2013年3月24日日曜日

شش ماه پس از ملی [Senkaku]. قدرت رو به رشد جنبش سازمانهای چین، تقویت و اقتدار است. "بی سابقه حرکت" هوشیاری JCG. برای در نظر گرفتن انحراف قایق گشتی [3/24] ناوشکن MSDF

شش ماه پس از ملی [Senkaku]. قدرت رو به رشد جنبش سازمانهای چین، تقویت و اقتدار است. "بی سابقه حرکت" هوشیاری JCG. برای در نظر گرفتن انحراف قایق گشتی [3/24] ناوشکن MSDFhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11497252767.html☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> ویدئو نشت Senkaku. در آن زمان، ... [MAD] کانال 2http://www.youtube.com/watch؟v=Agu8bqMSLjQنگاه کن تا آنجا که امکان پذیر است؟چین نیروی دریایی، قفل بر روی نیروهای دفاع از خود است.تا زمانی که این وضعیت خیلی بد است من نیست، این بار، من شرکت خواهند کرد تا آنجا که ممکن است! !از خروج. حتی معمولی تبادل اطلاعات.(من فکر می کنم مردم جهان، و من می خواهم برای دیدن تقاضا برای انتشار دولت. دولت عمومی فیلم ها، و تصاویر.)
من فکر کردم برای محافظت از مردم خود، و آنها خود افراد است. من فکر می کنم گاهی اوقات، آن خواهد بود که دولت به افزایش است.درهم و برهم، نادرست دیپلماسی سبک پس از جنگ تغییر کرده است (و امیدواریم که دیپلماسی از استاندارد جهانی! دیپلماسی سبک ژاپنی است، از تیرکمان بچه گانه نیز اصرار داشت لغو ارتباطات، مانند نام تنها میراث منفی را به نسل بعدی به شدت خواهان حذف!)
سیاسی امری عادی به درستی! ! منافع دفاع شما سنگ بنای در ژاپن قرار داده است! ! شخصیت در ژاپن! !(مگر در مواردی که شما باید جیب یک خط، دولت مردم خود را محافظت نمی کند، دولت می کند حقیقت دفاع نمی کنند، لازم نیست که بدون در نظر گرفتن احزاب ژاپنی لازم نیست!، و جعل، به اتهام ایستادن!)
· · · بنابراین،،، دولت و بانک مرکزی است که توسط یک محور زمان طولانی مدت محافظت نشده (مانند زمانی که پیگیری DPJ) دفاع از منافع خود،اگر نسخه ی نمایشی بسیار جذاب Gaikan وجود دارد، من! !
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
# 140novelعزیز کره ای.لطفا قطع روابط دیپلماتیک خود را با ژاپن و کره جنوبی نشان می دهد.موفق باشید از قطع روابط دیپلماتیک ژاپن و کره جنوبی نیز نسخه ی نمایشی ژاپنی!زنان آسایش ساختگی، مجسمه بودا دزد.
ژاپن و کره جنوبی روابط دیپلماتیک را قطع کنید! !
از بین بردن معلمان حمایت سازمان NHK و !ژاپن و کره جنوبی در قطع روابط دیپلماتیک، آینده ای روشن پیش ☆سعی کنید برای تصحیح شر آموزش و پرورش تحریف - Eiei ☆اما نیز وجود دارد که درد برای بیرون کشیدن چرک، من کنار گذاشته نسل بعدی نیست
☆ ☆ ☆ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
> Onigo ژاپنچین، تایوان، و سنگاپور※ "مدت موهن"، یکی از بزرگترین ها در برابر ژاپن است.
> "♪ خواهید در Onio" در ژاپن Onigo [MMD]http://www.youtube.com/watch؟v=1I6DTzAHurc
☆ ☆ ☆ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
> Kulu ━ ━ ━ ━ پاکسازی بزرگ از چپ ضد ژاپنی و کره ای، ژاپنی (° ∀ درجه) ━ ━ ━ ━!!!(این کانال ماده 2)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11491437458.htmlژاپن، که دوست دارمشخص نگهداری• افرادی که می خواهند برای احیای ژاپنی، نگاه کنید.
و لطفا.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> نیاز به حفاظت از گاز در این کشور صفر Sankei Shimbun [دفاع] دفاع موشکی ایالات متحده (دفاع Hodan رکورد) محافظت ژاپن "راز بالا" [03/24]http://anago.2ch.net/test/read.cgi/wildplus/1364121769/
(یکشنبه) 2013/3/24 19:42:49.66 ID: (130،401) φ ★ جزیره تبعید به طور غیر منتظره ای: 1:؟بخار صفر از دفاع موشکی آمریکا [دفاع] Hodan حفظ ژاپن خارج از رکورد "راز بالا"http://sankei.jp.msn.com/politics/news/130324/plc13032418010007-n1.htm
اشاره به عنوان موشک های دوربرد بالستیک [عکس] ماه دسامبر سال گذشته، از غرب به دریای سایت ماهواره راه اندازی انبار روستا و شمال شرق شمال غرب "وسایل نقلیه پرتاب ماهواره" راه اندازی شد. (CO)http://sankei.jp.msn.com/images/news/130324/plc13032418010007-p1.jpg
به منظور مقابله با موشک های بالستیک کره شمالی، پنتاگون تصمیم گرفته است برای استقرار سیاست موشک رهگیر در آلاسکا 14 پایان 2017.عهد داشتن یک موشک دوربرد بالستیک است که کره شمالی محدوده نگه می دارد گرفتن در سرزمین اصلی ایالات متحده واقعیت، و حس بحران را تقویت.نیز تعیین استقرار رادار هشدار دهنده زود هنگام به دو برای اولین بار در ژاپن، اما برای سرعت بخشیدن به تقویت حفاظت از شبکه در کره شمالی به طور ناگهانی،اضطراب های بزرگ است که می تواند به نام "بی اعتمادی ایالات متحده" در دولت ژاپن در حدود سال بوده است.
(سرزمین اصلی دامنه آمریکای شمالی)
در دسامبر سال گذشته، کره شمالی از کار اخراج یک موشک دوربرد بالستیک است.من به در مقایسه با موشکهای شلیک شده در گذشته، کنترل نگرش بسیار بهتر و تکنولوژی جداسازی شده است.محدوده 10 000 کیلومتر دیده می شود، اشاره شده است که در محدوده منطبق بر شهرهای عمده ای از سواحل غرب آمریکا و لس آنجلس.
نیروهای آمریکایی نیز موشک های رهگیر در آلاسکا، افزایش، اما این اقدامات را دریافت کرده اند این موشک است.اگر چه استقرار موشک های رهگیر در آلاسکا و کالیفرنیا در حال حاضر دارای 30 واحد،تجزیه و تحلیل "پیشرفت کرده است تا حدودی زودتر از آنچه انتظار می رود،" توسعه موشک های بالستیک و سلاح های هسته ای کره شمالی و (ستاد مشترک)، و تقویت حس احتیاط است.
دولت ایالات متحده تصمیم گرفته است به منظور تقویت شبکه که دفاع موشکی (MD) از ارتش ایالات متحده باید روش مثبتی برای ژاپن است.با این حال، شک و تردید در دولت ژاپن در حال گسترش است.این نیز نمودی از بی اعتمادی است.
پس از دو >>

(یکشنبه) 2013/3/24 19:43:10.47 ID: (130،401) φ ★ جزیره تبعید به طور غیر منتظره ای: 2:؟بیشتر >> صفحه 1
(هماهنگی ایالات متحده و ژاپن ترشرویی)
"در آن زمان جو کاملا ترشرویی بود"مقامات دولتی اشاره می کنند بنابراین، برای پرتاب موشک کره شمالی در ماه دسامبر سال گذشته آماده،زمانی که فرد مسئول از ایالات متحده و ژاپن برای SDF و رهگیری استقرار نظامی آمریکا تنظیم شده است.
من به دنبال استقرار پرتاب موشک رهگیر در ژاپن و ایالات متحده در ماه دسامبر در اینجا.دو کشتی در آبهای اوکیناوا، دفاع از خود نیروی دریایی، یک کشتی در دریای ژاپن سپر مجهز به (SM3) استقرار موشک های رهگیر دریا نوع قرار گرفت.از سوی دیگر است، نیز به اتهام چهار نیروی دریایی ایالات متحده سپر عروق. بنفورد، فیتزجرالد، Shiloh، I · S · جان مک کین.
طرف ژاپنی ناراضی است، در صورتی که تنظیم ایالات متحده آمریکا و ژاپن تبدیل شد ترشرویی با توجه به تعداد عروق (4) است.پس از پرتاب موشک توسط کره شمالی در ماه آوریل سال گذشته، نیروی دریایی ایالات متحده به دلیل 7 ناو او سرمایه گذاری کرده است.هنگامی که در دلایل از طرف ایالات متحده را مورد سوال نیز کاهش می دهد سه کشتی، من با جواب گرفته شده بود "بسیاری از ناو تحت تعمیر است."
علاوه بر این ژاپن ناراضی، آب را برای گسترش سپر ناوشکن ایالات متحده است.دو کشتی در دریای ژاپن، در ماه آوریل سال گذشته، حمایت ایالات متحده یک کشتی در سواحل کاگوشیما ریاست قرار گرفتند.این که این موشک رهگیر به سقوط به قلمرو ژاپن، آبهای سرزمینی، و سپر برای حفاظت از "ژاپن" پس به صحبت می کنند برخورد قرار گرفتند.
با این حال، در ماه دسامبر سال گذشته، تغییر وضعیت به طور کامل.عملیات نظامی آبهای نظامی ایالات متحده خاص به ضربه "راز بالا"، در مصاحبه مستقر شده اند اثبات یک چالش،خلاصه به طور خلاصه به شهادت چند مقامات دولتی گریبانگیر شد.
دو نقطه وجود دارد. اول، دریای ژاپن در سواحل کاگوشیما ریاست است که در ماه آوریل قرار داده شد و در سال گذشته، ناو نیروی دریایی ایالات متحده که تا به حال هیچ کس می تواند به شما بگوید.پس کجا استقرار ناو 4. در نقطه دوم، آن را به نظر می رسد به تراشه و اقیانوس آرام در نزدیکی گوام است.اعزام به اقیانوس آرام چیزی جز به احتیاط از یک موشک به سمت هاوایی است.
اگر شما در این مورد نگاه کنید، و به اشتراک گذاشتن اطلاعات در شناسایی و ردیابی موشک، جدا ازمن نمی تواند کمک کند اما نکته صحبت کردن تنها عملیات رهگیری، تنها حفاظت از قلمرو به Ganchu نیروی دریایی ایالات متحده نیست.این است که مدیران نیز ناامید بودند در MSDF اعتماد به نفس در نیروی دریایی ایالات متحده و "با هم" را نشان داده است.با این حال، هیچ جو "غیر نظامی" ایالات متحده را به تصرف خود در دریای وجود دارد. "دفاع از کشور خود را در را آن گونه که مایلید تغییر دهید"، بلکه به این دلیل بدیهی حقیقت.اگر افزایش خطر ابتلا به یک کشور وجود دارد توسط موشک های بالستیک، توانایی ضربه برای کشور است اما البته شما می توانید از مورد حمله قرار گرفت.
قابل توجهی افزایش یافته است و همچنین با توجه به تهدید موشکی کره شمالی به ژاپن است.موشک "Nodong برد متوسط ​​حدود بالستیک را به تناسب در ژاپن (1300 کیلومتری) و دارای 150-250است که می تواند نصب شود به منظور کاهش حجم هسته نیز به تجزیه و تحلیل و Nodong در حال حاضر به پایان رسیده است.اگر آن را به طور مداوم شلیک Rodong به طور موقت، آن را امکان پذیر نمی باشد برای رهگیری همه (PAC3) پاتریوت موشک های زمین به هوا از نیروی هوایی خود دفاع و SM3.
(مزیت بیهوده گویی از این واقعیت شمال)
اگر شما آنچه که باید شما را به عنوان ژاپن انجام دهد. نکات کره شمالی به من آموخت."حتی مصرف کردن گوام، سرزمین اصلی ژاپن و اوکیناوا نیز زیر دریایی هسته ای به بادبان، فراموش نکنید که شما را به منطقه ما ضربه B52 است"
21 این ماه، فرمانده عالی سخنگوی KPA هشدار داد که ایالات متحده این کار را.می توانم بگویم که ما این توانایی را به استفاده از این واقعیت این بیهوده گویی، اوکیناوا ژاپن سرزمین اصلی نیز محافظت گوام ضروری است افزایش است.به عنوان مثال، ممکن است برای حمله به موشک های کره شمالی راه اندازی تاسیسات ظرفیت "حمله پایگاه دشمن" و مانند آن.با نگه داشتن آن، کلمه بد است، "کشیده میشوند، به یک نظامی ایالات متحده در حفاظت ژاپن" نیز افزایش خواهد یافت اثربخشی (وزارت دفاع ارشد) از چیزهایی است. (Naohisa Hanzawa)
(نتیجه)

(یکشنبه) 2013/3/24 19:47:05.78 ID :: لطفا jcMipcZU نام و نام خانوادگی خود را نمی دهد: 3اگر شما در کشورهای دیگر است که آن را خنده دار تکیه می کنند.اگر برای شما مهم نیست برای دفاع از ایالات متحدهمن ترک فقط باید بودجه همدردی.

