2012年10月28日日曜日

27. پیاده سازی عمومی ضد ژاپنی پخش NHK! NHK تبلیغ در چین متوقف خواهد کرد! ① تظاهرکنندگان خاطرات

27. پیاده سازی عمومی ضد ژاپنی پخش NHK! NHK تبلیغ در چین متوقف خواهد کرد! ① تظاهرکنندگان خاطرات. (ارسال شده در عکس متن در زبان ژاپنی)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11390687181.html
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

> []، شیبویا-KU، توکیو از بین بردن ضد ژاپنی پخش NHK عمومی رسانه ها به طور مداوم تظاهرات ضد ژاپنی در شنبه، 10/27! NHK تبلیغ در چین متوقف خواهد کرد! ماه مارس و تجمع تظاهراتhttp://www.ganbare-nippon.net/event/diary.cgi؟page=1
به طور مداوم رسانه ها تظاهرات ضد ژاپنیپیاده سازی عمومی ضد ژاپنی پخش NHK!NHK تبلیغ در چین متوقف خواهد کرد!
Zelkova درخت، اندود شده در خیابان - محل ملاقات قبل از NHK]
[زمان] و محتوا
نشست از 13:00 در
15:30: مارس (ورود 16:30)
⇒ Harajuku Omotesando Keyaki Namiki ⇒ ⇒ ⇒ Masuzaka کاخ قبل از ظ شیبویا ایستگاه ⇒ zelkova دوره های درختان:
※ به ارمغان بیاورد پلاکارد خوش آمدید (با این حال، تبعیض نژادی ممنوع است آنهایی که)※ لطفا پرچم بلندگو در کلاس دیگر از پرچم را بزرگ نکن.
موفق باشید [برگزارکنندگان] ژاپن! کمیته ملی اکشن
خوب شانس ژاپن] [تماس با ما تماس با ما! اقدام کمیته ملی دبیرخانهایمیل: info@ganbare-nippon.netHP: http://www.ganbare-nippon.net

> اکتبر 27. پیاده سازی عمومی ضد ژاپنی پخش NHK! NHK تبلیغ در چین متوقف خواهد کرد! ② تظاهرکنندگان خاطراتhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11390740830.html↑ من تکثیر، بروشور که ما دریافت می کنیم. اجازه به تکثیر این وبلاگ، امیدواریم که.

↓ مشارکت دفتر خاطرات است.
::::::::::::::::::::::::::::
قبل از 14 ساعت من وارد قبل از zelkova درخت اندود خیابان NHK.


شاید به این دلیل آن تعطیلات آخر هفته، در پارک، چه بسیاری از حوادث، شکار، اما بسیاری از مردم پر بود.


، من به سوی انتهای خیابان صف درخت Keyaki، من تو را دیدم بسیاری از پرچم ژاپن.


↑ به Kanban و● روزنامه، تلویزیون مجبور ژاپنی به اتهام کاذب● جنایی، تبعیض رسانه های ژاپنی● تاریخچه جعلی، پنهان ضد ژاپنی در چین و کره است. غیره


↑ به Kanban و● و خودسوزی راهبان تبتی، عکس بدون سانسور و حمله به زبان چینی شده است.برخی از آنها، یک عکس و یا ظاهر از روده، از جمله به عنوان یک عکس تبدیل شده است که در معرض استخوان وجود دارد.
※ چه بدون سانسور است، من بسیار شوکه کرد.اما این، من فکر می کنم لازم است.من فکر می کنم به ترک، آن را به عنوان، و باید گزارش اخبار از ژاپن، و همچنین در زمان دولت فوکوشیما، بدون تغییر، آن را به عنوان است.یکی از ما، به عنوان روزنامه نگاری، من می خواهم شما را به احترام به حق تصمیم گیری "حق" تفکر ".در غیر این صورت، بدبختی از وضعیت فعلی، و غیره، از طریق آیند نیست.است، من فکر می کنم بر خلاف روزنامه نگاری است.من فکر می کنم یک ویدیو شوک نیز وجود دارد. من فکر می کنم آن را در پیش است، گوینده، و چیزی که باید گزارش کنم.





↑ من، در هیئت مدیره پیام، هر دو در قوانین و مقررات● اشغال غیر قانونی در چین فرض "تصرف استراتژی Senkaku" ایالات متحده و ژاپن مانور نظامی● دفاع از خود نیروی نیزه با سپر برای محافظت از مردم ژاپن است!● یک دولت است که مردم ژاپن را محافظت نمی کند لازم نیست! !
● رفاهی، از طریق نام● ساکنان خارجی از ژاپن● مخالفت مدافعان حقوق بشر● دفاع از خود نیروی نیزه با سپر برای محافظت از مردم ژاپن است!● یک دولت است که مردم ژاپن را محافظت نمی کند لازم نیست! !

