2012年8月22日水曜日

עכשיו תראה, הערוץ 2 לכ 15-שנים מקיסר עלבון

ו-
> דע כוזב של נושא נשי הנחמה




> "האם אין בעיה של העבר, בעיית האלימות נגד נשי נשי נוחות" (1)
http://headlines.yahoo.co.jp/hl?a=20120820-00000041-cnippou-kr
אני היה מורה בתיכון הדגיש נציג הונדה המקורית "ההתנצלות הרשמית על ידי הממשלה היפנית, העוסק בנושא זה בספרי לימוד בהיסטוריה, חייב ללמד את העבר הנכון."






עדות> מושבעת, (פרחי האביב צ'ו) חבר הקונגרס Mizuho פוקושימה
יהיה חיוני.



והאשראי במדינות הגדולות, מדהים של יפן
אנחנו גם הגורמים ששוחקים-
> אם זה הממשלה היפנית
נכון, כי אנחנו להיפטר מהם, יהיה צורך,



אם זה הממשלה שהוא אינו יכול
יפן, על מה את נוכחותה
שיש רק השפעה שלילית גדולה על הסיכון
צריך לשים לב.


· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


> מזרח תיכון ובקוריאה (ממשל ופוליטיקה) יפן YOMIURIONLINE> רוסיה: מנהיג Mizuho פוקושימה (לעומת ציר זמן וירטואלי רוסיה ארה"ב)
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11332280698.html
"אשם" בסוגיית נשי הנוחות הוא עו"ד Mizuho פוקושימהhttp://blogos.com/article/45082/זה הרכב של עורכי דין יפניים ניסה להשתמש בו מבחינה פוליטית מסית הקוריאני, אסאהי Shimbun ששם עליו. אשם עיקרי הוא מר פוקושימה לכן, אסאהי הוא שותף כדי להרחיב את הבעיה.



בגלל זה הוא גם את המשוכה, עם מדינות אחרות, קוריאה
זה לבדו, שכן במצב הנוכחי, צוואר
זה צורך לבחון ומידע בהקדם האפשרי, ב" עדות בשבועה "-
כאשר נכנס הראש בראש סדר עדיפויות, אני חושב שאתה



· עדות בשבועה, חבר הקונגרס (באביב פרח פרפר) Mizuho פוקושימה
↑ יפן במצב שזכה לגינוי, גם אחר מאשר קוריאה



• הצורך להפגין בבית ומחוץ, בהקדם האפשרי, על פי החוק






כמו בעת, ב" התקפת אום שינריקיו סארין גז ברכבת התחתית של טוקיו ... ", ו
אם זה היה "מזויפת חבר קונגרס (באביב פרח פרפר) Mizuho פוקושימה נוחות נשים" ... זה כבר נמצא,



איך אתה מתחיל, כמו גם, כגון תיקון של החוק כדי לוחמה בטרור, כגון מדינה, יותר מהתקפת גז סארין ברכבת התחתית בטוקיו
↑ בחזרה פנימה יפן. אני חושב שגם שם, "חובה", כמדינה, והפרשה של שיתוף מידע.



· אם הנשים היו הנוחות, למעשה, באמת
> יש לי כבר, כגון שילומים לאחר מלחמת העולם השנייה
· התנצלות רשמית



• אם זה היה מזויף חבר הקונגרס (באביב פרח פרפר) Mizuho פוקושימה היא נשי נוחות
> אני חושב שהבדיקה ומתאימה, כגון פשע וGaikan מלחמת אזרחים, פשע הופך צורך-



זה גם כדי להמשיך ולשמור על האמון של כ" יפן ",



וזה באמת
> אני שהיה משהו לעשות עם חבר קונגרס מזויף (אביב פרח פרפר) Mizuho פוקושימה
נגד, ו" הרקע "ש
תיקון כזה, כמו הסקירה של הכישורים של מועמדים, כמו הורים "סנטור" נאן-up של לאום יפני, וכו '
אני חושב שיש גם צורך לסקור, נגד הקריטריונים של העולם