(یکشنبه) 2013/3/24 19:50:14.61 ID :: لطفا mf8QBDDX نام و نام خانوادگی خود را نمی دهد: 4به خودتان به طوری که با کشورهای دیگر به سوزاندن احتمالا دیپلماسی
بله خونین در ایالات متحده

(یکشنبه) 2013/3/24 19:55:35.58 ID :: لطفا zpL7qHhM نام و نام خانوادگی خود را نمی دهد: 5فحشا و فاحشه های کره ای، فقط یک زن
فحشا فاحشه چینی جاسوسی

(یکشنبه) 2013/3/24 19:56:05.33 ID :: لطفا TsZey3ck نام و نام خانوادگی خود را نمی دهد: 64 >>این دیپلماتیک است که در دنیا است؟ Wرا ترک نمی کند بیش از حد Notarin Shashari.

(یکشنبه) 2013/3/24 20:00:54.10 ID :: TRlzU2Q9 لطفا نام خود را نمی دهد: 9من احساس می کنم هیچ چیز از جمله در ژاپن.برای توسعه سلاح های هسته ای از تغییر سلاح های هسته ای را ندارد.شما باید به انجام یک درهم و برهم

(یکشنبه) 2013/3/24 20:02:15.43 ID :: لطفا 5YzRUB0n نام و نام خانوادگی خود را نمی دهد: 10یا مایل به حفاظت از نیروهای آمریکایی در ژاپن و همچنین نه؟

(یکشنبه) 2013/3/24 20:03:10.56 ID :: لطفا jMbdrFqP نام و نام خانوادگی خود را نمی دهد: 11استراتژی پس از آن یک دوست، اما من تعجب می کنم جمعه Yokose دوشنبه از قرار گرفتن در معرض.بعید است اگر شما پول را فشار می کنید اگر شما می خواهید برای محافظت از.باید در خانه اداره می شود.

(یکشنبه) 2013/3/24 20:05:04.01 ID :: لطفا ic2ppODO نام و نام خانوادگی خود را نمی دهد: 12یا که نیاز فوری برای توسعه موشک رادار گریز کروز داخلی؟

(یکشنبه) 2013/3/24 20:07:24.00 ID :: uhGJPmDS لطفا نام از 13 نمی دهد:ژاپن Groe بعید محافظت نمی کند.
دوباره 200 رگهای حمله SSBN10، موشک های هسته ای به سرعت.

(یکشنبه) 2013/3/24 20:09:05.40 ID :: OikxzCU2 لطفا نام خود را نمی دهد: 14معجزات رخ می دهد نه دیگر من خلبان ازجان گذشته ژاپنی،مردم ژاپن باید زود بیدار می شوم
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
مجسمه بودا] -> کره بودیسم "寇 Yamato به سرقت رفته بود." "آیا نمی آمد، چرا که من نمی دانم که چه کار می کنید. کره ای وحشی دزد مبادلات متوقف خواهد شد یکی دیگر از" ضد کره عصبانی Tsushima ★ 8 [3/24]http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1364124202/
Φ ★ 壊 龙: 1 (یکشنبه) 2013/3/24 20:23:22.04 ID:؟◆ ضد Tsushima کره ای، بالا بردن "را متوقف کند تا دست بودا سرقت مجسمه
"Kanzeonbosatsu نشسته" (50.5 سانتی متر در ارتفاع) از Kanonji Tsushima، ریاست ناکازاکی به سرقت رفته بود،مشکلات دادگاه کره ای تصمیم گرفته است تا با تعلیق حکم بازگشت در کره جنوبی به طور فزاینده ای عمیق تر شیار بین ژاپن و کره است.کره ادعا می کند که جامعه بودایی "غارت 寇 Yamato به"اکثر مجسمه های بودایی و آثار باستانی از شبه جزیره کره آبا و اجدادی می تواند تبدیل به موضوع به بازگشت با توجه به این استدلال است.Tsushima، که تبدیل به یک پل بین ژاپن و شبه جزیره کره شده است چرخش خشم.(اداره کل تاناکا کیوشو Issei)
■ تاریخچه از دفع نادیده گرفته خواهد شد
من نمی خواهد به بازگشت به sophistic سرقت شی از ایمان در حالی که نگه داشتن مردم Tsushima "برای محافظت از است ... مهم است.آیا این همان استدلال ربودن توسط کره شمالی نیست. تاکشی مردم دزد (فقط بامبو) تنها به گفتن جدیدگفت: (66) قبل از Kanonji کشیش، تاکاشی بند تاناکا.هر روزی که شما احساس پوچی گذشته خشم برای محافظت از بودا را به یک کشیش به مدت 30 سال (37) از بخش بزرگتر ریو پسر آمد.
مجسمه بودا در تعدادی از شبه جزیره کره شده است در قرن (7-14) - متحد سلسله سیلا Koryo،چوسان در پایان قرن 14th تاسیس شد و در بخش های مختلف از مجسمه های بودا در زمان نابود شده است با توجه به مذهب مکتب کنفوسیوس است.من به ارمغان آورد بودا گفته شده است که ژاپنی Mikaneru ویرانی شده است کاهش یافته است.بسیاری از کسری و خرابه خواهد شد برگزاری ده ها تن از بدن Goryeo بودا - حرم Tsushima سیلا متحد است.به نظر می رسد در معبد در نیمه اول از قرن 14th نیز پا سنگ بودا کوان یین ساخته شده است، این است که هیچ هاله ناقص وجود دارد.بازدید معبد پا تبدیل شده است به طور موقت هایدی لی سلسله شد و در طول این مدت به Tsushima آورده شده است.
HTTP :/ / sankei.jp.msn.com/affairs/photos/130324/crm13032406210000-p1.htm نقشه
با این حال، جامعه بودایی کره همواره بدون دست زدن به "دزدیده" پیشینه تاریخی است.کشیش از معبد و پا است نامه من نوشت، هر دو 14 روز و 15 ماه "مجسمه های بودا مایل به بازگشت به معبد (سنگ پا) محل اصلی به زودی، گفت:"توسط عروسک Kannon مسلح برای سوغاتی از معبد (حدود 850 ین) بازدید کردند.
■ نقض معاهده یونسکو
هر تابستان، در Tsushima انجام رژه "فرستادگان" ماموریت دیپلماتیک کره ها و رقص چوسان شرکت از کره جنوبی دعوت شده است.با این حال، هیرومی یاماموتو، رئیس سازمان دهندگان "جامعه برای توسعه بندر جشنواره، جشنواره Tsushima Izuhara Arirang" (50)"رژه است که کاملا احمق بهتر است آن را خوب است متوقف شود."عصبانی بودا هر کس فقط آمد پرستش نیاکان "، مردان روستا با Kanonji مردم Kozuna برای صدها سال است.من گفت: کره ای "و ​​برخی از مردم نمی خواهند بیای چون من نمی دانم چه کار می کنی.
یک حادثه مشابه در گذشته نیز وجود دارد."کی 般若 Goryeo کتاب بزرگ نسخه" Iki زیبا Ankokuji اقتصادی، ریاست ناکازاکی اموال فرهنگی (مهم) در سال 1994 به سرقت رفته بود،یافت در کره جنوبی این سال بسیار شبیه به پیچ و تاب است.وزارت امور خارجه برای بررسی مظنون به سرقت رفته مغازه خواسته شد به عنوان قوی، کتاب گنجینه ملی مشخص شده است پیچ و تاب، دولت کره جنوبی حاضر به بررسی.ژاپن و کره جنوبی حقوق ادعا و موافقت نامه همکاری اقتصادی در سال 1965 است که به وضوح "حق ادعای مالکیت، از جمله این حقوق شده اند به طور کامل و در نهایت حل و فصل".مجسمه بودا است که در آن به سرقت رفته بود و بر خلاف کنوانسیون علیه فرامرزی جنبش غیر قانونی اموال فرهنگی یونسکو بر نمی گرداند.
■ ماشه یک نظام دموکراتیک
با این حال، من هم شناور کشف و پس زمینه از طرف غیر ژاپنی.Naoto کان نخست وزیر (در آن زمان)، "گذشته استعماری" در ماه اوت سال 2010، زمانی که 100 سال الحاق ژاپن از شبه جزیره کرهابراز "عمیق ندامت و عذرخواهی صمیمانه"نخست وزیر با صدور بیانیه ای که وعده تحویل "مدار کره سلسله یی،" پروتکل دوران چوسان نوشته شده است، موافقت نامه استرداد را در ماه نوامبر به امضا رساند.بودا و اصلاح آثار باستانی است چرا که من در کره جنوبی تقویت شده است از این فرصت شده است.
06:17 مارس 24 2013 MSN Sankei اخبارhttp://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130324/crm13032406210000-n1.htmhttp://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130324/crm13032406210000-n2.htmhttp://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130324/crm13032406210000-n3.htm
■ موضوع قبلی (1 ایستاده تاریخ عضویت: 2013/3/24) 10:31:52.12 () روز★ 7: http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1364118710/
※ >> من تا 2 یا بالاتر همچنان ادامه دارد.

Φ ★ 壊 龙: 2 (یکشنبه) 2013/3/24 20:23:42.71 ID:؟؟※ >> تداوم یک.
Tanakamae کشیش گفت: چهره شگفت زده شده است.نگرش حزب دموکرات، "من ممکن است اجازه دهید وجد آمدیم کره.بودا باید مگر اینکه من از بین رفته بود، اما در سراسر Tsushima.من به تعمیق دوستی Tsushima و کره ترافیک پر جنب و جوش از راهبان در طول تاریخ تحت تعقیب بود،تبادل ژاپن و کره به آن را متوقف کند ... "
مجسمه بودا، بازگشت به شماره Tsushima [واژه نامه]مجسمه بودا از سالن اصلی در اوایل ماه اکتبر به سرقت رفته در سال گذشته Kanonji Tsushima، ناکازاکی ریاست و دائجون، آژانس پلیس ملی کرهژانویه 29 سال، ساخت یک مورد (69) انسان به سرقت متفکر گروه، اعلام کرد بهبود بودا.معابد بودایی و درخواست تجدید نظر از Seosan سنگ شل، کره جنوبی، و از جمله از سوی دیگر "寇 Yamato به غارت شد (بودا)"،منطقه اوتا دادگاه حکم به طور موقت به امر بازپرداخت برای هم بودن.
※ آن به پایان رسیده است.

(یکشنبه) 2013/3/24 20:23:55.15 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 3 fQvs5EZyNaoto خائن کان

(یکشنبه) 2013/3/24 20:25:06.77 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 4 m5sWb + D8اگر کره ای ها در ژاپنمن باید در هر زمان

(یکشنبه) 2013/3/24 20:26:00.85 ID :: تبعیض NO MORE: 10 otBIGBN5سوگ قربانیان جنگ نمی خواهد در پیمان

(یکشنبه) 2013/3/24 20:26:30.27 ID :: ◆ EROEROAIBY راهنما Erokote: 16 PF75PS0ZB 1 >>
10 >>این ماده نمی باشد.

(یکشنبه) 2013/3/24 20:26:30.60 ID :: Lv.17 سندرم خرگوش ◆ جناح بی گناه IDfZ1efvbzrT [81.1 درصد] TEPCO: 17 OS + gRc5N 2BP (6000)10 >>من می دانم که شما احساس scammers، چه احساسات صندلی، زباله

(یکشنبه) 2013/3/24 20:26:30.96 ID :: vTakpnKV ◆ NUKOOSsJck قاب - سبوس برنج: 1810 >>این عرض شما مسئول دولت کره به امضا

(یکشنبه) 2013/3/24 20:26:48.32 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 19 jQ29yjt310 >>واقعا، این است که تا؟
از آنجا که هیچ چیز به این موضوع، من به زودی باز خواهد گشت مجسمه بودا است.