در اینجا، من از 14:00 تا، ساعت 15:30 سخنرانی شنیده می شود.در این میان، در حالی که فریاد چیزی با صدای بلند، جوانان مخزن صورتی مو بالا خواهد بود دعوا با معترضان، ما رفت و برای جلوگیری از پلیس است. در حدود 5 دقیقه، من به پایان رسید.
در میان نسخه ی نمایشی تا کنون، کنون، تظاهرات کوچکی از یک پلیس.در این نقطه، پلیس کمتر از 10 نفر بود به حدی که قابل توجه است.
> سخنرانی، البته. که از NHK، اگر چه من تا به حال بسیاری است.● اویغور، در تبت، و کشتار و خودسوزی● و نفوذ مانند به آبهای سرزمینی به Senkaku، من را لمس کرد.
15:30 بیش از حد. مارس آغاز شد.چهار در یک ردیف، به روز شد. من به تیم اول و تیم دوم تقسیم شد.برگزارکنندگان اعلام کرد، اگر چه من نمی دانم.شاید، من فکر می کنم بیش از 300 نفر شرکت کننده بود.
از، ساعت 15:30 و تا 20:17 دقیقه، مارس، بازگشت به محل ملاقات اصلی.


↑ ورود به NHK است. باز هم، من، حدود یک ساعت شنیده بود، اعتراض دارد.چیز دیگری از قانون مدنی، هر دستگیری بسیاری از سال. مواد مخدر و من دوست دارم فضول.همچنین، می دانیم که در پایان از زمان پخش نشده است پخش، "پرچم" "Kimigayo"، که به عنوان گوینده ملی، سوال اهمیت بقا! !
من هم در مورد "حادثه میدان تیان آن من"، "مرده لازم نیست"، و پخش شده بود.این، من فکر می کردم واقعا باید یک بار آن را میراث منفی برچیده شده است.من فکر می کنم دوباره، اگر شما شکستن نه یک بار، ساختار مدیریت خود را از NHK، صحت و نمی خواهد Hakare.


↑ لحظه ای، به عنوان پر سر و صدا است. من چند دقیقه دیده می شود بود، در حالی که یکی از پلیس، ایستادن در بالای تخت گل توسط حصار فولاد و نیروهای انتظامی و امنیتی NHK، مردم از سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در تظاهرات از هم جدا شده است.
من فکر می کنم تا آنجا که ممکن است، در داخل محدوده است که می تواند انجام شود، و من باید پر کنید، همه این وقایع است.(من به حدی است که شما می توانید. فکر می کنم، در دفتر خاطرات نوشته شده است و یا مردم مو صورتی، اما عکس ها را ندارد.)


هر کس، به سلامتی برای کار خوب است.
در نهایت، در زمان انحلال> در خلاف قانون برای حفاظت از حقوق بشر، من را امضا کرده اند.
::::::::::::::::::::::::::
> 9/17 [] من به توکیو دمو> رفت "در امتداد خط Yamanote! Senkaku حفاظت" (تعطیلات دوشنبه) (تجدید چاپ و توزیع کاغذ)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11357402477.html
آزادی واقتصادی و سرمایه داریدموکراسیسیاسی توابع و سالم
مردم خود به دنبال اینکجاست آن هر یک از دولت،و من یک تفنگ، من فکر نمی کنم
> بهار در ژاپن> بهار چینی> بهار در کره جنوبی
وقتی که> بهار در روسیه
بهار در آسیاشما آن را می خواستم،اگر شما حق داشته باشند برای جلوگیری از هر کسی نیست، اما من فکر می کنم
اما کاملابه مردم خود، و من نسبت به سلاح گرم، من فکر نمی کنم
در حال حاضر، برای شرکت در تظاهرات های مختلف و غیرهجمع آوری و اطلاعات است.و ارتباط افقی، تبادل اطلاعات.تلاش به فکر می کنم، با هم کار کنند، من فکر می کنم.
حتی اگر شما را دیده اند، اینمن اضطراب، واژه ها و مقالاتخود، لطفا سعی کنید برای پیدا کردن.
حتی به انکار، همه چیز، و نه به بلعهمیشه خودت باش، لطفا سعی کنید برای پیدا کردن.آن، و این واقعیت است که بررسی اطلاعات، چرا که من فکر می کنم.
:::::::::::::::::::::::
63 >> سال ظلم و ستم از حزب کمونیست چین [Shinjuku-KU، توکیو]. ② مشارکت خاطرات مارس جنوب مغولستان تظاهرات در اعتراض به قتل عامhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11367445842.htmlدر مورد شما، آیا می دانید؟چه نوع از کشور ... چین؟
قسمت 1● "گینس" رتبه قتل عام قرن 20th# 1. بیش از 90 میلیون نفر مائومقام دوم. بیش از 30 میلیون نفر استالینمحل 3. هیتلر بیش از شش میلیون نفر (یهودیان)4. بیش از 2 میلیون نفر هو جینتائو
رهبران چین، ذبح شده بود! !

