2012年10月28日日曜日

27 Ekim. Anti-Japon devlet televizyonu NHK Demontaj! NHK Çin propagandası duracak! ① günlüğü göstericiler

27 Ekim. Anti-Japon devlet televizyonu NHK Demontaj! NHK Çin propagandası duracak! ① günlüğü göstericiler. (Japonca Yayınlanan fotoğrafı. Metin)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11390687181.html
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

> [], Shibuya-ku, Tokyo Cumartesi 10/27 anti-Japon devlet televizyonu NHK sürekli medya Japon karşıtı protestolar söküm! NHK Çin propagandası duracak! Mart ve gösteri mitingihttp://www.ganbare-nippon.net/event/diary.cgi?page=1
Sürekli ortam Japon karşıtı protestolarAnti-Japon devlet televizyonu NHK Demontaj!NHK Çin propagandası duracak!
Zelkova sokak ağaçlarla - NHK öncesi buluşma yeri]
[Zaman] ve içeriği
13:00 dan Toplantı
15:30: march (varış 16:30)
⇒ Harajuku Omotesando Keyaki Namiki ⇒ ⇒ ⇒ Masuzaka Sarayı önce Hachiko Shibuya Station ⇒ zelkova ağaçlar kursları:
※ karşılama pankart (Ancak, etnik ayrımcılık yasaktır olanlar) getirmek※ bayrağından daha sınıf hoparlör bayrağı diğer üzme lütfen.
İyi şanslar [organizatörleri] Japonya! Ulusal Eylem Komitesi
İyi şanslar Japonya] [İletişim-İletişim! Ulusal eylem komitesi sekreterliğiE-posta: info@ganbare-nippon.netHP: http://www.ganbare-nippon.net

> 27 Ekim. Anti-Japon devlet televizyonu NHK Demontaj! NHK Çin propagandası duracak! ② günlüğü göstericilerhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11390740830.html↑ Ben, aldığımız broşüre çoğaltılamaz. Blogu yeniden üretme izni, umuyoruz.

↓ aşağıdaki bir günlük katılım oranıdır.
::::::::::::::::::::::::::::
Zelkova sokak NHK ağaçlarla önce 14 saat önce geldi.


Bu olaylar, avı, bir sürü ama bir sürü insan doluydu ne tüm parkta hafta, oldu Belki çünkü.


Keyaki ağaçlarla çevrili bir sokakta kadar sonuna doğru, ben Japon bayrağı çok gördüm, ben de giderim.


↑ Kanban için● gazete, televizyon yanlış suçlama Japon zorla● Ceza, Japon medyası ayrımcılıkÇin ve Kore'de Japon karşıtı gizleyerek ● sahte tarih. vb


↑ Kanban için● ve Tibetli keşiş kendini kurban, Çince saldırıya sansürsüz fotoğrafları yayınlandı.Bazıları, bu tür maruz kemik haline gelmiş bir resim olarak bağırsak bir fotoğraf ya da haşhaş vardı.
※ sansürsüz nedir, ben çok şok.Ama bu, bunu gerekli düşünüyorum.O olduğu gibi, herhangi bir değişiklik gerektirmeden olduğu gibi, bırakmak için düşünmek, ve tüm Japonya haber yanı sıra, Fukushima durum sırasında rapor edilmelidir.Bizden biri için, gazetecilik gibi, sana doğru "karar verme hakkına" saygı istiyorum "düşünme."Aksi halde, mevcut durum sefalet, vb yoluyla gelmez.Ben gazetecilik aykırı düşünüyorum, olduğunu.Ben bir şok video da var olduğunu düşünüyorum. Ben, önceden spiker olduğunu düşünüyorum, ve şey rapor etmelidir.





↑ Ben açısından hem de, Mesaj Panosu, vardı● Çin'in yasadışı işgali ABD-Japonya askeri tatbikatı "stratejisi Senkaku recapture" varsayar● Öz Savunma Kuvvetleri Japon halkı korumak için bir kalkan ile bir mızrak olduğunu!● Japon halkı korumak olmayan bir hükümete ihtiyacım yok! !
Adı ile ● refah,Japonya ● Yurtdışı yerleşiklerin● muhalefet insan hakları savunucularının● Öz Savunma Kuvvetleri Japon halkı korumak için bir kalkan ile bir mızrak olduğunu!● Japon halkı korumak olmayan bir hükümete ihtiyacım yok! !

