2012年5月24日木曜日

- Past elementary school diary -

Cockroach (20061010)


 Because if they come cousin rises on the second floor of the home his grandfather.
Sometimes, since it was also uncle to come to vacation time, time is not there anyone that there was resting in the living room of his grandfather.
But, once ranked every three to five minutes, we have something on my body fell from the ceiling cold.
Potori! Looking at the thing came down, and was elongated brown cockroach. That is falling at intervals of several minutes. Was the cry.
Insect, but I did not hate, since I went to hate made ​​at a frightening pace.


 As much as cockroaches, it was a very high proportion, is a rat.
I also now and then, I think it was quite unsanitary shops. Rat gave birth to a child was well.
Also that day, we have a newborn baby taken out of current affairs, with the blood of rats that yet.
In front of me and one younger cousin, I ate with sugar water, it.
Gigi was drunk. What surprised us was fun, I ate all the baby happily.
I remember, incredibly, it was a shock in many ways.


 Gigi and get drunk, there was a bad habit is also going to eat the umbilical cord of his son.

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・
 
ゴキブリ      (20061010)

祖父宅の二階に上がれば従兄弟が来てしまうので。
時には、伯父が休み時間に来る事もあったので、誰も居ない時間は祖父の居間で休んでいる事がありました。
けれど、3~5分置き位に一度、天井から冷たい何かが私の体に落ちてきました。
ポトリ!と落ちて来た物を見ると、細長い茶色いゴキブリでした。それが数分間隔で落ちてくるのです。泣きそうでした。
虫は嫌いじゃなかったのですが、以来、物凄い勢いで大嫌いに成っていきました。

ゴキブリと同じくらい、非常に多かったのがネズミです。
今にして思っても、かなり不衛生なお店だったと思います。ネズミは良く子供を産んでいました。
その日も、じじが生まれたばかりの、まだ血の付いているネズミの赤ちゃんを取り出してきました。
それを、一つ年下の従姉妹と私の目の前で、砂糖水に付けて食べてしまいました。
じじは、酔っていました。私たちが驚くのが楽しかったのか、嬉しそうに全部の赤ちゃんを食べてしまいました。
物凄く、いろんな意味でショックだったのを、覚えています。

じじは酔うと、自分の息子のへその緒も食べてしまう悪癖があったそうです。

0 件のコメント:

コメントを投稿