doden niet hebben", en werd uitgezonden.Dit, ik dacht dat ik echt moeten worden ontmanteld zodra het negatieve erfenis.Ik denk nogmaals, als je niet eens af te breken, de managementstructuur zelf van NHK, de soliditeit en zou niet Hakare.


↑ moment, zo luidruchtig. Ik had een paar minuten, terwijl een van de politieagenten, staan ​​op de top van de bloemperken worden gescheiden door een stalen hek en bewakers NHK, de mensen van de demonstratie organisatoren en deelnemers.
Ik denk dat zo veel mogelijk, binnen het bereik dat kan worden gedaan, en ik zou vullen, alle gebeurtenissen.(Ik denk dat in de mate dat je kunt., Werd geschreven in het dagboek of mensen roze haar doen, maar heb geen foto's.)


Iedereen, hoera voor goed werk.
Ten slotte heeft de ontbinding> Integendeel wetgeving om de mensenrechten te beschermen, heb ik getekend.
::::::::::::::::::::::::::
> 9/17 [] Ik ging naar Tokyo> demo "Rond de Yamanote-lijn! Senkaku protect" (Holiday Monday) (herdrukt papier distributie)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11357402477.html
Vrijheid enEconomische en kapitalismeDemocratiePolitieke functies en gezond
Hun eigen mensen gezocht, dezeWaar is het een van de overheid,En ik een pistool heb, denk ik niet dat
> Spring in Japan> Chinese Spring> Spring in Korea
Wanneer> Spring in Rusland
De lente is in AziëJe wilde het,Als u niet het recht om iemand te stoppen, maar ik denk dat
Maar absoluutOm zijn eigen mensen, en ik in de richting van de vuurwapens, denk ik niet dat
Nu, om deel te nemen aan verschillende demonstraties, etc.Verzameling en informatie.En horizontale verbanden, informatie-uitwisseling.Proberen om na te denken, om samen te werken, denk ik.
Zelfs als u hebt gezien, ditIk was bang, woorden en artikelenZelf, probeer uit te vinden.
Zelfs te ontkennen, alles, noch om te slikkenWees altijd jezelf, probeer uit te vinden.Dat, en het feit dat de herziening van de informatie, omdat ik denk.
:::::::::::::::::::::::
63 >> jaren van onderdrukking van de Chinese Communistische Partij [Shinjuku-ku, Tokio]. ② deelname dagboek Maart Zuid-Mongolië demonstratie aan het bloedbad protesterenhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11367445842.htmlOver u, weet je dat?Wat voor soort land ... China?
Deel 1● "Guinness" rangschikking van de 20e eeuw bloedbad# 1. Meer dan 90 miljoen mensen MaoDe tweede plaats. Meer dan 30 miljoen mensen Stalin3e plaats. Hitler meer dan zes miljoen mensen (Joden)4e. Meer dan 2 miljoen mensen Hu Jintao
Chinese leiders, was zo afgeslacht! !

Deel 3● boven Hiroshima kernschadeSpanning de 46ste nucleaire test wordt uitgevoerd, in Oeigoerse, 1,48 miljoen mensen worden blootgesteld.190 000 mensen zijn gestorven van hen.Gevolgen van blootstelling aan straling, zijn veel Oeigoeren nog steeds te lijden.
● In Tibet, zal meer dan 1,2 miljoen mensen worden afgeslacht.Meer dan 6500 tempels werden vernietigd.Mixed by bevorderen oorzaken vreselijk ding om te worden beslecht in Tibet, een groot aantal Chinese, in plaats van landen en culturen, zal het doven van de race zelf op dit moment wordt uitgevoerd.
● Zelfs in Mongolië, door de Culturele Revolutie.16 222 mensen werden gedood.87 188 personen bleven falen.(Uit de aankondiging van de Chinese regering, waren vele experimenten die ver)80% van de bevolking, en nu is de Han-Chinezen.Land zal worden opgenomen, wordt de natuur verwoest, totdat cultuur en taal punt staat te worden beroofd! !
※ (leger communistische) People's Liberation Army, ik ben een land om oorlog in de wereld, is afgeslacht! Te wreed! !

● manifesteren achter de Democratische Partij. Weet jij het?* Buitenlandse stemrecht bij lokale verkiezingen* Grondwet immigrant buitenaardse* Dubbele nationaliteit wet* Dual familienamen* 10 miljoen mensen het ontvangen van immigratie taal. Oost-Aziatische Gemeenschap
Als je nu niet iets doen, krijg ik dan een hoop van die is onherstelbaar Japan!
Oeigoerse gisteren, in dit tempo, wordt het morgen Japan.
@ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @
Massacre Tibetanen in China! Ongelooflijk gebeurt er in de werkelijkheid.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dnzLEsOYRsk

Attack video Oeigoerse arbeiders in Guangdong, China die plaatsvond op 26 juni.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YEko0KL2Jc4

[1] Silk Road onderzoek dat kernproeven in China te infiltreren [Oeigoerse]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=37sFp3pcPHo

Het hele proces van vitale organen China's jagen onvoorstelbare: shock bekentenishttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_K0J2SZZuGA

GEISHA, TONY BLAIR & COMFORT WOMEN [Taniyama Yuji Akira Taniyama Yujiro] (vervalser troostmeisjes)http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9bOw0uhgfrY

> Verenigde Staten van Amerika, Europa, Duitsland. Ik vraag de media om buitenlandse regeringen.http://ameblo.jp/buraiai/entry-11349560716.html> Dus als je niet kan, op basis van de feiten, de "troostmeisjes probleem verzonnen" de Amerikaanse regering wordt de reële veroordelen.Ik >> vraag de Amerikaanse regering, de voor-en nadelen van de Golfoorlog.Dat is diplomatie.· Ik vraag de informatie toetsing.★ massavernietigingswapens.★ achtergrond van de Amerikaanse oliemaatschappijen en wetgevers.Ik vroeg ze.

> De identiteit van de troostmeisjes op basis van bewijs (de video. Engels)http://www.youtube.com/watch?v=idmDRwL7YRw&feature=player_embedded

Koreaans voor twee speciale locatie 2012 (. Koreaans. Engels. Takeshima)http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Mt-KIdvvUQs

0 件のコメント:

コメントを投稿