قسمت 3● بیش از آسیب هسته ای هیروشیماپوشا آزمون 46 هسته ای انجام شده است، در اویغور، 1،48 میلیون نفر در معرض.190 000 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.عوارض ناشی از قرار گرفتن در معرض تابش، اویغور، بسیاری از آنها هنوز هم رنج می برند.
● در تبت، بیش از 1.2 میلیون نفر از مردم را قتل عام می شود.بیش از 6500 معابد ویران شد.مخلوط با ترویج علل چیزی که وحشتناک در تبت مستقر شده، تعداد زیادی از چینی، و نه از کشورها و فرهنگ ها، آن را به نژاد خود را در حال حاضر انجام شده خاموش.
● حتی در مغولستان، انقلاب فرهنگی است.16 222 مردم کشته شدند.87 188 نفر شکست مانده بود.(از اعلام دولت چین، بسیاری از آزمایشات بودند که تا کنون)80 درصد از مردم، و در حال حاضر چینی هان است.زمین گرفته خواهد شد، طبیعت نابود شده است، تا زمانی که فرهنگ و زبان بود دزدیدند! !
※ (ارتش کمونیست) ارتش آزادیبخش خلق، من یک کشور را به جنگ در جهان شده است، قتل عام! بیش از حد بی رحمانه! !

● آشکار در پشت حزب دموکرات. آیا می دانید؟* حق رای خارجی در انتخابات محلی* قانون اساسی بیگانه مهاجر* قانون تابعیت دوگانه* نام خانوادگی دوگانه* 10 میلیون نفر از دریافت زبان مهاجرت. شرق آسیا انجمن
اگر شما کاری نکنید در حال حاضر، من خواهد شد بسیاری از است که جبران ناپذیر ژاپن!
دیروز اویغور، در این نرخ، ژاپن فردا می شود.
@ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @
کشتار تبتی در چین! اتفاق می افتد باور نکردنی این است که در واقعیت اتفاق می افتد.http://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=dnzLEsOYRsk

ویدیو حمله کارگران اویغور در گوانگدونگ، چین است که در تاریخ 26 ژوئن صورت گرفت.http://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=YEko0KL2Jc4

[1] تحقیقات جاده ابریشم است که نفوذ به آزمایش های هسته ای چین [اویغور]http://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=37sFp3pcPHo

کل فرآیند شکار غیر قابل تصور از ارگان های حیاتی چین: اعترافات شوکhttp://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=_K0J2SZZuGA

گیشا، تونی بلر و آسایش زنان Taniyama یوجی آکیرا Taniyama Yujiro] (جاعل آرامش و آسودگی زنان)http://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=9bOw0uhgfrY

> ایالات متحده از امریکا، اروپا، آلمان. من از رسانه ها به دولت های خارجی است.http://ameblo.jp/buraiai/entry-11349560716.html> بنابراین اگر شما می توانید بر روی حقایق، نه بر اساس، "راحتی شماره زنان ساختگی" دولت ایالات متحده را محکوم عادلانه است.من >> دولت ایالات متحده، محاسن و demerits از جنگ خلیج فارس را بپرسید.که دیپلماسی است.· من بپرسید، موشکافی اطلاعات.★ سلاح های کشتار جمعی است.★ پس زمینه از شرکت های نفتی آمریکایی و قانونگذاران است.من آنها را زیر سوال.

> هویت از زنان آسایش مبتنی بر شواهد (به زبان انگلیسی ویدیو.)http://www.youtube.com/watch؟v=idmDRwL7YRw&feature=player_embedded

کره ای برای دو محل خاص 2012 (کره ای. زبان انگلیسی. Takeshima)http://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=Mt-KIdvvUQs

0 件のコメント:

コメントを投稿