2013年2月4日月曜日

Saluran 2. Anggaran kesahihan gambar pembunuhan beramai-ramai rakyat Korea [Korea] Gempa Bumi Kanto Besar? Foto Chong "Saya telah diterbitkan adalah asal.

Saluran 2. Anggaran kesahihan gambar pembunuhan beramai-ramai rakyat Korea [Korea] Gempa Bumi Kanto Besar? Foto Chong "Saya telah diterbitkan adalah asal.http://ameblo.jp/buraiai/entry-11463632364.html☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Saluran 2. > Kita sekarang akan melihat di saluran-2 pada kira-kira 15 tahun, dari Maharaja penghinaanhttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11334858384.html> Tahu direka-isu keselesaan wanita

> Seterusnya dan bahawa "beku selama-lamanya menukar" meningkatkan langkah-langkah "mata wang melepaskan Korea keras" -2012/8/20 15:46:26http://ameblo.jp/buraiai/entry-11333351693.html
↑ noda diramalkan pada masa pentadbiran. Abe rejim, saya fikir ekonomi Jepun, dan menggalakkan positif.

> Ini adalah blog pengenalan (dan telah dijumpai dalam saluran dua, supaya orang lain yang anda mencetak semula Encik blog blogger)http://ameblo.jp/buraiai/entry-11356777604.htmlJika Jepun penjuru [Politik dan antarabangsa] [sunting]
telah memberitahu saya bahawa terdapat satu laman web yang mempunyai kuasa yang lebih menarik dan senjata nuklear pengharaman eksport teknologi bahawa Jepun mempunyai.Jepun tidak adalah mustahil, saya boleh membuat menurut keperluan keperitan hidup.
Walau bagaimanapun, pada masa ini, tetapi terdapat juga beberapa potensi untuk diserang dalam usaha untuk merampas teknologi Jepun · · · ·.
Petikan berikutSebelum subuh> era baru, ke hadapan, ke arah kenaikan daripada sini (http://ada323newage.blog.so-net.ne.jp/2010-09-27Sila lihat URL di sini. )

> Encik HatoyamaSaya fikir jika ada demo menarik Gaikan, ingin menyertai.Saya tidak fikir politik ahli-ahli politik untuk Jepun, dan harus terbuang membersihkan.
· Pemansuhan melalui nama, dalam laporan kejadian, keinginan yang kuat untuk pemansuhan liputan nama popular.
Politik ini, saya tidak mahu membayar cukai.Saya rasa saya mahu menjadi dalam "sistem. Derma", minit cukai.Penggunaan cukai untuk menjadi sarang kepentingan itu terletak hak, saya amat marah.

Kanan dan kiri, pada asasnya. Ia sepatutnya wujud untuk kepentingan kebangsaan sendiri.Kanan dan kiri, hanya Shifuku Jepun.Saya fikir ahli politik tidak bagi politik Jepun, harus terbuang membersihkan.Di negara ini, saya tidak mahu membayar cukai.Anda telah lebih baik mendapatkan "bentuk derma" cukai, saya masih baik! !
Lagi, saya tidak boleh percaya berita.Kuat warna konservatif, dalam surat khabar, dll.Saya mahu menderma pilihan yang banyak, dan Cukai.
Route sebagai realiti, dan kemudahan lain "biasiswa, seni, sains sukan dan perubatan," "anak-anak yatim, kebajikan, institusi perubatan" "organisasi berita" khususAdalah satu sistem yang boleh "derma", saya harap saya mahu, 10% daripada cukai minit,,※ "yang mempunyai kerakyatan Jepun hanya" lebih daripada lima generasi,(Seperti derma kepada saudara-mara lima Toshin, rakan-rakan, dan syarikat-syarikat bersekutu, penalti. Dikecualikan)

> Nota (dari semasa ke semasa, kita akan membetulkan menetapkan)- Sekitar 20-30 orang setiap wad sekolah tinggi pelajar majlis presiden (walaupun bukan hak untuk bercakap, Naib Pengerusi, pembantu kehadiran)※ Hanya orang-orang yang mempunyai lebih daripada tiga generasi, kerakyatan Jepun. Dari apa-apa idea penghapusan yang tidak dibenarkan. Ini adalah satu cabaran pada pelarasan bila-bila masa.※ diskriminasi dan perbezaan, ia tidak. Teori dan emosi bukannya idealisme, kapitalisme sebagai sebuah negara, sila memahami dengan sempurna. Dan pembangunan undang-undang semula jadi untuk itu, keburukan sistem yang sedia ada mogok.Mereka akan mendapat diperuntukkan "sama, langsung" organisasi berita, sains dan biasiswa "" syarikat, seperti latar belakang sosial dan politik daerah, "Peruntukan" cukai.Juga. Latihan Combat (pemimpin, bersaing perspektif dan mendapatkan melihat dalam pertempuran, seperti perdagangan haram dan tuduhan. Penggelapan dan pakatan sulit, titik pandangan pembaharuan undang-undang. Luar Negara dengan, undang-undang negara dan antarabangsa, ekonomi, politik, hal ehwal antarabangsa, dan lain-lain perspektif, seperti kekurangan pengalaman dan sokongan, seperti pindaan kepada penyelenggaraan domestik)
Walau bagaimanapun, "Jumlah", setanding dengan bajet negara, jika saya meningkat secara mendadak"Α" peratus daripada jumlah itu, sistem pembayaran balik kepada bajet negara. Saat, atau kekurangan majlis perbandaran lain. Kepada, seperti kekurangan sains dan pembangunan, dan lain-lain, kita akan memperuntukkan lagi.
Prinsip persainganLagipun, setakat tertentu. Dalam masyarakat, dalam politik, dalam sistem, "kewarasan".dalam menjaga keperluan, penting.
Dan, tetapi benar, "memupuk generasi pemimpin pengurusan Korporat. Ekonomi. Politik", saya fikir bahawa terdapat.※ Jika anda tidak memupuk, generasi pemimpin (pengalaman dan tanggungjawab dan kewajipan, seperti pertempuran yang melibatkan hak), saya tidak berkembang.※ Dalam peruntukan bajet tahun sebelumnya, tetapi mungkin gagal. Tetapi ia adalah "harta data". Harta itu tidak boleh menjadi kegagalan, rehat sistem semasa, adalah penting. Penjelasan tanggungjawab adalah penting.
Walau bagaimanapun, bilangan ujian kerana saya bagus. Kerana kehadiran yang baik.Kita perlu pergi ke hadapan dari penambahbaikan sistem akar, seperti "elit" dengan sendirinya.Ia adalah, saya fikir akan membawa kepada penurunan, dan ia adalah salah satu tradisi yang buruk.
Orang tua wrote on Jepun, "Saya mahu makan bola nasi."Saya suka kelaparan hingga mati, dan benefisiari haram berleluasa.
Dibenarkan untuk menerima penipuan, latar belakang, dan lain-lain.Malah kanak-kanak diri mereka bertanggungjawab untuk masa depan sahaja, terlibat secara langsung, dan realiti alam semula jadi. Kekurangan dan punca.Saya fikir ada keperluan untuk membangunkan kuasa akan pergi juga dengan muka disemak dengan mereka, perbincangan, dan pelarasan yang lebih.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> Walaupun selepas setahun lagi dalam perusahaan Cina untuk pindah tanpa membayar gaji pekerja asing [China] Ekonomi [03/02]http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1359889520/
Φ ★ 壊 龙: 1 (Ahad) 2013/02/03 20:05:20.81 ID:?Berdasarkan dari jalan-jalan di Shanghai, rakyat tidak akan mengesyaki pemodenan China. Walau bagaimanapun, apabila kita membersihkan barisan hadapan, masalah muncul jelas.Encik Satoshi cerun kekayaan wartawan biasa dengan situasi di China dilaporkan.
***Di China, Festival Spring menghampiri, berita penuh tertentu pada masa ini.
Walaupun yang paling jelas, seperti penjualan bunga api dan kereta api sesak kepulangan Pandir dan menyalahi undang-undang, dan sudah tentu seluruh pembuka tahun ini bercampur dengan berita itu adalah isu pekerja asing tidak dibayar gaji mereka (pekerja asing).
Insiden yang mungkin menyebabkan prestasi buruk syarikat-syarikat untuk pindah telah pergi bankrap, meninggalkan rancangan itu dengan hanya gaji tidak dibayar dengan pekerja kerana penggantian di pelbagai tempat.
Walaupun siang luas pada 22 Januari, ia menjadi kekecohan besar Hangzhou Metro Line 1 telah dihentikan selama kira-kira 20 minit oleh dua pekerja asing.
Lompat dalam baris untuk melihat jika kereta api datang dan menyerang, pekerja asing salah satu yang telah duduk langsung. Ia adalah stesen kereta api, "Takashi" subway.
Orang lain, tetapi masalahnya adalah aduan tidak dibayar sehingga jejambat dinding kalis bunyi, kejutan elektrik yang kuat, saya akan menyentuh garis voltan tinggi berjalan di tengah-tengah dan sisi. Saya cedera oleh jatuh di sebelah garis.
Peristiwa-peristiwa ini adalah sesuatu sejak menjadi masalah utama, penyebaran dan secara beransur-ansur di sekitar kawasan pantai di Wilayah Guangdong pada tahun 2007, dua atau tiga tahun ini saya juga seolah-olah telah menjadi ditubuhkan sebagai berita sebelum Festival Spring khususnya
Kelembapan ekonomi di China semakin jelas, pelaburan telah dijalankan secara aktif keluar lagi. Bahawa sasaran itu adalah yang paling tertumpu ke arah keretapi Saya hanya tahu semua orang.Syarikat-syarikat yang cemerlang untuk menyebabkan masalah dalam perniagaan berkaitan kereta api, saya tertanya-tanya jika itu bererti bahawa tahap kelembapan ekonomi China menjadi lebih dan lebih serius.
Post BERITA Tujuh: 2013/02/03 16:00http://www.news-postseven.com/archives/20130203_169711.html

