> Tiaojü. Takeshima. "Együttműködés a konfliktus sújtotta területeken a Mekong-folyó vízgyűjtő" Northern Territories
> Tiaojü> Takeshima> Northern Territory
> ★ · Közel-Kelet (kormány és politika) Japán YOMIURIONLINE> Oroszország (vs USA: Kína és Oroszország virtuális idő tengely)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11326751051.html
> · Yomiuri ONLINE sajtó2010-09-12 13:01:18http://ameblo.jp/buraiai/entry-10646352849.html
Támogatása Japánban és Kínában, és eddig-Lehet, összetéveszthető, a "különbség"-e levelezés.
It-Szinten, valamint a kormányzati és a magánszféra-Shake-it is okozhat, és a válasz maga a kormány is, hogy Kína? "Puzzled"-a.
· Az emberek és az ország
- Ez valószínűleg meghaladja, az "akció? Tippelje", a japán kormány lehet-.(Lehet, hogy megfelelnek az üzlet valószínűleg elfoglalt-> irányba, ha? Konverziós üzlet? Nyilvánvaló változás politikája a japán kormány és a polgárok-és? Nemzetközi szabványok és Kínát is)
DeÉn is megkaptam a vér áramlik, ha-,,,Nemzetközi szabványA politika Japán is illik-and-"(kis-és tapasztalat) Border" minden politikai,,,
Kritériumok a világban,,, remélem, hogy a jogi aktus, kérem,,,
Még ha meg is adtak okot némi zavart, de -
Én is töltött több mint 10 év, vagy néhány év,,,,
Keretében az Egyesült Nemzetek Szervezetének, és pontosan azért, mert a,,, és megfelelő közötti kapcsolat
Ahogy feltételezett felé felbontás és a súrlódás,,,
Northern Territories probléma
Közvetlenül vagy közvetve, szintén
Attól függően, hogy a trend a háború? Lehet, a,,,
De ötletek és elvek, a nemzetközi előírásoknak, és a szomszédos országokkal, köztük problémák
Annak érdekében, és az együttműködést más országokkal, valamint
Végül, hogy az emberek szeretik egymást - gazdasági fejlődés,,,
Remélem think-and-forward sokoldalú, sokoldalú, a diplomáciai tárgyalások,,,
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> Simulation (hír kommentátor-agy kapcsolat. Politikusok, bürokraták)
↑
Megfelelően, hogy a "százalékos" a bizalom! ! Out! !
Ezután a "tudja"! !
Én, én nem ilyen dolog? Ismeri?
※ Nem úgy, hogy "lépésről-lépésre útitervet, hogy a diplomáciai és a többi minta-útvonalon" ... hogy kell végrehajtani ahhoz, hogy megértsék, mit jelent? Egyébként. Normál esetben. Ha több mint egy bizonyos kapacitást. Van egy kérdés, persze, tudom adottnak, I Nincs ilyen dolgot?
Nem tudom, a politikusok és bürokraták. Agyunk és a lefedettség.
Ez, így, a problémát.
> (Mint média-és így azt, hogy mely, az adott időpontban tengely vezet háttér)
↑
Ismeri?
Hiánya egy politikus, ami politika.
A különbség a éretlensége talaj növekedni őket, kiemelt problémák, mint a társadalmi szerkezetéből érzelmek elmélete kizárólagosság.
