2014年4月10日木曜日

Bapa "warisan ". Texas bapa. Dan orang-orang yang berfikir kita menghargai Jepun.

Bapa "warisan ". Texas bapa. Dan orang-orang yang berfikir kita menghargai Jepun.
> Google Terjemahanhttp://translate.google.co.jp/ #
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Perasaan cantik, ,, dan tdk rapi , ( ^ ^; ; ;
> Keluarga berfungsi Kanak-kanak Dewasa



Tetapi peristiwa-peristiwa beberapa hari lepas
Dan, perubahan hati
Little , saya mula menulis.



Dan di sini saya meninggalkan perisytiharan itu.




Brother atau abang dan isterinya, datang
Kebanyakan keadaan, terdapat cerita yang menyentuh
ia
· Ia adalah untuk mengatakan " ( normal ) bapa , meninggalkan legasi kepada saya. "

Banyak, saya telah berdegil enggan , ini .



Juga bapa, dan langsung. Telah ditolak.

Secara jujur ​​, yang lain , saya tidak mahu terlibat.



Ibu dan bapa, "warisan " adalah
bagi saya
· Penyalahgunaan
Dan penderaan seksual
Dan penyalahgunaan kewangan
Dan penyalahgunaan mental

Dan penyalahgunaan sekali, kerana terpaksa menghadapi satu sama lain



> Penyalahgunaan semua

Diri anda dan, jika anda tidak menghadapi satu sama lain, dan kerana ia tidak pergi

Cukup untuk tidak berhenti bunuh diri ,
Konfrontasi dengan sendiri,
Dengan semua penafian diri , kerana muka
Jika boleh, jangan sentuh.
Kerana ia hanya bahawa saya mahu melarikan diri.




tetapi,
> Texas bapa
> Orang yang bersedia untuk berfikir dengan teliti Jepun, kepada mereka yang telah saya mengambil tindakan
> (Saya fikir ← ini dan mari kita meneliti masa hadapan. ) Seperti peluang untuk melanggan kepada seksyen akhbar junior sekolah tinggi , sekolah tinggi, dibaca pada bila-bila masa , Asahi Shimbun dan Sankei Shimbun , untuk mengesahkan perbezaan dalam akhbar

Jika warisan -merta memasukkan
Tetapi sedikit demi sedikit
Dan derma, dan jika kita boleh membantu , walaupun.



> Menderma
· Untuk " wang untuk hidup"
Sebaik sahaja saya keluar dan berhubung, saya fikir, ,,



> Wang untuk hidup
> Wang untuk mati
... Dari "perniagaan keluarga ", kepada "mikro ", " anabasis strategik", 4 ( salinan bersih ?)

http://ameblo.jp/buraiai/entry-10477352214.html
# " Emas dan hidup" dan " Emas dan mati. " . . Ia diperuntukkan , sama ada dalam " penerimaan " anda?
Ia di akhir. (Mungkin ) kepada syarikat , adalah " dikurangkan" resit saya?



> Bapa
· - Diari lalu , penghasilan semula, sekolah rendah - ( foto- foto baju renang ) -

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11247935983.html
ia
Saudara -dalam- diam-diam apabila saya tidak boleh tinggal dalam saya bapa
Ia adalah gambar , datang ke , mengambil gambar saya
Gambar tersebut adalah kurang daripada 10 keping dalam semua-
Tetapi Saya lama untuk yang berusia 10 tahun itu adalah pakaian renang telanjang -atau- semua
Mereka hanya "gambar - diambil ke ibu diambil, menimbulkan kepada ibu "- adalah - hampir ,,,
> Ia adalah Bikini



