2012年8月22日水曜日

در حال حاضر، دیدن کانال های 2 تا حدود 15 سال از امپراتور توهین

و
> بدانید ساختگی به راحتی شماره زنان




> "مشکل این است که از گذشته، مشکل خشونت علیه زنان آسایش (1)
http://headlines.yahoo.co.jp/hl؟a=20120820-00000041-cnippou-kr
من یک معلم مدرسه بالا هوندا عطف اصلی بر "عذرخواهی رسمی دولت ژاپن، در برخورد با این موضوع را در کتاب های درسی تاریخ، باید گذشته درست آموزش داده شود."






> شهادت رسمی، (گل بهار CHO) عطف Mizuho فوکوشیما
آیا می شود ضروری است.



و اعتباری در کشورهای بزرگ، قابل توجه ژاپن
ما همچنین عواملی که تضعیف
> اگر آن را به دولت ژاپن
درست است که ما از شر آنها خلاص، لازم است که،



اگر این دولت است که آن را نمی تواند
ژاپن، برای آنچه که حضور خود را
که تنها یک تاثیر منفی زیادی بر خطر وجود دارد
باید توجه کنید.


· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


> شرق میانه و کره (دولت و سیاست) ژاپن YOMIURIONLINE> روسیه: رهبر Mizuho فوکوشیما (US در مقابل روسیه محور زمان مجازی)
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11332280698.html
"مقصر" از راحتی شماره زنان وکیل Mizuho فوکوشیماhttp://blogos.com/article/45082/این ترکیب از وکلای ژاپنی سعی کردم به استفاده از آن سیاسی تحریک کره ای، Asahi Shimbun که بر روی آن قرار داده شده است. مقصر اصلی آقای فوکوشیما بنابراین، Asahi همدست است برای گسترش مشکل است.



از آنجا که آن نیز پرش از روی مانع با کشورهای دیگر، کره
این تنهایی، از وضعیت حال حاضر، گردن
این نیاز به موشکافی و اطلاعات در اسرع وقت، در "شهادت سوگند یاد می کند" -
وقتی که به بالا به عنوان یک اولویت، من فکر می کنم شما



· شهادت سوگند یاد می کند، عطف (بهار گل پروانه) Mizuho فوکوشیما
↑ ژاپن در وضعیت محکوم شده است، حتی از کره



• نیاز به نشان می دهد در خانه و خارج از کشور، در اسرع وقت، تحت قانون






همانطور که در زمانی که در "اوم Shinrikyo sarin حمله گاز در مترو توکیو ..." و
اگر آن را "جعلی عطف (بهار گل پروانه) Mizuho فوکوشیما راحتی زنان" بود ... یافت شده است.



شما چگونه آغاز شد و همچنین، از جمله تجدید نظر در این قانون را به منظور مبارزه با تروریسم، از جمله کشور، بیش از sarin حمله گاز در مترو توکیو
↑ بازگشت وارد ژاپن. من فکر می کنم نیز وجود دارد، "وظیفه"، به عنوان یک کشور، و ارائه به اشتراک گذاری اطلاعات است.



· اگر زنان به راحتی یک واقعیت بود واقعا
> من در حال حاضر، از جمله به عنوان غرامت پس از جنگ جهانی دوم
· عذرخواهی رسمی



• اگر آن را جعلی عطف (بهار گل پروانه) Mizuho فوکوشیما زنان آسایش
من فکر می کنم شما را محاکمه و مناسب است، مانند جرم و جنایت و جرم و جنایت Gaikan جنگ داخلی تبدیل شدن به نیاز



این است که به ادامه اعتماد را به عنوان "ژاپن" برای حفظ،



و این است که واقعا
> من که تا به حال تا به حال به چیزی برای انجام با نماینده جعلی (بهار گل پروانه) Mizuho فوکوشیما
در مقابل، و "پس زمینه" که
اصلاح، چنین عنوان بررسی صلاحیت نامزدها، از جمله عنوان "سناتور" نان تا پدر و مادر از ملیت ژاپنی، و غیره
من فکر می کنم نیز وجود دارد که نیاز به بررسی، بر اساس معیارهای جهان


