2012年9月27日木曜日

سپر ★ مخالف برای حفاظت از مدافعان حقوق بشر و 87.3 کیلوگرم در روز رژیم غذایی ژاپنی

· ') سپر ★ مخالف برای حفاظت از مدافعان حقوق بشر و 87.3 کیلوگرم در روز رژیم غذایی ژاپنی ★ 382. (ویدیو به زبان انگلیسی. ژاپنی اصل)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11365058032.html

پس از توالت، من وزن وقتی که من> 87.3 کیلوگرماز دیروز، 100G منهای ☆

؛> کوچولو، خواب، لبخند (با سلام آیا شما کافی نیست؛ ^ ^ (برخی از ریشه های↑ ^ ^ (و خسته، بیش از 18 ساعت است، بنابراین من می خواهم به رختخواب بروید در حال حاضر، بسیار 365>.
خب، چند روز قبل از قاعدگی، یا بیزاری؟ چشم، خون> (LOL، اما این بار، به طوری که چند قطره بیرون می آیند به آرامی

بنابراین، واقعا، و شبیه سازی، منابع انسانی، و سرگرمیپس از آن، پر از سوراخ، و غیره که تند، مقدمه، من حدس می زنم من به کمال قرار
↑ اما، هنوز هم، "رئيس جمهور ما (پدر، مادر، برادر)" و با توجه به دستور العمل ها، اما من نمی تواند حتی در رختخواب استراحت،،،

این اخیرا؟ (LOLدر نهایت، شما می تواند در بر داشت؟ (LOL
> من گفتم: "من باید به بیمارستان بروید،اما، به بیمارستان، "خانه"، من می کنید اگر شما می توانید اجازه دهیدپس از همه،،،، این، LOL (
↑ بنابراین، من فکر می کنم. در حال حاضر، حتی کوچک، کودکانی که از قلدری و سوء استفاده رنج می برد به طوری که من می روم تا نجات،،،

توجه داشته باشید که هر کس در فرزندان بزرگسال، در حال حاضر نیز رنج می برند، به طوری که من به ذخیره شده در همه،،،

زمان ناهار در آخرین کتاب، یک دندانپزشک است امروز، ☆

با سلام، از سختی، قبل و بعد از یک هفته؟با سلام من توسط افراد مسن و بی فایده (LOL فکر می کنم☆ LOL (مقدمه، در هر دو واقعا، ذهن و بدن، توانایی فکر کردن، بنابراین من حرکت نمی کند



> کاهش نیکی دلار و یورواز جمله در توپخانه، به جز کاهش ناگهانی در حدود 200 ¥، اما مشکل وجود ندارد
به زودی،کره جنوبی، و یا "تحریم"، به چین، تا زمانی که شما می خواهید به اعلام "بیانیه (اقدامات)"
به منطقه بعدی، خطر ابتلا به ژاپن، یک مرحله، من حدس می زنم شما برای سرعت بخشیدن به،،،
↑ من رنگ آمیزی کرده اند، در نیمه راه میان راه طولانی، شما سیاستمدار ژاپنی، و یک سیاستمدار در سیستم چسبندگی ژاپن را رعایت نمی کند و است که "weeded پاکسازی"، اما من می چرخاند.

کمی از خطر و در مقابل چشم، می تواند تصمیم گیری را نداردتعقل، و "تبدیل شدن به خطر خستگی مزمن که" خطر بلند مدت و کوتاه مدت، سیاستمدار شما می توانید تصمیم بگیرید که آن
این انتخاب باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی، شما واقعا فکر می کنم تا.


حکم نیز به نام "پاکسازی"، و که در آن وجود ندارد، توانایی برای حفظ قدرت، مسئولیت، ریشه اجتناب ناپذیر است، من حدس می زنم به رهبری.
· من نمی دانم
· من انجام شده بود سخت
- در راه خود من
↑ قی سیاستمدار، من احساس نمی متاسفم برای آن زمان، این کلمه است. همچنین ژاپنی، "کیفیت آماده"، آورده و یا فاجعه چقدر بیشتر، به ژاپن، من به سیاستمداران چنین بوروکراتیک را فراموش نکنید فربه قدرت به Shifuku، سیاستمداران آنها ندارند.
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
در حال حاضر، از پسر عموی، و تماسامروز، به نظر می رسید برای شکستننگاهی ناهار، و مادر، به همراه عموزادهپس از آن، من یک دندانپزشک است.