> Ibu
· - Dahulu diari semula gred era rendah dan atas -

http://ameblo.jp/buraiai/entry-10826785424.html
Jelas sekali, ia sedar sendiri akan menghancurkan , saya dilihat sebagai hal ehwal suatu tempat orang lain.Ia cuba untuk mengesahkan pandangan itu masih sama ada naluri , dan cuba untuk memikirkan keadaan ini, tetapi di mata kabur dengan air mata , saya tidak melihat apa-apa.Ia pendengar cuba untuk mendengar bunyi, tetapi emosi adalah apa yang akan menolak secara tidak sedar , ia tidak dapat mendengar apa-apa.Ia cuba untuk membersihkan pemikiran, tetapi rasa seperti yang kita dikupas luar, tetapi ada kesedaran bahawa itu s rosak, dan tidak berhenti. Ibu , dan saya, , , Na hairanlah akan dimusnahkan , saya kebenaran.Apabila saya mengambil memilih yang pada masa itu, daripada pergi ke kemudahan itu , buang kebanggaan itu penting dalam saya lebih daripada apa-apa, kepada melutut ke tanah kepada bapa dan datuknya , saya telah membuat resolusi.Atau pecah. Apabila ia tidak lagi diikat niat jahat kepada saya, beliau akan Na akan memilih untuk kamu .Namun, saya telah berharap untuk mengambil bahawa dia akan menghancurkan sebanyak mungkin .Tetapi, dengan menggunakan kuasa memburu ke bawah diri anda , saya menyeru , diri saya ketawa secara senyap-senyap di belakang kepala seseorang.( Saya mungkin di suatu tempat , saya menjadi yang dusta pengap benar-benar demikian. )



> Brother
· Saya akan berkata , dan " terdapat agak banyak rambut ", Beauty Salons pergi baru , kadang-kadang ,,,
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11080136245.html
Ini adalah - persengketaan ? Seterusnya ,,,· Agak , kita akan menghabiskan , masa yang amat berat dengan (adik - bekas isteri ) yang dia adik ,,,> Apabila saya sepatutnya peralihan makan - di -malam dengan saya apabila saya berdiri sedikit, selepas menamatkan pengajian di sekolah tinggi dan dia pada masa itu, pelajar-pelajar sekolah tinggiAnda boleh terbakar kedua-dua tangan , berada di bawah - air mendidih dari dia ,,,Atau ditipu -the- air dari belakang, ,,- Malu di hadapan penonton lelaki? Anda boleh ketinggalan, ,,,↑ Tetapi , saya , untuk " berpura-pura tidak perasan, " ,,,, dia makan juga kerusi -on daripada saya , dan juga tempat duduk, Sai - dengan kami. Semasa keluar itu juga keutamaan -ke- hadapan -I, , , tetapi " perisai rumah, semula baru muncul - adik " , Ibu , adalah kerana terdapat ia ,,,

Brother , sekali> Anda anda, " kegagalan wanita itu "Ini, kepada semua orang di destinasi hiburanTeruk, ia adalah bahawa saya diberitahu· " (Kanak-kanak tidak boleh mengambil apa-apa tanggungjawab bagi . Kerja keluarga sahaja ) dan seorang wanita! Na membawa" katanya.Tetapi, saudara• Perniagaan keluarga-Untuk semua destinasi hiburanSaya dicat dengan lumpur , amanah ituNamun, ia "tidak kembali ", kegagalan
> 2 yang akhir tahun ☆ Bungei -sha Cik manuskrip 2011http://ameblo.jp/buraiai/entry-11154093673.htmlPada hari janji-janji Tahun Baru. Abang saya tidak membaca udara. Saya dibenarkan untuk duduk sendiri. Pada masa ini, adik saya masih di sekolah tinggi.Bapa ataupun ibu , saya akan ditolak . Brother hari itu. Masih mengabaikan , dan berpakaian yang " saman putih " juga beliau, saya telah membawa dia.Dengan berat hati , nasib syarikat itu dikatakan dipertaruhkan , lebih baik untuk membawa dia bersama-sama adalah apa yang saya fikir bapa dan ibu bahawa adalah lebih baik masih ada , maka mengambil saudara atau hilang , lebih daripada nombor yang tidak perlu saya membuat keputusan untuk .Pada hari ini , Ibu . Semua, perempuan itu memakai " saman putih". Ia adalah " untuk menunjukkan" , kepada anda suka.Dikatakan daripada " dicelup dengan warna terang- seperti" ibu berkata, ia niat.