· · · · · · · · · · · ·


> ★ 89.5 84.5 کیلوگرم キロ رژیم غذایی روز قسم خورده مکث شهادت ★ 350 ☆ ゞ تصمیمات راحتی شماره زنان (* `· ω · ')
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11333868734.html
اما دیروز من را به FUTON با ما رفت و در حدود 22 •
پس از آن، برای مدت زمان طولانی، من مضطرب
> موبایل بیماری، آتش سوزی، من سعی کردم برای پیدا کردن



در حالی که من به بررسی
تنها که برای اولین بار می دانم
"کلمه" که نوشتن Wakana
گوگلینگ، قرار دادن یک جستجو


· "Choppari"


بیماری "آتش"


"کره ای ها در ژاپن" "کره ای ها در ژاپن" "ژاپن"


نام "را از طریق"



آن زمان، تنها «خسارت تعیین منافع ملی" از حزب دموکرات که بزرگ است من شگفت زده شد
↑ حزب لیبرال دموکرات، روابط عمیق تر با دیگر کشورها، بررسی در صورتی که دارای بنیه


و
> I-می دانیم که اعضای "قانونگذاران هر دو حزب"


اگر شما یک "محافظه کار"، حتی دموکرات
> به طوری که شما مجبور به قرار دادن سنگ بنای دفاع از منافع ملی


واقعا،،، و از جمله وحشتناک، این فکر
↑ "نظام سیاسی"، که نمی تواند هر دو حزب، که کار نه


> برای تعداد زیادی از کاربران است که "شغل در غذای خود من به زندگی می کنند،" ... سیاسی
من شگفت زده شد، دوباره



هر چند که لینکلن
توسط ژاپنی ها برای سیاست ژاپنی


↑ من، حتی من از این ویژگی را نداشته باشند،،،،


> اهمیت رسانه ها در ژاپن! !



· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


اگر چه من تا به حال دیده می شود خلق و خوی نوشتن حتی بدتر و دو کانال
در میان آنها، "ماهیت و اطلاعات عادلانه" استدلال، برخی وجود دارد
و نوشتن و آن، به عنوان "آرمان گرایی، نظریه معنوی و نظریه احساسات"، به تشخیص، من رفتم برای دیدن


من تو را دیدم که می نویسند، و کسانی که در ژاپن و کره، و سپس
همچنین مشاهده کنید، در رابطه با کانال 2 در، که بسیاری از مردم در حال نوشتن، "نظریه استدلال ذهنی و عاطفی" ...
با این حال، مانند کانال 2، "بحث و اعتبار اطلاعات (وضعیت)"، در نوشتن یکی از معدود قرار گرفته است


در میان آنها
ژاپن، که "ورود" یاهو شده است در وارد شده است کما، نوشتن وبلاگ جمعی بوده است
↑ اینجا را کلیک کنید (بیش از حدود 90 درصد، مبادله اطلاعات و سیستم شده است در ژاپن مورد سوء استفاده قرار گیرند) در نوشتن بر، سرگیجه و حالت تهوع، و همچنین به عنوان کانال 2 به احتمال زیاد. دوگانگی "پادشاه II، 2" "" پادشاه III، 4، تبدیل شده است روشن، و تیز


سابق و دوم. اگر آن آماده است، از نظرات دو راست علاوه بر این هر دو، من احساس می شود.


شاید
> برخی از مردم ژاپن
> برخی از افراد در کره جنوبی
• ارزش در خود به نام "حرفه ای"، "آزار و اذیت از برادران"، "آزار و اذیت از ژاپنی"، چگونه به حال بسیار،،،


· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


فرزندان بزرگسال،،،
> کسی، و من مجبور به قطع زنجیره منفی، چرا که من فکر می کنم



و
> بیش از 60 سال پس از جنگ
من فکر می کنم، چای قوی و شکستن زنجیره ای منفی است که می شود


این "درد" است، حتی اگر شما در آن قرار دارد در یک،،،
اما، من فکر می کنم من می خواهم به عمیقا آن را از جلو،،، دوست دارم


من را مجبور می کنم، من هیچ چیز را ندارد
با این حال، من فکر می کنم من می خواهم به اکتشاف "محور زمان و با عمل واقعی همراه بود"،،،،


· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


این یکی دیگر است،
امریکا
کره جنوبی
کشور چین
روسیه



ژاپن از انگلستان
> مهاجرت به بان کی مون
نیاز به یک تیم برای رفتن و ارائه اطلاعات و به اشتراک گذاشتن این