İşte, 14:00 15:30, konuşmasını duydum.Yüksek sesle bir şeyler bağırıyor ise arada, gençlerin pembe saç tank top protestocular ile kavga olacak, biz polis durdurmak için gitti. Yaklaşık 5 dakika, ben bitirdim.
Demo arasında bugüne kadar, şimdiye kadar, bir polis küçük bir gösteri oldu.Bu noktada, polis olduğunu fark ölçüde biraz daha az 10 kişi oldu.
> Konuşma, elbette. Birçok olmasına rağmen, NHK bu.Tibet'te ● Uygurlar, ve katliam, kendini kurban● ve Senkaku karasularında içine gibi saldırı, çok etkilendim
De 15:30. Mart başladı.Üst üste dört ki, güncellendi. Ben ilk takım ve ikinci takım bölündü.Ben bilmiyordum rağmen organizatörler duyurdu.Belki, 300'den fazla kişinin katıldığı olmuştu düşünüyorum.
15:30 'dan, ve böylece 20:17 dakika, yürüyüşü, özgün toplantı yere döndü kadar açık.


↑ Bu NHK girişidir. Yine, ben, yaklaşık bir saat duymuştu, protesto ediliyor.Diğer hukuk, her yıl çok sayıda tutuklamalar olduğunu karşılaştırıldığında. Uyuşturucu ve ben röntgenci gibi.Ayrıca, yayın süresi sonunda yayınlandı edilmediğini biliyoruz, ulusal yayıncısı olarak, hayatta kalma önemini sorgulayan, "bayrak", "Kimigayo,"! !
Ben de, "ölü yok" "Tiananmen olayı" hakkında bilmek ve yayınlandı.Bu, ben gerçekten negatif mirasının kez demonte edilmesi gerektiğini düşündüm.Ben, tekrar bir kez yıkmak yoksa, NHK yönetim yapısını kendisi, sağlamlığı düşünmek ve Hakare olmaz.


↑ anı gibi gürültülü. Ben polislerden biri, çiçek yatak üstünde ayağa ise, birkaç dakika gördüğü bir çelik çit ve güvenlik görevlilerini NHK, gösteri organizatörler ve katılımcıların insanlar tarafından ayrılır.
Ben yapılabilir aralığında, mümkün olduğunca düşünüyorum, ve ben, tüm olaylar doldurmak gerekir.(Ben, sen yapabilirsiniz. Ölçüde düşünüyorum günlüğü yazılmış ya da insanların pembe saç yapmak, ama fotoğraf çekmek değil.)


Iyi iş için herkes, şerefe.
Son olarak çözünme esnasında> Insan haklarını korumak için aksine mevzuat, ben imzaladı.
::::::::::::::::::::::::::
> 9/17 [] Ben "Yamanote Satır Yakınlarında! Senkaku protect" Tokyo> demo gitti (Tatil Pazartesi) (yeniden basıldı kağıt dağıtım)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11357402477.html
Özgürlük veEkonomik ve kapitalizmDemokrasiFonksiyonları Siyasi ve sağlıklı
Kendi insanları bu, arananNerede, hükümetin herhangi birVe ben bir silah var, sanmıyorum
Japonya'da> Bahar> Çin BaharKore'de> Bahar
Ne zamanRusya> Bahar
Bahar Asya'daSen, bunu istediKimseye durdurma hakkına sahip değilsiniz, ama ben düşünüyorsanız
Ama kesinlikleAteşli doğru kendi halkına, ve ben, ben sanmıyorum
Şimdi, çeşitli gösteriler vb katılmaToplama ve bilgiler.Ve yatay bağlantılar, bilgi alışverişi.Birlikte çalışmaya, düşünmeye çalışıyorum, sanırım.
Eğer gördük bile, buBen endişeli, kelimeleri ve makaleler olduKendinizi, bulmaya çalışın lütfen.
Hatta, her şeyi inkar etmek, ne de yutmakHer zaman kendin ol, bulmaya çalışın lütfen.Yani, ve düşünüyorum, çünkü bilgi gözden olması.
:::::::::::::::::::::::
Çin Komünist Partisinin zulmü 63 >> yıl [Shinjuku-ku, Tokyo]. ② katılımı günlük yürüyüşü güneyinde Moğolistan gösteri katliamı protesto etmekhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11367445842.htmlSenin hakkında, biliyor musun?Ülkenin ne tür ... Çin?
Bölüm 120. yüzyılın katliamı sıralarken ● "Guinness"# 1. 90 milyon fazla insan Maoİkinci bir yer. 30 milyondan fazla insan Stalin'in3.lük. Hitler'in altı milyondan fazla insan (Yahudiler)4th. 2 milyon kişi üzerinde Hu Jintao
Çin'in liderleri, bu nedenle kesilen olmuştu! !