(یکشنبه) 2013/3/24 20:26:52.03 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 20 m5sWb + D8بودا بر روی زمینوصدها هزار کره ای در ژاپن
در این گردهماییتحت این شرایط،مجسمه بودا برگردانده خواهد شد.

(یکشنبه) 2013/3/24 20:26:52.45 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 21 xUGs2f4k10 >>W یو ~ قراضه ای، اصل تبعیض

2013/3/24 (یکشنبه) 20:26:58.30 ID :: ◆ 6YtHw9Csqs Taizo: 22 5SVFLq2I PLT (30،055)؟10 >>غم و اندوه را می توان مقدار؟

(یکشنبه) 2013/3/24 20:27:03.08 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 23 IpPOgFZGسرقت کره

(یکشنبه) 2013/3/24 20:27:08.62 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 26 xnpaFqL010 >>به من گفت دولت کره به صلح را امضاء کرده است

(یکشنبه) 2013/3/24 20:27:42.55 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`): آقای (`C): 35 + LVXa2 / س10 >>شما خوش شانس من از آنچه شما را در ژاپن دیدم ناامید؟آیا شما احساس می کنید پر از بدبختی؟ W

(یکشنبه) 2013/3/24 20:28:09.54 ID :: 38: Firewheel کره ◆ EqtePewCZE cDkDEE8V10 >>Gubutsu نمی تواند راه برود به طرف جلو (0M0) را پشت سر گذاشت.آیا می گویند که من در نقطه Guchiguchi حتی دو هزار سال هستم، حتی یک هزار سال است.

(یکشنبه) 2013/3/24 20:33:27.17 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 108 OkOgPuH8کره جنوبی، دشمن ژاپن است.
[و Takeshima (Takeshima) است؟
ژانویه 28، 1905، دولت ژاپن تحت صلاحیت این دادگاه ها از تصمیم کابینه و تسوکاسا جزیره OKI، Shimane ریاست است.بعد، Takeshima Okinoshima چو OKI تفنگ، Shimane ریاست، Takeshima، در قلمرو ژاپن رسما.(این قلمرو ژاپنی از پیش از آن بود، این بار، به طور رسمی اعلام کرد بین المللی)(حتی در نور حقایق تاریخی، در همان زمان، سنتی ژاپنی قلمرو تحت قوانین بین المللی نیز به وضوح)
پس از جنگ جهانی دوم، این منطقه را به ژاپن، کره جنوبی رها شده است، اما درخواست شده بود برای قرار دادن Takeshima به متفقین، متفقین خودداری کرد.(همچنین در پیمان صلح سانفرانسیسکو، ژاپن، خاک)
18 روز بلافاصله قبل از آمدن به نیروی سان فرانسیسکو از سال 1952 پیمان صلح که به ترک قلمرو ژاپن (1952)، 1 ماه تعیین شده بود، کره Takeshima اشغال شده بود.(بر اساس قانون بین المللی، هیچ پایه و اساسی برای هر شغل غیر قانونی وجود دارد)(از آنجا که از اشغال غیر قانونی شده است، هیچ توجیه قانونی به کره وجود دارد)
از آن زمان به بعد، تا به امروز، ژاپن به دنبال از بازگشت Takeshima، کره پاسخ نمی دهند.
کره جنوبی، دشمن ژاپن است.در ژاپن، ژاپنی سرطان است.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> "محدود به تحقیر وجود دارد. انتقاد" خائن که به فروش کشور به چین، کره جنوبی، "افزایش یافته از مشکل Senkaku" Kazuhiro Haraguchi [دموکرات عطف] [03/24]http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1364112494/
(یکشنبه) 2013/3/24 17:08:14.49 ID: φ ★ صدای بازیگر یوان کار Konakatta برگشتم: 1:؟Kazuhiro Haraguchi نماینده مجلس از حزب دموکرات،«معنای از Yamatogokoro" (سنتی ژاپنی بیگانه ستیزی و تبعیض انجام نمی شود) در موردما به مدت طولانی خود را به بیش از 1600 کاراکتر را در فیس بوک ابراز نگرانی کرد.
اول آقای Haraguchi،من قطع "I، از ژاپن است. مفتخر بوده است به عنوان ژاپن به دنیا آمد" و "بسیار مهم است که به فرهنگ و سنت" مجموع.
و آقای مردم Haraguchi به خصومت آشکار، تحقیر برای کشورهای همسایه به تازگی به چشم می آیند،نقد و من در حال حاضر دیده می شود برخی از مردم با استفاده از به آرامی، کلمه "خیانت به کشور خود"، در حالی که دموکرات ها و دموکرات ها.
در مورد "خیانت به کشور خود یکی از" این "است که حتی کسانی که در این کشور به چین و کره جنوبی به فروش رفته بود. جایی یا فروخته؟ژاپن یک کشور بسیار لطیف است. یا نه چیزی به نام حد تحقیر سیاستمداران و حزب سیاسی وجود دارد؟ 'من به تازگی زیر سوال چشم و "خیانت به کشور خود."
آقای Haraguchi Yamatogokoro و کرامت ملی، سنت و فرهنگ وجود دارد، گفت:آن را به عنوان "نه خواهد بود اغراق بگویم که فرهنگ ژاپنی، بیگانه ستیزی و تبعیض و مخالفت واقعی" است،اگر شما واقعا عاشق این کشور به یاد ذات ژاپنی، شما باید باید در خط با سنت ها و فرهنگ ژاپن است که رفتار انسان باشد "من متناسب نیست به سفت شدن و بیگانه ستیزی و ژاپن است.
در نظر مردم دلسوز به آقای Haraguchi، اگر چه بسیاری از"من فکر کردم شما فرمودید من نمی دانم اگر سابقه وجود دارد، گفت: ژاپنی ها انجام داده اند quislingism و به عنوان یک نتیجه دموکرات"من هم اعتراض نوشته شده است.
http://yukan-news.ameba.jp/20130324-164/http://www.facebook.com/kharagucih/posts/584442324907576

(یکشنبه) 2013/3/24 17:08:53.54 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 2 XALeKUB71 >>و، کره زمین گوگل شده است بیشتر

(یکشنبه) 2013/3/24 17:09:07.31 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 3 0E8766weشما در حال مقاومت بیهوده

(یکشنبه) 2013/3/24 17:09:24.24 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 4 RMRpMf9jاین است که آن را به عنوان عرض

(یکشنبه) 2013/3/24 17:09:35.08 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 5 xWJ9N8GKمن شده است گفت: از زمان قبل از تغییر رژیم؟

(یکشنبه) 2013/3/24 17:10:24.97 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C '): 6 BHeJwXY /1 >>اختلال شخصیت مرزی چیست؟منبعhttp://www.cocoro-skip.com/fukushi/10112.html
آقای Haraguchi است مشکوک به اختلال شخصیت مرزی است.من می گویم که آن را از اسکیزواز آنجا که آن را یکی از ویژگی های این اختلال است ...

(یکشنبه) 2013/3/24 17:10:34.44 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 8 4Dni49 / Dمتوجه آن است که خائن خود را

(یکشنبه) 2013/3/24 17:10:35.27 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 9 AEj4fZUFچه دموکرات ها اریب است.پسر بد مثل کره می گویند یک فرد وجود دارد نمی باشد.افرادی که نفرت کره و حتی اگر بسیاری از مردم در جهان است؟

(یکشنبه) 2013/3/24 17:12:28.42 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 23 gixvXHvgهر چند کشور بود که برای 200 سال مهر و موم شده به جهان خارج وجود داردآیا خواب نیست و یا تاری شوونیسم ん نامناسب برای ژاپن است

(یکشنبه) 2013/3/24 17:13:13.24 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 25 FhQIU4Qqشما W آیا شما باید به نگرانی در مورد بعد از همه

(یکشنبه) 2013/3/24 17:13:21.78 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 26 iOKzDvTYقرار نیست هیچ نتیجه ای به دست گرفتن قدرت، تضعیف کشور،بدتر می شود روابط با همه کشورها است.چیزی که من می گویند به "خیانت به کشور خود گفت:" این می گویند نیست.من "خائن" گفت: به طور جداگانه.

(یکشنبه) 2013/3/24 17:13:31.90 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 27 n3HSJszYگفت: من این واقعیت است که خشم

(یکشنبه) 2013/3/24 17:13:40.13 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 28 Hji84hjZاگر شما از یک قلب انسان، لطفا قرار دادن Otoshimae خود را در خودتان.

(یکشنبه) 2013/3/24 17:14:06.96 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 32 C1cmpczrآن، قانونگذاران که با امضای این طومار اوکازاکی، چیبا، به انتشار Shingansu همان چیزی است که من فکر.نمایندگان پارلمان که در تظاهرات ضد ژاپنی در کره جنوبی شرکت،چه کسی است که این حزب، به نظر می رسد حزب دموکرات را به حفاظت از منافع ملی و قانونگذاران DOI که می آید به تظاهرات ضد ژاپنی در کره جنوبی است.به راه انسان تنها آب لوله ها و دیگر عجیب و غریب و من ژاپن نودا فکر نمی کنم.

(یکشنبه) 2013/3/24 17:14:00.12 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 30 A5MRsxPuاین طور نیست؟ چون سقوط از کشور؟تحریک طالبان :/ / www.youtube.com/watch؟v=yJr_I8lQ2K8
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> "نیز مهار چین" آسیا] [دولت نظامی ژاپن،هند برای صادرات روش "US-2" پرواز قایق کشورهای MSDF-ASEAN نیز آغاز شده است را به شما معرفی علاقه [03/24]http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1364102060/
(یکشنبه) 2013/3/24 14:14:20.01 ID: φ ★ صدای بازیگر یوان کار Konakatta برگشتم: 1:؟23، که من پیدا کردم که روش به منظور صادرات به هند "US-2" پرواز قایق نجات دوزیست از دولت به دفاع از خود نیروی دریایی مستقر شده است.هند شده است گفت: این سیاست را به شما معرفی US-2 در فعالیت های مبارزه با دزدان دریایی و نجات به سازنده ژاپنی به یک دفتر محلی، او را به مذاکره با دولت هند وارد شده است.استفاده از کاهش هزینه های تولید در هواپیما در افزایش تولید از طریق صادرات، به منظور کاهش هزینه های خرید از نیروهای دفاع از خود ژاپن گرفته تا.
و "سلاح"، US-2 که اگر Hazuse است با توجه به رادیو تجهیزات شناسایی دوست و دشمن از زره های مخصوص و هواپیما گواهی صادرات تابو شده است به عنوان آن را توسط هواپیماهای نیروهای دفاع از خود عمل است.با این حال، با توجه به صادرات است که آن را "سلاح" را به عنوان زمانی دریافت شده به عنوان آنها را به "کمک و همکاری های بین المللی صلح" را در کاهش سه اصل بر صادرات اسلحه در ماه دسامبر، مطابق با سال گذشته،خلاص شدن از تابو، دولت بهبود بهره وری از توسعه صنعت دفاعی و هزینه های دفاعی است.
پس از صادرات، "تولید کننده" ShinMaywa (هیوگو) ممکن است مورد نیاز را به رسیدگی به «انحراف خصوصی" برای تحویل در علاوه بر این به وزارت دفاع است.به عنوان بخشی از این تلاش، ما به به ترتیب برنامه برای افشای اسناد، از جمله وزارت مشخصات داده های دفاع و کپی رایت، و با توجه به وزارت دفاع نیز فاش.
دولت هند قصد می خواهم به خرید ما 2 به دولت ژاپن حدود سه سال پیش گفته بود.هنگامی که نیروی دریایی هند و JMSDF های آموزشی مشترک برای اولین بار در خلیج Sagami در ماه ژوئن انجام شده در سال گذشته، MSDF نیز معرفی US-2، مقامات نیروی دریایی هند تایید کرد که اندازه گیری مستقیم از عملکرد عالی است.
دولت هند نیز با توجه به اضافه کردن فعالیت های امداد و نجات در US-2، تبدیل به اقدامات ضد دزدی دریایی.اگر ایمنی ناوبری در اقیانوس هند افزایش می یابد، منجر به ثبات خطوط دریایی (خطوط دریایی) است که حمل نفت خام از شرق میانه به ژاپن، اهمیت بیشتری برای ژاپن است.
به گفته مقامات دولتی، ابراز علاقه کرده اند در US-2 معرفی شده در تایلند و اندونزی و همچنین برونئی.در علاوه بر این به هند، و برای حفظ تجهیزات مشابه با سایر کشورها (ASEAN) انجمن ملل آسیای جنوب شرقی، این باید احیای تبادل فن آوری و آموزش های مشترک،با اشاره به اثر (مقامات ارشد)، "است که (prefectural) چک به چین پیشرفت دریایی خود راضی به گسترش است."
US-2 [فرهنگ واژه ها]
در قایق نجات پرواز است که هدف آن نجات حوادث و سوانح دریایی، نیروی دریایی دفاع از خود را از سال 2006 مستقر شد. فرود بر روی دریاچه و به دور قایق پرواز در مرکز روسیه و کانادا، بر خلافو در جهان است تنها فرود قایق پرنده در دریاهای خشن می تواند ارتفاع سه متر موج. محدوده سرعت کروز 480 کیلومتر در 4700 کیلومتر است.
http://sankei.jp.msn.com/politics/news/130324/plc13032406580005-n1.htmhttp://sankei.jp.msn.com/politics/news/130324/plc13032406580005-n2.htmhttp://sankei.jp.msn.com/images/news/130324/plc13032406580005-n1.jpg