※ Még a gyenge teljesítmény tudás még ez a rossz zavart demokrácia és a totalitárius magam (← erre, egy nyilatkozatot a "totalitarizmus", nem ismeri, és a bajt az iskoláztatás. A probléma, ami gyere)
Japán, nem érti, hogy ez a kapitalizmus "vásárlóerő (például egy úticél is. Thought belép)"
> Akarok gondolni, iskolai oktatás, és megkapta a [szót Coming-of-Age Day], az elkülönítés a társadalom. És szeretném, ha úgy gondolja, "a jelentése az eredmények és a háttér, hogy továbbra is vele." Ez, azt hiszem, akkor elhagyja az iskolarendszer? Javítani kell, és mit gondolsz, ha kell Kanzen? Hogyan kell selejtezést, és megsemmisülnek a politikai
> ★ · Yomiuri ONLINE sajtó2010-12-22 14:53:03http://ameblo.jp/buraiai/entry-10744361636.htmlA tárgyalások az lesz, hogy keresse az együttműködés a kormány a dél-koreai, a japán kormány
(És együttműködés a Mekong-folyó medence országainak esetleg) Tiaojü
Annak megállapítása érdekében, az a régió stabilitásának, teljes biztonság, például Ázsiában és vizeken
• Ahhoz, hogy többet és együttműködés más ázsiai országokban, mint például a visszatérés az északi területek
Ez az "egy diplomáciai tárgyalások Gambit" -
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> A hatalmi egyensúly, az egészséges normalizációs
(Kapcsolatok és a területi egyensúly diplomácia, a gazdasági egyensúly, és az egyensúly nemzetközi)
↑
Az ezek?
> Kizárólagos odaadást, az egyszerűség, nincs ok arra, hogy eltette.
Fogom komolyan kezelni ezeket,
Van egy ország, az alkotmány Japán.
De azt el kell leereszkedni, hogy elkezdje lebontani újjáépíti önmagát, a politikai alkotmányt.
> Flock ilyen érdekek ", és vonzzák Gaikan", akkor majd el kell távolítani a "genny" állásban sokkal hosszabb, amim van.
※, hogy pontosan, hogy azoknak, akik kapcsolatban álltak a "Shifuku" a mai napig, azt "volna szubsztituált titokban, még a lélek és az igazságosság" a kétségbeesett halál, a szentimentális okokból az erő "reakciós kétségbeesés" A technika, én is jönni, hogy tegyen lépéseket.
※ "-egyértelmű locus felelősség és tisztázása büntetés", hogy mit kell tenni a politika> e, a szükséges
De
> "(System korrupció az önfenntartás és mások, beleértve a védelmi feltételezéseket, mint például a felelősség elkerülését. Sikertelen) politikai kockázat" Japán a múlt-
↑
Ez csökkenteni fogja a hangot, egy előfeltétele, ezt.
Alapján, itt.
Érvényes, ha látod, "diplomácia (nemzetközi erőviszonyok politika)" a
> Igazságügyi egyik oldalán
↑
Ez a cucc a valós világban. Kapitalista társadalomban.
Mindenekelőtt, nem csak a politikai, hanem még egy "alapkezelő társaság" és "nem érti", túl sok ember nem tudja.
És, ahogy van, felel a kommentátorok jelentést.
Kérdés, lehetővé teszik, ahogy a hírek szervezetek.
※ Az iskolai oktatás, azt hiszem, hogy nem mondja el a valós helyzetet - alapvetően a politikai és gazdasági, hogy ez a fő probléma.
※ egyes gyerekek tudomást szereztek, és további, még a saját, a "szűrés vizsgálat" információ, amely a hiedelmek és elképzelések a saját maguk, a saját gyermek, nő fel a társadalom talaj menni.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Fáradt voltam (^ ^;;
> A lényeg?
· Ha megvan a képessége, lennék rendben "alkalmazás a Világörökség-albatrosz Tiaojü"
Annak érdekében, hogy normalizáló nemzetközi diplomácia ((hatalmi egyensúly, növeli vagy csökkenti a szövetségesek, finom őket, hadd tudjam meg a japán, hadd gondolkozzam, megfelelően arra a következtetésre jutott, stb) és a politikai nyilatkozatot vagy jelentést, nemzeti koordináció, amelyek mindegyike lehet ( ← beleértve a jogszabályokat, mint például a karbantartás és a földi megfigyelés, stb))
· Ha nincs meg a képessége, "konfliktus együttműködési területek a Mekong River Basin"
(Vagy egy nullát. Végül, úgy a politikai diplomácia a régió, mint például a Mekong-folyó vízgyűjtő, a jegyzőkönyv ODA Dél-Kínában. Időtartam, korlátozott feltételes) csökkent mintegy 70%-át ODA Kína és Dél-Korea, kemény valuta mint például a Dél-Korea azonnali szabadon bocsátását.