> · Masa Depan? Suami Tama (^ ^ Isuzuhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-10374395273.html• The pengambilalihan '10 untuk mendapatkan semula kepercayaan yang hilang , kegagalan wanitaUntuk mendapatkan semula kepercayaan yang hilang , walaupun lebih- '10 adalah untuk ini , saya boleh perkara yang menakjubkan , bahawa ini akan menjadi atau kegagalan sebagai- seketika dan memotong adalah kerana ia boleh berlaku , walaupun untuk semua orang - @


> Toyohashi , Metropolitan dan I- telefon dan Tokyo, dan saudara dan ibunya
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11045577566.html
> Sejak usia 10 tahun, saya bekerja
Tetapi , gaji , hampir, tidak mendapat ,,,
- ( Malah di syarikat bapanya ) dari bapa
- ( Malah di syarikat ibu ) juga daripada ibu
- (Malah dalam syarikat saudaranya) dari saudaranya



> Mulai sekarang , abang, jika ada telefon? Bapa didengar di 8000 10000000 ¥ > ibu 28 saat > kembali cukai 7 minit sama ada pedophile yang
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11247641994.html
- Muda abang " audit setiap empat tahun, syarikat itu , saya menerima cukai belakang 8000 ¥ 10000000 "
- " Mengapa " I-
· Apabila saudara , "empat tahun, ? Hit Wonder, saudara ibu bapa semua pegawai saudara bapa, ia . Saya dipotong, tetapi ia - hanya bapa @ @ @ @ @ Bruno @ @ @ @ @ @ @ @ saya dipertahankan. Ia tidak s saudara mara, pejabat cukai juga saya saya melalui "
↑ semasa menerima apa-apa keterangan yang , saya , mengenai tarikh dan masa " Confirm "



> ■ Jika anda mahu hidup dan Nanzo ...? ■ (- Jigo rantaian -)
http://ameblo.jp/buraiai/entry-10890186790.html
Apabila berusia dua puluh tahun.Peninggalan semua kuasa dan hak-hak dan pusaka yang saya tahu . Saya berkata kepada keluarga sekali, .Dan, tanpa memasukkan makam rumah, sejak Muenbotoke , dan mahu anda untuk menghormati kehendak saya .Keluarga adalah seorang pembangkang yang besar.Tetapi , terus melaungkan , saya , saya terus desakan pada setiap perkara.

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> Sia-sia manusia Damedame diari KKI ~? ~ Ia adalah buruk- Yo . Guha ~ tsu ☆ tidak berguna Damedame (° Д °) · ∵ ☆
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11816976053.html
Ulang tahun hari ini ... Omerero ~ ~ Omerero Isuzu Kereta Chan (@ ^ ( ∞ ) ^ @) Bruno
Pagi , telefon · · · ( 'A `) perlawanan Mandokuse dari kereta ke Chan 10:30
Jika ada panggilan dari (· · · ( 'A `) Mandokuse mengeluarkan yang kini - nama panggilan ← saudaranya , dibuat) Takuo
Pada jam 18:00 hari ini, dan · · · ( 'A `) Mandokuse Tan Tan anak & anak & Tan kembali ... seolah-olah datang untuk makan nasi



> Dan maksud " paip ", dan latar belakang, , , benar-benar " Apa yang Anda Perlu " (Kemas tentatif)

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11818632704.html
Abang dan isterinya,
"Saya mati, company'll meninggalkan . Walau bagaimanapun, . Tidak meninggalkan paip " bapa adalah,
Bahawa pada setiap perkara, ia mengesahkan
Seolah-olah menjadi aduan.