(یکشنبه) 2013/3/24 14:16:48.06 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 2 M7QQbBLyبسیاری از کشورهای دیگر می خواهید وجود دارد

(یکشنبه) 2013/3/24 14:17:48.14 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 4 EUs/Y8D /شما هر چیزی که شما می توانید مهار

(یکشنبه) 2013/3/24 14:18:41.52 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 5 Dn7rTQ1Jخواهد شد و نوع 2 بزرگ قایق سیب زمینی شیرین به فروش می رسد خارج شده است ....

(یکشنبه) 2013/3/24 14:21:06.29 ID :: OezKVMpA 6: هنر نینجا - بطن چپ = 4، xxxP] (1 Tasu0: 9) [75.2٪] برق چین
اگر شما می خواهید به فروش 90 نوع نیز در مرز شیکاگو قرار داده استدر واقع، من از فرمول I 10 فروشمن هنوز هم در لیست فعال در فرمول بالا 90
مخازن آفتابی بمباران ژاپن (`· ω · ')

(یکشنبه) 2013/3/24 14:26:07.61 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 10 fpnGc1QHhttp://www.youtube.com/watch؟v=2YpLrSoxJow

(یکشنبه) 2013/3/24 14:26:28.45 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 11 5ZhH98lmدر حال حاضر، من می خواهم از کشور هند→ فروش→ هزینه ↓→ می خواهید به بیرون آمدن کشور دیگر→ فروش→ هزینه ↓→ کشورهای دیگر می خواهند به بیرون آمدن در اعداد بزرگ→ فروش ......

(یکشنبه) 2013/3/24 14:29:47.09 ID :: 14: هوا ربات ◆ VYWZ60AjThTP ZXP2CYEgمی خواستم، برونئی قبل از شنیده می شود.من تعجب می کنم آنچه که شما با استفاده از؟

(یکشنبه) 2013/3/24 14:31:32.32 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 17 PwFaJnua14 >>Nansha 1

(یکشنبه) 2013/3/24 14:34:32.48 ID :: 21: هوا ربات ◆ VYWZ60AjThTP ZXP2CYEg17 >>من قصد ندارم به چیزی در اب شلپ شلپ کردن من شده است وجود دارد که زمانی صدای برونئیبرونئی تنها یک دولت کوچک مانند میزان جمعیت گربه از 400 000 نفر است.این کاملا غیر ممکن است برای من با مالزی و فیلیپین در این کشور بلافاصله در اطراف آن در تضادKana برای حرکت از خانواده شاهنشاهی.

(یکشنبه) 2013/3/24 14:35:21.44 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 22 5ly + KZ4Zپس بیا حزب W Kuitsui ظالمانه و دیوانه سینا

(یکشنبه) 2013/3/24 15:48:18.90 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 88 XXVhuDjQساقه خوک پرداخت 寇 Shina تشکیل یک معضل به Shikai! ! !

(یکشنبه) 2013/3/24 15:49:21.83 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 89 CRfxTHl1آیا به استرس است که شما می توانید را خاموش و زمین در مسافت های کوتاه را بر روی زمین و همچنین لطفا.

(یکشنبه) 2013/3/24 15:50:16.28 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 90 J7oIPKmYاوه، و کشورهایی که انعقاد یک پیمان امنیتی با ژاپن، به رسمیت شناختن واردات و صادرات از سلاح های مربوط بهچه چیزی شما را به؟

(یکشنبه) 2013/3/24 15:52:32.43 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 91 sbk5M/im90 >>やん ایالات متحده به تنهایی.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> [Senkaku] شش ماه پس از ملی. قدرت رو به رشد جنبش سازمانهای چین، تقویت و اقتدار است. "بی سابقه حرکت" هوشیاری JCG. برای در نظر گرفتن انحراف قایق گشتی [3/24] ناوشکن MSDFhttp://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1364069675/
1: Niraikanai φφ ★: 2013/3/24 (یکشنبه) 05:14:35.19 ID:؟؟◆ چینی نهادها، "حرکت بی سابقه ای" JCG تقویت قدرت هوشیاریاسکورت انحراف را در نظر بگیرید بازنشسته به گشت زنی قایق
باقی مانده شش ماه از زمان ملی (اوکیناوا) جزایر Senkaku در ماه سپتامبر سال گذشته به تصویب رسید.در علاوه بر این به طرف چینی است که به بادبان کشتی به اتصال به آب عمومی برای دومین روز متوالی برای روز 23 اجازه داده شد،نمایش جنبش از قدرت رو به رشد و تقویت اقتدار آژانس.تلاش برای افزایش پیش بینی از وضعیت در چین، از جمله به عنوان JCG به دنبال انحراف به بازنشسته قایق گشت همراهی دولت ژاپن است.برای خنثی کردن این وضعیت نیز در دیوار نمی تواند آسان می کند، مانند تفاوت در عملکرد تنها وجود دارد.
از تاریخ 28 فوریه، بارها و بارها آبهای سرزمینی در فواصل پنج روز نقض، به سمت چین بوده است به تنوع در عمل صنعتی است.ارسال به Senkaku نیز "نظارت بر 8002" دریای دریایی کشتی نظارت که دارای امکانات دولت از هنر است.و بیش از 2 ساعت و 55 دقیقه، در 18 این ماه من آبهای سرزمینی خود را در نظارت بر اقیانوس نقض شد.
همچنین تایید کرد به بادبان عمومی کشتی ماهیگیری ژاپنی چینی به تعقیب، عمل می کند.JCG قایق گشت زنی این است که آن را در زمان پشتیبانی که در بین قایق های ماهیگیری و کشتی اقیانوس نظارت، مانند ماهیگیری یا تخلیه می آیند.
نگرانی عمیق تر.شیلات گشت اقیانوس قایق کشتی نظارت و سمت چین اعزام شده است، اصلیمؤسسه ای که به آن تعلق دارند و از سوی وزارت کشاورزی و اداره امور خارجه اقیانوسی، که هر یک از آنها متفاوت است.به همین دلیل، اغلب بادبان شده بود به طور جداگانه، یک جنبش به نفوذ به آبهای سرزمینی و نظارت دریایی در کشتی به شکل قایق گشتی شیلات مانند تعویض شش روز در این ماه وجود دارد.JCG مقامات محتاط "ممکن است نشانه ای برای تقویت همکاری. حرکت بی سابقه است."
در واکنش به این تحولات، کنگره ملی خلق چین، که در این ماه در پکن برگزار شد،برای تقویت اقتدار دولت از دولت اقیانوسی، برای نظارت بر سرکوب، مانند قایق گشت دریایی شیلات نشان داده شده است.اقیانوسی کشتی امور خارجه دولت، برگزار شد، اما در حدود 300 عروق، تعداد عروق به میزان قابل توجهی در تقویت قدرت افزایش یافته استآن را به عنوان بزرگتر از حدود 450 عروق با قایق گشت JCG از همه منابع دیده می شود.
طرف ژاپنی نیز، ما با توجه به تبدیل از چهار کشتی گشت زنی قایق از ناوشکن نیروی دریایی دفاع از خود است.اگر چه به عنوان علت برای دوران بازنشستگی در سال مالی دیده می شود Heisei 24 و 25، "موانع بالا وجود داشته باشد" (اجرایی JCG).
از آنجا که آنها نیاز به تجهیزات تخصصی، اسکورت از استفاده از قانون ایمنی کشتی کنار گذاشته شده است.اما شما ممکن است نیاز به عوض مطابق با قانون، مانند حفاظت از آتش است برای منحرف کردن قایق گشت.
همچنین، ناوشکن مجهز با موتور توربین برای استفاده، از قبیل جت، موتورهای دیزل قایق گشت.نیز وجود دارد که چالش برای اطمینان از خدمه با یک تکنولوژی خاص، زمینه دریایی از کلانتر، "اما احساس سپاسگزار ..."صدای پیچیده و نشت.
زمینه انحراف است، به دنبال عمل دردناک JCG قایق گشت زنی وجود دارد.از سال ملی Senkaku عمومی، قایق چین به طور مداوم میزان پنج کشتی به جز در مورد آب و هوای بد مانند توفان گسترش دهد.علاوه بر دوره عادی از کسب و کار شده است، عامل قایق گشت زنی JCG در یک مقیاس در سراسر کشور است.
برای مهار وضعیت، تعیین newbuildings قایق گشتی، از جمله به عنوان بودجه مکمل برای های مالی 24، دولت را ترویج از تقویت از JCG.JCG در حال برنامه ریزی برای ساخت یک تیم را به پشتیبانی کامل از زمان به چین عمومی 12 کشتی در این newbuildings کشتی،من خواهد بود 27 در استقرار مالی محل.
"ما روحیه بالا در این زمینه می باشد. حمایت از این حس که هنوز هم نیمی از یک سال، بی سر و صدا در آینده است."پیش بینی یک جنگ طولانی JCG وزیر تاکاشی Kitamura. (موریموتو Mitsuru)
22:56 مارس 23 2013 MSN Sankei اخبارhttp://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130323/crm13032322570011-n1.htmhttp://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130323/crm13032322570011-n2.htmhttp://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130323/crm13032322570011-n3.htm

(یکشنبه) 2013/3/24 05:18:52.93 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 2 ZwY + U3YSبه همین دلیل است که او را غرق نمی کند، حتی اگر آن را نقض آبهای سرزمینی

(یکشنبه) 2013/3/24 05:26:51.35 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 3 vTsP0Ivaمن برای همه کار سخت Kaiho سلامتی (> _ <) ゞ

(یکشنبه) 2013/3/24 05:41:03.82 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 5 CyqYd / 7JCG خواهد شد در نهایت بودجه Gonesse به دلیل کافی نیستمن من بودجه را تبدیل به یک اسکورت قایق گشت
من اساسا دست نخورده مجهز شده است.این مشکل که آیا برای استفاده از (تجهیزات) نیست در واقعنه یک معامله بزرگ (که اسکورت) که قابلیت استفاده هم بد برای JCG
پیام سیاسی که به ناوشکن Senkaku JCG تکامل مهم تر است از آنچهنشان می دهد درست نیست انگشت وسط در برابر Shina

(یکشنبه) 2013/3/24 05:42:39.22 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 7 nzTDHzFt"این ...؟ اقدام بی سابقه" چه من در حال نقض آبهای سرزمینیآیا شما لیس؟

(یکشنبه) 2013/3/24 05:43:49.26 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 8 PYQ71ZLpTSU ضعیف ژاپن!