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 2 (AHD.) 2013/02/03 20:06:48.61 ID :/ u8AhoQgMenipu golongan miskin miskin

(Ahad) 2013/02/03 20:08:39.92 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 3 o7Eg8tTsTidak tahu.

(Ahad) 2013/02/03 20:14:21.05 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 6 Y32bK0AvKilang-kilang Jepun yang telah dibayar kerana dibakar baik diri. Ia mungkin berhak

(Ahad) 2013/02/03 20:14:35.48 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 7 n216uSRLKilang dunia []① negara perindustrian maju adalah antara 10 orang yang pertama beberapa ratus juta pendudukPerindustrian China dan negara-negara membangun lain, sedozen bilion penduduk dengan gaji yang rendah ②Pindah ke India dan Asia Tenggara, kini Pensyarah ← ③ sedozen tikus bilion orang berakhir di siniNegara langkah murah ④ bil elektrik, tanah kelebihan geopolitik, dan negara-negara dengan taraf kebudayaan yang tinggi
② ① dimakan← China ② ③ dimakan di sini sekarang
Skim Ponzi akan berakhir pada 10 hingga 20 tahun walaupun selepas Ya ~ tsu tertipu tertipu kerana negara-negara maju tidak mempunyai

(Ahad) 2013/02/03 20:17:30.65 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 8 X8KBIsy +Mungkin Tahunan, juga Tahun Baru Cina juga pindah.

(Ahad) 2013/02/03 20:14:03.72 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 5 lJb4UpGlHeck, saya boleh mungkin saya bangga bahawa kita meletakkan syarikat-syarikat asing di China atau pun muflis dan makan ...... nasib ini
Hey jangan di sini mendapat yang lama DO?

(Ahad) 2013/02/03 20:23:05.06 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 10 Y32bK0Av5 >>Akan menjadi norma. Sejak saya kini Maid terdesak Lama, Komunis Party'm sarat wap untuk menarik syarikat-syarikat Baba terakhir asing.Saya rasa menyebabkan usahasama dan telah bersungguh-sungguh dibebani dengan pinjaman tidak berbayar ditambah atau mana-mana undang-undang atau dibenarkan oleh tekanan

(Ahad) 2013/02/03 20:24:14.39 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 11 lJb4UpGl10 >>Yeah. Saya tertanya-tanya walaupun ia adalah berita penting yang amat lebih di sana agak.Cukuplah Hei bahawa tidak dilaporkan Agara.

(Ahad) 2013/02/03 20:30:18.91 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 13 Y32bK0Av11 >>Sejak saya sering berhubungan China dan Korea Selatan dan kiri Demokrat dan media Jepun, tidak ada sebab untuk melaporkan.Mungkin juga media dan Demokrat telah diambil Ondo memasuki pasaran China sehingga kini terdesak.Saya fikir saya mungkin tidak dimaklumkan pada semua jika tidak ada apa-apa maklumat di internet juga.

(Ahad) 2013/02/03 20:32:18.07 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 14 gMtJ05Gs5 >>Pertama sekali, terdapat sistem pembayaran bilMencurigakan ぃ

(Ahad) 2013/02/03 20:55:01.03 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 21 Bs2UFbHB5 >>Dagangan di udara seolah-olah penuh barangan untuk mencuri bukannya mungkar.

(Ahad) 2013/02/03 20:39:02.71 ID :: <`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c '): 16 P4h6Yv3tIa adalah dunia ini mengatakan "pindah reset"
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> "Jika anda melancong di Aruyo Nida Korea juga! Sesuatu yang tidak bernilai untuk pergi ke Jepun?" Cinahttp://hayabusa3.2ch.net/test/read.cgi/news/1359947140/
1: Afrika kucing liar (rumah):? 12:05:40.08 ID (Isnin) 2013/02/04: XYM3dcjG0 PLT faedah (12 121) titik
China, Korea Selatan pelancongan kepada anjakan popular dari Jepun
Di China, Korea Selatan perjalanan semakin popular bagi pihak rakan-rakan kami.15 Januari, Kang Hui agensi pelancongan telah diumumkan sasaran 10 juta berurusan dengan perjalanan ke Korea pada tahun ini.
Syarikat itu mengumumkan sasaran berurusan dengan 50 000 orang dalam perjalanan Jepun awal 2012. Kesan nasionalisasi Kepulauan Senkaku, Nippon Agensi Pelancongan pengendalian tetapi telah dibatalkan.Keadaan geografi dan sumber pelancongan, perbelanjaan perjalanan dekat ke Jepun, Korea Selatan merancang untuk beralih kepada menolak keluar perjalanan ke Korea.
Cina memperolehi visa pelancongan di Korea untuk tujuan perubatan pada tahun 2012, sehingga 70% tahun-ke-tahun. Ia adalah seorang wanita Cina untuk menjalani pembedahan kosmetik di Korea banyak.http://www.sankeibiz.jp/macro/news/130204/mcb1302040502007-n1.htmhttp://www.sankeibiz.jp/images/news/130204/mcb1302040502007-p1.jpg

4: harimau (Miyagi): c6dM9E + P0: 12:06:45.31 ID (Isnin) 2013/02/04Pasangan Perfect

