2014年4月10日木曜日

Vader van de " erfenis " . Texas vader. En mensen die ons denken koesteren Japan .

Vader van de " erfenis " . Texas vader. En mensen die ons denken koesteren Japan .
> Google-vertalinghttp://translate.google.co.jp/ #
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Vrij , , , en een sentimenteel gevoel , ( ^ ^ ,,,
> Disfunctionele familie Volwassen Kinderen


Maar de gebeurtenissen van de afgelopen dagen
En , verandering van het hart
Weinig , ik begon te schrijven .


En hier laat ik de verklaring .



Broer of broer en zijn vrouw , komt
Grootste deel, is er een verhaal dat raakt
het
· Het is om te zeggen " ( normaal ) vader, nalaten van een erfenis voor mij. "

Veel, ik ben koppig geweigerd , dit.


Ook vader , en direct. Is afgewezen .

Eerlijk gezegd , de andere , ik wilde niet betrokken .



Moeder en vader , " erfgoed " is
voor mij
· Abuse
En seksueel misbruik
En financieel misbruik
En geestelijke mishandeling

En misbruik plaats omdat moesten elkaar staan



> Misbruik van alle

Jezelf en , als je niet tegenover elkaar , en omdat het niet gaan

Genoeg om de zelfmoord niet stoppen ,
Confrontatie met zichzelf ,
Met alle zelfverloochening , omdat de gezichten
Indien mogelijk , niet aanraken .
Want het was gewoon dat ik wil weglopen .



maar
> Texas vader
> Mensen die bereid is om goed na te denken Japan , aan degenen die mij hebben actie te ondernemen
> (Ik denk ← dit en laten we onderzoeken de toekomst. ) Zoals kans om te abonneren op de krant sectie middelbare school , middelbare school , als gelezen te allen tijde , de Asahi Shimbun Sankei Shimbun en , om de verschillen in de krant controleren

Als de erfenis van het in een keer in te voeren
Maar beetje bij beetje
En donaties , en als we kunnen helpen , dat wel.


> Doneren
· Om "geld om te leven "
Eens en me aangesloten , denk ik , , ,



> Geld om te leven
> Geld om te sterven
... Van het " familiebedrijf" , naar de " micro" , " strategische Anabasis " , 4 (fair kopie ? )

http://ameblo.jp/buraiai/entry-10477352214.html
# " Goud en wonen " en " Gold en sterven . " . . Het wordt toegekend , hetzij in " receipt" are you?
Het in - finale . ( Eventueel ) aan het bedrijf, wordt "verlaagd" mijn bon ?


> Father's
· - Verleden dagboek , reproductie , basisschool - ( foto - badpak foto) -

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11247935983.html
het
De broeder-in - toen ik stiekem niet kan blijven in mijn vader -
Het was een foto , kwam om , neem een ​​foto van mij
De foto is minder dan 10 stuks in alle
Maar ik verlang naar 10 -jarige was naakt - of -all badmode
Ze waren gewoon " picture - genomen - tot - moeder wordt genomen , de pose aan moeder " - is - bijna , , ,
> Het is allemaal Bikini


> Moeder
· - Verleden dagboek reproductie van basis-en bovenbouw tijdperk -

http://ameblo.jp/buraiai/entry-10826785424.html
Het is duidelijk dat het zich bewust is van zijn eigen gaat breken , ik werd gezien als de aangelegenheden van ergens anders mensen .Zij probeert het uitzicht nog bevestigen of het instinct , en proberen te achterhalen van de situatie , maar in de ogen vertroebeld met tranen , ik heb niets gezien.Het luisteraar proberen te luisteren naar het geluid , maar de emotie is wat onbewust zou weigeren , het was niet in staat om iets te horen .Zij probeert het denken duidelijk, maar het gevoel als we afgepeld , maar er is een bewustzijn dat het is gebroken, en niet te stoppen . Moeder en ik , , , Na wonder zal vernietigd worden , ik was toestemming.Toen ik koos die op dat moment , in plaats van naar de faciliteit, gooi de trots was belangrijk in me meer dan wat dan ook , om de geknield op de grond om zijn oom en grootvader , heb ik de resolutie gemaakt .Of breken. Als het niet meer is bevestigd boosheid in mij , zou hij Na selecteert voor u ook niet.Toch heb ik de hoop om geplukt dat hij gaat zo veel mogelijk te breken.Maar , door het gebruik van geweld jacht naar beneden zelf , dring ik er bij , mezelf lachen rustig in de achterkant van het hoofd .( Ik zou ergens , mijn die stinkende leugen zijn absoluut zo . )