(یکشنبه) 2013/3/24 05:43:59.00 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 9 qvJ1z9D2شما در نظامی چین پر سرعت هستیدمن قصد دارم به سقوط مصارف داخل و نظامی فقط پول در مورد مسائل زیست محیطی را ترک

(یکشنبه) 2013/3/24 05:48:15.73 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 10 0UElpa6Dبا گارد ساحلی بازنویسی به همراهیخب من نیستمستاجر باید من به عنوان آن را انجاماست تا قدرت مبارزه، نیز Nirami موثر به شیکاگو

(یکشنبه) 2013/3/24 05:49:32.15 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 11 HIyQCdCdهیچ صلاحیت از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل را تهدید ارضی کشور خارجی

(یکشنبه) 2013/3/24 05:50:14.30 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 12 1iE9vhur> از 28 فوریه از طرف چینی است که در فواصل پنج روز نفوذ به آبهای سرزمینی تکرار
من عمل می کنند مثل من تمام راه را ببخشندمن حدس می زنم ژاپن به نظر می رسد به یک کشور عجیب و غریب و از کشورهای دیگر بودند

<`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 14 (روز) 2013/3/24 05:51:53.38 ID :/ sFJofehیکصد میلیون تنها مرگ شرافتمندانه 01:00 بقاآیا می شود ترس از منزوی شدن، زخم زدن هر یک از دیگر در معرض خطرتلاش بسیج ملی برای افزایش نیروی نظامی! !ISN حس به زندگی بی معنی را

(یکشنبه) 2013/3/24 05:53:04.64 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 15 FehMUEzsبرای دانستن به وضوح قصد چینی،چرا این جزیره به زودی غنی نیست؟حتی اگر کشورهای دیگر انجام داده اند به طورینگرش لیت و لعل زیادآمد به مراتب بیش ازآیا به عنوان پیام اشتباه شما دیده نمی شود؟

(یکشنبه) 2013/3/24 06:46:59.56 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 20 Hp8WLwRNتبدیل عوضی من بود، جسور چین به طور فزاینده ای دوستانه به دولت دموکراتیک چین.

(یکشنبه) 2013/3/24 06:05:05.76 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 17 PYQ71ZLpآه، این برنامه نه تنها بودجه دفاعی به عنوان یک اندازه گیری تا حل صلح آمیز

(یکشنبه) 2013/3/24 06:12:39.35 ID :: Momotaro: 18 hv1J + Xg2[توصیه به آبهای خارج از گارد ساحلی، قایق ماهیگیری ژاپنی را نجات داد]
چه چیزی شما را به فکر کردن، من فکر می کنم که گارد ساحلی می تواند یک گلدان از Shina.حفاظت حتی با رمنج دزدان دریایی کشتی چین از قایق ماهیگیری ژاپنی خواهد بود ماموریتگارد ساحلی، و یا به رها کردن این ماموریت به منظور تضمین زندگی و اموال مردم ژاپن قانون اساسی است!
☆ ☆ ☆ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
(یکشنبه) 2013/3/24 09:04:10.44 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 30 FFPjoxtDYamato به یو قایق گشتی

(یکشنبه) 2013/3/24 09:12:08.46 ID :: seconded مامور: 31 7jEF / / PFOK در قالب وام از MSDF JCG!
seconded مامور پرسنل و همچنین تجهیزات.
W نیز seconded مامور سپر
W seconded مامور زیردریایی

(یکشنبه) 2013/3/24 11:42:48.88 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 38 75qEt4hoMSDF این است که قرض گرفته شده JCG لباس،در اسرع وقت به خاطر اینکه من یک قایق ارزان فقط رنگ سفید هستملطفا.

(یکشنبه) 2013/3/24 13:05:02.71 ID :: <`∀ 丶> (· ω ·`) آقای (`C): 39 DYZ4UZ3sدر حزب دموکراتیک [بین المللی] آموزش بیش از 15 مایل دریایی به عروق و چین بود، در دولت آبه خارج مقاله - هنگ کنگ - کشورهای ژاپن دروغگو و
دولت دموکراتیک است که من تا به حال برای آموزش این واقعیت
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> من فقط در مورد چه زمان فوران کوه فوجی نگران؟http://kohada.2ch.net/test/read.cgi/liveplus/1364125063/
(یکشنبه) 2013/3/24 20:37:43.38 ID :: 1: Ψ e0BUiHhK0گسترش از کوه فوجی؟
http://amd.c.yimg.jp/im_siggER7a9Qy.XoB3pOaad4hQGw---x300-y187-q90/amd/20130324-00000014-asahi-000-2-view.jpg

(یکشنبه) 2013/3/24 20:39:08.91 ID :: 2: Ψ uG/luV3o0نقد فرار همزمان از مردم در خارج از ژاپن Niseyudayaآنها تنها در اطراف اطلاعات در پیشبرد

(یکشنبه) 2013/3/24 20:40:37.41 ID :: 3: 9Adca75P0 Ψاین زمان به از اوزاوا توکیو ناپدید شده است.

(یکشنبه) 2013/3/24 20:41:08.27 ID :: 4: Ψ kuD9EZOH0OK زمانی که خاکستر شد سقوط

(یکشنبه) 2013/3/24 20:42:41.63 ID :: 5: Ψ yV2KkIAO0زمانی که ژاپن برنده بعدی WBC

(یکشنبه) 2013/3/24 20:42:59.09 ID :: 6: Ψ vu9OsMJ / 0است.به نظر می رسد Hakone کوه در حال گسترش است به بدن.

(یکشنبه) 2013/3/24 20:43:05.45 ID :: 7: LRR2giEk0 Ψمن دوست دارم وقتی که گدازه به بیرون آمد precum

(یکشنبه) 2013/3/24 20:43:37.46 ID :: 8: Ψ BPoret/u0به طوری که سطح آب دریاچه کاواگوچی "قدم زدن در سالن آسان از دریاچه" کاهش می یابدhttp://www.asahi.com/national/update/0323/TKY201303230047.html
سطح آب از دریاچه کاواگوچی روز [X] کاهش خالص در شایعات نگران کننده است ...http://matome.naver.jp/odai/2136292662225835801

(یکشنبه) 2013/3/24 20:49:48.74 ID :: 14: Ψ Y0UJ994i0احتمالا تنها Kawaguchikoفوجی است اغلب آبهای زیرزمینی و علاوه بر این بسیاری از غار گدازه وجود داردفقط مسیر جریان را تغییر دهیدچرا زمان پس از وقوع زمین لرزه پس لرزه شمال شرقی تعجب شما تغییرتغییر در فشار گدازه جریان رگه های آب زیرزمینی شما را تغییر نخواهد دادپژمرده و درگذشت Kawaguchiko ماوس

(یکشنبه) 2013/3/24 20:57:03.25 ID :: 15: Ψ spYUJaOo0نیکی کار کنم اگر من صادقانه سیاستمدار رفت برای بازدید از منطقه به هر حال؟آن را امروز به نظر می رسد که نخست وزیر بود در منطقه فاجعه است که شما به آن اشاره

(یکشنبه) 2013/3/24 21:05:31.15 ID :: 16: Ψ Zhx6 + VUN0احتمالا اکنون

(یکشنبه) 2013/3/24 20:47:48.69 ID :: 13: Ψ 3v2vujrn0بنگ بنگ بنگ بنگ بنگ بنگ بنگ بنگ بنگبنگ بنگ بنگ بنگ بنگ بنگ بنگ بنگ بنگ بنگ(∩ 'ω ؛) بمبه (∩' ω ؛) بمبه (∩ 'ω ؛) بمبه (∩' ω ؛) بمبه/ / ¯ ¯ \ 1 / ¯ ¯ \ / سکته قلبی یکی / ¯ ¯ \ / سکته قلبی یکی / ¯ ¯ \ / سکته قلبی سکته قلبی 1/ '· Ω · `\ / · ω ·` \ /' · ω · `\ / · ω ·` \ ~ ~کوه فوجی Hakone گه Ontake
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
63 >> سال ظلم و ستم از حزب کمونیست چین [Shinjuku-KU، توکیو]. ② مشارکت خاطرات مارس جنوب مغولستان تظاهرات در اعتراض به قتل عامhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11367445842.html
چه نوع از کشور ... چین؟
قسمت 1● "گینس" رتبه قتل عام قرن 20th# 1. بیش از 90 میلیون نفر مائومقام دوم. بیش از 30 میلیون نفر استالینمحل 3. هیتلر بیش از شش میلیون نفر (یهودیان)4. بیش از 2 میلیون نفر هو جینتائو
● در تبت، بیش از 1.2 میلیون نفر از مردم را قتل عام می شود.بیش از 6500 معابد ویران شد.مخلوط با ترویج علل چیزی که وحشتناک در تبت مستقر شده، تعداد زیادی از چینی، و نه از کشورها و فرهنگ ها، آن را به نژاد خود را در حال حاضر انجام شده خاموش.

گیشا، تونی بلر و آسایش زنان Taniyama یوجی آکیرا Taniyama Yujiro] (جاعل آرامش و آسودگی زنان)http://www.youtube.com/watch؟feature=player_embedded&v=9bOw0uhgfrY

■ "تاکاشی Uemura،" Asahi Shimbun جعلی که به راحتی شماره زنانهمسر نوشت: مقاله "تاکاشی Uemura" کره ایرئیس سازمان زنان کره راحتی مادر در قانون، "(یانگ Sun'nimu) مسئولیت پرتو نظم."http://www.youtube.com/watch؟v=cmphs0RjZ4Mhttp://uni.2ch.net/test/read.cgi/newsplus/1344382002/

"مسائل دیگر! Raitaihan تجاوز به عنف و قتل عام غیر نظامیان ویتنامی را توسط ارتش کره جنوبی" را نمی بیند در یوتیوب.
https://www.youtube.com/watch؟v=d7FcQmcdf8Y&feature=youtube_gdata_playerدو دقیقه، کوچک بود و همه به راحتی شماره زنان ژاپن نیست، در نور، و می خواهم در مقایسه با شواهد چنین شواهدی در دست است، نیز وجود دارد یک تصویر شبح مانند (I، سیاست های دولت ژاپن، ژاپن از جمله در مقابل خانه، و غیره Gaikan جذب جرم و جنایت، به دنبال حمایت از ضروری!)



>尖閣動画流出。その時、2ちゃんねるは・・・【MAD】
http://www.youtube.com/watch?v=Agu8bqMSLjQ

極力見てね?
中国海軍が、自衛隊にロックオン。
今回は、私も体調が悪くならない限り、極力参加します!!
流出以外でも。普通の情報交換でも。
( 政府公開を強く望みます。政府公開動画、画像を世界の人に、見て欲しいと思います。)

自国民を守るのは、自国民だと思った。それが時に、政府の後押しになると思った。
( 戦後誤った外交様式を一変し、世界基準の外交姿勢を望みます!日本式の外交は、いい加減、次世代に負の遺産になるばかりです!通名等の廃止も強く求めます!パチンコの撤廃を強く望みます! )

ちゃんと当たり前の政治!!日本に基軸を置いた国益国防!!日本の品性!!
( 自国民を守らない政府は、与野党問わず要らない!!日本の真実を守らない政府は要らない!!捏造や、言いがかりには、私腹を肥やしていない限り、立ち向かえるはずです! )

・・・ということで、、、自国の国益国防を、長期の時間軸で守らない日銀&政府( 民主党政権時等の追求 )は
外患誘致デモがあれば、参加して行きます!!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

#140novel
韓国人の皆さんへ。
日韓断交デモしてください。
日本人も日韓断交デモ頑張ります!
慰安婦捏造、仏像泥棒。

日韓断交しましょう!!