نیاز به راه اندازی "طرح" بسیاری از


و
کشور و دیگر طرفدار
مهاجم و ارز
و همچنین اتحاد، از جمله
نیاز فوری از بررسی مجدد


شایع "تصمیم سیاسی است که مطابق با ژاپنی به قرار دادن سود سنگ بنای ریکو بود" از حزب حاکم، کشور،،،،


در این میان
> اگر شما می دانید، و نیز وجود دارد که "تحریم" را از Jito
· "عمل" · هر دو حزب


سابقه و انگار باید "در هر دو حزب عمل می کنند،"،،،،



وجود خواهد داشت که نه،،،،
وضعیت فعلی، که من رفته، بدون در نظر گرفتن از حاکم و احزاب مخالف را به "هیپرتروفی، و رشد و حفظ و گسترش آنها اتفاق افتاده ام"،،،،


چه بود "جدی"،،، دور،،،
تفکر، شر سیاسی و ژاپنی تابعیت از "نان از زندگی، سیاست شخصی" اجرا،،،،






شما ممکن است بخواهید به فکر می کنم، برخی از مردم در کشورهای دیگر، نگاهی به این.



> اوم Shinrikyo sarin حادثه را
↑ وقتی که شما به عنوان یک "جنگ گناه مدنی" در ژاپن، در تلاش بود برای رفتن به بررسی دقیق، این ملاقات با مخالفت شدید، قانونگذاران (بهار چو گل) Mizuho فوکوشیما، ما قادر به انطباق نیست، "جنگ گناه عمران."



(کره شمالی و Soka Gakkai) Komeito
نیست بدون معنی، حتی در جدایی کلیسا و دولت
ژاپن امروز این واقعیت است



اگر بازدید کننده خارجی که شده اند تابعیت و حق رای دادن، حق رای دارند
مانند بودجه تکنولوژی به مام میهن و افزایش رفاه مردم خواهد شد که برادران، و رویکرد مطلوب به سرزمین قبل از ایجاد یک موقعیت در دولت خود، و تابعیت را فراتر از تجاوز و رفاه شهروندان خود، اما اگر ما، آدرس مکاتبات، چگونه می توانم شما را مورد قضاوت قرار؟


· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


> عطف تابعیت، ژاپن
· رای "انتخابات"، از شخص تابعیت در ژاپن


علاوه بر همکاران،
واقعیت این است که ویژگی سیاست ژاپنی است فلج شده،،،،



به عنوان پادشاهی متحده
> مهاجرت و بان کی مون
به صورت جدی، ژاپن، شما می توانید به اشتراک گذاشتن اطلاعات کلیشه
احساس نیاز، تیم پروژه


اما
سیاستمداران ژاپنی
> در ژاپن، از جمله به عنوان آرا تابعیت
من یک ناکارآمد


مکانیسم انتخاب به اصلاح این
که من تبدیل شده اند ضروری است


> "توهین به امپراتور"، رئیس جمهور کره جنوبی
> "و گره خورده پا، زانو او عذرخواهی کرد:" توهین به رئیس جمهور امپراتور کره جنوبی
http://www.youtube.com/watch؟v=FJRYuYrjKEg


· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·


ریویچی DOI قانونگذاران دموکرات "Takeshima سرزمین کره ای است"http://www.youtube.com/watch؟v=eZh0Tz-NtHc&feature=related


آیا این وزیر مرد - وزیر دادگستری کره ای هیدئو Hiraokahttp://www.youtube.com/watch؟v=LUnNNKLbw9Q


حزب دموکرات نمی توان گفت حتی اگر از دهان و پارگی "اشغال غیر قانونی" Takeshimahttp://www.youtube.com/watch؟v=zKjc0CdMbJI


تشکر در انتخابات Mindan کره، قانونگذاران دموکرات یوشیهیکو نوداhttp://www.youtube.com/watch؟v=3k79ozsd_-8


Atsushi Kumada دموکرات Mindan تعظیم در کرهhttp://www.youtube.com/v/Q-zLmveF678




↑ این وحشتناک است · · · · · · · · · ویدیو


· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·


> گریه، ترس،،، گریه،،، اشک تیرگی-> فرزندان بزرگسال؟ فلاش بک؟ > مکمل های غذایی
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11334298179.html



> پایان دادن به داستان مرد مانگا ژاپن قدیمی امیدوارم (فیلم)
http://www.youtube.com/watch؟v=EwtgjUy6aQo&feature=related

0 件のコメント:

コメントを投稿