Ini adalah , hampir setiap masa
Abang dan isterinya datang , saya mahu mulut







気持ちは、かなり、、、ぐちゃぐちゃで(^^;;;

>機能不全家族・アダルトチルドレン




でも、ここ数日の出来事

そして、気持ちの変化

少し、書きだします。




そして、ここに、宣言しておきます。










弟夫妻、あるいは弟が来ると

だいたい、触れる話があります

それは

・「 父が、私に遺産を( 正規に )残す 」と言う事です。



これを、私はずっと、頑なに拒否してきました。




父にも、直接。拒否してきました。



正直、もう、関わりたくなかったんです。




父や母の「 遺産 」は

私にとって

・虐待

・性的虐待

・金銭的虐待

・精神的虐待



全ての虐待と、向き合わなければいけなかったからです




>全ての虐待



自分自身と、対峙しなければ、いけないからです



自殺をとめられないほど、

自分自身との対峙は、

自己全否定との、向き合いになるので

出来るなら、触れず。

逃げていたいことばかりだったので。







けれど、

>テキサス親父さん

>日本を大切に思ってくれている人たち、行動を起こしてくれている人たちに

>中学、高校の新聞部などに、産経新聞と朝日新聞を、いつでも読めるように購読して、新聞社の差異を検証するチャンスなど( ←これは、これから精査して行こうと思います。 )



もし、遺産が入るのでしたら

少しずつですが

寄付や、支援していけたらと、思っています。







>寄付が

・「 生きるカネ 」に

繋がって行ってくれたらと、思います、、、











>生きるカネ

>死ぬカネ

・「 家業 」から・「 零細 」への・「 転進 」・4( 清書? )


http://ameblo.jp/buraiai/entry-10477352214.html

#「 生きる・金 」「 死ぬ・金 」。。。どちらに・割り振られる「 領収書 」ですか?

   それは・最終的に。会社に・「 還元 」される・( 可能性のある )領収書ですか?













>父

-過去日記・転載・小学校時代-( 写真・水着写真 )-


http://ameblo.jp/buraiai/entry-11247935983.html

それは

父が・私に内緒で・私が居ない時に・弟が

私の・写真を・取りに来た・写真でした

その・写真は・全部で10枚足らず

けれど・10歳くらいの私は・全て・水着か・全裸でした

それらは・ほとんどが・「 母に・ポーズを・取らされて・母に・取られた・写真 」ばかりでした、、、

>全て・ビキニです







>母

-過去日記・転載・小学校・高学年時代-


http://ameblo.jp/buraiai/entry-10826785424.html

はっきりと、自分自身が壊れていくのを自覚し、どこか他人事のように感知してました。
それでも本能なのか、状況を把握しようと視界を確認しようとするのですが、涙で曇った目では、何も見えませんでした。
音を聞き取ろうとするのですが、無意識のうちに感情が拒否してしまうのか、何も聞き取ることが出来ませんでした。
思考をクリアにしようとするのですが、感情が剥がれ落ちていくように、壊れていく自覚があるのに、とめられませんでした。私は母に、壊されていくんだろうな、、、と、合点してました。
あの時、施設へ行かずに、何よりも自分の中で大切だったプライドを捨てて、祖父や伯父に土下座をすることを選び取った時、私は覚悟を決めました。
壊れるか。自分の中の悪意をとめられなくなった時、自分はどちらかの選択をするのだろうなと。
それでも、出来る限り自分が壊れていくことを選び取りたいと願ってました。
けれど、頭のどこかで静かに笑う自分自身を、無理矢理自分を追い詰めることで、押しやりました。
( だからどこか、自分がどうしてもウソくさいのかも知れませんね。 )








>弟

たまに・新しく行く美容院で・「髪多いですね」と・言われるのだけど、、、

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11080136245.html


これが・確執?となり、、、

弟の彼女さん( 弟の・前妻さん )とは・かなり、酷い時間を、過ごすことになりました、、、

>当時・高校生の彼女さんと・高校を卒業して・少したった頃の私と・一緒に・食堂夜勤をすることになったとき

彼女から・熱湯をかけられて・両手・やけどしたり、、、

うしろから・水を・ひっかけられたり、、、

男性のお客さんの前で・恥?を・かかされたり、、、

   ↑けれど、「 気づかない・フリ 」を・してました、、、食事時は・彼女さんも・ご一緒のさいは・席順なども・私より・上の席にし。出入りの際も・私より・先に・優先していました、、、それが・母の・「 お家再興・弟の盾 」でも、あったからでした、、、