NHK&日教組解体支持!!
明るい未来を、日韓断交で進みましょう☆
えいえいお~歪んだ教育の弊害を是正しましょう☆
膿を出すには痛みもあるけれど、次世代に棚上げしない

   ☆☆☆★★★☆☆☆

>日本鬼子
・中国、台湾、シンガポールの
※日本人に対する最大級の、「 蔑称 」です。

>【MMD】日本鬼子で「おにおににしてあげる♪」
http://www.youtube.com/watch?v=1I6DTzAHurc

   ☆☆☆★★★☆☆☆

>在日韓国人と反日左翼の大粛清 クル━━━━(°∀°)━━━━!!!!!
(2ちゃんねる記事です)
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11491437458.html
・日本が好きな人
・保守の人
・日本を立て直したいと思っている人は、見て下さい。

そして、精査してください。

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>【国防】産経新聞 (防衛オフレコ放談) 米ミサイル防衛の「最高機密」 日本守る気ゼロ 自国で守る必要性[03/24]
http://anago.2ch.net/test/read.cgi/wildplus/1364121769/

1 :ひょっこり流刑島(130401)φ ★:2013/03/24(日) 19:42:49.66 ID:???
【防衛オフレコ放談】 米ミサイル防衛の「最高機密」 日本守る気ゼロ
http://sankei.jp.msn.com/politics/news/130324/plc13032418010007-n1.htm

[写真]昨年12月、北朝鮮北西部・東倉里の西海衛星発射場から打ち上げられた「人工衛星打ち上げロケット」と称する長距離弾道ミサイル。(共同)
http://sankei.jp.msn.com/images/news/130324/plc13032418010007-p1.jpg

北朝鮮の弾道ミサイルに対処するため、米国防総省は2017年末までに14基の迎撃ミサイルをアラスカ州に配備する方針を決定した。
北朝鮮が米本土を射程に収める長距離弾道ミサイルを保有することが現実味を帯び、危機感を強めている証しだ。
日本国内に2基目となる早期警戒レーダーの配備も決め、にわかに対北朝鮮での防護網強化を加速させているが、
日本政府内には「対米不信」ともいえる大きな不安がつきまとっている。

(北は米本土を射程)

 北朝鮮は昨年12月、長距離弾道ミサイルを発射した。
過去に発射したミサイルに比べ、姿勢制御や分離技術を格段に向上。
射程は1万キロとみられ、ロサンゼルスなど米西海岸の主要都市を射程内に収めたと指摘されている。

 米軍がアラスカの迎撃ミサイルを増強するのも、このミサイル発射を受けた措置だ。
アラスカとカリフォルニアにはすでに30基の迎撃ミサイルを配備しているが、
北朝鮮の弾道ミサイルと核兵器の開発が「予測よりやや早く進行した」(統合参謀本部)と分析し、警戒感を強めている。

 米政府が、米軍のミサイル防衛(MD)網の強化に踏み切ることは日本にとってもプラスとなるはずだ。
 ところが、日本政府内には懐疑的な見方が広がっている。
 それは不信感のあらわれでもある。

>>2に続く


2 :ひょっこり流刑島(130401)φ ★:2013/03/24(日) 19:43:10.47 ID:???
>>1の続き

(険悪な日米調整)

 「あのときはかなり険悪な雰囲気だった」
 政府高官がそう指摘するのは、昨年12月の北朝鮮のミサイル発射に備え、
日米両国の担当者が自衛隊と米軍の迎撃態勢について調整したときのことだ。

 ここで昨年12月のミサイル発射の際の日米の迎撃態勢を振り返っておこう。
 海上自衛隊は、海上配備型迎撃ミサイル(SM3)を搭載したイージス艦を沖縄近海に2隻、日本海に1隻配置した。
 一方、米海軍も4隻のイージス艦を投入。ベンフォード、フィッツジェラルド、シャイロー、ジョン・S・マケインだ。

 日本側が不満を抱き、日米調整の場が険悪になったのは、この4隻という数に原因がある。
昨年4月の北朝鮮によるミサイル発射に際しては、米海軍はイージス艦を7隻投入していたからだ。
3隻も減らした理由を米側に問いただすと、「修理中のイージス艦が多い」とつれない回答だった。

 さらに日本側に不満を抱かせたのは、米イージス艦が展開した海域だ。
 昨年4月には米イージス艦は日本海に2隻、鹿児島県沖に1隻を配置していた。
これらはミサイルが日本領土・領海に落下する場合には迎撃にあたる、いわば「日本防護」のためのイージス艦と位置づけられた。
 
 しかし、昨年12月は状況は一変。
米軍の軍事オペレーションは「最高機密」にあたるため、取材では展開された海域の特定は難航を極めたが、
複数の政府高官の証言を総合すると概要はつかめた。

 ポイントは2つある。第1に、昨年4月には配置されていた日本海と鹿児島県沖には米海軍イージス艦は1隻もいなかったということは断言できる。
 では、4隻のイージス艦はどこに展開していたのか。それが第2のポイントで、グアム近傍や太平洋に散っていたようだ。
太平洋への配置は、ミサイルがハワイに向かうのを警戒するためにほかならない。

 これをみれば、ミサイルの探知・追尾での情報共有は別にして、
迎撃オペレーションに限っていえば、米海軍が米領土の防護しか眼中になかったと指摘せざるを得ない。
 これには米海軍との「一体感」に自信を示してきた海自には落胆する幹部も多かったという。
 ただ、海自内には「米軍の非」ととらえる雰囲気はない。「自分の国は自分で守る」のは自明の理だからだ。
弾道ミサイルで自国が攻撃される危険性が高まれば、持てる能力を自国向けにあてるのは当然だ。

 北朝鮮のミサイルによる日本への脅威も格段に高まっている。
日本を射程に収める中距離弾道ミサイル「ノドン」(射程1300キロ)は150~250発保有しているとされ、
ノドンに搭載可能な核の小型化はすでに終えたとの分析もある。
 仮にノドンを連続発射されれば、SM3と航空自衛隊の地対空誘導弾パトリオット(PAC3)ですべて迎撃することはできない。

(北の暴言を逆手に)

 であれば、日本として何をすべきか。ヒントは北朝鮮が教えてくれている。
 「B52が離陸するグアム島も、原子力潜水艦が出航する日本本土と沖縄も、われわれの打撃圏にあることを忘れてはならない」

 朝鮮人民軍最高司令部報道官は今月21日、こう米国に警告した。
この暴言を逆手にとり、グアムも日本本土も沖縄も守るための能力を高めていくことが不可欠といえる。
 その最たるものとして、北朝鮮のミサイル発射施設を攻撃できる「敵基地攻撃能力」があげられる。
それを保有することにより、言葉は悪いが、「米軍を日本防護に引きずり込む」(防衛省幹部)ことの実効性も高まるだろう。(半沢尚久)

(おわり)


3 :名前をあたえないでください:2013/03/24(日) 19:47:05.78 ID:jcMipcZU
他国に頼る方がおかしいのだよ。
アメリカが守る気がないなら
思いやり予算なんてやめれば良いだけ。


4 :名前をあたえないでください:2013/03/24(日) 19:50:14.61 ID:mf8QBDDX
他国を使って自分はやけどしないようにするのが外交だろ

アメリカに血を流させろや


5 :名前をあたえないでください:2013/03/24(日) 19:55:35.58 ID:zpL7qHhM
韓国の売春婦はただの売春オンナ

中国の売春婦はただの売春スパイ


6 :名前をあたえないでください:2013/03/24(日) 19:56:05.33 ID:TsZey3ck
>>4
どこの世界の外交だ?w
ノータリンが余りシャシャリ出るな。


9 :名前をあたえないでください:2013/03/24(日) 20:00:54.10 ID:TRlzU2Q9
日本ものん気だな。
核持てないなら核の変わりの兵器を開発しろよ。
いい加減なにやってるんだ・


10 :名前をあたえないでください:2013/03/24(日) 20:02:15.43 ID:5YzRUB0n
在日米軍も守る気がないのか?


11 :名前をあたえないでください:2013/03/24(日) 20:03:10.56 ID:jMbdrFqP
トモダチ作戦のその後は、被曝したから金ヨコセだもんなぁ。
守って欲しければ金を積まないと無理だろ。
自国でなんとかすべきだよ。


12 :名前をあたえないでください:2013/03/24(日) 20:05:04.01 ID:ic2ppODO
国産のステルス巡航ミサイルの開発が急務ということか?


13 :名前をあたえないでください:2013/03/24(日) 20:07:24.00 ID:uhGJPmDS
クロンボが日本を守るわけないだろ。

さっさとSSBN10隻、核ミサイル200発作れ。


14 :名前をあたえないでください:2013/03/24(日) 20:09:05.40 ID:OikxzCU2
神風なんて奇跡はもう起きないからね、
日本人は早く目を覚ますべし

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>【仏像】韓国仏教界「倭寇に盗まれた」。怒る対馬の反韓「盗っ人猛々しい。韓国人は何するかわからんから来るな。もう交流やめる」★8[3/24]
http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1364124202/

1 :壊龍φ ★:2013/03/24(日) 20:23:22.04 ID:???
◆仏像盗難「交流やめる」 怒る対馬、募る反韓

長崎県対馬市の観音寺から盗まれた「観世音菩薩坐像」(高さ50・5センチ)が、
韓国で発見されながら韓国の裁判所が返還差し止めの仮処分を決めた問題は日韓の溝をますます深めた。
韓国仏教界は「倭寇に略奪された」と主張するが、
この論法に従えば朝鮮半島伝来の仏像や古美術品の大半が返還の対象になりかねない。
日本と朝鮮半島の懸け橋となってきた対馬では怒りが渦巻いている。
(九州総局 田中一世)

■廃棄の歴史は無視

「対馬の人が大切に守ってきた信仰の対象を盗んでおきながら屁理屈をこねて返さないとは…。
北朝鮮による拉致事件と同じ論法じゃないですか。盗っ人猛々(たけだけ)しいとしか言いようがない」
観音寺前住職、田中節孝氏(66)はこう語った。
長男の節竜氏(37)に住職を譲るまで30年間仏像を守ってきただけに憤りを通り越して虚しさを感じる毎日という。

朝鮮半島では統一新羅~高麗時代(7~14世紀)に数多くの仏像が制作されたが、
14世紀末に成立した李氏朝鮮は儒教を国教としたため各地で仏像破壊が起きた。
惨状を見かねた日本人が廃棄された仏像を持ち帰ったと伝えられる。
対馬の寺社は統一新羅-高麗時代の仏像を数十体所蔵するが大半は焼け跡や欠損がある。
観音寺の仏像も14世紀前半に浮石寺で作られたようだが、傷があり光背がない。
浮石寺は李朝時代に一時廃寺になっており、この時期に対馬に持ち込まれたとみられる。

地図:http://sankei.jp.msn.com/affairs/photos/130324/crm13032406210000-p1.htm

だが、韓国仏教界は歴史的背景には触れず「盗まれた」の一点張り。
浮石寺の僧侶は今月14、15両日、「仏像が早く元の場所(浮石寺)に戻るのを願う」と書いた手紙と、
寺のお土産用人形(約850円)を携えて観音寺を訪れた。

■ユネスコ条約違反

対馬では毎夏、韓国から舞踏団などを招き李氏朝鮮の外交使節団「朝鮮通信使」のパレードを実施してきた。
しかし、主催者の「厳原港まつり対馬アリラン祭振興会」の山本博己会長(50)は
「全くばかにしている。パレードはもうやめたほうがいい」。
観音寺のある小綱集落の男性は「先祖代々何百年も拝んできた仏像だけにみんな怒ってるよ。
韓国人は何するかわからんので来てほしくないという人もいる」と語った。

同様の事件は過去にもある。
長崎県壱岐市の安国寺所蔵の経本「高麗版大般若経」(重要文化財)が平成6年に盗まれ、
酷似する経本が翌年韓国で見つかった。
外務省は盗品の疑いが強いとして調査を依頼したが、韓国政府は経本を国宝指定、調査を拒んだ。
昭和40年の日韓請求権・経済協力協定は「財産、権利などの請求権は完全かつ最終的に解決された」と明記。
盗まれた仏像を返還しないことはユネスコ文化財不法輸出入等禁止条約にも反する。

■民主政権が引き金

ただ、背景を探ると日本側の非も浮かぶ。
平成22年8月、日韓併合100年にあたり菅直人首相(当時)は、過去の「植民地支配」に
「痛切な反省と心からのおわび」を表明し、
李氏朝鮮時代の儀典書「朝鮮王朝儀軌」の引き渡しを約束する首相談話を発表、11月に引き渡し協定を結んだ。
これを機に韓国で仏像や古美術品の返還要求が強まったからだ。

MSN産経ニュース 2013年3月24日06:17
http://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130324/crm13032406210000-n1.htm
http://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130324/crm13032406210000-n2.htm
http://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130324/crm13032406210000-n3.htm

■前スレ(1が立った日時:2013/03/24(日) 10:31:52.12)
★7:http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1364118710/

※>>2以降へ続きます。


2 :壊龍φ ★:2013/03/24(日) 20:23:42.71 ID:???
※>>1の続きです。

田中前住職はあきれ顔でこう語った。
「民主党政権の姿勢が韓国を調子に乗らせてしまったかもしれない。
でも仏像は対馬に渡ってなければ現存しなかったはず。
対馬と韓国は歴史的に僧侶の行き来も活発だったので友好を深めたいと思っていたが、
もう日韓交流はやめます…」

【用語解説】対馬・仏像返還問題
長崎県対馬市の観音寺で昨年10月上旬に本堂から仏像が盗まれ、韓国・大田地方警察庁が
今年1月29日、窃盗グループ首謀者の男(69)を立件し、仏像の回収を発表した。
これに対して韓国・瑞山市の浮石寺や仏教界が「(仏像は)倭寇に略奪された」などと訴え、
大田地裁は当面返還を差し止める仮処分を出した。

※以上です。


3 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 20:23:55.15 ID:fQvs5EZy
菅直人は国賊


4 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 20:25:06.77 ID:m5sWb+d8
在日朝鮮人なら
いつでも持って行けばいい


10 :NO MORE 差別:2013/03/24(日) 20:26:00.85 ID:otBIGBN5
条約では戦争被害者の悲しみは消えない


16 :エロコテ募集中 ◆EROEROAIBY :2013/03/24(日) 20:26:30.27 ID:PF75PS0Z
>>1乙です

>>10
どうでもいい。


17 :清純派うさぎ症候群Lv.17 【東電 81.1 %】 ◆IDfZ1efvbzrT :2013/03/24(日) 20:26:30.60 ID:oS+gRc5N ?2BP(6000)
>>10
詐欺師の感情、心境なんざ知った事か、屑


18 :ぬこめ~わく ◆NUKOOSsJck :2013/03/24(日) 20:26:30.96 ID:vTakpnKV
>>10
署名した韓国政府の責任だなw


19 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 20:26:48.32 ID:jQ29yjt3
>>10
そうか、そうか。

今回の件とは関係ないから、早く仏像返せ。


20 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 20:26:52.03 ID:m5sWb+d8
一体の仏像

数十万人の在日朝鮮人

この際
この条件で
仏像を返してくれ


21 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 20:26:52.45 ID:xUGs2f4k
>>10
よぉ、差別主義者のクズw


22 :たいぞう ◆6YtHw9Csqs :2013/03/24(日) 20:26:58.30 ID:5SVFLq2I ?PLT(30055)
>>10
悲しみは定量化出来るの?