· · · · · · · · · · · ·


> ★ 89.5 84.5 קילו キロ הפסקת עדות בשבועת דיאטת יום ★ 350 ☆ ゞ נושא נשי נוחות deci (* `· ω · ')
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11333868734.html
אבל אתמול נכנס הפוטון בכ 22 •
ואז, במשך זמן רב, הייתי להוט
> אש ניידת למחלה, ניסיתי לברר



בעוד אני אבדוק
יודע שרק בפעם הראשונה
"מילה" היא שההפחתה Wakana
Googling, שם-חיפוש


· "Choppari"


-מחלה "אש"


· "קוריאנים ביפן" "קוריאנים ביפן" "יפן"


שם "הדרך"



ואז, רק "לפגוע בנחישות האינטרס הלאומית" של המפלגה הדמוקרטית שהיא גדול, הופתעתי-
↑ המפלגה דמוקרטית ליברלית, אני הולך לגלות, את הקשרים עמוקים יותר עם מדינות אחרות, אם יש לך מרץ


ו -
> אני יודע--שהחברים של "מחוקקים משני מפלגות"


אם אתה "שמרני", גם דמוקרטים
> כזה שאתה צריך לשים את האינטרסים הלאומיים אבן יסוד בהגנה


באמת,,, וכזה נורא, זו הייתה מחשבה
↑ "מערכת פוליטית", שלא יכול להיות שתי מפלגות, שלא עובד,


> למספר הגדול של חברים, כלומר "הכיבוש היה באוכל שלי לחיות" ... הפוליטי
הופתעתי, שוב



> למרות שזה לא לינקולן
על ידי היפנים לפוליטיקה היפנית היפנית


↑, אפילו שאין לי את התכונה הזו,,,


> שאל, את המשמעות של תקשורת ביפן! !



· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


למרות שראיתי את מצב רוח הכתיבה אפילו יותר גרועה, ושני ערוצים
בין, "דיון הטבע והמידע הוגן", יש כמה-
וכתב ואלה, כמו "אידיאליזם תאוריה, רוחניות ותאוריה של רגש", כדי להבדיל, הלכתי לראות


ראיתי את האנשים שכותבים, ואלה ביפן ובקוריאה, ולאחר מכן
ראה גם, בשיתוף עם ערוץ 2 ב, אנשים רבים כותבים, "התאוריה של נפש ורגשי טיעון" ...
ובכל זאת, כמו ערוץ 2, "דיונים ואמינות מידע (מצב)", ממוקמים בכתיבה אחד מהמעטים


ביניהם
יפן, שהוא "יומן" יאהו כבר הגיע היא Koma, בלוגי כתיבה היו, באופן קולקטיבי
↑ לחץ כאן (יותר מכ 90%, החלפת מידע והמערכת נוצלה ביפן) ב, סחרחורת כתיבה אינטנסיבית ובחילות, כמו גם ערוץ 2 הוא סביר. הדיכוטומיה "המלך שני," 2 "של" קינג שלישי, 4 זה הפך להיות ברור, וחד


לשעבר והאחרון. אם הוא מוכן, חוות הדעת של 2 ישר נוספות, שניהם, הרגשתי.


כנראה
> כמה אנשים ביפן
> כמה אנשים בקוריאה
• בעצמו ערכים הנקראים "פרו", "רדיפה מהאח", "רדיפה מהיפנית", היה, כמה,,,


· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


ילדים בוגרים,,,
> מישהו, ויש לי לנתק את השרשרת שלילית, משום שאני חושב



ו -
> יותר מ 60 שנים אחרי המלחמה
חשבתי, תה חזק ולא לשבור את השרשרת של שלילי זה, תהיה


זה "כאב", גם אם אתה נמצא אחד ב-,,,
אבל, אני חושב שהייתי רוצה מאוד זאת בקדמי,,,


אני מכריח את, אין לי שום דבר 1
ובכל זאת, אני חושב שאני רוצה לחקור, "ציר הזמן והיה מלווים בפעולה של ממש",,,,


· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


זהו עוד,
אמריקה
דרום קוריאה
סין
רוסיה



יפן מבריטניה
> הגירת איסור
זקוק לצוות כדי ללכת ומתן המידע ושיתוף אלה


זקוק להשקה "פרויקט" רב


ו,
מדינה ושל תומכים
אגרסיבי וחילופים
-כמו גם ברית, כולל
זקוק בדחיפות לבחינה מחודשת של