> Brother
· Ik ben te zeggen , en " er zijn heel veel van haar " , Schoonheidssalons nieuwe gaan , soms , , ,
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11080136245.html
Dit is - vete ? Vervolgens , , ,· Vrij , zullen we besteden , een verschrikkelijke tijd met ( broer - ex-vrouw ) het is ze jongere broer , , ,> Toen ik moest naar de eetkamer -in- nachtdienst met me aan toen ik stond een beetje , na zijn afstuderen van de middelbare school en ze is op het moment , middelbare scholierenU kunt brandwonden beide handen , is onder - kokend water uit haar , , ,Of bedrogen - het - water van achter , , ,- Schande voor het publiek van mannen ? U kunt een misser te zijn, , , ,↑ Maar , ik was , om " te doen alsof niet op te merken , " , , , , ze is de maaltijden is ook de zetel van de - op dan ik , evenals zitplaatsen , de Sai - met ons. Gedurende was ook de de prioritaire -to -ahead - I , , , maar " schild van het huis , opnieuw de kop opstekende jongere broer " , de Moeder , was omdat er was het, , ,
Broer , een keer> Jij bent jij , "falen van de vrouw "Dit is , voor iedereen in de entertainment bestemmingVerschrikkelijk , het was dat ik kreeg te horen· " ( Kinderen kunnen geen verantwoordelijkheid voor het niet nemen . Werken niet- familie ) en een vrouw! Na brengen ", zei hij .Maar broeder• Het familiebedrijf- Als u alle entertainment bestemmingIk schilderde met modder , het vertrouwenToch is het "niet terugkeren" , het falen
> 2 dat is het einde van het jaar ☆ Bungei - sha Ms manuscript 2011http://ameblo.jp/buraiai/entry-11154093673.htmlOp de dag van het nieuwe jaar belooft . Mijn broer is niet de lucht lezen . Ik mocht haar eigen zitten . Op dit moment , mijn broer was nog op de middelbare school.Vader noch moeder , ik zou zijn afgewezen . Broer die dag. Toch negeren , en de kleding van de " witte pak " is ook haar , heb ik hem bracht .Tegenzin , is het lot van het bedrijf zei op het spel , het beter om hem bij elkaar gebracht is wat ik dacht dat de vader en moeder dat het beter is nog wat , neem dan broer of vermist , meer dan de nummers die onnodig ik besloot om .Op deze dag , Moeder . Alle , de vrouw was gekleed " wit pak " . Het was een " voor de show " , om je wilt.Er werd gezegd van de " geverfd om de kleur van de ogen -achtige" moeder - zegt , het is de bedoeling .


> · Toekomst? Man Tama ( ^ ^ Isuzuhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-10374395273.html• De take - '10 om het vertrouwen te herwinnen verloren , het falen van de vrouwOm het vertrouwen verloren terug te winnen, zelfs over - '10 is dit , ik kon wat geweldig, dat dit zou zijn of falen als - een moment en de snit is omdat het kan gebeuren , zelfs aan - iedereen @


> Toyohashi , Metropolitan en I-phone en Tokio , en zijn broer en moeder
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11045577566.html
> Sinds de leeftijd van 10 , ik ben aan het werk
Maar , salaris , bijna , is niet kreeg , , ,
- (Zelfs in het gezelschap van zijn vader ) van vader
- (Zelfs in het gezelschap van de moeder ) is ook van de moeder
- (Zelfs in het gezelschap van zijn broer ) van broer


> Vanaf nu , broeder, als er telefoon? Vader in 8000 ¥ 10.000.000 > moeder 28 seconden > achterstallige belastingen 7 minuten gehoord en of pedofiel
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11247641994.html
- Jongere broer "audit eens in de vier jaar op het bedrijf , kreeg ik een back belasting van 8000 ¥ 10.000.000 "
- " Waarom?" I -
· Zodra een broer , " vier jaar , een ? Wonder hit , ouder broer alle familieleden officier vader , het is . Ik werd gesneden , maar het-is enige vader @ @ @ @ @ @ @ @ Bruno @ @ @ @ @ ik werd verdedigd . het is niet familieleden , de belastingdienst ook ik was me door "
↑ tijdens het ontvangen van een dergelijke beschrijving , ik was, van de datum en de tijd van de " Bevestigen"



> ■ Als u wilt wonen en Nanzo ... ? ■ ( - Jigo - keten - )
http://ameblo.jp/buraiai/entry-10890186790.html
Toen twintig jaar oud .Opgeven van alle bevoegdheden en de rechten en overerving mij betreft . Ik zei tegen de families van alle , de .En , zonder het invoeren van het graf van het huis , omdat de Muenbotoke , en wil dat je mijn wil te respecteren.Familie , was een grote oppositie.Maar , vervolgt zingen , ik , bleef ik aandringen op alles.