23 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 20:27:03.08 ID:IpPOgFZG
韓国は強盗


26 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 20:27:08.62 ID:xnpaFqL0
>>10
じゃあ調印した韓国政府に言ってくれ


35 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 20:27:42.55 ID:+LVXa2/q
>>10
何で日本に必死でしがみ付いてるんだ?
惨めな気分にならないか?w


38 :ファイアホイール・コリア ◆EqtePewCZE :2013/03/24(日) 20:28:09.54 ID:cDkDEE8V
>>10
( 0M0) 前を向いて歩けない愚物は置いていくだけだ。
千年でも二千年でもその場でグチグチ言ってるんだな。


108 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 20:33:27.17 ID:OkOgPuH8
韓国は、日本の敵国。

【竹島(たけしま)とは?】

1905年1月28日、日本政府は島根県隠岐島司・所管の島と閣議決定。
以降、竹島は、島根県隠岐郡隠岐の島町竹島となり、正式に日本の領土に。
(それ以前から日本の領土であったが、このとき、国際的に正式表明)
(歴史的事実に照らしても、同時に、国際法上も明らかに日本固有の領土)

太平洋戦争後、韓国が、日本の放棄する地域に、竹島を入れるよう連合国へ要求したが、連合国側が拒否。
(サンフランシスコ講和条約においても、日本領土)

日本領土のままと決定したサンフランシスコ講和条約発効直前の1952年(昭和27年)1月18日、韓国は、竹島を占拠した。
(国際法上、何ら根拠がない不法占拠)
(不法占拠のため、韓国に法的な正当性はない)

以降、今日まで、日本は竹島の返却を求めているが、韓国は応じていない。

韓国は、日本の敵国。
在日は、日本のガン。

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>【民主党】原口一博議員「尖閣問題から『中国・韓国へ国を売った売国奴』と批判が増えた。侮蔑にも限度がある」[03/24]
http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1364112494/

1 :帰って来た仕事コナカッタ元声優 φ ★:2013/03/24(日) 17:08:14.49 ID:???
民主党の原口一博議員が、
「大和心の意味するところ」(排外主義と差別に日本の伝統はない)について
Facebookで1600字を超える長文の意見を表明している。

原口氏はまず、
「私は、日本人として生まれたことを誇りに思っている。そして日本の「和」の伝統と文化をとても大切にしている」と切り出す。

 そして、原口氏は最近隣国に対する敵愾心・侮蔑をあからさまにする人が目にするようになり、
民主党や民主党議員に対し、「売国」という言葉を、軽々しく使う人も目にするようになったと批判。

 この「売国」については「中国や韓国に国を売り渡したという者さえいる。どこが売られているのか?
日本は、そんなに軟な国家ではない。政治家や公党に対する侮蔑にも限度というものがあるのではないか?」
と昨今目にする「売国」に対し疑問を呈した。

 そこから原口氏は国家の品格や大和心、伝統、文化について語り、
「日本の文化は、差別と排外主義とは真反対のところにあると言っても過言ではないだろう」とし、
「日本人の本質を学び国を真に愛するならば、その行動も日本の伝統と文化に沿ったものでなければならないはずだ」
と排外主義が日本にそぐわないと締めている。

 コメント欄では原口氏に共感する人は多いものの
「どういった経緯があっておっしゃっているかわかりませんが、結果として売国行為を行っている日本人は民主党にいると考えられます」
との反論も書き込まれた。

http://yukan-news.ameba.jp/20130324-164/
http://www.facebook.com/kharagucih/posts/584442324907576


2 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:08:53.54 ID:XALeKUB7
>>1
と、グーグルアースがもうしております


3 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:09:07.31 ID:0E8766we
虚しい抵抗だな


4 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:09:24.24 ID:RMRpMf9j
そのとおりだしw


5 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:09:35.08 ID:xWJ9N8GK
政権交代前からずっと言われてましたが?


6 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:10:24.97 ID:BHeJwXY/
>>1
境界性パーソナリティ障害とは何ですか?
ソース
http://www.cocoro-skip.com/fukushi/10112.html

原口さんは境界性パーソナリティ障害の疑いがありますね。
言ってることがコロコロ変わるのは
この障害の特徴ですから・・・


8 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:10:34.44 ID:4Dni49/D
自分が売国奴だと自覚しろ


9 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:10:35.27 ID:AEj4fZUF
民主党って偏ってるよな。
韓国を悪く言うような奴が一人も居ない。
世の中の人々韓国を嫌ってる人々がほとんどなのに?


23 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:12:28.42 ID:gixvXHvg
200年間も鎖国してたことがある国なのに
排外主義は日本にそぐわないとか寝ボケんな


25 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:13:13.24 ID:FhQIU4Qq
やっぱ気にしてたのかw


26 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:13:21.78 ID:iOKzDvTY
政権をとって何も成果を出せず、国を弱体化させ、
あらゆる国との関係を悪化させる。
これを「売国」と言わずして何と言うのだろう。
別に「国賊」と言っているわけじゃない。


27 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:13:31.90 ID:n3HSJszY
事実を言ったら怒り出す~


28 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:13:40.13 ID:Hji84hjZ
人としての心が有るなら、自分の落し前は自分で付けて下さい。


32 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:14:06.96 ID:C1cmpczr
岡崎、千葉、シンガンス釈放へ署名嘆願した議員のことはなんと考えるんだ。
韓国で反日デモに参加した議員、
韓国で反日集会に出た土肥議員などがいるのに誰が民主党が国益を守る党だと思えるか。
野田や管など変な水ののみ方をする人間が日本人とはおもえない。


30 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 17:14:00.12 ID:A5MRsxPu
国家を転覆させるんですよね?
ttp://www.youtube.com/watch?v=yJr_I8lQ2K8

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>【アジア軍事】「中国牽制にもなる」日本政府、
海自飛行艇「US-2」のインド輸出手続きに着手-ASEAN諸国も導入に関心[03/24]
http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1364102060/

1 :帰って来た仕事コナカッタ元声優 φ ★:2013/03/24(日) 14:14:20.01 ID:???
政府が、海上自衛隊に配備している水陸両用の救難飛行艇「US-2」をインドに輸出するための手続きに着手したことが23日、分かった。
インドは日本側に救難活動や海賊対策でUS-2を導入する方針を伝えてきており、製造元は現地事務所を設け、インド政府との交渉に入った。
日本にとり輸出による生産増で1機当たりの製造コストを下げ、自衛隊の調達費を低減させるメリットがある。

US-2は機体から特殊な装甲や電波などによる敵味方識別装置を外せば「武器」とは認定されないが、自衛隊が運用する航空機だとして輸出はタブー視されてきた。
だが、一昨年12月の武器輸出三原則の緩和で「平和貢献・国際協力」に合致するものであれば「武器」も輸出を容認したことに伴い、
政府はタブーを取り払い、防衛産業の発展と防衛費の効率化を図る。

輸出にあたり、製造元の「新明和工業」(兵庫県)は防衛省以外に納入するための「民間転用」の手続きをとる必要がある。
その一環として、防衛省が著作権を持つ仕様書やデータなどの資料の開示を求める申請を順次行っており、防衛省も開示に応じている。

インド政府は3年ほど前から日本政府にUS-2を購入したいとの意向を伝えていた。
昨年6月に海自とインド海軍が相模湾で初めて共同訓練を行った際、海自はUS-2も投入、インド海軍幹部は性能の高さを直接確認したという。

インド政府はUS-2について救難活動に加え、海賊対策に転用することも検討している。
インド洋での航行の安全性が高まれば、中東から日本に原油を運ぶ海上交通路(シーレーン)の安定にもつながり、日本にとっても意義は大きい。

政府高官によると、タイやインドネシア、ブルネイなどもUS-2導入に関心を示している。
インドに加え、これらの東南アジア諸国連合(ASEAN)各国と同じ装備を保有し、技術交流や共同訓練を活発化させれば、
「高圧的な海洋進出を拡大させる中国への牽制(けんせい)にもなる」(高官)との効果も指摘される。

【用語解説】US-2

海難事故の救助を目的とした救難飛行艇で、海上自衛隊は平成18年度から配備。湖での離着水が中心のロシアやカナダの飛行艇とは違い、
波高3メートルの荒海でも着水できる世界唯一の飛行艇とされる。航続距離は4700キロメートルで巡航速度は480キロ。

http://sankei.jp.msn.com/politics/news/130324/plc13032406580005-n1.htm
http://sankei.jp.msn.com/politics/news/130324/plc13032406580005-n2.htm
http://sankei.jp.msn.com/images/news/130324/plc13032406580005-n1.jpg


2 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 14:16:48.06 ID:M7QQbBLy
欲しい国は他にもいろいろある


4 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 14:17:48.14 ID:EUs/Y8D/
けん制出来るんなら何でもやれ


5 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 14:18:41.52 ID:Dn7rTQ1J
二式大艇モドキが外へ売られる事になろうとは・・・。


6 : 忍法帖【Lv=4,xxxP】(1+0:9) 【中国電 75.2 %】 :2013/03/24(日) 14:21:06.29 ID:OezKVMpA
  
シナの国境に置くのなら90式も売りたいね
流石に、10式は売れんけど
90式もまだ現役では上位にいるし

日本の戦車の砲撃はよく当たるよ(`・ω・´)


10 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 14:26:07.61 ID:fpnGc1QH
http://www.youtube.com/watch?v=2YpLrSoxJow


11 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 14:26:28.45 ID:5ZhH98lm
今、欲しい国インド
→売る
→コスト↓
→他に欲しい国出てくる
→売る
→コスト↓
→他に欲しい国、大量に出てくる
→売る......


14 :エアロボット ◆VYWZ60AjThTP :2013/03/24(日) 14:29:47.09 ID:ZXP2CYEg
ブルネイが欲しがってるのは初耳だ。
何に使うんだろ?


17 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 14:31:32.32 ID:PwFaJnua
>>14
つ南沙


21 :エアロボット ◆VYWZ60AjThTP :2013/03/24(日) 14:34:32.48 ID:ZXP2CYEg
>>17
ブルネイは一応声あげてるけどあそこに手を出すつもりなんかないよ
ブルネイは人口40万人の猫の額みたいなミニ国家にすぎない。
国中囲んでるマレーシアやすぐ上のフィリピンと対立するなんてとても無理だ
王族の移動用かな。


22 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 14:35:21.44 ID:5ly+KZ4Z
またシナ狂惨党が食いついてきそう w


88 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 15:48:18.90 ID:XXVhuDjQ
四海に禍をなす支那豚寇を撃ち払え!!!