Címzett levelek. Kilátások többhetes szerint a tartalmi változás - egy pár nap ... Kiegészítő magyarázat fenti cikk (↑
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11334996996.html)
※ japán, saját hajók, és a tengeri erőforrások, és a használata a tengeri erőforrásokat. (Elhelyezése és telepítése az SDF ←)
※ és felülvizsgálata a nemzeti szinten, az infrastruktúra nem hivatkozik kihasználva a gazdag vulkáni terület, a kőolaj és villamos energia, stb, hogy dolgozzon a háztartási szolgáltatások Warming)
Legalábbis, a háttér, a kockázat és a hozam "természet és különbség" a fenti két, az idő tengelyén.
↑
Egyértelmű, hogy ezek jó a "saját véleményét".
Azt hiszem, ha lehet, a következő lépés, és talán menj.
※ "legalább beszélgetés" Ha szeretné, ha zárt magadnak egy világos vonal, hogy a "elmélet az érzelmek" a saját véleményemet, vizsgálatára, és azt hiszem, hogy a véleményt tiszteletben fogják tartani.
>尖閣
>竹島
>北方領土
>★YOMIURIONLINE>ロシア・日本(政府・政治)・中東・(米対:中国露仮想時間軸)
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11326751051.html
>・新聞・YOMIURI ONLINE
2010-09-12 13:01:18
http://ameblo.jp/buraiai/entry-10646352849.html
中国は・これまでの・日本の対応と
今回の対応の・「 違い 」に・戸惑うかも・知れない
それは・
政府だけでなく・民間レベルまで
その・「 戸惑い? 」に・中国政府自身の・対応にも・ブレが・生じるかも・知れない
・自国国民と
・日本政府の・「 予測アクション? 」を・おそらく・超えてしまう事が・あるかもしれない
( 対処対応に・追われるかも・知れない>方向性が・中国自身で・国際基準?と・自国民と・日本政府のあきらかな方針転換?対処転換?に )
けれど・
血が・たとえ・流れてしまったとしても、、、
国際基準
全政界での・「 ボーダー( 経験・事例 ) 」などを・日本の政治にも・あてはめて、、、
世界基準の中で、、、行動してくださることを、願います、、、
それが・たとえ・多少の混乱を・生んでしまったとしても
数年・あるいは・10年以上をかけても、、、
相互関係を・適正に、、、そして・だからこその・国連の枠組みの中で
摩擦解消と・向かっていけますように、、、
北方領土問題も
間接的にも・直接的にも
動向次第で・参戦?してくるかも・しれません、、、
けれど、隣国問題も含めて・世界基準の中で・主義主張
そして・他国との連携なども・視野に入れて
最終的には・お互いに経済発展していけるように、、、
外交交渉を・多角的に・多面的に・進めていただけたらと・思います、、、
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
>シミュレーション( 政治家・官僚・ブレーン。報道関係・コメンテーター )
↑
その、信頼度の「 パーセンテージ 」を、ちゃんと!!出せ!!
そして、「 把握 」しろ!!
って、ことなのね?判る?
※把握するってことは・「 ルート別パタン・外交・段階を追った行程表 」が・順次行われていくという事なのね?本来ならば。通常ならば。能力が一定以上あるのならば。当たり前のことが、当たり前にできるって、ことなのね?
判らない、政治家や、官僚。そのブレーンたちや、報道。
それが、とても、問題なの。
>背景( その、繋がって行く時間軸の先の・結果を伴う・媒体など )
↑
判る?