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> Useless mens- Damedame dagboek kki ~ ? ~ Het is de bad- Yo . Guha ~ Tsu ☆ nutteloos Damedame ( ° Д ° ) · ∵ ☆
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11816976053.html
Vandaag verjaardag ... Omerero ~ ~ Omerero Isuzu Auto van Chan ( @ ^ ( ∞ ) ^ @ ) Bruno
Ochtend , de telefoon · · · ( ' A ` ) Mandokuse wedstrijden van auto naar Chan 10:30
Als er een oproep van de ( · · · ( ' A ' ) Mandokuse afgifte dat nu - een bijnaam ← van broer , gemaakt ) Takuo
Om 18:00 vandaag , en · · · ( ' A ` ) Mandokuse Tan Tan zoon & dochter & Tan terug ... lijkt te komen om rijst te eten



> , En de betekenis van "pijp " , en de achtergrond , , , echt "What You Need " (voorlopige update)

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11818632704.html
Broer en zijn vrouw ,
"Ik sterft , company'll vertrekken. Echter . Niet om de pijp te verlaten " vader is ,
Dat bij elk ding wordt bevestigd
Lijkt klachten.

Dit is bijna elke keer
Broer en zijn vrouw komt , wil ik de mond






気持ちは、かなり、、、ぐちゃぐちゃで(^^;;;

>機能不全家族・アダルトチルドレン




でも、ここ数日の出来事

そして、気持ちの変化

少し、書きだします。




そして、ここに、宣言しておきます。










弟夫妻、あるいは弟が来ると

だいたい、触れる話があります

それは

・「 父が、私に遺産を( 正規に )残す 」と言う事です。



これを、私はずっと、頑なに拒否してきました。




父にも、直接。拒否してきました。



正直、もう、関わりたくなかったんです。




父や母の「 遺産 」は

私にとって

・虐待

・性的虐待

・金銭的虐待

・精神的虐待



全ての虐待と、向き合わなければいけなかったからです




>全ての虐待



自分自身と、対峙しなければ、いけないからです



自殺をとめられないほど、

自分自身との対峙は、

自己全否定との、向き合いになるので

出来るなら、触れず。

逃げていたいことばかりだったので。







けれど、

>テキサス親父さん

>日本を大切に思ってくれている人たち、行動を起こしてくれている人たちに

>中学、高校の新聞部などに、産経新聞と朝日新聞を、いつでも読めるように購読して、新聞社の差異を検証するチャンスなど( ←これは、これから精査して行こうと思います。 )



もし、遺産が入るのでしたら

少しずつですが

寄付や、支援していけたらと、思っています。







>寄付が

・「 生きるカネ 」に

繋がって行ってくれたらと、思います、、、











>生きるカネ

>死ぬカネ

・「 家業 」から・「 零細 」への・「 転進 」・4( 清書? )


http://ameblo.jp/buraiai/entry-10477352214.html

#「 生きる・金 」「 死ぬ・金 」。。。どちらに・割り振られる「 領収書 」ですか?

   それは・最終的に。会社に・「 還元 」される・( 可能性のある )領収書ですか?













>父

-過去日記・転載・小学校時代-( 写真・水着写真 )-


http://ameblo.jp/buraiai/entry-11247935983.html

それは

父が・私に内緒で・私が居ない時に・弟が

私の・写真を・取りに来た・写真でした

その・写真は・全部で10枚足らず

けれど・10歳くらいの私は・全て・水着か・全裸でした

それらは・ほとんどが・「 母に・ポーズを・取らされて・母に・取られた・写真 」ばかりでした、、、

>全て・ビキニです







>母

-過去日記・転載・小学校・高学年時代-


http://ameblo.jp/buraiai/entry-10826785424.html

はっきりと、自分自身が壊れていくのを自覚し、どこか他人事のように感知してました。
それでも本能なのか、状況を把握しようと視界を確認しようとするのですが、涙で曇った目では、何も見えませんでした。
音を聞き取ろうとするのですが、無意識のうちに感情が拒否してしまうのか、何も聞き取ることが出来ませんでした。
思考をクリアにしようとするのですが、感情が剥がれ落ちていくように、壊れていく自覚があるのに、とめられませんでした。私は母に、壊されていくんだろうな、、、と、合点してました。
あの時、施設へ行かずに、何よりも自分の中で大切だったプライドを捨てて、祖父や伯父に土下座をすることを選び取った時、私は覚悟を決めました。
壊れるか。自分の中の悪意をとめられなくなった時、自分はどちらかの選択をするのだろうなと。
それでも、出来る限り自分が壊れていくことを選び取りたいと願ってました。
けれど、頭のどこかで静かに笑う自分自身を、無理矢理自分を追い詰めることで、押しやりました。
( だからどこか、自分がどうしてもウソくさいのかも知れませんね。 )