9: Burma (cendawan): gG2Q/mLX0: 12:09:39.37 ID (Isnin) 2013/02/04Ia adalah satu kisah yang baikAntara pemilik dan haiwan kesayangan, berasa bebas tanpa perlu risau tentang

10: Bombay (Shikoku): RRBMw9TAO: 12:11:06.66 ID (Isnin) 2013/02/04Yeah やん cerita

11: Marble Kucing (Kanto dan Koshinetsu): RT4j6TO6O: 12:11:31.31 ID (Isnin) 2013/02/04Kita mendapat bersama-sama anywayJangan datang ke sini

12: Kuroashineko (WiMAX): Vv3XP9Yf0: 12:12:13.06 ID (Isnin) 2013/02/04Bolehkah saya membawa balik dari peralatan itu jika Korea Selatan Hotel

Striped belacu (Kumamoto) :: 13 PAGO4YyR0: 12:12:28.09 ID (Isnin) 2013/02/04Cina ke KoreaKorea ke China

X5LLTs2Z0: 12:13:18.01 ID (Isnin) 2013/02/04 14: manul (bank lembut)Berita baik

15: Sphinx (Hong Kong): YvOXEN1 / 0: 12:13:35.54 ID (Isnin) 2013/02/04Jepun adalah bersedia untuk menerima sedikit lebih tegas pelancongPanduan Terlalu kejam atau pemindahan pengangkutan

ZuCR40zf0: 12:13:45.56 ID (Isnin) 2013/02/04 16: Cheetah (bank lembut)Ini adalah cerita yang baik bahawa semua orang akan gembira

17: margay (Barat): 12:13:56.71 ID :/ EqCPycJ0 (Isnin) 2013/02/04Isn. Kalangan serupa

18: Havana Brown (Tochigi): vSaV + sG30: 12:14:02.46 ID (Isnin) 2013/02/04Kedai-kedai jabatan dan agensi-agensi pelancongan yang menggaji orang di Jepun kini Cena w Anda mata berairWww tergesa-gesa dipecat

25: Bombay (Kanto dan Koshinetsu): YRAk/0XPO: 12:19:15.99 ID (Isnin) 2013/02/04Berita baik.Jepun mungkin untuk melarang Shinachon kemasukan.

31: Maine Coon (Kanto dan Koshinetsu): BdgJ8C3lO: 12:21:41.45 ID (Isnin) 2013/02/04Secara kebetulan, tergesa-gesa dan pergi kembali ke semenanjung Korea kotor monyet fucking bodoh bahawa walaupun kami Ahd. Busuk tipikal setiap Chunichi Shimbun dan Asahi Shimbun dan Mainichi Shimbun dan Kristian perpaduan dan Mindan dan Chongryon di Jepun dan Soka.

36: serval (Tibet): BkcnMW3p0: 12:24:27.03 ID (Isnin) 2013/02/04Sila sila
Apa yang anda akan untuk melihat Tetapi Korea Selatan?

37: Sabiironeko (Fukuoka): mPRISv1t0: 12:24:58.12 ID (Isnin) 2013/02/0436 >>Penyakit Sel.

38: Leopard (Barat): uxNx1tMS0: 12:25:15.30 ID (Isnin) 2013/02/04Sila sila w

Tqr7fQ + P0: 12:25:24.76 ID (Isnin) 2013/02/04: 39: kucing liar Borneo (bank lembut)Nah ...Mempunyai tidak digunakan selama tidak kurang daripada impian menjadi kenyataan.

40: Panpasuneko (Tokyo): 9hlQm + kd0: 12:26:05.10 ID (Isnin) 2013/02/04Sila datang bersopan santun hanya kepada mereka yang kaya di Jepun

41: serval (Tochigi): CbMDf9Yv0: 12:26:05.84 ID (Isnin) 2013/02/04Elakkan China dan Korea Selatan, Jepun, tetapi saya pergi ke Eropah dan HawaiiSaya tertanya-tanya mengapa Korea Cina w

Calico (Kyoto) :: 42 oWoWv4Tw0: 12:26:55.46 ID (Isnin) 2013/02/04Thank you! !

Tabby (Osaka) :: 44 4CVgGeRG0: 12:27:12.72 ID (Isnin) 2013/02/04Banyak negara tidak pergi orang Cina tidak mendapat visa pertama

Tarik (Kumamoto) :: 45 8OAoNnvG0: 12:27:28.71 ID (Isnin) 2013/02/04Ia seolah-olah mereka penipuan peniaga diimplan besar imej negatif untuk lawatan miskinTelah mengurangkan pengaruh anti-Jepun tetapi akan hanya

53: Bobcat (rumah): TjxXtPgy0: 12:30:28.44 ID (Isnin) 2013/02/04Kerana saya ingin melakukan beberapa Jepun yang melakukan mereka sendiriTidak ada sebab untuk datang ke Jepun

64: harimau dahan (Kanto dan Koshinetsu): KWjJuNkwO: 12:33:23.98 ID (Isnin) 2013/02/04Anda cerita yang baik

75: British Rambut Pendek (Osaka): 65Op990N0: 12:39:55.90 ID (Isnin) 2013/02/04Anda berita baik!

: 76 jaguarundi (Hokuriku Kansai): vZXXm8BoO: 12:39:57.71 ID (Isnin) 2013/02/04Telah menjadi seperti aliran yang baik

108: Devon Rex (kentang): HDxzkbwZ0: 12:57:43.51 ID (Isnin) 2013/02/04Dikepilkan sebagai

W0rNpeLZ0: 13:01:31.96 ID (Isnin) 2013/02/04: 112: Munchkin (bank lembut)Berita baik yang luar biasa dan berita CJK

120: manul (tenemen): euB5FCHe0: 13:08:46.44 ID (Isnin) 2013/02/04Dear CinaKorea seolah-olah mempunyai masalah kerana pelanggan Jepun dikurangkanPlease'll pergi cepat.

122: La Perm (Kanagawa): v6DJG0ka0: 13:12:53.02 ID (Isnin) 2013/02/04Berita Bright selepas sekian lama

: 133 kodkod (Shiga): V5d3ENBl0: 13:30:17.11 ID (Isnin) 2013/02/04Big tarian Yodobashi Camera dan kamera dihancurkan

136 serval (Tochigi): CbMDf9Yv0: 13:31:19.17 ID (Isnin) 2013/02/04133 >>Besar

: 170 Sabatora (taman): lrEdYpKU0: 16:25:18.72 ID (Isnin) 2013/02/0477 >>Melihat puke Korea datang, bahawa saya juga telah menunjukkan sebaliknya adalah umum Cina Jepun sekarang.