政治の出来る政治家の不在。
そして、それらを育てる土壌の未成熟さ、排他主義的な感情論優先の社会構造等の問題点。
※民主主義と、全体主義の混同の弊害( ←自分が、「 全体主義 」の主張をしている事さえ、気付いていない知識力の乏しさも、問題なの。学校教育の弊害へと、繋がって来る )
日本が、資本主義であることを、理解していない「 購買力( 思想。旅行先等も、入ります ) 」
>[成人の日に一言]
自分が受けてきた学校教育と、社会の剥離を考えて欲しい。そして、それを「継続させることの意味と背景と結果」を、考えて欲しい。それは、残されるべき学校システムだと思う?改善するべきなら、どう間然するべきだと思う?それは、政治をどう粛清淘汰するべきだと
>★新聞・YOMIURI ONLINE
2010-12-22
14:53:03
http://ameblo.jp/buraiai/entry-10744361636.html
日本政府は・韓国政府との連携を・交渉模索するべきだろうし
・尖閣( ひいては・メコン川流域国との連携など )
そして・アジア海域などの・全地域の安定安全性を求めるためにも
・北方領土返還のアジア諸国との・連携など視野に
それが・「 布石外交交渉の・一つ 」です
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
>パワーバランスの、正常化・健全化
( 領土関係や、外交バランス、経済バランス、国際バランス等 )
↑
これらをね?
>一辺倒の、キレイゴトで、片付けられるわけが無いの。
これらを、本気で処理して行くには
自国である、日本の体質。
政治体質そのものを、解体着手再構築させていかなければいけないし。
>既得権益等に群がる、「 外患誘致 」と、最早位置づけていいくらいの「 膿 」を、取り除いていかなければいけないだろうし。
※その、「 死に物狂いの反動 」は、それこそ、今までの「 私腹 」に連なった者たちまでが、死に物狂いで「 正義や趣旨すらも・すり替えてくる 」だろうし、感情論で、力技で、行動を起こしても来るだろう。
※政治をおこなうものの・「 明確な・責任の所在と、罰則の明確化 」>これの、必要性
だけれど
>過去の日本の・「 政治の・リスク( 失敗。責任の回避など含む自己保全・他者保全前提の腐敗システム ) 」
↑
これを、健全化させていくことが、大前提なの。
ここを、踏まえて。
現在の、「 外交( 政治・国際・パワーバランス ) 」を、見た場合
>一面性の正義
↑
こんなものは、現実社会。資本主義社会。
まして、政治だけでなく、「 会社経営 」ですらも、「 通じないこと 」が、判らない人が多すぎる。
そして、そのままに、報道するコメンテーターの責任を問う。
それを許す、報道機関の在り方を、問う。
※学校教育で、政治や経済を、本質的・現実情勢的に教えない事が、一番の問題だと思うのです。
※それらを、子供たちが各々知った上で、さらに、自分たちでも、「 情報精査・ろ過 」して、子供たち自身が、自分たちの独自の思想や信念の元に、社会へと育って行ける土壌。
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
疲れちゃった(^^;;;
>ようは?
・能力があるのなら、「 尖閣・アホウドリの世界遺産申請 」でいいだろうし
( 国際外交( パワーバランスの正常化を視野に、同盟国の増減や、それらをちゃんと、日本人に知らせて、考えさせて、結論をちゃんと、各々が持てる報道や政治声明など )や、国内調整( ←観測地等の整備と法整備等含む ) )
・能力が無いのなら、「 メコン川流域の紛争地域との連携 」
・韓国・中国へのODAの7割減前後( 最終的に・ゼロ。あるいは、期間、限定条件付き。韓国中国へのODA分を、メコン川流域地域への外交政治検討等 )や、ハードカレンシーの韓国当面解除等。
( ↑上記の補足説明記事・・・数日から~変動内容によっては・数週間の・見通し。対処対応
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11334996996.html
)
※日本の、民間漁船、海産資源や、海底資源の活用等。( ←自衛隊の配置・配備 )
※火山地帯の立地を生かした、石油・電気等に頼らない、温暖設備の家庭整備まで国家規模での、インフラの見直し等 )
少なくとも、上記の2者の「 差異と性質 」その、リスクとリターンの背景と、時間軸。
↑
これらが、明確に、「 自分自身の意見 」でいい。
できるのなら、次のステップへと、行けるのだろうと思う。
※自分の意見が「 感情論 」かどうかの、精査は、少なくとも「 議論 」がしたいのならば、明確なラインを自分自身引けるのなら、意見は尊重されるべきだろうとは思います。
0 件のコメント:
コメントを投稿