با تشکر از شما؟ (^ ^؟به "حساس" است. شاید به این دلیل من بیش از حدگفتگویی با پسر عموی من، فیزیولوژیکی، تنگ وجود دارد

- "صبح بخیر" پسر عموی
↑؟ "تن صدا"، به نوعی، از طریق پستال، و گفتگو را ادامه دهید

پسر عموی ... "چه خوب صبح، و می گویند"
↑ این حال، کشت، کرده و ادامه مکالمه، قطع تلفن هنگام آخرین

پسر عموی ... "چه خوب صبح، و می گویند"
↑ خلق و خوی بد (^ ^، هنوز هم>، بنابراین آن را نمی توان کمک کرد، "صبح به خیر" من بازگشته است.

به طور معمول، چنین چیزی، من خیلی می گویند نیست. ← پسر عموی.

بنابراین، بسیاری، من فکر می کنم (^ ^؛کارائوکهناهار
↑ اما من نمی خواهم به فکر می کنم، (^ ^،> از طریق
※ آنها، به شما احساس سازمان یافته است. به عنوان چیزی از یک پاسخ بالغ سرد، نوشتن.


در حال حاضر،علاوه بر این، پسر عموی، حتی سیستم خواستگاری، من تعجب می کنم شما فکر می کنید (^ ^؛
من ↑ مانند آن است که تمایل خود را به رفتن، دختر در قانون، ^ ^ (من آرزو می کنم شما را "کار"؛ با توجه به شخص و یا I>،،،؛

اما، به عنوان مناسب، و یا دوست پسرهمسر، من می خواهم که ساخته نشده استمن بهتر است، به روان،به احتمال زیاد به گوشه ای؟ معرفی،
↑ در مادر، ^ ^ (زیرا آنها دارای آلرژی و مادر · · (20،060،824) خودکشی اطلاع http://ameblo.jp/buraiai/entry-10878841328.html (... به من بگویید>؛
در مواجهه با یک زن است. صدای یک زن در جایی تملق گفتن. "من این دست است." است. است. است. است. است. است. است. است. )


Zura خب من زنده است؟ (^ ^؟
· · · · · · · · · · · · · · · · · ·
> ناهارهمه شما می تواند خوردن پاستا و پیتزا

> Yugohanدوناتهاپای سیب
· · · · · · · · · · · · · · · · · ·
> انتخابات ریاست جمهوری LDP. 25 سپتامبر. توکیو، ایستگاه Shinjuku. جعبه یا سکوب چوبی مخصوص نطق در کنار خیابانها و میدان های عمومی. من رفتم برای بازدید.http://ameblo.jp/buraiai/entry-11363818327.html
امریکا، اروپا، آلمان. من از رسانه ها به دولت های خارجی است.

[این است که] ترجمه ژاپنی وحشتناک http://jeenaandow.tumblr.com/post/32096599555 تبه کار است که گوگل شده است مهندسی ضد ژاپنی، قرار دادن یک کلمه خاص -
↑ به عنوان "قوانین بین المللی"، "دموکراسی"، "سرمایه داری"، آیا این عادلانه است؟ آیا شما قبول می کنید، این؟※ با اعتماد به نفس، من می توانم ترجمه گوگل به صورت خودکار استفاده نمی کند.("ژاپنی! کشتار" HTTP :/ / jp.autoblog.com/2012/09/24/audi-distances-itself-from-chinese- انتقاد نمایندگی آئودی در چین در ایالات متحده آمریکا قرار داده تا بنر چه به بیرون می آیند. بیانیه از ستاد گوگل فروشنده با ما باید extermin / ← آئودی؟)


> بنابراین اگر شما می توانید بر روی حقایق، نه بر اساس، "راحتی شماره زنان ساختگی" دولت ایالات متحده را محکوم عادلانه است.من >> دولت ایالات متحده، محاسن و demerits از جنگ خلیج فارس را بپرسید.که دیپلماسی است.· من بپرسید، موشکافی اطلاعات.★ سلاح های کشتار جمعی است.★ پس زمینه از شرکت های نفتی آمریکایی و قانونگذاران است.من آنها را زیر سوال.