173: rumah kucing (SB-bawah): 99nrTvwEP: 18:21:29.71 ID (Isnin) 2013/02/04Anda hanya Menang-Menang.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
> Tha anggaran gambar pembunuhan beramai-ramai rakyat Korea [Korea] Gempa Bumi Kanto Besar? "Ia adalah asal. Gambar yang saya telah diterbitkan," kata Chung [04/02]http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1359970691/

18:38:11.83 ID (Isnin) 2013/02/04: φ ★ perairan bermasalah: 1:??[Berita Yonhap] Seoul
Lebih kesahihan gambar yang disiarkan dalam Berita Yonhap sebagai menembak ketua Korea Muzium Kehormat Pusat Perubatan gunung Daito Hiroaki Jung Songiru rumah kajian dokumentari fotografi Korea Selatan telah dibunuh pada masa gempa bumi Great Kanto, kontroversi telah berlaku.
A "September tahun 12 hari Taisho", di atas 2 photos telah diterbitkan tarikh Great Kanto Gempa Bumi berlaku ditandakan.
Dalam foto pertama badan puluhan seluar diambil kira diperintahkan, dengan gambar mayat bertindih antara satu sama lain.Saya telah berhujah bahawa Encik Chung dilihat sebagai gambar mangsa yang diambil Korea telah dibunuh semasa gempa bumi Great Kanto.
Dalam hal ini, telah membantah menyimpulkan dengan gambar mangsa Korea di Internet atau dengan hanya (versi elektronik) Sankei 4 Tarikh seluar telah dilucutkan dan adalah tidak munasabah.
Pembaca Jepun menegaskan bahawa walaupun terdapat Berita Yonhap, "Pada masa yang gambar bahawa Encik Chong menulis dari kanan ke kiri dalam tarikh mendatar telah diterbitkan ditulis dari kiri ke kanan dan".Saya mempersoalkan "Jangan ditulis selepas perang." Saya juga telah berhujah pada masa yang agak beberapa wanita yang tidak memakai seluar dalam, untuk menyimpulkan dari hakikat bahawa Korea seluar mangsa diambil kira "dan ada masalah.
Sebaliknya, melihat gambar juga muncul dengan gambar kebakaran besar semasa 1911 pada masa itu (1911), berlaku di Yoshiwara, Tokyo.
Gambar yang sama yang telah diterbitkan dalam Archives of Pusat Penyelidikan untuk Tohoku Universiti Tohoku Seni dan Budaya memakai penerangan bahawa "kemusnahan New Yoshiwara taman", sebagai foto api Yoshihara 1911.
Walau bagaimanapun, gambar yang sama adalah kira-kira sama ada atau tidak orang-orang yang Gempa Bumi Besar Kanto Pendapat Yoshihara api dibahagikan juga di Jepun.
Walaupun saya dilaporkan pada foto yang sama, Sankei Shimbun "dan dijangka pada masa gempa bumi Great Kanto," "bukti firma dalam sokongan Korea pembunuhan beramai-ramai tidak lakukan".Di internet adalah "mati di dalam api saya fikir gambar tidak Yoshiwara, ia Pictures Great Kanto Gempa Bumi Yoshihara kebakaran adalah lapan," dan terdapat juga penulisan.
Bagi satu gambar, satu lagi tapak di Internet, diperkenalkan dengan gambar "menunjukkan Ibu Pejabat Tentera pakaian" pada masa Great Kanto Gempa Bumi lagi.
Encik Chung telah tidak ditulis "gambar saya menyiarkan asal. Dalam foto itu" dan "kemusnahan New Yoshiwara taman.Saya berkata, "hendaklah dibuat jelas sama ada gambar-gambar dalam sebuah buku bercetak Penyelidikan Kebudayaan Pusat Tohoku Universiti Tohoku Seni dan Rekabentuk asal atau.
"Mereka mengatakan wanita Jepun pada masa itu sering tidak memakai seluar dalam, badan kemaluan dalam gambar telah rosak", saya menjelaskan.
Kontras dilaporkan memakai media menuju Jepun menuduh tuntutan Encik Chung dan "? Dibentuk juga di Korea Selatan", untuk mengesahkan tarikh yang ditulis pada foto, "kata Chong adalah sama ada atau tidak pada masa itu , saya berkata, "bersedia untuk mengesahkan kertas percetakan dan dakwat.
2013/02/04 17:52http://japanese.yonhapnews.co.kr/headline/2013/02/04/0200000000AJP20130204002500882.HTML

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 2 CaFM3qIo: 18:38:57.78 ID (Isnin) 2013/02/041 >>Www pergi ke mana saya tidak akan kembali

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 3 kLSJdwrK: 18:39:15.44 ID (Isnin) 2013/02/04Persamaan pembohong biasa

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 5 jDoMxZh8: 18:39:41.99 ID (Isnin) 2013/02/04W itu kerana tidak mendapat jalan mengelaknya

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 6 x6JcPz50: 18:39:54.46 ID (Isnin) 2013/02/04Apa yang anda akan lari? w

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 8 v8rz3F0o: 18:40:04.80 ID (Isnin) 2013/02/0410 peso untuk membunuh diri akhirnya

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 10 yVvtS + nF: 18:40:45.72 ID (Isnin) 2013/02/04Pemalsuan Chung adalah teknik yang baik

11: Ninja Seni - Lv = 2, xxxP] (1 +0:9): e48vOK + F: 18:40:53.85 ID (Isnin) 2013/02/04Korea najis pembohong! !
Memohon maaf kepada semua rakyat Jepun untuk berlutut di atas tanah! !

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 12 3iW7drTZ: 18:41:10.19 ID (Isnin) 2013/02/04Satu undi di dalam rumah terbakar di lulus yang juga dibakar gambar I Fabyo

Korea (di Jepun kebencian diskriminasi di Korea) +-Amerika menipu hak asasi manusia :: VxaeMxJM: 18:42:25.20 ID (Isnin) 17 2013/02/04Betul, laman web ini adalah ー Amerika Let

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 21 2j8789hy: 18:43:09.72 ID (Isnin) 2013/02/04Chung Chung juga direka
Tidak bersalah wira anti-Jepun Korea walaupun ditemui

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 24 IGWPwzXI: 18:43:40.11 ID (Isnin) 2013/02/042 >>Raab, ♪ Keretapi

BgYnErp1: 18:43:38.22 ID (Isnin) 2013/02/04: ◆ Kitto / LvYE pasti betul: 25By the way, saya rasa apa yang saya gambar asal?Saya tahu jika saya mempunyai atau filem · · ·. Oh menyeronokkan.

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 27 fCs5Nxj3: 18:43:53.42 ID (Isnin) 2013/02/04Chung saya hanya telah kemarahan ini bergenang SeriusJangan terlalu penodaan ini mangsa-mangsa gempa bumi

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 28 yu8RZI7O: 18:44:21.31 ID (Isnin) 2013/02/04Saya tertanya-tanya! Lagi tanggapan Innocent? (Ketawa)

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 35 PFF04n4r: 18:45:36.12 ID (Isnin) 2013/02/04Chung bodoh juga fucking perangkap tidak asal tanpa negatif

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 58 6/E8DUxh: 18:49:08.67 ID (Isnin) 2013/02/0452 >>Korea keluar Jika ia adalah semua dari Jepun, termasuk Jepun.Saya akan hanya jenayah.

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 61 lDNpzXHx: 18:49:32.73 ID (Isnin) 2013/02/04Perkara adalah segala-galanya,Saya saya telah direka sehingga kini juga dalam urat ini.Adakah ia bahawa kebanyakan tuntutan dusta Yu Korea.

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 62 ZAxBByc /: 18:49:42.27 ID (Isnin) 2013/02/04Route untuk mendapatkan foto yang mana orang ini?

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 63 x6JcPz50: 18:49:45.61 ID (Isnin) 2013/02/04Saya fikir ini wira bendera berbahaya?

2wlPXls6: 18:49:50.95 ID (Isnin) 2013/02/04: cemburu sayap kanan: 64Ah ha ha Tsu.Well, saya akan mempunyai untuk menyiarkan asal.Saya w penilaian kaedah, tetapi di banjaran gunung

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 65 l3vUlesB: 18:49:51.83 ID (Isnin) 2013/02/041 >>> Said, "untuk memastikan tarikh ia ditulis dalam gambar adalah sama ada atau tidak pada masa itu, bersedia untuk mengesahkan kertas percetakan dan dakwat," Encik Chung berkata.
Bukti bahawa ini tidak adalah palsu?

