2012年4月26日木曜日

- Past childhood diary -

http://ameblo.jp/buraiai/
・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

Tongue. (20060818)

I am by nature, was born stick tongue.
I heard from my mother I had surgery to separate the tongue, it was time of 2 to 3 years.
I noticed that the tongue is stuck, and it was a child I do not drink much milk,
And it did not say much in it to some bad pronunciation, I went to consult a doctor,
Turns out that the stick is below, so that is the separation surgery immediately.


・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

Today, I read-full-

 But (^ ^;; today> is
 -So "angry" (^ ^;;
Fairly? Consumption is a slight hit point


One by one,,, little by little,,,
 Chant to be patient, straight,,,

 Let's go,,,
I stopped, because that Hikikomoru,,,
 The wind will blow-you do not want,,,

 Arahorasassa smile ~ ~ ☆ (without Hikikomora-but, straight, fine,,, let go
 
・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・
 
舌。             (20060818)

私は生まれつき、舌がくっついて生まれてきました。
舌を分離する手術をしたのが、2~3歳の時だと母から聞きました。
舌がくっついていると気が付いたのは、私がミルクをあまり飲まない子だったのと、
発音が悪くいくつになってもあまりしゃべらなかったのとで、医者に相談しに行ったところ、
下がくっついていると判明し、直ぐに分離手術をしたそうです。

****************************

今日は・全文・読めました

けれど(^^;;;>今日は
・「 怒った 」ので(^^;;;
かなり?ヒットポイント・消耗気味です

一つずつ、、、少しずつ、、、
あせらずに・ちゃんと、まっすぐに、、、

進んでいこう、、、

ひきこもることを・やめたのだから、、、
望まない風も・吹くだろう、、、

けれど・ひきこもらずに、まっすぐに、ちゃんと、、、進んでいこう~アラホラサッサ~☆(笑

0 件のコメント:

コメントを投稿