محاصره سفارت چینی 9/22، Minato-KU، توکیو! جلوگیری از تهاجم Senkaku در چین! بزرگ اقدام اضطراری ملی ② (اعتراض و راهپیمایی)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11361969724.html
اساسا مجددا "راست بال اتومبیل Gaisen" در ژاپن [موضوع]http://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=Jr60Fic3eTI↑ "کره ای ها در ژاپن" "کره ای ژاپنی"، اما اغلب می دانستند، که آن را پیکربندی شده است.
اما، برای یک مدت طولانی، چندین دهه، من بوده ام متنفر بودم."Gaisen ماشین جناح راست" است، به جای ژاپنی.· کره ای ها در ژاپن است.· ساکنین کره ای.↑ در حالی که اظهارات توهین آمیز از جانب امپراطور، ما را در شبکه نگاه کنید، من می دانم که یک درصد از آنها، تقریبا، اشغال شده است. و من می دانم، "خبرنگار ارز توافق در طول روز است."


چه چیزی شما را حدس می زنم، به ترجمه خودکار گوگل، نرم افزار، و غیره (کرک ابزارهای هک)
در سیاست، ژاپنی خود را در سرود ملی خود علاقه مند است، پرچم ملیدر حال حاضر، کم کم، تصادف در کشور خود، من شروع به متوجه است.
و ما شروع به می دانم که حتی اگر آنها باید قادر باشد که اعتماد به رسانه ها، اطلاعات تحریف شده است.※ چین هم مرز با نسخه ی نمایشی، Sankei Shimbun. کمی، YOMIURI Shimbun، من در حال حاضر.※، اما در تلویزیون، "ذهنی" به جای هدف مانند خودآزارانه کاستور اصلی ساخته شده اند را فشار دهید. و "روزنامه نگاری" این، شما خواهد شد مجاز نیست! !
> "بهار در ژاپن"سیاست ژاپنی اگر انجام نداده، باید آن را اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی، من هم فکر می کنم آن است که دولت ژاپن است.
· · · · · · · · · · · · · · ·
> عمدتا ژاپنی نیست، سیاستمداران باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی انتخاب می شود! باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی اگر شما لازم نیست که چشم انداز نیز به تعویق افتادhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11363511656.html
سیاست ژاپنیژاپنی ها به دوک نخ ریسی، سیاست
↑ بود که کار نمی کند، می خواهم که برای داده، و واقعا وحشت زده شده است.

> رای تابعیت در ژاپن است.> عطف تابعیت در ژاپن است.> قانونگذاران ژاپنی چسبندگی تابعیت در ژاپن، و رای مانند.↑ من فکر می کنم این شر.
سیاستمداران سیاست نه برای ژاپن است، و باید پاکسازی weeded، من فکر می کنم.

> Senkaku> Takeshima> سرزمین شمالی↑ "به تعویق افتاد" بدون چشم انداز از دولت ژاپن است. "یا چسبندگی در ژاپن، و مانند آن، دعوت شد به تعویق افتاد"، که در امروز گیج کننده است.
پس از آن، رسانه ها مهم نیست که در آن دستیابی به ژاپن"به تعویق افتاد"، این واقعیت است که قدرت تعادل!
"Senkaku"، به دلیل از Takeshima مختلف، نواحی شمالی، جایی که من ترک.
> Senkaku.↑ این است که دولت ژاپن، در نتیجه از آن به تعویق افتاده است. ، به طور پیوسته، دولت چین به عنوان یک موضوع عملی شده است یک پا را در درب قرار داده است. از سوی دیگر، دولت ژاپن است که هر چیزی را انجام نمی دهد.• انتشار ODAسفر بدون ویزا و غیره↑ من فکر می کنم رابطه "چسبندگی"، که در آن "پاسخگویی نامشخص" است آن است که بستر خاکی چمن که در اثر تخمیر و یا بوسیله دیگری گرم شده باشد از سیاست های شیطانی ژاپنی و جامعه است.
> تصمیم گیری> وجود یا عدم وجود مسئولیت↑ محکوم به آنها اجتناب کنند، نظام سیاسی! !
مسئولیت این است که البته!قطعنامه، نماینده هیچ توانایی، باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی انتخاب!↑ فقط که جیب یک خط، من به شدت امیدوارم که انتخاب پاکسازی از کاربران به استفاده از قدرت! !

رئیس جمهور کره جنوبی، من می گویند توهین به امپراتور،سیاست داخلی، در همه، علاقه مند بود.پرچم ملی، سرود ملی را نیز، وجود دارد هیچ علاقه ای بود.
اما قبل از رفتن من برای پیدا کردن، واقعا، رئیس جمهور کره ای، چه گفت که چنین چیزی> تبادل خبرنگار توافق در طول روز> Sankei، تنها حدود YOMIURI، گزارش نشده است، از جمله مقاله "کره" و "چین"↑ با این حال، درمان بسیار کوچک است. در روزنامه، و یا حتی هرگز در تلویزیون گزارش شده است که بیشتر گزارش شده است.
قوی، احساس می کنم عصبانی.