Bölüm 3● Hiroşima nükleer hasar üzerinde46. ​​nükleer deneme Kapsayan yapılır, Uygurcada, 1.48 milyon insan maruz kalmaktadır.190 000 kişi onlardan öldü.Radyasyona maruz sekelleri, birçok Uygurlar hala yaşıyorlar.
● Tibet'te, 1.2 milyondan fazla insan katledildi edilecektir.6500 boyunca tapınaklar yıkıldı.Nedenleri Tibet'te yerleşmiş olması korkunç bir şey teşvik ederek Mixed, büyük bir Çinli sayısı yerine, ülkeler ve kültürler, kendisi şu anda gerçekleştirilmekte olan yarışı sönecektir.
● Hatta Moğolistan, Kültür Devrimi tarafından.16 222 kişi öldürüldü.87 188 kişi yetmezliği kalmıştı.(Çin hükümetinin açıklanmasından itibaren, bu kadar çok sayıda deney vardı)Şimdi 80 nüfusun% ve Han Çinlileri olduğunu.Kültür ve dil soydular üzeredir kadar Arsa ele alınacak, doğa, yok edilir! !
※ (ordu Komünist) Halk Kurtuluş Ordusu, ben dünya savaşı için bir ülke değilim, katledildi! Çok zalim! !

Demokrat Parti arkasında ● tezahür. Biliyor musun?Yerel seçimlerde * Yabancı oy hakları* Temel Hukuk göçmen uzaylı* Çifte vatandaşlık yasası* Çift soyadlarıGöç dil alan * 10 milyon kişi. Doğu Asya Topluluğu
Eğer şimdi bir şey yapmazsanız, ben onarılmaz Japonya bir sürü almak olacak!
Uygur dün, bu hızda, bu yarının Japonya olur.
@ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @
Çin'de Katliamı Tibetliler! İnanılmaz olay gerçekte oluyor.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dnzLEsOYRsk

Saldırı Video Uygur 26 Haziran'da gerçekleşti Guangdong, Çin işçi.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YEko0KL2Jc4

[1] Çin'in nükleer testler sızmaya İpek Yolu araştırma [Uygur]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=37sFp3pcPHo

Çin'in hayati organların tüm süreç düşünülemez avcılık: şok itirafhttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_K0J2SZZuGA

GEYŞANIN, TONY BLAIR & KONFOR KADIN [Taniyama Yuji Akira Taniyama Yujiro] (kalpazan konfor kadınları)http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9bOw0uhgfrY

> Amerika Birleşik Devletleri, Avrupa, Almanya. Ben yabancı hükümetlerin medya isteyin.http://ameblo.jp/buraiai/entry-11349560716.htmlEğer, gerçeklere dayalı değil, eğer> Yani, ABD hükümeti adil kınıyor "konfor kadınları konu uydurma".Ben >> ABD hükümeti, Körfez Savaşı avantaj ve dezavantajları isteyin.Bu diplomasi.· Ben, bilgileri inceleme isteyin.Kitle imha silahları ★.ABD petrol şirketleri ve milletvekillerinin ★ plan.Onlara sorguladı.

Kanıt (video. Türkçe) dayalı konfor Kadınların> kimliğihttp://www.youtube.com/watch?v=idmDRwL7YRw&feature=player_embedded

Iki özel konumu 2012 (. Kore. Türkçe. Takeshima) için Korehttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Mt-KIdvvUQs

0 件のコメント:

コメントを投稿