69 Ninpocho [Lv = 40, xxxPT] (1 Tasu0: 9) [81.3%] TEPCO: tyEA74Rm: 18:50:14.31 ID (Isnin) 2013/02/04Terdapat terlalu banyak kuasa atau kawasan kemaluan rosak

ZEMYd20C: 18:52:33.71 ID (Isnin) 2013/02/04: ◆ NetoUyoWhY Taito 亭 Harukaze: 86Kita w ultradevelopment

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 87 0cqiKZoG: 18:52:38.48 ID (Isnin) 2013/02/04http://img.yonhapnews.co.kr/photo/yna/YH/2013/02/01/PYH2013020111390001300_P2.jpghttp://www.toshima.ne.jp/ ~ esashi/image5612.jpg
Mengapa pelbagai yang dapat dilihat dari gambar di bawah yang saya akan menyempitkan asal?Tetapi ia telah jelas telah dipotong

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 89 DwSQayW8: 18:52:52.97 ID (Isnin) 2013/02/04Rakan-rakan ganas tidak membuat satu contoh jenis ini kanggaru mahkamah TeKorea bodoh saya ingin saya akan bangkit daripada yang berikut
Akan berada di tangan anda pada baris bunuh diri Well

F1dOVq50: 18:53:31.17 ID (Isnin) 2013/02/04: ◆ 7ZL.3C19WKcC ¥ 680: 94Korea Selatan menerima pampasan hanya saya keruntuhan palsu
Saya tidak akan bersabar dengan apa-apa lagi

ZEMYd20C: 18:53:35.67 ID (Isnin) 2013/02/04: ◆ NetoUyoWhY Taito 亭 Harukaze: 9585 >>Saya fikir kita telah mendapat Encik Jepun tidak lama lagi melanda lelaki itu adalah baikSaya akan pulang bodoh w'm Otoso cuba sebagai bukti mereka



<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 53 KNcuBifQ: 18:47:58.27 ID (Isnin) 2013/02/04W foto asalAlasan ini, saya ん Sankei dilaporkan di atas kertas atau esok

<`∀ 丶 '> (' · ω ·`) Encik (`c ') :: 9 KNcuBifQ: 18:40:37.85 ID (Isnin) 2013/02/04♪ akan kekecohan yang lebih besar yang lebih
☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
63 tahun >> penindasan Parti Komunis China [Shinjuku-ku, Tokyo]. ② penyertaan diari berarak selatan Mongolia demonstrasi untuk membantah pembunuhan beramai-ramaihttp://ameblo.jp/buraiai/entry-11367445842.html
Apakah jenis negara ... China?
Bahagian 1● "Guinness" ranking abad ke-20 pembunuhan beramai-ramai# 1. Lebih 90 juta orang MaoTempat kedua. Lebih 30 juta orang StalinTempat ke-3. Hitler lebih daripada enam juta orang (Yahudi)4. Lebih dari 2 juta orang Hu Jintao
● Di Tibet, lebih daripada 1.2 juta orang akan membunuh.Lebih 6500 kuil dimusnahkan.Campuran dengan menggalakkan menyebabkan perkara yang dahsyat untuk diselesaikan di Tibet, sebilangan besar Cina, dan bukannya negara dan budaya, ia akan memadamkan bangsa sendiri sedang dilakukan.

Geisha, TONY BLAIR & WANITA COMFORT [Taniyama Yuji Akira Taniyama Yujiro] (keselesaan pemalsu wanita)http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9bOw0uhgfrY

■ "Takashi Uemura," Asahi Shimbun yang mengada-adakan isu keselesaan wanitaIsteri menulis artikel "Takashi Uemura" adalah KoreaApakah pengerusi organisasi keselesaan Korea wanita ibu mertua "(Yang Sun'nimu) rasuk tanggungjawab perintah."http://www.youtube.com/watch?v=cmphs0RjZ4Mhttp://uni.2ch.net/test/read.cgi/newsplus/1344382002/

Tidakkah engkau melihat "isu-isu lain! Raitaihan rogol dan pembunuhan beramai-ramai orang awam Vietnam oleh tentera Korea Selatan" dalam YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=d7FcQmcdf8Y&feature=youtube_gdata_playerA little dua minit, dan tidak melihat semua isu wanita keselesaan. Jepun, dalam cahaya, dan Mahu berbanding dengan apa-apa keterangan bukti, ada juga imej hantu (I, politik kerajaan Jepun, Jepun termasuk terhadap rumah, dan lain-lain Gaikan menarik jenayah, bertujuan menyokong penting!)



2ちゃんねる。>天皇陛下侮辱から・15年ぶりくらいに・2ちゃんねるを・見るようになりました
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11334858384.html
>慰安婦問題の・ねつ造を知り


>・「 スワップ無期限凍結 」その次が・「 ハードカレンシー・韓国解除 」のステップアップ措置
2012-08-20 15:46:26
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11333351693.html

↑野田政権時の予測でしたが。安倍政権では、日本経済には、プラスに働きかけると思うのです。


>ブログ紹介です(2ちゃんねるに載っていたのと、ブロガーさんも他の方のブログを転載なさっているので )
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11356777604.html
もし、日本が追い詰められたら [国際・政治] [編集]

日本が持っている技術を輸出禁止すると核兵器以上の打撃力があることをあるサイトが教えてくれていました。
追い詰められたら日本は開き直ることも不可能ではありません。

ただ、このときは日本の技術を奪い取るために侵略される可能性も多少ありますが・・・・。

以下引用
( ここから先は、>新時代の夜明け前に、アセンションに向けて
   http://ada323newage.blog.so-net.ne.jp/2010-09-27
  こちらの URL で参照してください。 )


>鳩山氏
外患誘致デモがあれば、参加したいと思います。
日本人の為に政治をしない政治家は、粛清淘汰されるべきだと思います。

・通名廃止と、事件報道では、通名の報道の廃止を強く望みます。

こんな政治の為に、税金を納めたくありません。
税金分を、「寄付。制度」にして欲しいと思います。
既得権益等の温床になる税金の使い方に、強く憤りを感じます。


右も左も、本来。自国国益の為に在るはずなのに。
日本は右も左も、私腹ばかりだ。
日本人の為の政治をしない政治家は、粛清淘汰されるべきだと思います。
こんな国に、税金を納めたくないです。
税金を「寄付形式」にしてもらったほうが、まだいいです!!

もう、報道を信じられません。
保守色の強い、新聞等に。
税金を、寄付する選択が欲しいくらいです。

現実路線としては、特定の「報道機関」「医療機関・福祉・孤児」「科学・医学・スポーツ・芸術・奨学金」等の施設に
税金分の1割を、「寄付」出来るような制度が、欲しいなあ、、、
※5世代以上、「日本国籍を有する者のみ」
( 5等親までの血縁者、提携会社、傘下会社等の寄付などは、除外。罰則規定 )


>メモ( 随時、修正訂正していきます )
・各区ごとの高校の生徒会長20~30人前後( 副会長は、発言権は無いけれど、補佐出席 )
※日本国籍を、3代以上有している者のみ。あらゆる不正削除の理念から。これは、随時調整課題。
※差別と、区別は、違います。感情論・理想論ではなく、資本主義国家として、ちゃんと理解してください。そのための本来の法律の整備と、既存システムの弊害の打破です。