سیاست> برای ژاپنی> در واقع، اخبار و عادلانه بر اساس↑ بسیار مطلوب، سالم، و این روزنامه نگاری سیاسی، البته!
آن> «بهار در ژاپن"، اگر من بایدمن امیدوارم که در فصل بهار در ژاپن است.
و حتی در حال حاضر، به دولت خودبرای پاکسازی اصلاح، تا زمانی که انرژی رشدمن ادامه خواهد داد که در این تظاهرات شرکت کنند.

سیاستمداران و نه برای سیاست ژاپن، سیستمانتخاب باید اعدام صادره به وسیله محاکم مذکور پس از تأیید شورای عالی!
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
> چشم انداز - برای چند هفته، بسته به ماهیت - از چند روز به تغییر است. مکاتبات خطاب2012-08-22 16:55:35http://ameblo.jp/buraiai/entry-11334996996.html
پشتیبانی> و پیش بینی عرض پسلرزه

در روز نیکی
> ▼ اگر شما کاهش، به $ -200، هیچ مشکلی
(و با استفاده از زور است هیچ مشکلی. از کشورهای دیگر، در حال حاضر، اگر کاهش تدریجی تا 8500 $ مگر اینکه کاهش، از جمله در) توپخانه (نمایش)
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·
> ★ · شرق میانه (دولت و سیاست) ژاپن YOMIURIONLINE> روسیه (در مقابل ایالات متحده آمریکا: چین و روسیه محور زمان مجازی)2012-08-12 18:38:34http://ameblo.jp/buraiai/entry-11326751051.html

> · · YOMIURI ONLINE روزنامه2010-09-12 13:01:18http://ameblo.jp/buraiai/entry-10646352849.html

پشتیبانی از ژاپن و چین و تا کنون
-I ممکن است اشتباه گرفته است، "تفاوت" از این مکاتبات


آن،ورود ارتقاء به سطح بالاتر و همچنین دولتی و خصوصی
لرزش آن را نیز ممکن است ایجاد شود، و پاسخ از دولت خود را به چین؟ "متحیر" که
· مردم و کشور
- احتمالا پیشی بگیرد، "اقدام پیش بینی"، دولت ژاپن ممکن است
(ممکن است به معامله مطابقت دارد احتمالا مشغول-> جهت است که به معامله تبدیل تغییر آشکار سیاست های دولت ژاپن و شهروندان و استانداردهای بین المللی و خود چین باشد)

اما،من حتی جریان خون، حتی اگر،،،استاندارد بین المللی
سیاست ژاپن نیز مناسب و "(مورد تجربه) مرز" در همه ابعاد سیاسی،،،
معیار در جهان،،، امیدوارم، که قانون، لطفا،،،

حتی اگر آن را افزایش داده می شود به برخی از سردرگمی کرده بود، هر چند، -من هم به مدت بیش از 10 سال است، یا چند سال،،،،در چارچوب سازمان ملل متحد، و دقیقا به این خاطر از،،، و مناسب برای ارتباط بین
همانطور که ما به وضوح و اصطکاک قرار،،،

شمال مشکل سرزمینبه طور مستقیم و یا غیر مستقیم است، همچنینبا توجه به روند جنگ؟ این ممکن است، است،،،

اما ایده ها و اصول، استانداردهای بین المللی و در کشورهای همسایه از جمله مشکلاتبا در نظر گرفتن، و همکاری با کشورهای دیگر، و همچنیندر نهایت اجازه دهید مردم مانند یکدیگر - توسعه اقتصادی،،،،
من امیدوارم که شما فکر می کنم و چند چهره رو به جلو، چند وجهی، دیپلماتیک مذاکرات،،،

-Takeshima
Senkaku-
· سرزمین شمالی


از آنجا که من شده اند سرب و همهنگرش من مهم است که دولت ژاپن جامع را تکان نمی

در صورتی که دولت می تواند از آن را ندارد
وجود آن دیگر، چه
همچنین باید weeded و درست است که تنها یک تاثیر منفی از آن است که تصور می
· · · · · · · · · · · · · · ·
> گیشا، تونی بلر و آسایش زنان Taniyama یوجی آکیرا Taniyama Yujiro] (آرامش و آسودگی زنان)http://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=9bOw0uhgfrY

> باد مرگ لایحه حمایت از حقوق بشرhttp://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=YWmDDZQRenM

0 件のコメント:

コメントを投稿