弟は、一度

>「 女での失敗 」を、しているのです

これは、接待先の皆さんに

さんざん、言われた事でした

・「 女( 家族以外。仕事の責任も取れない子供が )連れてくるな! 」と。


けれど、弟は

・家業に

・接待先のみなさんに

信頼を、泥で塗りました

その失敗を、まだ、「 返していません 」








約束のお正月当日。弟は空気が読めず。自分の彼女を同席させました。このとき、弟はまだ高校生でした。
父も母も、却下していたのですが。弟は当日。それでも無視して、彼女にも「 白いスーツ 」を着せて、連れてきてしまいました。
しかたなく、会社の命運がかかっているとはいえ、弟が欠けたり、余計なことをされるよりは一緒に連れて行ったほうがまだいくらかマシだと父と母は思ったのか、連れて行くことにしました。
この日、母は。女は全員、「 白のスーツ 」を着せました。御前様に・「 見せるため 」でした。
母曰く・「 御前様の色に染まります 」との、意思表示だといっていました。







・女での失敗には・失った信頼を取り戻すのに・10年かかる
@これは・一瞬・カッとして・失敗してしまうことは・誰にでも・起こり得ることだから・10年かけても・失った信頼を取り戻すことが出来たら・これは・すごいことだ





母と・弟と・東京と・電話と・豊橋と・私

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11045577566.html

>10歳のときから、働いています

でも、給料は、ほとんど、もらっていません、、、

・父からも( 父の・会社でも )

・母からも( 母の・会社でも )

・弟からも( 弟の・会社でも )



いま・弟から、電話がありまして?7分28秒>追徴課税8000千万円>母に聞いた父がロリコンなのか

http://ameblo.jp/buraiai/entry-11247641994.html


・弟・「 会社が、4年に1度の監査が入って、8000千万円の追徴課税を受けたんだ 」

・私・「 なんで? 」

・弟・「 4ねんに1度が、当たったんだろ?で、身内役員オヤジの親兄弟全部、切られたんだ。だけど、オヤジ@@@@@の@@@@@@@@だけは・死守したんだ。それは、身内じゃないから、税務署も通してくれたんだ 」

       ↑そんな説明を受けながら、日時の「 確認 」を、したです










■生きるとは・なんぞや?■( - 自業・連鎖 - )

http://ameblo.jp/buraiai/entry-10890186790.html

二十歳の時。
私に関する全権限・権利・相続の放棄。を、全ての家族に言いました。
そして、家の墓には入らず、無縁仏になるので、私の意志を尊重して欲しいと。
家族は、大反対でした。
けれど、ことあるごとに私は、唱え続け、主張続けました。





☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


ダメ人間~ダメダメ日記っき~?( ゚Д゚)・∵. グハッ☆ダメダメダメよ~ダメなのよ~☆


http://ameblo.jp/buraiai/entry-11816976053.html

今日は~カーチャンの誕生日・・・おめれろ~おめれろ~ヾ(@^(∞)^@)ノ

朝、10時半に~カーチャンから電話が合った・・・('A`)マンドクセ

タクオ( ←弟のあだな?を~いま、作っただす・・・('A`)マンドクセ )から電話があって

今日18時に、ごはん食べにくるらしい・・・奥たん&娘たん&息子たん・・・('A`)マンドクセ







・「 パイプ 」の意味と、その背景と、、、本当に「 必要なもの 」( 仮更新 )


http://ameblo.jp/buraiai/entry-11818632704.html

弟夫妻は、

父が「 俺が死んだら、会社は残してやる。だが、パイプは残さない。 」と、

事あるごとに、断言していることに

不平不満のようです。



これは、ほぼ毎回

弟夫妻が来ると、口にします
 

0 件のコメント:

コメントを投稿