彼らが、自分の「 区の会社・社会・政治背景等 」「 科学・奨学金・報道機関 」等への、直接的な「 税金の割り振り 」を、割り振ってもらう。
( リーダー実戦育成。また、癒着や横領。不正取引などの告発や、法改正の視点を、実戦で見てもらう。海外との競合視点や、国内外の法整備、経済、政治、国際情勢等の国内に対する不備やサポート視点、改正整備などの経験値等 )

ただ、国家予算並みに、「 金額 」が、膨れ上がってしまった場合は
その金額の「 αパーセント 」は、国家予算への返金システム。あるいは、ほかの市町村の不足分。科学や開発などでの不足分などへ、さらに割り振って行く。

競争原理は
やっぱり、ある程度。「 健全性 」を、社会でも、政治でも、システムでも。
保つ上で、必用不可欠。

そして、本当の、「 政治。経済。会社経営。次世代のリーダー育成 」でも、あると思うのです。
※育てていかなければ、次世代のリーダー( 責任と義務と、利権の絡む実戦等の経験値 )は、育ちません。
※前年度の予算割り振りで、失敗はあるでしょう。けれど、それは、「 データーとしての財産 」となります。失敗を財産に出来ない、現状システムの打破は、必要不可欠です。責任の所在の明確化は、必要不可欠です。

ただ、テスト点数がいいから。出席日数がいいから。
それだけで、「 エリート 」のようなシステム改善を、根本から進めていくべき。
それは、衰退を招いていく、悪しき因習の一つだと思います。

日本人のご老人が、「 おにぎり食べたい 」と書き残して。
餓死してしまうような、不正受給の横行など。

不正受給を許している、背景等。
未来を担っていく子供たち自身でも、深く関わって、現実と本質。不備と、原因。
それらと向き合いながら、議論、調整、よりよく改訂して行く力を養っていく必要性があると思うのです。

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>【中国経済】出稼ぎ労働者の賃金払わず夜逃げする中国企業が今年も続出中[02/03]
http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1359889520/

1 :壊龍φ ★:2013/02/03(日) 20:05:20.81 ID:???
 例えば上海の街並みを見る限り、中国の近代化を疑う人はいないだろう。だが、その最前線を詳らかにしてみると、問題はくっきり浮かび上がってくる。
中国の情勢に詳しいジャーナリスト・富坂聰氏がレポートする。

 * * *
 春節の近づいた中国では、この時期特有のニュースがあふれる。

 多くは密造酒や違法花火の販売や帰省列車の混雑などだが、そうしたニュースに混じって今年も各地でちらはらと見かけるのが、農民工(出稼ぎ労働者)たちの賃金未払い問題である。

 業績の悪い企業が、労働者を使うだけ使って未払い賃金を残したまま計画倒産して夜逃げしてしまう、という事件が各地で相次ぐからである。

 1月22日には真っ昼間にもかかわらず、杭州市の地下鉄1号線が2人の農民工によって約20分間にわたって止められて大きな騒ぎとなった。

 一人の農民工は電車が侵入してきたのを見て線路内に飛び降り、そのまま座り込んでしまった。地下鉄「喬司」駅でのことだ。

 そしてもう一人は、高架橋の防音壁に上って未払い問題を大声で訴えたのだが、途中でわきを走る高圧線に触れてしまい感電。線路側に落下して怪我を負った。

 こうした事件は2007年の広東省で大きな問題となって以降、沿海部を中心にじわじわと広がったものだが、とくにこの二、三年は春節前のニュースとして定着してしまったようでもある。

 景気の減速が明らかになりつつある中国でも、投資はいまだ積極的に行われている。その最も重点的な対象が鉄道方面であることは誰も知るところだ。
その鉄道関連の事業でこうした未払いの企業が問題を起こすのは、いよいよ中国の景気後退のレベルが深刻化していることの意味なのだろうか。

NEWSポストセブン: 2013.02.03 16:00
http://www.news-postseven.com/archives/20130203_169711.html


2 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:06:48.61 ID:/u8AhoQg
貧者が貧者を騙す


3 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:08:39.92 ID:o7Eg8tTs
しらんがな。


6 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:14:21.05 ID:Y32bK0Av
まともに金を払っていた日本の工場は自分たちで焼いたからね。当然の報いだろ


7 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:14:35.48 ID:n216uSRL
【世界の工場】
①先進国がいち早く工業化、人口10数億人

②低賃金によって中国などの新興国が工業化、人口10数億人

③今はインドや東南アジアへ移行中、人口10数億人 ←ネズミ講はここで終了

④電気代の安い国、地政学的利点のある地、民度の高い国などに移る

①は②に喰われ
②は③に喰われる ←中国は今ここ

先進国が持たないから騙し騙しやっても後10年~20年でネズミ講は終わる


8 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:17:30.65 ID:X8KBIsy+
年中行事だろ、春節も夜逃げも。


5 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:14:03.72 ID:lJb4UpGl
てか、このありさまだと中国進出企業が不渡りくらうとかもふつーにありそうなんだが……

そのへんはどーなっとるのかねぇ?


10 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:23:05.06 ID:Y32bK0Av
>>5
当たり前だろう。今必死にババ抜きしているんだから、共産党は外国企業に最後のババを引かせる気まんまんだよ。
認可とか法とかで圧力加えて不良債権を抱えまくったところと合弁させるんだろう


11 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:24:14.39 ID:lJb4UpGl
>>10
うん。むしろそっちの方がよほど重要なニュースなんだけどなぁ。
そのへんが報道にあがらないというのがねぇ。


13 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:30:18.91 ID:Y32bK0Av
>>11
日本のマスコミと民主党は左と中韓の味方が多いんだから、報道する訳がない。
必死に今まで中国進出の音頭をとっていたのもマスコミと民主党だろ。
こういう情報もネットがないとたぶん全然知らされなかったと思う。


14 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:32:18.07 ID:gMtJ05Gs
>>5
そもそも、手形決済のシステムがあるのか
あやしぃ


21 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:55:01.03 ID:Bs2UFbHB
>>5
不渡りどころか商品を盗む気満々で取引するらしいよ。


16 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/03(日) 20:39:02.71 ID:P4h6Yv3t
これが世に言う「夜逃げでリセット」ですね

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>中国人「日本なんかに行く価値ないアルヨ!旅行に行くならやっぱり韓国ニダ?」
http://hayabusa3.2ch.net/test/read.cgi/news/1359947140/

1 : リビアヤマネコ(家):2013/02/04(月) 12:05:40.08 ID:XYM3dcjG0 ?PLT(12121) ポイント特典

日本から韓国へ 中国、旅行人気シフト

中国では、日本旅行に代わって韓国旅行が人気を集めている。
康輝旅行社は1月15日、今年は10万人の韓国旅行を取り扱う目標を発表した。

同社は2012年初頭に5万人の日本旅行を取り扱う目標を発表。しかし尖閣諸島国有化の影響で、日本旅行は取り扱い中止となった。
韓国は観光資源や地理的状況、旅行費用が日本に近いため、韓国旅行を推し出す計画に切り替えた。

12年に医療目的で韓国の観光ビザを取得した中国人は前年比70%増。多くが韓国で美容整形を受ける中国人女性だった。
http://www.sankeibiz.jp/macro/news/130204/mcb1302040502007-n1.htm
http://www.sankeibiz.jp/images/news/130204/mcb1302040502007-p1.jpg