"החלטה פוליטית שלא הייתה בהתאם ליפני לשים אבן פינת רווח ריקו" משתוללת של מפלגת השלטון, המדינה,,,


בין אלה
> אם אתה יודע, ויש גם "סנקציות" מJito-
· "פעולה" · שתי מפלגות


רקע ו- dont-צריך "לפעול בשתי מפלגות",,,,,



שלא יהיה,,,,
מצב נוכחי, שבו אני הייתי הולך, בלי קשר לפסיקה ומפלגות אופוזיציה כדי "היפרטרופיה, וצמיחה ושמירה והרחבה שהם קרו",,,,


מה היה "רציני",,, הרבה,,,
חשיבה, את העוולות-התאזרחות יפנית פוליטית וכבר אזלו "לחם החיים, הפוליטיקה אישית",,,,






אולי אתה רוצה לחשוב, כמה אנשים במדינות אחרות, יש להסתכל על זה.



> אום שינריקיו סארין אירוע
↑ כשאתה כמו "חטא מלחמת האזרחים" ביפן, וניסה ללכת לבדיקה, זה נתקל בהתנגדות עזה, המחוקקים (פרח האביב צ'ו) Mizuho פוקושימה, לא הייתי מסוגלים להסתגל, "מלחמת החטא האזרחי".



(צפון קוריאה וסוקה גאקאי) Komeito
של לא בלי משמעות, אפילו בהפרדת הדת והמדינה
יפן היום היא המציאות של



אם מבקרי זרים שהתאזרחו ויש להם זכות הצבעה, זכות הצבעה
כגון מימון של טכנולוגיה למולדת ושיפור רווחתם של אנשים שיהיו אחים, וגישה נוחה למולדת לפני הקמת עמדה בממשלה שלהם, והתאזרחות תעלה מעבר ולרווחתם של אזרחיה, אבל אם אנחנו היו, כתובת התכתבות, איך אתה להישפט?


· · · · · · · · · · · · · · · · · ·


> חבר קונגרס התאזרחות, יפן
· להצביע "בחירות", מאדם ההתאזרחות ביפן


חוץ אח',
מציאות היא תכונה של פוליטיקה יפנית כבר משותק,,,,



כמו בריטניה
> והגירת איסור
ברצינות, ביפן, תוכל לשתף מידע סטריאוטיפי
מרגיש צורך, צוות הפרויקט


אבל
פוליטיקאים יפניים
> ביפן, כגון קולות התאזרחות
יש לי לא מתפקד


בחירת מנגנון לתיקון אלה
שאני צריך להיות חיוני


> "עלבון הקיסר", של נשיא דרום קוריאני
> "וקשר את הרגליים, ברכיים, הוא התנצל" העלבת קיסר הנשיא של קוריאה הדרומית
http://www.youtube.com/watch?v=FJRYuYrjKEg


· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·


מחוקקי דמוקרטי Ryuichi דוי "טקשימה הוא שטח קוריאני"http://www.youtube.com/watch?v=eZh0Tz-NtHc&feature=related


האם שר הבחור - הקוריאנית שר המשפטים הידאו הירואקהhttp://www.youtube.com/watch?v=LUnNNKLbw9Q


המפלגה דמוקרטית לא ניתן לומר גם אם הפה ולקרוע "כיבוש הבלתי החוקית" טקשימהhttp://www.youtube.com/watch?v=zKjc0CdMbJI


תודה בבחירות Mindan קוריאה, מחוקקי דמוקרטים Yoshihiko נודהhttp://www.youtube.com/watch?v=3k79ozsd_-8


אטסושי Kumada הדמוקרטית Mindan קשת בקוריאהhttp://www.youtube.com/v/Q-zLmveF678




↑ זה איום ונורא · · · · · · · · · הוא וידאו


· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·


> בכי, פחד,,, זעקה,,, דמעות לטשטש> ילדים בוגרים של? פלאשבק? > מוסף
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11334298179.html



> סיום סיפורים על איש מנגה יפן הישנה אני מקווה (סרט)
http://www.youtube.com/watch?v=EwtgjUy6aQo&feature=related

0 件のコメント:

コメントを投稿