89 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 15:49:21.83 ID:CRfxTHl1
陸上でも短距離で離着陸出来ることも強調してくださいな。


90 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 15:50:16.28 ID:J7oIPKmY
そうだ、日本と安全保障条約を締結している国とは、武器関連の輸出入を認める
ようにしたらどう?


91 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 15:52:32.43 ID:sbk5M/im
>>90
アメリカだけやん。

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>【尖閣】国有化から半年。中国機関、権限強化と勢力拡大の動き。海保警戒「これまでにない動き」。海自護衛艦を巡視船に転用検討[3/24]
http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1364069675/

1 :ニライカナイφφ ★:2013/03/24(日) 05:14:35.19 ID:???
◆中国機関、権限強化 海保警戒「これまでにない動き」 
退役護衛艦、巡視船へ転用検討

昨年9月の尖閣諸島(沖縄県)国有化から半年余りが経過した。
中国側は23日も2日連続で接続水域に公船を航行させたほか、
政府機関の権限強化と勢力拡大の動きもみせる。
日本政府も退役護衛艦の巡視船への転用を模索するなど中国情勢をにらみ海保を後押ししようとする。
ただ機能の違いなどで簡単にはいかず事態打開には壁も存在する。

中国側は2月28日以降、5日間隔で領海侵犯を繰り返し、示威行為を多様化させている。
最新設備を取り入れた海洋監視船「海監8002」も尖閣に投入。
そして、今月18日には2時間55分にわたり、その海監で領海を侵犯した。

中国公船が、操業する日本漁船を追いかけるように航行するのも確認された。
海保巡視船は、漁船と海洋監視船の間に入ったり、漁船を避難させたりするなどの対応を取ったという。

新たな懸念も深まる。
中国側が主に派遣する海洋監視船と漁業監視船は、
それぞれ国家海洋局と農業省と所属する機関が異なっていた。
このため、別々に航行することが多かったが、今月6日には漁業監視船と海洋監視船が入れ替わるような形で領海侵犯をする動きが見られた。
海保幹部は「これまでにない動き。連携を強化してきた表れかもしれない」と警戒する。

こうした動きに呼応するように、北京で今月開かれた中国の全国人民代表大会では、
国家海洋局の権限を強化し、漁業監視船などの海上取り締まりを統括させることが示された。
国家海洋局が保有する船は約300隻だったが、権限強化で隻数は大幅に増え、
海保が保有する全巡視船艇約450隻を上回るとみられる。

日本側も、海上自衛隊の護衛艦4隻の巡視船への転用を検討している。
平成24、25年度に退役予定のものとみられるが、「高いハードルが存在する」(海保幹部)という。

護衛艦は特殊な装備が必要であるため、船舶安全法の適用を除外されている。
だが、巡視船に転用するには防火設備など同法の基準に適合するように改造する必要が生じる。

また、ジェット機などに使うタービンエンジンを装備する護衛艦に対し、巡視船はディーゼルエンジン。
特別な技術を持つ乗組員の確保という課題もあり、現場の海上保安官からは「気持ちはありがたいが…」
といった複雑な声が漏れる。

転用が模索される背景には、海保の苦しい巡視船の運用がある。
尖閣国有化以来、中国公船は台風など悪天候のケースを除き常時5隻程度を展開。
海保は通常業務のかたわら、全国規模で巡視船を運用している。

状況打開に、政府は24年度補正予算などで巡視船の新造を決め、海保の体制強化を進める。
海保はこうした新造で12隻の中国公船に専従対応するチームをつくる予定だが、
態勢が整うのは27年度になる。

「まだ半年という気持ち。現場の士気は高く、これからも粛々と対応していく」。
海保の北村隆志長官も長期戦を見据える。(森本充)

MSN産経ニュース 2013年3月23日22:56
http://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130323/crm13032322570011-n1.htm
http://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130323/crm13032322570011-n2.htm
http://sankei.jp.msn.com/affairs/news/130323/crm13032322570011-n3.htm


2 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:18:52.93 ID:ZwY+U3YS
領海侵犯されてるのになぜ撃沈しないんだ


3 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:26:51.35 ID:vTsP0Iva
海保の皆様ご苦労様です(>_<)ゞ


5 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:41:03.82 ID:CyqYd/+7
海保がごねているのは結局は予算が足りないからで
(護衛艦を巡視船に転用)予算を付けてやってくれ

装備は基本的にはそのままでいい。
実際に(装備を)使うかどうかは問題じゃないし
海保にとって(護衛艦だと)使い勝手が悪いというのも大した問題じゃない

海保が駆逐艦を尖閣に展開させるという政治的メッセージが何よりも大事
支那に対して中指立てて見せなきゃな


7 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:42:39.22 ID:nzTDHzFt
領海侵犯されてて何が「こ、これまでにない動き・・!?」だよ
なめてんの?


8 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:43:49.26 ID:PYQ71ZLp
日本弱っ!


9 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:43:59.00 ID:qvJ1z9D2
中国は軍国主義まっしぐらだな
環境問題を放置して軍事ばかりに金使ってると内向きに崩壊するぞ


10 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:48:15.73 ID:0UElpa6D
護衛艦を海上保安庁と書き換えれば
いいじゃあないか
乗員はそのまま乗せればいい
戦闘力は上がるし、シナへの睨みも効く


11 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:49:32.15 ID:HIyQCdCd
他国領土を脅かす国に常任理事国の資格無し


12 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:50:14.30 ID:1iE9vhur
>中国側は2月28日以降、5日間隔で領海侵犯を繰り返し

こんな行為をずっと許してるなんて
他の国からしたら日本は変な国と思われてるんだろうな


14 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:51:53.38 ID:/sFJofeh
一億玉砕が一時延命されただけ
孤立を恐れるな、刺し違える覚悟で
国家総動員で軍事力増強に努めろ!!
無意味に生きても意味もなかろう


15 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 05:53:04.64 ID:FehMUEzs
中国の意図が明確にわかっているのに、
何故早く島を要塞化しないのだろう?
他の国はそうしているのに、
あやふやな態度では
ここまで来た以上は
間違ったメッセージとして受け止められないか?


20 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 06:46:59.56 ID:Hp8WLwRN
民主党政権で中国に配慮して中国はイケイケになって、ますますつけあがりました。


17 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 06:05:05.76 ID:PYQ71ZLp
まっ、平和的解決対策としては防衛予算アップしかないな


18 :桃太郎:2013/03/24(日) 06:12:39.35 ID:hv1J+Xg2
[海上保安庁、日本漁船に領海外へ退避勧告]

海上保安庁は何を考えている、支那の思う壺だろう。
日本漁船を支那の海賊船から体当たりしてでも守るのが使命だろう
[海上保安庁は、憲法である日本国民の生命と財産を保障する使命を放棄するのか!!!!。

   ☆☆☆★★★☆☆☆

30 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 09:04:10.44 ID:FFPjoxtD
巡視艇大和はよ


31 :出向:2013/03/24(日) 09:12:08.46 ID:7jEF//pF
海自から海保へ出向というカタチでOK!

装備も隊員もそのまま出向だ。

イージス艦も出向だw

潜水艦も出向だw


38 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 11:42:48.88 ID:75qEt4ho
これ海自が海保の制服借りて、
船を白く塗るだけで安上がりなんだから早急に
やって下さい。


39 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/03/24(日) 13:05:02.71 ID:DYZ4UZ3s
【国際】民主党政権では中国艦艇と15カイリ以上離れるよう指示が出ていたが、安倍政権では撤回された-うそつきな国・日本―香港紙

民主政権が指示していたのは事実

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>どのタイミングで富士山の噴火の心配すればいいけ?
http://kohada.2ch.net/test/read.cgi/liveplus/1364125063/

1 :Ψ:2013/03/24(日) 20:37:43.38 ID:e0BUiHhK0
富士の山体膨張?

http://amd.c.yimg.jp/im_siggER7a9Qy.XoB3pOaad4hQGw---x300-y187-q90/amd/20130324-00000014-asahi-000-2-view.jpg


2 :Ψ:2013/03/24(日) 20:39:08.91 ID:uG/luV3o0
ニセユダヤ人の一斉日本国外からの非難脱出
事前にやつらだけは情報まわってる


3 :Ψ:2013/03/24(日) 20:40:37.41 ID:9Adca75P0
小沢が東京から消えた時だ。


4 :Ψ:2013/03/24(日) 20:41:08.27 ID:kuD9EZOH0
灰が降ってきた時でOK


5 :Ψ:2013/03/24(日) 20:42:41.63 ID:yV2KkIAO0
次のWBCで日本が優勝したとき


6 :Ψ:2013/03/24(日) 20:42:59.09 ID:vu9OsMJ/0
.
 箱根は山体膨張しているらしいな。


7 :Ψ:2013/03/24(日) 20:43:05.45 ID:LRR2giEk0
我慢汁みたいな溶岩が出てきた時だ


8 :Ψ:2013/03/24(日) 20:43:37.46 ID:BPoret/u0
河口湖の水位が低下 「湖上のお堂」徒歩で行けるように
http://www.asahi.com/national/update/0323/TKY201303230047.html

【Xデー】河口湖の水位が低下 ネットでは不穏なうわさが・・・
http://matome.naver.jp/odai/2136292662225835801


14 :Ψ:2013/03/24(日) 20:49:48.74 ID:Y0UJ994i0
河口湖だけだろ
富士には溶岩洞窟が沢山あってしかも地下水が多いが
その流れるルートが変化しただけだろ
なぜ変化したかは東北大震災の時の余震によってだろ
溶岩の圧力の変動が地下水脈の流れを変えたんだろ
そして河口湖は枯れてなくなりマウス


15 :Ψ:2013/03/24(日) 20:57:03.25 ID:spYUJaOo0
とりあえず政治家が地方視察に行きまくったらでいいんじゃね?
そういえば今日は総理が被災地にいたらしいな


16 :Ψ:2013/03/24(日) 21:05:31.15 ID:Zhx6+VUN0
今でしょ


13 :Ψ:2013/03/24(日) 20:47:48.69 ID:3v2vujrn0
バンバンバン バンバンバンバンバンバン バンバンバンバンバンバン バン
バンバンバンバンバン バンバンバンバンバンバン バンバンバンバンバンバン バン
(∩´;ω;)バンバ(∩´;ω;)バンバ(∩´;ω;)バンバ(∩´;ω;)バンバ
/ ミつ/ ̄ ̄\ / ミつ/ ̄ ̄\ / ミつ/ ̄ ̄\/ ミつ/ ̄ ̄\
  / ´・ω・`  \  / ´・ω・`  \ / ´・ω・`  \/ ´・ω・`  \~~
     富士山      箱根山      御嶽山     糞山

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>>【東京都新宿区】中国共産党の63年にも及ぶ弾圧。虐殺に抗議する南モンゴルデモ行進 ②参加日記
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11367445842.html

中国って・・・どんな国?

その1
●20世紀虐殺「 ギネス 」ランキング
1位。毛沢東 9000万人以上
2位。スターリン 3000万人以上
3位。ヒトラー 600万人以上( ユダヤ人 )
4位。胡錦濤 200万人以上

●チベットでは、120万人以上が虐殺され。
6500以上の寺院が破壊され。
大量の中国人を、チベットに移住させる事で混血を進めさせ、国や文化どころか、民族自体を消滅させようという恐ろしいことが、現在行われています。


GEISHA, TONY BLAIR & COMFORT WOMEN [Yujiro 谷山雄二朗 Taniyama](慰安婦捏造)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9bOw0uhgfrY


■慰安婦問題を捏造した朝日新聞 「植村隆」
記事を書いた 「植村隆」の妻は韓国人であり
義母の「梁順任(ヤン・スンニム)」は韓国の慰安婦団体の会長である。
http://www.youtube.com/watch?v=cmphs0RjZ4M
http://uni.2ch.net/test/read.cgi/newsplus/1344382002/


YouTubeで「韓国軍によるベトナム民間人の大虐殺や強姦!ライタイハン問題など」を見ませんか。  
https://www.youtube.com/watch?v=d7FcQmcdf8Y&feature=youtube_gdata_player  
( 凄惨な映像もあります。私は、2分ちょっとで、全部見れませんでした。日本の慰安婦問題と、照らし合わせて、証拠物証などと比較して欲しいです。そして、日本政府、日本の政治家に対しての、外患誘致罪等も含めて、本質的な対応を求めます! )

0 件のコメント:

コメントを投稿