4 : トラ(宮城県):2013/02/04(月) 12:06:45.31 ID:c6dM9E+P0
お似合いのカップル


9 : バーミーズ(茸):2013/02/04(月) 12:09:39.37 ID:gG2Q/mLX0
良い話だ
飼い主とペット同士、気にせずご自由にどうぞ


10 : ボンベイ(四国地方):2013/02/04(月) 12:11:06.66 ID:RRBMw9TAO
ええ話やん


11 : マーブルキャット(関東・甲信越):2013/02/04(月) 12:11:31.31 ID:RT4j6TO6O
このまま仲良くしてろ
こっち来んな


12 : クロアシネコ(WiMAX):2013/02/04(月) 12:12:13.06 ID:Vv3XP9Yf0
韓国ならホテルの備品持ち帰ってもいいからな


13 : 縞三毛(熊本県):2013/02/04(月) 12:12:28.09 ID:PAGO4YyR0
中国人は韓国へ
韓国人は中国へ


14 : マヌルネコ(やわらか銀行):2013/02/04(月) 12:13:18.01 ID:x5LLTs2Z0
いいニュース


15 : スフィンクス(香港):2013/02/04(月) 12:13:35.54 ID:YvOXEN1/0
日本は観光客の受け入れ準備をもう少ししっかりしろよ
交通機関の乗り換え案内とか不親切すぎる


16 : チーター(やわらか銀行):2013/02/04(月) 12:13:45.56 ID:zuCR40zf0
これはみんなが幸せになる良い話


17 : マーゲイ(西日本):2013/02/04(月) 12:13:56.71 ID:/EqCPycJ0
似たもん同士


18 : ハバナブラウン(栃木県):2013/02/04(月) 12:14:02.46 ID:vSaV+sG30
これで在日シナ人を雇用してる百貨店や旅行会社が涙目だなw
とっととクビにしろwww


25 : ボンベイ(関東・甲信越):2013/02/04(月) 12:19:15.99 ID:YRAk/0XPO
グッドニュース。
日本はシナチョン入国禁止にしてよし。


31 : メインクーン(関東・甲信越):2013/02/04(月) 12:21:41.45 ID:BdgJ8C3lO
ついでに、在日創価や統一教や民団や総連や朝日新聞や毎日新聞や中日新聞あたりの典型的な嫌日バカのクソ朝鮮猿どももあの薄汚い半島にとっとと帰れよ。


36 : サーバル(チベット自治区):2013/02/04(月) 12:24:27.03 ID:BkcnMW3p0
どうぞどうぞ

だけど韓国に何を見に行くんだ?


37 : サビイロネコ(福岡県):2013/02/04(月) 12:24:58.12 ID:mPRISv1t0
>>36
火病


38 : ヒョウ(西日本):2013/02/04(月) 12:25:15.30 ID:uxNx1tMS0
どうぞどうぞw


39 : ボルネオヤマネコ(やわらか銀行):2013/02/04(月) 12:25:24.76 ID:Tqr7fQ+P0
うーん・・・
願ったり叶ったりとしか言いようがない。


40 : パンパスネコ(東京都):2013/02/04(月) 12:26:05.10 ID:9hlQm+kd0
日本にはマナーの良い富裕層の方だけいらしてください


41 : サーバル(栃木県):2013/02/04(月) 12:26:05.84 ID:CbMDf9Yv0
日本人は中国と韓国避けて、ヨーロッパやハワイに行くけど
中国人はなんで韓国なんだろw


42 : 三毛(京都府):2013/02/04(月) 12:26:55.46 ID:oWoWv4Tw0
ありがとうございます!!


44 : 茶トラ(大阪府):2013/02/04(月) 12:27:12.72 ID:4CVgGeRG0
中国人はまずビザを取得しないと行けない国が多い


45 : ぬこ(熊本県):2013/02/04(月) 12:27:28.71 ID:8OAoNnvG0
詐欺業者が貧乏人向けツアーで相当マイナスイメージを植え込んだらしいな
減ってるのは単純に反日の影響だろうけど


53 : ボブキャット(家):2013/02/04(月) 12:30:28.44 ID:TjxXtPgy0
自分達がやる事を日本人もやると思っているんだから
日本に来れるわけがない


64 : ウンピョウ(関東・甲信越):2013/02/04(月) 12:33:23.98 ID:KWjJuNkwO
いい話だな


75 : ブリティッシュショートヘア(大阪府):2013/02/04(月) 12:39:55.90 ID:65Op990N0
朗報だな!


76 : ジャガランディ(関西・北陸):2013/02/04(月) 12:39:57.71 ID:vZXXm8BoO
いい流れになってきたな


108 : デボンレックス(芋):2013/02/04(月) 12:57:43.51 ID:HDxzkbwZ0
そのまま併合しろよ


112 : マンチカン(やわらか銀行):2013/02/04(月) 13:01:31.96 ID:w0rNpeLZ0
中韓のニュースで朗報とは珍しいな


120 : マヌルネコ(長屋):2013/02/04(月) 13:08:46.44 ID:euB5FCHe0
中国人さんへ
韓国さんは日本人客が減って困っているらしいから
ドンドン行ってあげて下さい。


122 : ラ・パーマ(神奈川県):2013/02/04(月) 13:12:53.02 ID:v6DJG0ka0
久しぶりの明るいニュース


133 : コドコド(滋賀県):2013/02/04(月) 13:30:17.11 ID:V5d3ENBl0
ヨドバシカメラとビッグカメラがつぶれてまう


136 : サーバル(栃木県):2013/02/04(月) 13:31:19.17 ID:CbMDf9Yv0
>>133
ビック


170 : サバトラ(庭):2013/02/04(月) 16:25:18.72 ID:lrEdYpKU0
>>77
反対にハングル、チャイニーズ併記してるのを見ると反吐が出るのが今の一般的な日本人です。


173 : イエネコ(SB-iPhone):2013/02/04(月) 18:21:29.71 ID:99nrTvwEP
まさにWin-Winだな。

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>【韓国】関東大震災の朝鮮人虐殺推定写真真偽は?チョン氏「私が公開した写真は原本だ。」[02/04]
http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/news4plus/1359970691/


1 :荒波φ ★:2013/02/04(月) 18:38:11.83 ID:???
【ソウル聯合ニュース】

韓国記録写真研究家のチョン・ソンギル啓明大東山医療院名誉博物館長が関東大震災時に虐殺された朝鮮人を写したとして聯合ニュースに公開した写真の真偽をめぐり、論争が起きている。

公開した2枚の写真の上部には「大正十二年九月一日」と、関東大震災が起きた日付が記されている。

1枚目の写真では下着が脱がされた数十人の遺体が並べられ、もう1枚の写真では遺体が重なり合っている。
チョン氏は関東大震災の際に虐殺された朝鮮人犠牲者を撮った写真とみられると主張している。

これについて、4日付の産経新聞(電子版)やインターネット上では下着がはぎとられていることだけで朝鮮人犠牲者の写真と断定するのは無理があると反論している。

ある日本人読者は聯合ニュースに対し、「当時は横書きでも右から左に書いた。チョン氏が公開した写真には日付が左から右に書かれている」と指摘。
「戦後に書かれたものではないか」と疑問を呈した。また、当時は下着を着けない女性が少なくなかったため、下着が脱がされていることから朝鮮人犠牲者と断定するのは問題がある」と主張した。

一方、写真は明治44年(1911年)当時、東京・吉原で発生した大火事の際の写真との見方も出ている。

東北芸術工科大学東北文化研究センターのアーカイブスに掲載されている同じ写真には明治44年の吉原火事の写真として、「新吉原公園の惨状」という説明をつけている。

ただ、日本国内でも同写真が吉原火事のものか関東大震災のものかについては意見が分かれている。

産経新聞は同写真について、「関東大震災の際のものとみられる」としながらも、「朝鮮人虐殺を裏付ける確固たる証拠はない」と報じた。
ネット上には「写真は吉原火事ではなく、関東大震災の写真だと思う。吉原火事の死者は8人だった」との書き込みもある。