>弟

たまに・新しく行く美容院で・「髪多いですね」と・言われるのだけど、、、

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11080136245.html


これが・確執?となり、、、

弟の彼女さん( 弟の・前妻さん )とは・かなり、酷い時間を、過ごすことになりました、、、

>当時・高校生の彼女さんと・高校を卒業して・少したった頃の私と・一緒に・食堂夜勤をすることになったとき

彼女から・熱湯をかけられて・両手・やけどしたり、、、

うしろから・水を・ひっかけられたり、、、

男性のお客さんの前で・恥?を・かかされたり、、、

   ↑けれど、「 気づかない・フリ 」を・してました、、、食事時は・彼女さんも・ご一緒のさいは・席順なども・私より・上の席にし。出入りの際も・私より・先に・優先していました、、、それが・母の・「 お家再興・弟の盾 」でも、あったからでした、、、




弟は、一度

>「 女での失敗 」を、しているのです

これは、接待先の皆さんに

さんざん、言われた事でした

・「 女( 家族以外。仕事の責任も取れない子供が )連れてくるな! 」と。


けれど、弟は

・家業に

・接待先のみなさんに

信頼を、泥で塗りました

その失敗を、まだ、「 返していません 」








約束のお正月当日。弟は空気が読めず。自分の彼女を同席させました。このとき、弟はまだ高校生でした。
父も母も、却下していたのですが。弟は当日。それでも無視して、彼女にも「 白いスーツ 」を着せて、連れてきてしまいました。
しかたなく、会社の命運がかかっているとはいえ、弟が欠けたり、余計なことをされるよりは一緒に連れて行ったほうがまだいくらかマシだと父と母は思ったのか、連れて行くことにしました。
この日、母は。女は全員、「 白のスーツ 」を着せました。御前様に・「 見せるため 」でした。
母曰く・「 御前様の色に染まります 」との、意思表示だといっていました。







・女での失敗には・失った信頼を取り戻すのに・10年かかる
@これは・一瞬・カッとして・失敗してしまうことは・誰にでも・起こり得ることだから・10年かけても・失った信頼を取り戻すことが出来たら・これは・すごいことだ





母と・弟と・東京と・電話と・豊橋と・私

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11045577566.html

>10歳のときから、働いています

でも、給料は、ほとんど、もらっていません、、、

・父からも( 父の・会社でも )

・母からも( 母の・会社でも )

・弟からも( 弟の・会社でも )



いま・弟から、電話がありまして?7分28秒>追徴課税8000千万円>母に聞いた父がロリコンなのか

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11247641994.html


・弟・「 会社が、4年に1度の監査が入って、8000千万円の追徴課税を受けたんだ 」

・私・「 なんで? 」

・弟・「 4ねんに1度が、当たったんだろ?で、身内役員オヤジの親兄弟全部、切られたんだ。だけど、オヤジ@@@@@の@@@@@@@@だけは・死守したんだ。それは、身内じゃないから、税務署も通してくれたんだ 」

       ↑そんな説明を受けながら、日時の「 確認 」を、したです










■生きるとは・なんぞや?■( - 自業・連鎖 - )

http://ameblo.jp/buraiai/entry-10890186790.html

二十歳の時。
私に関する全権限・権利・相続の放棄。を、全ての家族に言いました。
そして、家の墓には入らず、無縁仏になるので、私の意志を尊重して欲しいと。
家族は、大反対でした。
けれど、ことあるごとに私は、唱え続け、主張続けました。





☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


ダメ人間~ダメダメ日記っき~?( ゚Д゚)・∵. グハッ☆ダメダメダメよ~ダメなのよ~☆


http://ameblo.jp/buraiai/entry-11816976053.html

今日は~カーチャンの誕生日・・・おめれろ~おめれろ~ヾ(@^(∞)^@)ノ

朝、10時半に~カーチャンから電話が合った・・・('A`)マンドクセ

タクオ( ←弟のあだな?を~いま、作っただす・・・('A`)マンドクセ )から電話があって

今日18時に、ごはん食べにくるらしい・・・奥たん&娘たん&息子たん・・・('A`)マンドクセ







・「 パイプ 」の意味と、その背景と、、、本当に「 必要なもの 」( 仮更新 )


http://ameblo.jp/buraiai/entry-11818632704.html

弟夫妻は、

父が「 俺が死んだら、会社は残してやる。だが、パイプは残さない。 」と、

事あるごとに、断言していることに

不平不満のようです。



これは、ほぼ毎回

弟夫妻が来ると、口にします
 

0 件のコメント:

コメントを投稿