別のインターネットサイトでは、もう1枚の写真について、関東大震災時の「陸軍本所被服廠」の写真と紹介している。

チョン氏は「私が公開した写真は原本だ。その写真には『新吉原公園の惨状』と書かれていない。
東北芸術工科大学東北文化研究センターにある写真が原本なのか印刷本なのかを明らかにしなければならない」と述べた。

その上で、「当時の日本人女性は下着を着けない場合が多かったというが、写真の中の遺体は陰部が損傷している」と説明した。

日本メディアが「韓国でまた捏造?」とチョン氏の主張を非難するような見出しをつけて報じたのに対し、チョン氏は「写真に書かれた日付が当時のものかどうかを確認するため、印画紙とインクを検証する用意がある」と話した。 

2013/02/04 17:52
http://japanese.yonhapnews.co.kr/headline/2013/02/04/0200000000AJP20130204002500882.HTML


2 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:38:57.78 ID:CaFM3qIo
>>1
戻れない所に行ったぞwww


3 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:39:15.44 ID:kLSJdwrK
典型的な嘘つきの方程式


5 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:39:41.99 ID:jDoMxZh8
逃げ場はないからなw


6 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:39:54.46 ID:x6JcPz50
どう逃げるつもり?w


8 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:40:04.80 ID:v8rz3F0o
最終的に自殺するに10ペソ


10 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:40:45.72 ID:yVvtS+nF
捏造はチョンの得意技


11 : 忍法帖【Lv=2,xxxP】(1+0:9) :2013/02/04(月) 18:40:53.85 ID:e48vOK+F
  嘘吐き糞朝鮮人!!

土下座して日本国民の全員に謝罪しろ!!

 
12 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:41:10.19 ID:3iW7drTZ
ファビョって写真を燃やしたついでに家も燃えるに一票


17 :右翼なりすまし朝鮮民族(在日差別の韓国には嫌悪)+在米人:2013/02/04(月) 18:42:25.20 ID:VxaeMxJM
ほんと、このアメリカサイトはうぜーな


21 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:43:09.72 ID:2j8789hy
チョンのチョンがまた捏造

ばれても反日無罪で韓国の英雄


24 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:43:40.11 ID:IGWPwzXI
>>2
らーぶ、とれいん♪


25 :きっと右翼 ◆Kitto/LvYE :2013/02/04(月) 18:43:38.22 ID:bgYnErp1
ところで、写真の原本って何でしょうかね?
フィルムとかなら分かるのですが・・・・・・。あー楽しみ。


27 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:43:53.42 ID:fCs5Nxj3
このチョンだけはマジで怒りが込み上げてくるわ
震災の犠牲者をこれ以上冒涜するなよ


28 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:44:21.31 ID:yu8RZI7O
心証では潔白だ!!とでも言うのかな?(笑)


35 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:45:36.12 ID:PFF04n4r
ネガ無しに原本もクソもないわな馬鹿チョン


58 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:49:08.67 ID:6/E8DUxh
>>52
だったら在日含めて日本から全て出て行け朝鮮人。
犯罪ばかりしやがって。


61 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:49:32.73 ID:lDNpzXHx
一事が万事、
この調子で今までも捏造してきたんですね。
韓国の主張のほとんどが嘘とゆうことですか。


62 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:49:42.27 ID:ZAxBByc/
この人の写真の入手経路はどこ?


63 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:49:45.61 ID:x6JcPz50
やばいこれ英雄フラグじゃね?


64 :しっと右翼:2013/02/04(月) 18:49:50.95 ID:2wlPXls6
あーっはっは。
じゃ、原本を公開してもらいましょうよ。
鑑定方法なんて、山の様にあるのにw


65 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:49:51.83 ID:l3vUlesB
>>1
>チョン氏は「写真に書かれた日付が当時のものかどうかを確認するため、印画紙とインクを検証する用意がある」と話した。

これを捏造しないという根拠は?


69 : 忍法帖【Lv=40,xxxPT】(1+0:9) 【東電 81.3 %】 :2013/02/04(月) 18:50:14.31 ID:tyEA74Rm
陰部が損傷してるとか無理がありすぎだろ


86 :春風亭駘蕩 ◆NetoUyoWhY :2013/02/04(月) 18:52:33.71 ID:ZEMYd20C
超展開キターw


87 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:52:38.48 ID:0cqiKZoG
http://img.yonhapnews.co.kr/photo/yna/YH/2013/02/01/PYH2013020111390001300_P2.jpg
http://www.toshima.ne.jp/~esashi/image5612.jpg

原本ならなぜ下の写真より写っている範囲が狭いんだ?
明らかにトリミングされてるけど


89 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:52:52.97 ID:DwSQayW8
こういう悪質な輩は吊し上げて見せしめにしないと
馬鹿な朝鮮人が次から湧いてくるからなぁ

まあ自殺という線で手を打とう


94 :680円 ◆7ZL.3C19WKcC :2013/02/04(月) 18:53:31.17 ID:F1dOVq50
偽物だったら韓国が潰れるだけの賠償をいただく

最早我慢ならん


95 :春風亭駘蕩 ◆NetoUyoWhY :2013/02/04(月) 18:53:35.67 ID:ZEMYd20C
>>85
在日さん達はそろそろこいつを叩いた方が良いと思うんだ
本国の馬鹿が自分達の証拠能力を落とそうとしてるんだぞw




53 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:47:58.27 ID:KNcuBifQ
写真の原本w
この言い訳、明日も産経とか紙面で報じてくれよん


9 :<丶`∀´>(´・ω・`)(`ハ´  )さん:2013/02/04(月) 18:40:37.85 ID:KNcuBifQ
もっと騒ぎが大きくなあれ♪

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

>>【東京都新宿区】中国共産党の63年にも及ぶ弾圧。虐殺に抗議する南モンゴルデモ行進 ②参加日記
http://ameblo.jp/buraiai/entry-11367445842.html

中国って・・・どんな国?

その1
●20世紀虐殺「 ギネス 」ランキング
1位。毛沢東 9000万人以上
2位。スターリン 3000万人以上
3位。ヒトラー 600万人以上( ユダヤ人 )
4位。胡錦濤 200万人以上

●チベットでは、120万人以上が虐殺され。
6500以上の寺院が破壊され。
大量の中国人を、チベットに移住させる事で混血を進めさせ、国や文化どころか、民族自体を消滅させようという恐ろしいことが、現在行われています。


GEISHA, TONY BLAIR & COMFORT WOMEN [Yujiro 谷山雄二朗 Taniyama](慰安婦捏造)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9bOw0uhgfrY


■慰安婦問題を捏造した朝日新聞 「植村隆」
記事を書いた 「植村隆」の妻は韓国人であり
義母の「梁順任(ヤン・スンニム)」は韓国の慰安婦団体の会長である。
http://www.youtube.com/watch?v=cmphs0RjZ4M
http://uni.2ch.net/test/read.cgi/newsplus/1344382002/


YouTubeで「韓国軍によるベトナム民間人の大虐殺や強姦!ライタイハン問題など」を見ませんか。  
https://www.youtube.com/watch?v=d7FcQmcdf8Y&feature=youtube_gdata_player  
( 凄惨な映像もあります。私は、2分ちょっとで、全部見れませんでした。日本の慰安婦問題と、照らし合わせて、証拠物証などと比較して欲しいです。そして、日本政府、日本の政治家に対しての、外患誘致罪等も含めて、本質的な対応を求めます! )

0 件のコメント:

コメントを投稿